Ik?quote:
Zoals?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik?
Ik ben momenteel met hele andere dingen bezig
Persoonlijke dingen (of eigenlijk in mijn naaste omgeving) waar ik hier liever niet op ingaquote:
Nee niet, maar geef 's een link naar tekst van firefly 3 dan, kan ik zien waar het over gaat, ben benieuwd, brilliant minds think alike?quote:Ben jij een kloon van firefly3?
Hahaha, pastoors zuigen toch juist vanalles uit de duim en uit meer?, de wereld bleek niet plat en de kerk betaalt zich suf aan schadeclaims door zuigincidenten, I rest my case.quote:maar zuigt net zo hard van alles uit de duim
Kun jij eens beginnen met normaal te quoten waar de namen dan bij blijven staan? Dankquote:Op vrijdag 13 december 2013 01:43 schreef Aristai het volgende:
[..]
Nee niet, maar geef 's een link naar tekst van firefly 3 dan, kan ik zien waar het over gaat, ben benieuwd, brilliant minds think alike?
[..]
Hahaha, pastoors zuigen toch juist vanalles uit de duim en uit meer?, de wereld bleek niet plat en de kerk betaalt zich suf aan schadeclaims door zuigincidenten, I rest my case.
test-levels stijgenquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:27 schreef rhubarbje het volgende:
Wat snarky meteen zeg
Dit topic blinkt niet echt uit in warmte of zo
Jij kent onze goede vrind vuurvliegje nog niet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:27 schreef rhubarbje het volgende:
Wat snarky meteen zeg
Dit topic blinkt niet echt uit in warmte of zo
Jawel, en ik word ook niet vrolijk van hemquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij kent onze goede vrind vuurvliegje nog niet?
quote:
Ik weet ook niet of het dezelfde is.. al dacht ik bij het lezen van die post wel meteen, 'dit moet een kloonvan firefly zijn'quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jawel, en ik word ook niet vrolijk van hem
Maar je weet toch helemaal niet of die andere kerel dezelfde persoon is?
wth is dat dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef MissGump het volgende:
Morgen popquiz-daten, die variant ken ik nog niet, ben benieuwd!
Laat het beter zijn dan speeddaten alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft!
Of net zo erg want dan lig ik uiteindelijk ook dubbel![]()
Erger lijkt me onmogelijk![]()
Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
http://www.rotown.nl/14-12-2013/popquiz_dating/locatie_bar3
oooooh naaaais!quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik niet. Eefje misschien welquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:48 schreef theKiD het volgende:
Dat hebben een paar van hier toch ook al een x gedaan? Eefje? Of Thijs dacht ik?
Misschien bedoelde je deze post?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje geleden hier iets over gelezen, weet alleen niet meer bij wie.![]()
Toen had ik het net in mijn mailbox gekregenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:56 schreef MissGump het volgende:
Kenden jullie deze variant al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |