wat een onzinquote:Op woensdag 11 december 2013 14:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het doet. Maar het zijn niet zozeer mindfucks, maar meer kijken tot hoe ver ik kan gaan bij sommige.
edit: Tevens als je het goed doet, als je goed kunt praten/ kletsen/ ouwehoeren, heeft niemand dat door.![]()
Ik denk dat je mensen te hoog inschatquote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin
ze denken allemaal dat niemand het door heeft
maar probeer eens een hoger opgeleide vrouw die wat ouder is en ze heeft je zo in de smiezen hoor
bij breezerdebielen werkt het vast prachtig ja
maar daar werken magic tricks ook
Er zijn altijd uitzonderingen, daar heb je gelijk in.. Maar voor het overgrote deel moet je toch onderstaande quote lezen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin
ze denken allemaal dat niemand het door heeft
maar probeer eens een hoger opgeleide vrouw die wat ouder is en ze heeft je zo in de smiezen hoor
bij breezerdebielen werkt het vast prachtig ja
maar daar werken magic tricks ook
Dit dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat je mensen te hoog inschat
Iedereen is te manipuleren
Ik denk ook dat ze zichzelf te hoog inschatquote:Op woensdag 11 december 2013 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
natuurlijkquote:Op woensdag 11 december 2013 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
natuurlijkquote:Op woensdag 11 december 2013 14:26 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze zichzelf te hoog inschat![]()
Ligt er natuurlijk aan wat ze precies verstaat onder mind games. Maar als je iemand (onverwacht) erg leuk vind(misschien zelfs verliefd word) dan ga je niet meer zo rationeel denken. En die persoon kan dan met veel dingen wegkomen
Als'ie het goed doet niet hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
natuurlijk
maar ik zou nooit verliefd worden op iemand die mij probeert te bespelen
dat heb je snel door hoor
ja, maar dat zijn ook uitzonderingenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als'ie het goed doet niet hoor
Mensen met goede mensenkennis en goede sociale vaardigheden kunnen dit gewoon bij iedereen hoor
de standaard truucjes kent iedereen dan ook al. Je moet origineel zijn en idd mensenkennis hebben en een leuke babbel.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn ook uitzonderingen
de meeste proberen allerlei standaard truucjes
Zo negatief als jij er in staat snap ik ook eigenlijk niet helemaal wat je zoekt?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
En nu heb ik weer iemand die zit te liegen
Ze was zo dom om het beroep te kiezen wat ik toevallig ook doe. Maar ze wist er niets van en zat onzin te verkondigen
Ik denk dat ik snel klaar ga zijn met dit internet daten
Open relatie enzo :pquote:Op woensdag 11 december 2013 15:12 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Zo negatief als jij er in staat snap ik ook eigenlijk niet helemaal wat je zoekt?
Geen zin helemaal terug te lezen, maar je had toch al een relatie dacht ik. Dus vanwaar het internet daten
Ik stond er niet negatief in, maar in 24 uur heb ik met 6 mensen gesproken of zo waarvan:quote:Op woensdag 11 december 2013 15:12 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Zo negatief als jij er in staat snap ik ook eigenlijk niet helemaal wat je zoekt?
Geen zin helemaal terug te lezen, maar je had toch al een relatie dacht ik. Dus vanwaar het internet daten
Inderdaad, er zijn best veel andere opties nog. Paiq is gewoon vermaak en af en toe een oprechter iemand. Een gewone datingsite lijkt me lastiger voor wat zij zoekt.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:16 schreef Cue_ het volgende:
Secondlove misschien interessanter voor je?
Ze probeerde indruk op je te maken.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
En nu heb ik weer iemand die zit te liegen
Ze was zo dom om het beroep te kiezen wat ik toevallig ook doe. Maar ze wist er niets van en zat onzin te verkondigen
Ik denk dat ik snel klaar ga zijn met dit internet daten
nee wat dat is voor vreemdgaan en dat wil ik nietquote:Op woensdag 11 december 2013 15:16 schreef Cue_ het volgende:
Secondlove misschien interessanter voor je?
Je kunt ook je voorkeuren te losjes hebben ingesteld. Sinds ik het heb veranderd heb ik bijna geen mensen meer waar bij staat: niet vrijgezel. Overigens staat dat ook bij jouw naam op Paiq als je dat hebt aangegeven dus tref je logischerwijs meer buiten de pot pissersquote:Op woensdag 11 december 2013 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee wat dat is voor vreemdgaan en dat wil ik niet
En als ik single was geweest was ik natuurlijk dezelfde mensen tegen gekomen
Misschien ligt het aan paiq, dat zou wel kunnen
Ik vind het ook niet erg als iemand niet vrijgezel is, ik vind het alleen erg als ze hun partner voor liegenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt ook je voorkeuren te losjes hebben ingesteld. Sinds ik het heb veranderd heb ik bijna geen mensen meer waar bij staat: niet vrijgezel. Overigens staat dat ook bij jouw naam op Paiq als je dat hebt aangegeven dus tref je logischerwijs meer buiten de pot pissers
Paiq is om te daten, maar daar komen ze ook om 'gezellig te praten' of om vreemd te gaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
Sowieso scheelt het een stuk hoe je je voorkeuren instelt.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt ook je voorkeuren te losjes hebben ingesteld. Sinds ik het heb veranderd heb ik bijna geen mensen meer waar bij staat: niet vrijgezel. Overigens staat dat ook bij jouw naam op Paiq als je dat hebt aangegeven dus tref je logischerwijs meer buiten de pot pissers
okcupid serieus? Paar jaar terug was het vooral voor seksdates en vooral buitenlandse contacten.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:26 schreef Clicks_nl het volgende:
OKCupid en Into my life. Toch het idee dat zeker op de eerste een 'serieuzer' publiek zit.
hmmm ja dat is ook waar ik het op vind lijken tot nu toequote:Op woensdag 11 december 2013 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
okcupid serieus? Paar jaar terug was het vooral voor seksdates en vooral buitenlandse contacten.
Een site kan niet met iedereens voorkeuren en moraal rekening houden. Ik erger me ook aan die vreemdgangers, of aan mafketels. Die moet je ook gelijk verwijderen als je dat niks vindt. Je hebt het gewoon even niet getroffen. Als je 's avonds of in het weekend online bent heb je minder kans op een vreemdganger, niet statistisch bewezen maar wel mijn theoriequote:Op woensdag 11 december 2013 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg als iemand niet vrijgezel is, ik vind het alleen erg als ze hun partner voor liegen
En ik heb de meeste mensen gevonden door op zo'n speeddate te klikken dus is het niet zo dat ik aan meer buiten de pot pissers gelinkt word, want er is geen link
Denk dat je ook juist een site als Secondlove of wat meer gericht op seksdating zoals Adultmatch beter werkt omdat jij ook niet een standaard iets' zoekt. Niet lullig bedoeld maar zit als vrijgezelle vrouw niet echt te wachten op verzoekjes voor een trio op een site als Paiq.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm ja dat is ook waar ik het op vind lijken tot nu toe
Grappig, want via OKC nog nooit een seksdate 'gescoord', de ene keer dat dat wel gebeurde was juist via Paiqquote:Op woensdag 11 december 2013 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
okcupid serieus? Paar jaar terug was het vooral voor seksdates en vooral buitenlandse contacten.
Moet trouwens wel zeggen dat het bij mij (en volgens mij voor Eefje ook) een poosje spelen met de instellingen en voorkeuren is geweest voor ik het gevoel had dat de matches die ik kreeg ook inderdaad bij m'n verwachtingen pasten.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg als iemand niet vrijgezel is, ik vind het alleen erg als ze hun partner voor liegen
En ik heb de meeste mensen gevonden door op zo'n speeddate te klikken dus is het niet zo dat ik aan meer buiten de pot pissers gelinkt word, want er is geen link
Moet ze wel gaan chatten met matches en niet met mensen die via de speeddates worden aangeboden, want die staan los van je matchinstellingenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:37 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Moet trouwens wel zeggen dat het bij mij (en volgens mij voor Eefje ook) een poosje spelen met de instellingen en voorkeuren is geweest voor ik het gevoel had dat de matches die ik kreeg ook inderdaad bij m'n verwachtingen pasten.
Wat dat betreft zou je het dus gewoon nog een poosje moeten proberen terwijl je af en toe de matching vragen eens aanpast.
Dat is wel een vereiste jaquote:Op woensdag 11 december 2013 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet ze wel gaan chatten met matches en niet met mensen die via de speeddates worden aangeboden, want die staan los van je matchinstellingen
Oh ik verwacht ook niet dat je aanvoelen dat ik dat niet oke vindquote:Op woensdag 11 december 2013 15:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een site kan niet met iedereens voorkeuren en moraal rekening houden. Ik erger me ook aan die vreemdgangers, of aan mafketels. Die moet je ook gelijk verwijderen als je dat niks vindt. Je hebt het gewoon even niet getroffen. Als je 's avonds of in het weekend online bent heb je minder kans op een vreemdganger, niet statistisch bewezen maar wel mijn theorie
maar dat is ook totaal niet wat ik zoekquote:Op woensdag 11 december 2013 15:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Denk dat je ook juist een site als Secondlove of wat meer gericht op seksdating zoals Adultmatch beter werkt omdat jij ook niet een standaard iets' zoekt. Niet lullig bedoeld maar zit als vrijgezelle vrouw niet echt te wachten op verzoekjes voor een trio op een site als Paiq.
Naja dat zijn er nog maar 2 en ik ben natuurlijk ongeduldigquote:Op woensdag 11 december 2013 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet ze wel gaan chatten met matches en niet met mensen die via de speeddates worden aangeboden, want die staan los van je matchinstellingen
Je hebt een relatie, je wilt niet vreemdgaan en toch zit je op Paiqquote:Op woensdag 11 december 2013 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En als ik single was geweest was ik natuurlijk dezelfde mensen tegen gekomen
Misschien ligt het aan paiq, dat zou wel kunnen
de kunst om logisch na te kunnen denken?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:17 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je hebt een relatie, je wilt niet vreemdgaan en toch zit je op PaiqWat mis ik hier!?
Zo ingewikkeld dat ik het niet zou kunnen inderdaadquote:Op woensdag 11 december 2013 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de kunst om logisch na te kunnen denken?
Ik heb een relatie, die dus blijkbaar niet monogaam is he
en mijn partner weet van mijn paiq activiteiten en vind dat oke
super ingewikkeld!
Eigenlijk wel... Ik krijg er alleen maar meer vragen van. Maar daar is dit topic niet voor bedoeldquote:Op woensdag 11 december 2013 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
super ingewikkeld!
Gok dat als we googelen op polyamorie er wel eens wat dingen duidelijker konden worden?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
super ingewikkeld!
Mocht er ooit een wonder gebeuren, en ik kom aan de vrouw, dan zal ik nog niet zo snel gaan trouwen vermoed ikquote:Op woensdag 11 december 2013 07:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik, nieuwsgierig als ik ben, even kijken (op m'n telefoon) zie ik je naam staan, denk gelijk: Hee, die ken ik, die is toch getrouwd?!
Maar je bent het niet
Excuse me....quote:Op woensdag 11 december 2013 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat is ook totaal niet wat ik zoek
Ik zoek geen trio en geen sexdate
rare conclusie
Ja maar ik heb geen zin om precies alle details te beschrijven en ik denk dat ik alle info die nodig is om mij met open armen te verwelkomen al wel gegeven hebquote:Op woensdag 11 december 2013 16:46 schreef Cue_ het volgende:
Tig vragen en onduidelijke antwoorden geven wordt langer offtopic dan 1xtje duidelijk zijn
Snap ik en dat heb je nu ook wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen zin om precies alle details te beschrijven en ik denk dat ik alle info die nodig is om mij met open armen te verwelkomen al wel gegeven heb
juist wel gelijk. Veel meer administratoe voor dr on dan nog weg te komenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mocht er ooit een wonder gebeuren, en ik kom aan de vrouw, dan zal ik nog niet zo snel gaan trouwen vermoed ik
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
juist wel gelijk. Veel meer administratoe voor dr on dan nog weg te komen
Hm goed punt jaquote:Op woensdag 11 december 2013 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
juist wel gelijk. Veel meer administratoe voor dr on dan nog weg te komen
Verstop je geld, stop het in zilver en vertel haar er niks over.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm goed punt ja
Maar dan moet ik wel oppassen dat ze er niet met m'n geld vandoor gaan
Je moet er dan ook voor zorgen dat je er met haar geld vandoor kunt gaanquote:Op woensdag 11 december 2013 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm goed punt ja
Maar dan moet ik wel oppassen dat ze er niet met m'n geld vandoor gaan
Leuk dateverslag om te lezen, maar wel afstandelijk beschrijvend en ben benieuwd want de belangrijk(st)e dingen lees ik er niet in:quote:Dateverslag maar weer eens dan. Daarvoor zitten we hier tenslotte ook
Hadden "rond vijf uur" afgesproken in een café in onze hoofdstad. Waar ik kwart voor vijf aankom op dat geweldige station Amsterdam Centraal en haar een sms stuur dat ik er bijna ben. Vijf minuten is haar reactie "zit binnen".
Aangekomen zit ze inderdaad binnen en beginnen we met de veilige begroeting van drie zoenen op de wang. Ze had al een plekje gevonden waar we naast elkaar konden zitten (herken ik hier een ervaren dater?) en als eerste bestelden we beide een biertje.
Na twee uur geouwehoer en nog een paar biertjes kwam het punt dat zij eigenlijk naar een vriend moest waar ze mee afgesproken had. Hij ontving een sms dat ze wat later zou komen en het geklets en nog twee biertjes werden vergezeld van een portie bitterballen.
Helaas kwam een uurtje later het moment dat ze toch echt door moest naar die andere afspraak waarna we samen richting station liepen en afscheid namen nadat we beide bijna tegelijk zeiden dat het leuk was en we het nog eens moeten doen.
Vrouwen willen ook dat je geinteresseerd en lief bent. En dat je knap en aantrekkelijk, zelfstandig, fris, intelligent, sociaal, gezellig, grappig, romantisch, attent, en betrouwbaar bent, en dat je een verzorgd uiterlijk hebt. Sommige dingen soms wat meer, sommige wat minder, maar in essentie dus Iemand bij wie ze zich geborgen en goed voelen, maar ook vrouw voelen met vlinders in de buik, en relatief gezien ook goede sier kunnen maken. Dat is toch niet zo ingewikkeld?quote:Ik ben echt geinteresseerd en wil het liefst alles vragen en uitleggen en gewoon lief zijn. Maar vrouwen lijken daar op af te knappen, als ik dat zo lees allemaal. Ingewikkelde wezens, die vrouwen
hahahaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:41 schreef Aristai het volgende:
[..]
En bedenk, of het komt ligt niet alleen aan jou, maar ook aan de omstandigheden van de vrouw, des te langer ze geen liefde en geborgenheid (knuffels, emotionele connectie) en seks heeft gehad des te eerder je wordt toegelaten tot haar hart en/of bed, de vrouwen die op springen staan (degenen die de hele tijd om zich heen kijken in de kroeg, verlaten vrouwen, etc.) zijn het makkelijkst te scoren bijvoorbeeld (en die nemen vaak dan ook genoegen met minder).
Nou, succes!
Ben jij een kloon van firefly3?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:41 schreef Aristai het volgende:
[..]
Vrouwen willen ook dat je geinteresseerd en lief bent. En dat je knap en aantrekkelijk, zelfstandig, fris, intelligent, sociaal, gezellig, grappig, romantisch, attent, en betrouwbaar bent, en dat je een verzorgd uiterlijk hebt. Sommige dingen soms wat meer, sommige wat minder, maar in essentie dus Iemand bij wie ze zich geborgen en goed voelen, maar ook vrouw voelen met vlinders in de buik, en relatief gezien ook goede sier kunnen maken. Dat is toch niet zo ingewikkeld?
Wat het je ingewikkeld maakt is dat je misschien wel veel teveel bezig bent met "wat vrouwen willen" en dat "vrouwen zo 'anders' zijn", daardoor maak je dingen te geforceerd voor zowel jezelf als voor een vrouw in kwestie, hou je niet zo bezig met "wat vrouwen willen" (m.u.v. je uiterlijke verzorging) en dan komt het vanzelf wel.
En bedenk, of het komt ligt niet alleen aan jou, maar ook aan de omstandigheden van de vrouw, des te langer ze geen liefde en geborgenheid (knuffels, emotionele connectie) en seks heeft gehad des te eerder je wordt toegelaten tot haar hart en/of bed, de vrouwen die op springen staan (degenen die de hele tijd om zich heen kijken in de kroeg, verlaten vrouwen, etc.) zijn het makkelijkst te scoren bijvoorbeeld (en die nemen vaak dan ook genoegen met minder).
Nou, succes!
ben trots op je!quote:Op donderdag 12 december 2013 16:58 schreef ook_gek het volgende:
date verslag
Zo laat ik eens wat ontopic doen. Ruim een jaar geleden een vrouw leren kennen in de kroeg die er met vrienden was. Die avond op stap geweest maar meer niet. Alle 2 waren we net vrijgezel dus proosten op het vrijgezellen leven enz. Altijd we wat contact gehouden maar zeer matig. Paar weken geleden contact gehad weer en normaal gesproken bloed dat dood. Maar deze keer niet. We hadden veel te bespreken en al snel zaten we hele dagen te appen. Wegens drukke agenda's is dat opgelopen naar 2 weken zeer intensief app contact! Gevaarlijk dus! Want er was al besproken om af te spreken. Regel 1 niet te veel appen mislukt!
Goed de dag van de date, ze woont helaas een ruim uur rijden van mij vandaan dus volledig tegen mij principes in toch date. Tja wat moet je verwachten. Appen was heel erg leuk en soms echt wel te leuk! Aangekomen was het binnen 5 min heel erg relaxt!! Als of ik er gisteren nog was en het ging van klikker de klak en binnen 10min hing ze tegen me aan. Al snel over tot zoenen en beetje tv kijken. Tja en toen vielen mijn ogen dichttja was warm binnen, zat relaxt plus een wijntje en ik was vertrokken...... Ik schat na 15min schrik ik wakker oh oh.... Maar wat blijkt. Zij sliep ook
Lekker begin dan! Goed leuk allemaal nu was het tijd voor de stad en hebben we lekker drankje gedronken en blijven slapen met alles er op en er aan. Een zeer geslaagde eerste date! Oke veel regels wat niet te doen gebroken maar lekker belangrijk!
Na deze date zijn er al snel meerdere gevolgd en was elke meer top qua gezelligheid enz. Gelukkig staat zij net als ik het zelfde in date dus pluspunt. Gaat ook volledig haar eigen gang met haar sociale leven en wanneer we kunnen zijn we samen. En tja....... Met de kerst in aankomst besloten die samen te gaan doen. Haar ouders en broer en zus helemaal enthousiast en natuurlijk volgde al een uitnodiging al snel. Nu zijn we gezwicht en zitten daar dus samenen voor de nieuwsgierigen dit speelt sinds eind Oktober.
Het gaat dus echt prima zonder enige ergernis of iets anders
Fuck de regels, klinkt allemaal goed man!quote:Op donderdag 12 december 2013 16:58 schreef ook_gek het volgende:
date verslag
Zo laat ik eens wat ontopic doen. Ruim een jaar geleden een vrouw leren kennen in de kroeg die er met vrienden was. Die avond op stap geweest maar meer niet. Alle 2 waren we net vrijgezel dus proosten op het vrijgezellen leven enz. Altijd we wat contact gehouden maar zeer matig. Paar weken geleden contact gehad weer en normaal gesproken bloed dat dood. Maar deze keer niet. We hadden veel te bespreken en al snel zaten we hele dagen te appen. Wegens drukke agenda's is dat opgelopen naar 2 weken zeer intensief app contact! Gevaarlijk dus! Want er was al besproken om af te spreken. Regel 1 niet te veel appen mislukt!
Goed de dag van de date, ze woont helaas een ruim uur rijden van mij vandaan dus volledig tegen mij principes in toch date. Tja wat moet je verwachten. Appen was heel erg leuk en soms echt wel te leuk! Aangekomen was het binnen 5 min heel erg relaxt!! Als of ik er gisteren nog was en het ging van klikker de klak en binnen 10min hing ze tegen me aan. Al snel over tot zoenen en beetje tv kijken. Tja en toen vielen mijn ogen dichttja was warm binnen, zat relaxt plus een wijntje en ik was vertrokken...... Ik schat na 15min schrik ik wakker oh oh.... Maar wat blijkt. Zij sliep ook
Lekker begin dan! Goed leuk allemaal nu was het tijd voor de stad en hebben we lekker drankje gedronken en blijven slapen met alles er op en er aan. Een zeer geslaagde eerste date! Oke veel regels wat niet te doen gebroken maar lekker belangrijk!
Na deze date zijn er al snel meerdere gevolgd en was elke meer top qua gezelligheid enz. Gelukkig staat zij net als ik het zelfde in date dus pluspunt. Gaat ook volledig haar eigen gang met haar sociale leven en wanneer we kunnen zijn we samen. En tja....... Met de kerst in aankomst besloten die samen te gaan doen. Haar ouders en broer en zus helemaal enthousiast en natuurlijk volgde al een uitnodiging al snel. Nu zijn we gezwicht en zitten daar dus samenen voor de nieuwsgierigen dit speelt sinds eind Oktober.
Ik had al zo'n ideequote:Op donderdag 12 december 2013 16:43 schreef PeterPastoor het volgende:
Zeker weten. Probeert zich iets anders voor te doen maar zuigt net zo hard van alles uit de duim
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:58 schreef ook_gek het volgende:
date verslag
Ben geen mod hoor dus kan het niet zien. Maar zoals ie overkomtquote:Op donderdag 12 december 2013 17:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fuck de regels, klinkt allemaal goed man!
[..]
Ik had al zo'n idee
True, en ik kan het ook mis hebbenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:05 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ben geen mod hoor dus kan het niet zien. Maar zoals ie overkomt
quote:
Nou ik heb vaak genoeg mee gemaakt dat de regels wel bevestigen dus..... Het was dus afwachten hoe dat ging lopen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fuck de regels, klinkt allemaal goed man!
Het is best vreemd soms want we staan in veel dingen het zelfde en zij is net als ik betreft date en snel uitgekeken zijn op iemand. Haar broer en zus zijn ook verbaast hoe alles gaat net als een paar vrienden die ik van haar gesproken heb.quote:
Top man!quote:Op donderdag 12 december 2013 16:58 schreef ook_gek het volgende:
date verslag
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:29 schreef Gatenkaas het volgende:
Heb mezelf uitgeschreven bij alle datingssites. Heb via een andere route (stappen) een hele leuke meid leren kennen die ik inmiddels m'n vriendin kan noemen.
Goed bezig allebeiquote:Op donderdag 12 december 2013 16:58 schreef ook_gek het volgende:
date verslag
Tof man! Altijd leuk om te horenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:29 schreef Gatenkaas het volgende:
Heb mezelf uitgeschreven bij alle datingssites. Heb via een andere route (stappen) een hele leuke meid leren kennen die ik inmiddels m'n vriendin kan noemen.
Top manquote:Op donderdag 12 december 2013 16:58 schreef ook_gek het volgende:
date verslag
Nicequote:Op donderdag 12 december 2013 17:29 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik?quote:
Zoals?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik?
Ik ben momenteel met hele andere dingen bezig
Persoonlijke dingen (of eigenlijk in mijn naaste omgeving) waar ik hier liever niet op ingaquote:
Nee niet, maar geef 's een link naar tekst van firefly 3 dan, kan ik zien waar het over gaat, ben benieuwd, brilliant minds think alike?quote:Ben jij een kloon van firefly3?
Hahaha, pastoors zuigen toch juist vanalles uit de duim en uit meer?, de wereld bleek niet plat en de kerk betaalt zich suf aan schadeclaims door zuigincidenten, I rest my case.quote:maar zuigt net zo hard van alles uit de duim
Kun jij eens beginnen met normaal te quoten waar de namen dan bij blijven staan? Dankquote:Op vrijdag 13 december 2013 01:43 schreef Aristai het volgende:
[..]
Nee niet, maar geef 's een link naar tekst van firefly 3 dan, kan ik zien waar het over gaat, ben benieuwd, brilliant minds think alike?
[..]
Hahaha, pastoors zuigen toch juist vanalles uit de duim en uit meer?, de wereld bleek niet plat en de kerk betaalt zich suf aan schadeclaims door zuigincidenten, I rest my case.
test-levels stijgenquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:27 schreef rhubarbje het volgende:
Wat snarky meteen zeg
Dit topic blinkt niet echt uit in warmte of zo
Jij kent onze goede vrind vuurvliegje nog niet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:27 schreef rhubarbje het volgende:
Wat snarky meteen zeg
Dit topic blinkt niet echt uit in warmte of zo
Jawel, en ik word ook niet vrolijk van hemquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij kent onze goede vrind vuurvliegje nog niet?
quote:
Ik weet ook niet of het dezelfde is.. al dacht ik bij het lezen van die post wel meteen, 'dit moet een kloonvan firefly zijn'quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jawel, en ik word ook niet vrolijk van hem
Maar je weet toch helemaal niet of die andere kerel dezelfde persoon is?
wth is dat dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef MissGump het volgende:
Morgen popquiz-daten, die variant ken ik nog niet, ben benieuwd!
Laat het beter zijn dan speeddaten alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft!
Of net zo erg want dan lig ik uiteindelijk ook dubbel![]()
Erger lijkt me onmogelijk![]()
Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
http://www.rotown.nl/14-12-2013/popquiz_dating/locatie_bar3
oooooh naaaais!quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik niet. Eefje misschien welquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:48 schreef theKiD het volgende:
Dat hebben een paar van hier toch ook al een x gedaan? Eefje? Of Thijs dacht ik?
Misschien bedoelde je deze post?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje geleden hier iets over gelezen, weet alleen niet meer bij wie.![]()
Toen had ik het net in mijn mailbox gekregenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:56 schreef MissGump het volgende:
Kenden jullie deze variant al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |