wat een onzinquote:Op woensdag 11 december 2013 14:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het doet. Maar het zijn niet zozeer mindfucks, maar meer kijken tot hoe ver ik kan gaan bij sommige.
edit: Tevens als je het goed doet, als je goed kunt praten/ kletsen/ ouwehoeren, heeft niemand dat door.![]()
Ik denk dat je mensen te hoog inschatquote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin
ze denken allemaal dat niemand het door heeft
maar probeer eens een hoger opgeleide vrouw die wat ouder is en ze heeft je zo in de smiezen hoor
bij breezerdebielen werkt het vast prachtig ja
maar daar werken magic tricks ook
Er zijn altijd uitzonderingen, daar heb je gelijk in.. Maar voor het overgrote deel moet je toch onderstaande quote lezen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin
ze denken allemaal dat niemand het door heeft
maar probeer eens een hoger opgeleide vrouw die wat ouder is en ze heeft je zo in de smiezen hoor
bij breezerdebielen werkt het vast prachtig ja
maar daar werken magic tricks ook
Dit dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat je mensen te hoog inschat
Iedereen is te manipuleren
Ik denk ook dat ze zichzelf te hoog inschatquote:Op woensdag 11 december 2013 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
natuurlijkquote:Op woensdag 11 december 2013 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
natuurlijkquote:Op woensdag 11 december 2013 14:26 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze zichzelf te hoog inschat![]()
Ligt er natuurlijk aan wat ze precies verstaat onder mind games. Maar als je iemand (onverwacht) erg leuk vind(misschien zelfs verliefd word) dan ga je niet meer zo rationeel denken. En die persoon kan dan met veel dingen wegkomen
Als'ie het goed doet niet hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
natuurlijk
maar ik zou nooit verliefd worden op iemand die mij probeert te bespelen
dat heb je snel door hoor
ja, maar dat zijn ook uitzonderingenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als'ie het goed doet niet hoor
Mensen met goede mensenkennis en goede sociale vaardigheden kunnen dit gewoon bij iedereen hoor
de standaard truucjes kent iedereen dan ook al. Je moet origineel zijn en idd mensenkennis hebben en een leuke babbel.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn ook uitzonderingen
de meeste proberen allerlei standaard truucjes
Zo negatief als jij er in staat snap ik ook eigenlijk niet helemaal wat je zoekt?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
En nu heb ik weer iemand die zit te liegen
Ze was zo dom om het beroep te kiezen wat ik toevallig ook doe. Maar ze wist er niets van en zat onzin te verkondigen
Ik denk dat ik snel klaar ga zijn met dit internet daten
Open relatie enzo :pquote:Op woensdag 11 december 2013 15:12 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Zo negatief als jij er in staat snap ik ook eigenlijk niet helemaal wat je zoekt?
Geen zin helemaal terug te lezen, maar je had toch al een relatie dacht ik. Dus vanwaar het internet daten
Ik stond er niet negatief in, maar in 24 uur heb ik met 6 mensen gesproken of zo waarvan:quote:Op woensdag 11 december 2013 15:12 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Zo negatief als jij er in staat snap ik ook eigenlijk niet helemaal wat je zoekt?
Geen zin helemaal terug te lezen, maar je had toch al een relatie dacht ik. Dus vanwaar het internet daten
Inderdaad, er zijn best veel andere opties nog. Paiq is gewoon vermaak en af en toe een oprechter iemand. Een gewone datingsite lijkt me lastiger voor wat zij zoekt.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:16 schreef Cue_ het volgende:
Secondlove misschien interessanter voor je?
Ze probeerde indruk op je te maken.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
En nu heb ik weer iemand die zit te liegen
Ze was zo dom om het beroep te kiezen wat ik toevallig ook doe. Maar ze wist er niets van en zat onzin te verkondigen
Ik denk dat ik snel klaar ga zijn met dit internet daten
nee wat dat is voor vreemdgaan en dat wil ik nietquote:Op woensdag 11 december 2013 15:16 schreef Cue_ het volgende:
Secondlove misschien interessanter voor je?
Je kunt ook je voorkeuren te losjes hebben ingesteld. Sinds ik het heb veranderd heb ik bijna geen mensen meer waar bij staat: niet vrijgezel. Overigens staat dat ook bij jouw naam op Paiq als je dat hebt aangegeven dus tref je logischerwijs meer buiten de pot pissersquote:Op woensdag 11 december 2013 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee wat dat is voor vreemdgaan en dat wil ik niet
En als ik single was geweest was ik natuurlijk dezelfde mensen tegen gekomen
Misschien ligt het aan paiq, dat zou wel kunnen
Ik vind het ook niet erg als iemand niet vrijgezel is, ik vind het alleen erg als ze hun partner voor liegenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt ook je voorkeuren te losjes hebben ingesteld. Sinds ik het heb veranderd heb ik bijna geen mensen meer waar bij staat: niet vrijgezel. Overigens staat dat ook bij jouw naam op Paiq als je dat hebt aangegeven dus tref je logischerwijs meer buiten de pot pissers
Paiq is om te daten, maar daar komen ze ook om 'gezellig te praten' of om vreemd te gaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
nee wat dat is voor vreemdgaan en dat wil ik niet
Sowieso scheelt het een stuk hoe je je voorkeuren instelt.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt ook je voorkeuren te losjes hebben ingesteld. Sinds ik het heb veranderd heb ik bijna geen mensen meer waar bij staat: niet vrijgezel. Overigens staat dat ook bij jouw naam op Paiq als je dat hebt aangegeven dus tref je logischerwijs meer buiten de pot pissers
okcupid serieus? Paar jaar terug was het vooral voor seksdates en vooral buitenlandse contacten.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:26 schreef Clicks_nl het volgende:
OKCupid en Into my life. Toch het idee dat zeker op de eerste een 'serieuzer' publiek zit.
hmmm ja dat is ook waar ik het op vind lijken tot nu toequote:Op woensdag 11 december 2013 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
okcupid serieus? Paar jaar terug was het vooral voor seksdates en vooral buitenlandse contacten.
Een site kan niet met iedereens voorkeuren en moraal rekening houden. Ik erger me ook aan die vreemdgangers, of aan mafketels. Die moet je ook gelijk verwijderen als je dat niks vindt. Je hebt het gewoon even niet getroffen. Als je 's avonds of in het weekend online bent heb je minder kans op een vreemdganger, niet statistisch bewezen maar wel mijn theoriequote:Op woensdag 11 december 2013 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg als iemand niet vrijgezel is, ik vind het alleen erg als ze hun partner voor liegen
En ik heb de meeste mensen gevonden door op zo'n speeddate te klikken dus is het niet zo dat ik aan meer buiten de pot pissers gelinkt word, want er is geen link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |