niks aan de hand hoor, alleen voor mijn eigen geweten is het wat confronterend.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:59 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch gebeuren....
Been there, done that
niet bitchy bedoelt hoor, maar bedoel je niet slank, ongeverfd haard en geen zonnebanktintje? zo'n levenswijze staat dan ook loodrecht tegenover oh oh chersoquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel van die mensen die veganistisch, of macrobiotisch eten zien er altijd zo slecht uit.
Dun, futloos haar, grauwe huid.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:00 schreef All-out het volgende:
niet bitchy bedoelt hoor, maar bedoel je niet slank, ongeverfd haard en geen zonnebanktintje? zo'n levenswijze staat dan ook loodrecht tegenover oh oh cherso
ik zie niet in wat daar 'dom' aan is eigenlijk, ik meen het echt hoor. ik kan bijna nooit aan iemand zien of hij of zij vegetariėr/veganist/wat dan ook isquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:52 schreef Silenus het volgende:
Haha, wat een domme opmerking inderdaad.
en wat is je vraag?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:12 schreef LesMiserables het volgende:
Worden hier regelmatig voorbeelden van berichten oid gepost of sturen de meeste gewoon 'Hoi' type berichten ?
Waarom moeten er voorbeelden gepost worden? Je kunt toch zelf wel iets bedenken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:12 schreef LesMiserables het volgende:
Worden hier regelmatig voorbeelden van berichten oid gepost of sturen de meeste gewoon 'Hoi' type berichten ?
quote:Hoi, leuke foto's!
Gelukkig heb je een hoge response rate, dus doe ermee wat je wil!quote:![]()
Ze bedoelen natuurlijk dat van All-out.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:14 schreef All-out het volgende:
[..]
ik zie niet in wat daar 'dom' aan is eigenlijk, ik meen het echt hoor. ik kan bijna nooit aan iemand zien of hij of zij vegetariėr/veganist/wat dan ook is
Dat was wel een pubquiz maar dan een reguliere fokmeet via het meettopicquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje geleden hier iets over gelezen, weet alleen niet meer bij wie.![]()
Hoe oud zijn jij/je date ? Klinkt gezelligquote:Op zondag 15 december 2013 12:09 schreef PeterPastoor het volgende:
Ok de date van vandaag heeft afgezegd omdat ze niet lekker in d'r vel zit enzo. Lag echt niet aan mij en ze wil me nog steeds heel graag ontmoeten......
Ik ga nu echt voor die ontzettend leuke meid van afgelopen vrijdag. Komende vrijdag komt ze hier en ga ik voor haar koken! Zin in
Staat nog steeds op mijn lijst trouwensquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat was wel een pubquiz maar dan een reguliere fokmeet via het meettopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |