SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
hij s egt natty!quote:Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef McNulty het volgende:
Wordt die foto van roid delt mofo weer herkauwd?![]()
Beter kom je een originelere OP skkltj.
quote:Do you think that washboard abs, bulging biceps and a massive chest will get you a girlfriend?
Doe een suggestie dan McNaughtyquote:Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef McNulty het volgende:
Wordt die foto van roid delt mofo weer herkauwd?![]()
Beter kom je een originelere OP skkltj.
Ja?quote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Do you think that washboard abs, bulging biceps and a massive chest will get you a girlfriend?
You're not gonna make it.quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
Maandag is train dag, had alleen nog een dikke deadline voor vandaag dus kan ik nu pas trainen.
En maandagavond trainen? Mooi niet
Ik train morgen wel, moet wel m'n schema even aanpassen.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:49 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik train morgen wel, moet wel m'n schema even aanpassen.
M-maar als ik hetzelfde aantal dagen train dan is er toch niks aan de hand.quote:
Niet 's avonds trainen watquote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
Maandag is train dag, had alleen nog een dikke deadline voor vandaag dus kan ik nu pas trainen.
ben je bang in het donker?quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
Je wil niet weten hoe fit4free eruit ziet op een maandagavond. Je hebt mazzel als er nog een dumbbell over is.quote:Op maandag 9 december 2013 19:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niet 's avonds trainen wat?
Altijd 's avonds trainen
Trainen met dumbells watquote:Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe fit4free eruit ziet op een maandagavond. Je hebt mazzel als er nog een dumbbell over is.
Ook de barbells zijn altijd bezet. Wat ik probeer de zeggen is dat het tering druk is.quote:Op maandag 9 december 2013 20:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Trainen met dumbells wat? Pak dan gewoon barbells.
Sws als de dumbells die JIJ wil gebruiken al in gebruik zijn bij een F4F vraag ik me serieus af of jij gewoon niet klein bent of iedereen daar super jacked is?
F4F is dan ook geen sportschool te noemen....quote:Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe fit4free eruit ziet op een maandagavond. Je hebt mazzel als er nog een dumbbell over is.
Maar het is goedkoop.quote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
F4F is dan ook geen sportschool te noemen....
Eentje, je vindt er soms nog wel eens mensen benchen of curlen.quote:
hahahaha!quote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
"Ik squat niet ik doe al aan voetbal"
nja dat is al niet verkeerd. Meeste health centers hebben die niet eens.quote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Eentje, je vindt er soms nog wel eens mensen benchen of curlen.
wegschoppenquote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Eentje, je vindt er soms nog wel eens mensen benchen of curlen.
Ditquote:
quote:
quote:
Zei hij dat voor of na de seks.quote:Op maandag 9 december 2013 20:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Net in een gesprek van 30 seconden zo veel broscience om m'n oren gekregen he; je moet niet squatten maar cardio doen anders word je te gespierd / je moet een klittenband voor om je buik kopen zodat je plaatselijk vet verliest / je moet elke dag 1 uur cardio doen / je moet na 19u 'savonds niets meer eten/ elke dag 20 minuten buikspieroefeningen doen na cardio...
Zo was hij in 2 weken tijd wel 6 kg verloren!! amazingg!!!
Gekke poolno offense klokov
quote:Op maandag 9 december 2013 20:58 schreef McNulty het volgende:
Ja, Krabs in je kruis! Nie bijdehand gaan doen teguh DjekkieBraun.
Klokov is niet pools en ik ook nietquote:Op maandag 9 december 2013 20:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Net in een gesprek van 30 seconden zo veel broscience om m'n oren gekregen he; je moet niet squatten maar cardio doen anders word je te gespierd / je moet een klittenband voor om je buik kopen zodat je plaatselijk vet verliest / je moet elke dag 1 uur cardio doen / je moet na 19u 'savonds niets meer eten/ elke dag 20 minuten buikspieroefeningen doen na cardio...
Yuri is Turks.quote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
de user klokov, ray en yuri zijn allemaal pools en die jaqenhagar ofzo ook
Ik dacht srs dat het om een wijf ging tot dat "hij" gedeelte.quote:Op maandag 9 december 2013 20:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Godver, echtquote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wil je billenkoek ofzo?quote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
quote:
Train je nog steeds in een health center waar je met de barbel van de incline squat?quote:Op maandag 9 december 2013 21:34 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Dont call it a comeback ive been here for years....
hahaha. Al heul lang niet meer. Train veelal in mijn eigen schuur of in de gym waar ik gewerkt hebquote:Op maandag 9 december 2013 21:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Train je nog steeds in een health center waar je met de barbel van de incline squat?
Heb je diploma's?quote:Op maandag 9 december 2013 21:40 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
hahaha. Al heul lang niet meer. Train veelal in mijn eigen schuur of in de gym waar ik gewerkt heb
Was een bijbaantje maar heb een tas vol diploma's voor de fitness branche zelfs een paar waar ik verre van trots op benquote:
Ik overweeg het als bijbaan maar volgens mij hebben fitnesscentra liever iemand die HBO sport & bewegen heeft gedaan maar verder niks van liften weetquote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Was een bijbaantje maar heb een tas vol diploma's voor de fitness branche zelfs een paar waar ik verre van trots op ben
Meeste sportscholen hechten veel waarde aan het fitvak diploma. Ik trainde destijds daar en moest stage lopen voor dat fitvak A/B diploma. Dat daar gevragen en zo heb ik daar een baantje aan over gehouden. Was wel genieten want is bij mij in de buurt een van de betere gyms met redelijk veel wedstrijd jongens in zowel bb als plquote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik overweeg het als bijbaan maar volgens mij hebben fitnesscentra liever iemand die HBO sport & bewegen heeft gedaan maar verder niks van liften weet
quote:
Wil je nou vooruit of niet? Een goede gym kost maar een paar euro/maand meer.quote:
500 per dag is vrij normaalquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoorde vandaag dat Ronaldo 1000 situps per dag doet. Sick kunt.
http://www.detuinen.nl/sp(...)protein-natural.htmlquote:Op maandag 9 december 2013 22:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wil je nou vooruit of niet? Een goede gym kost maar een paar euro/maand meer.
Welke supplementen gebruik je eigenlijk?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:52 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
http://www.detuinen.nl/sp(...)protein-natural.html
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
2 bakjes.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:31 schreef Montelly het volgende:
Morgen boiis, hoeveel koffie hebben jullie al op?
Raymond Müllerquote:Op dinsdag 10 december 2013 07:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
LOL
Ik ben gewoon een Nederlandert. Heb alleen een duitse achternaam. De Jansen uit Duitsland zeg maar kwa achternaam. Maar euhm, In het ergste geval dus Oostduits paar generaties terug, dus zal misschien best wel wat ingemixt zijn enkele generaties verder terug. Als ik de volgens jullie oostblok look moet geloven![]()
![]()
![]()
Om e.o.a. reden denken alle turken en marokanen in m'n gym heilig dat ik een Rus ben gdvr![]()
![]()
I can live with that though
closequote:Op dinsdag 10 december 2013 07:42 schreef Champy het volgende:
[..]
Raymond Müller
Waar komt die K dan vandaan?
"tis zo'n kwaaie jongen nog niet"quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:39 schreef RaymondK het volgende:
Maar euhm, Fanta heeft dus een permaban?
Dat betekent voor altijd denk ik?
Kunnen we niet gewoon een goed woordje voor d'r doen dan met z'n alle?
Vind dit een beetje overkill volgens mij...
huhquote:Op dinsdag 10 december 2013 07:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
"tis zo'n kwaaie jongen nog niet"
zoiets?
Dat zal moeilijk worden in een suite.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kijk dan.![]()
![]()
Volgende keer front double bi for us please.![]()
Bevalt het allemaal?
lekker automaat. VRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 10 december 2013 07:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk worden in een suite.![]()
Alles goed. Vanaf gisteren met de campervan op weg. Lekkere grote 4 berth mercedes automaat. Effe wennen aan hoe groot zo'n ding ook alweer is, maar nu scheurt het prima. Morgen een reisdag en dan overmorgen zwemmen met dolfijnen en zeehonden.
Tot 25 decquote:Op dinsdag 10 december 2013 07:39 schreef RaymondK het volgende:
Maar euhm, Fanta heeft dus een permaban?
Dat betekent voor altijd denk ik?
Kunnen we niet gewoon een goed woordje voor d'r doen dan met z'n alle?
Vind dit een beetje overkill volgens mij...
lolquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:19 schreef Montelly het volgende:
Woow hoorde netnummer op de radio, guilty pleasuretje
![]()
http://m.youtube.com/watch?v=BW3gKKiTvjs
Dit was cool, eh, heet. Hot Water Beach heet niet voor niks Hot Water Beach.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lekker automaat. VRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrr
cewlquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit was cool, eh, heet. Hot Water Beach heet niet voor niks Hot Water Beach.![]()
[ afbeelding ]
Ik hield het niet heel lang vol.
Er loopt lava onder het strand.
Mijn gaydar alarm ging wel even rinkelen iddquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
die kende je toch hopelijk al wel?
1982 belde![]()
wel goed nr gewoon heur. Staat ook op m'n ipodje
gay top2000 staat i waarsch. op nr 1 lol ....
Kate heb wel meer goeie nrs![]()
Yep, er staan ook overal borden waar je heen moet bij een tsunami aan de kust.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
cewl
is dat geologisch ook nog erg actief dat land?
Lekker man, geniet ervan, hier is het koudquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit was cool, eh, heet. Hot Water Beach heet niet voor niks Hot Water Beach.![]()
[ afbeelding ]
De zomer begint hier net. Ik ben al twee keer goed verbrand.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Lekker man, geniet ervan, hier is het koud
die roest nooit meer met al die spaanse olijfoliequote:Op dinsdag 10 december 2013 09:39 schreef fathank het volgende:
Goed invetten snakes. Je wil geen roest oplopen door het zeewater.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:07 schreef Beach het volgende:
Ik dacht even; is dat je prothese daar in het zand maar later zag ik dat het een schep was.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:12 schreef dezomervoorbij het volgende:
Beste allen,
Ik ben een sportieve jongen van 19 jaar.
Omdat ik 4 keer per week voetbal, zie ik geen mogelijkheid om naast deze sport ook nog aan mijn kracht/spieren te werken.
Ik train 3 keer per week en speel een wedstrijd op zondag. Ik trek het niet om daarnaast ook nog naar de sportschool te gaan. Gewoon omdat het duur is en ik nog een extra avond van huis af moet gaan.
Ik eet gezond en mijn conditie is oké. Echter zou ik graag wat werken aan mijn buik/arm/been spieren.
Ik weet dat je dit ook thuis kunt doen, maar wat zijn hiervoor de juiste oefeningen? Ik heb gehoord dat je hier snel mee de mist in kan gaan.
Daarbij zou ik ook graag willen weten of jullie hiervoor een soort van schema of een app voor gebruiken?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:48 schreef G.R.S. het volgende:
Ik haat kerstAl dat zoetsappig gedoe.
Lekker Sky Radio aan op de achtergrondquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:48 schreef G.R.S. het volgende:
En straks Home Alone kijken zekerquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Lekker Sky Radio aan op de achtergrond
Indien geen troll:quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:52 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
http://www.detuinen.nl/sp(...)protein-natural.html
idd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:48 schreef G.R.S. het volgende:
Las grismes i gave u my hard, but the verie lest day u said u where gay i gave u ewayquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Christ Church ben ik nog geweest voor die aardbeving.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, er staan ook overal borden waar je heen moet bij een tsunami aan de kust.![]()
Google maar eens Christ Church. Daar was nog niet zo lang geleden een aardbeving.
Nog mooie vrouwen gezien in NZ?quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
"tis zo'n kwaaie jongenvrouw nog niet"
zoiets?
hou opquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:50 schreef Champy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:10 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen
ik wil nu gaan trainen
maar trainingsmaatje kan niet, heeft straks rijles
hij wil altijd in avond gaan en sinds hij met mij traint altijd samen met hem in avond gegaan
ik vind avond niet zo chill weet hij ook
maar ik ga nu gewoon alleen
ben ik nu naaier?
hij is naaihondquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:10 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen
ik wil nu gaan trainen
hij wil altijd in avond gaan en sinds hij met mij traint altijd samen met hem in avond gegaan
ben ik nu naaier?
Maar dat vier jij sowieso niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:48 schreef G.R.S. het volgende:
Jij bent een grotere troll dan Cake-man.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:10 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen
ik wil nu gaan trainen
ben ik nu naaier?
Ga twerken ofzo losgeslagen probleemkind.quote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben je zelfs hier onzeker over?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:10 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen
ik wil nu gaan trainen
ben ik nu naaier?
nounou sterke taal hoor poepoequote:Op dinsdag 10 december 2013 13:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ga twerken ofzo losgeslagen probleemkind.
aclo manquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:31 schreef Klokov het volgende:
Boys, waar in Groningen trainen jullie?
Hier staat de kerstboom al.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb er wel godverdomme last van, ja?!
blauwestadquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:31 schreef Klokov het volgende:
Boys, waar in Groningen trainen jullie?
http://www.mdra.nl/quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ging net paracetamol kopen
ik betaalde met briefje 5 euro
gaat ze scannen voor fake geld
ik voelde me zwaar beledigd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:14 schreef Klokov het volgende:
Ik ben tegen elke vorm van discriminatie, zowel positief als negatief. Rip Nelson Mandela, je 'I have a dream' speech was fantastisch.Wasnt that a fake one?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:14 schreef Klokov het volgende:
Ik ben tegen elke vorm van discriminatie, zowel positief als negatief. Rip Nelson Mandela, je 'I have a dream' speech was fantastisch.wow hat jy paris hilton op fb?!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Misschien is dit wat voor jequote:Op dinsdag 10 december 2013 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Spot je nu met zijn lengte of zijn gedrag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2013 18:48:24 ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:45 schreef Dimachaerus het volgende:
ik had vrijdag berichtje gestuurd naar tinder meisje
"jij ziet er wel slim uit"
kreeg net opeens berichtje terug
"ik ben eigenlijk blond"
zal ik zeggen: "jij gaat altijd in een hoek zitten als je het koud hebt?"Wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
"ik ben eigenlijk blond"
zal ik zeggen: "jij gaat altijd in een hoek zitten als je het koud hebt?"Doe maar niet dimsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"ik ben eigenlijk blond"
zal ik zeggen: "jij gaat altijd in een hoek zitten als je het koud hebt?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
killing?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:18 schreef Montelly het volgende:
Woow, (kerst)etentjes met je bedrijf zijn killing voor je gains![]()
Carpaccio
HIP Burger 250 gr. & frites
NEW York Cheesecake & brownie
Dat was een 250 grams burger, damn plus nog wat patat, stokbrood met tappenade.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Paracetamol is gevaarlijker dan comazuipen pas je wel op bby?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
gast zet die shit in een spoilerquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:44 schreef Seamonkey- het volgende:
[ afbeelding ]
Prework out meal JAM JAM
Haha hoezo killing? Goede bulk juist. Al valt de hoeveelheid nog wel mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:18 schreef Montelly het volgende:
Woow, (kerst)etentjes met je bedrijf zijn killing voor je gains![]()
Carpaccio
HIP Burger 250 gr. & frites
NEW York Cheesecake & brownie
Dude, i’m gonna type as sober as possible, that honestly looks fucking pathetic and digusting compared to my meal. and I’m being one hundred percent serious. Sorry we dont cook shit that was perviously in cans. you’re a fucking joke dude, and im dead fucking serious. gert areal family that cooks good food, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fuking time, and has a milliondollar house on the beach, im seriously.. dont ever potst your fuking poverty dinner on these forums ever the fuk again bro, and by bro i mean never my bro, fuking phaggotquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:44 schreef Seamonkey- het volgende:
[ afbeelding ]
Prework out meal JAM JAM
toffe taalquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dude, i’m gonna type as sober as possible, that honestly looks fucking pathetic and digusting compared to my meal. and I’m being one hundred percent serious. Sorry we dont cook shit that was perviously in cans. you’re a fucking joke dude, and im dead fucking serious. gert areal family that cooks good food, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fuking time, and has a milliondollar house on the beach, im seriously.. dont ever potst your fuking poverty dinner on these forums ever the fuk again bro, and by bro i mean never my bro, fuking phaggot
Haha terechte copy pasta is terecht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dude, i’m gonna type as sober as possible, that honestly looks fucking pathetic and digusting compared to my meal. and I’m being one hundred percent serious. Sorry we dont cook shit that was perviously in cans. you’re a fucking joke dude, and im dead fucking serious. gert areal family that cooks good food, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fuking time, and has a milliondollar house on the beach, im seriously.. dont ever potst your fuking poverty dinner on these forums ever the fuk again bro, and by bro i mean never my bro, fuking phaggot
G.R.S. wordt ook labiel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja want je bent ook al 23 jaar vrouw.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat was ook de clue..quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wrm haten a mens ga je mobo opladenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:59 schreef Sapstengel het volgende:
Goede maaltijd maar schrijf eens normaal Nederlands
[ afbeelding ]
m'n daily intake in 1 maaltijdquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:51 schreef Drinky het volgende:
Hier dan een echte maaltijd:
- 350g runderlap (578kcal)
- 120g parboiled rice (426kcal)
- 130g ui (47kcal)
- 100g salade (12kcal)
- 3 aardappelkroketten (80kcal)
- 3 EL olie (246kcal)
Totaal: 1389kcal
Macro's: Vet 64g, carbs 115g, eiwit 82g
[ afbeelding ]
u wot m8?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
m'n daily intake in 1 maaltijd
1300kcal aan melk no thanks jeffquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik drink gewoon daily 2 liter volle melk en heb solid +9 kg gains na 7 maanden.
fokkop manquote:
hier geilen ze op deze body kan toch niet jongens???quote:
Sap nog 7%, zal nu wel 6% zijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:59 schreef Sapstengel het volgende:
Goede maaltijd maar schrijf eens normaal Nederlands
[ afbeelding ]
no pics no proofquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo
ben gewoon lean gegroeid hoor
Dat feel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:25 schreef Sapstengel het volgende:
Beetje vierkant. Borst, biceps en buik elke dag?
3% brah valt zo uit.
ja dat zei ik ook al...quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:25 schreef Sapstengel het volgende:
Beetje vierkant. Borst, biceps en buik elke dag?
3% brah valt zo uit.
Krijg je lekkere boody van.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef JackieBrown het volgende:
Ik zou nog wel meer kg gainen als ik dagelijks 2L volle melk zou drinken.
Maar dat zijn niet de gewenste gains
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
dmquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb tijdje terug al geplaatst bruh
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Krijg je lekkere boody van.
En dan komt de warrior in mij los.ik begrijp hier echt zo weinig vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mcnulty is bubblebutt loverquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik begrijp hier echt zo weinig van
Laten we dat maar zo houden. Jullie zieltjes zijn nog puur.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik begrijp hier echt zo weinig van
Lekker hoor jonge heeft ze ook nog je hotdog gemasseerd als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:57 schreef Champy het volgende:
Damn, loop al een week met het gevoel of m'n rug in de knoop zat, net een heerlijke massage gehad en alle knopen eruit
ga een dikke negerin neuken ofzoquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:12 schreef McNulty het volgende:
wat is de relevantie voor dit topic?
/Cor_modus
Nee dat mocht niet vandaagquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker hoor jonge heeft ze ook nog je hotdog gemasseerd als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Wij zijn geen vrientjes meer hoor. Geen dark chocolate cranberries voor jou flikkertjequote:Op dinsdag 10 december 2013 23:18 schreef Ethanolic het volgende:
Wat een lelijke kanker hont. Ik zou dat beest op de BBQ gooien.
ik zou echt bang zijn om stijve te krijgenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:57 schreef Champy het volgende:
Damn, loop al een week met het gevoel of m'n rug in de knoop zat, net een heerlijke massage gehad en alle knopen eruit
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn ouders een dergelijk hontje hebben. JB heeft gelijk geen oog meer voor mij en kroelt er altijd mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wij zijn geen vrientjes meer hoor. Geen dark chocolate cranberries voor jou flikkertje
Zo voel ik mij ook met mijn vriend, aait tegenwoordig liever de hont dan mijquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn ouders een dergelijk hontje hebben. JB heeft gelijk geen oog meer voor mij en kroelt er altijd mee.
Vandaag kkhonten
Sarcasme ontgaat jou he? Helder licht dat je bent. Dat je een helder licht bent is trouwens ook sarcasme voor het geval dat jouw brein dat weer niet registreert.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:18 schreef Ethanolic het volgende:
Wat een lelijke kanker hont. Ik zou dat beest op de BBQ gooien.
pcies meid lievur een hontje als een mannetje he he he . . . en die kleintjes kunne ook so leker likkequote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef JackieBrown het volgende:
Hontjes zijn tenminste lief en trouw anders dan mannemesne zegge weles alle manne zyn honde mr die moete hun bek houwe want se beledigen de liefe pupies en hontjes of nie?
Hoef nooit mr n man gwn ik en me trouwe liefe hontje 4evr!!
straks vaardigt de dorpsimam nog fatwa uit omdat je dan gay bentquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zou echt bang zijn om stijve te krijgen
ik ben soms wel eens door mn vader en omen gedwongen om turke massage te nemen in de turkse hamam in stadje vlakbij mijn dorp in turkije
als hij iets te ver naar boven ging met zijn hand bij mijn dijbenen voelde ik mijn ballen al stuiptrekken richting mijn buik
ben je weer gedumpt?, btw vrouwen zijn ook onbetrouwbaar, sneaky bitches zijn het!quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef JackieBrown het volgende:
Hontjes zijn tenminste lief en trouw anders dan mannemesne zegge weles alle manne zyn honde mr die moete hun bek houwe want se beledigen de liefe pupies en hontjes of nie?
Hoef nooit mr n man gwn ik en me trouwe liefe hontje 4evr!!
smeer je het poesje eerst in met pindakaas?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
pcies meid lievur een hontje als een mannetje he he he . . . en die kleintjes kunne ook so leker likkebeter als son vent die nix kan tusse de beentjes
nee . . . sjokoladepasta vint hij lekerderquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
smeer je het poesje eerst in met pindakaas?
ooh nutellaquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
nee . . . sjokoladepasta vint hij lekerder
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:57 schreef Beach het volgende:
Je verblijf in Freedom Country doet je Nederlands geen goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
bye bye pregnancyquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
m'n daily intake in 1 maaltijd
Ideaal toch. Kinderen zijn de ergste soa's die er zijn.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 00:03 schreef Drinky het volgende:
Deze waarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze waarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Deze waarheidWhehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je zit te baggeren hier met je klonen. Elke keer 'ben je iemand anders' waarmee je mensen hun tijd zit te verkloten hier. Iedereen is bereid je te helpen, maar ik kan dit niet anders zien dan trollen. Ik raad je dus aan daarmee te stoppen anders ben je deze kloon in ieder geval kwijt.
Fanta is weer gesnapt?quote:
wut?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef Montelly het volgende:
Woow weer een mislukte white knight poging.
Snakey pikt het niet meerquote:
Maidenstower = Helplessss/inloggen/wiedankookquote:
= Fanta toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Maidenstower = Helplessss/inloggen/wiedankook
wie?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:25 schreef Montelly het volgende:
Trouwens waarom zoveel moeite doen voor een 6/10?
Denk dat die Maidenstower bedoelt maar volgens mij is dat geen 6/10quote:
Maidens/b-cinnanimonquote:
ja dat snap ik, maar wie doet er moeite/white knightquote:Op woensdag 11 december 2013 11:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk dat die Maidenstower bedoelt maar volgens mij is dat geen 6/10
royaal cijferquote:Op woensdag 11 december 2013 11:25 schreef Montelly het volgende:
Trouwens waarom zoveel moeite doen voor een 6/10?
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:37 schreef Klokov het volgende:
Idd, No1uknow zou niet geven en van wat ik heb gehoord noemt hij 3/10's 9/10's dus dan weet je wel hoe laat het is.
Deze waarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:37 schreef Klokov het volgende:
Idd, No1uknow zou niet geven en van wat ik heb gehoord noemt hij 3/10's 9/10's dus dan weet je wel hoe laat het is.
Gym en BB zijn een saugagefest. Elke vrouwspersoon trekt meteen aandacht.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:35 schreef Beach het volgende:
stop eens met aandacht vragen
dan nog liever "hey weissman alles goed jatog"
Wil je je piemel om haar nek heen rappen?quote:
'muricaquote:Op woensdag 11 december 2013 13:58 schreef THEFXR het volgende:
Six year old suspended for 'sexual harassment'
http://www.krdo.com/news/(...)ndefbbz/-/index.html
whaha, we deden vroeger niks anders,lol
Alsof die kids daar op die leeftijd al mee bezig zijn hahahaquote:Op woensdag 11 december 2013 13:58 schreef THEFXR het volgende:
land of the prudes and hardcore pornquote:Op woensdag 11 december 2013 13:58 schreef THEFXR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:13 schreef THEFXR het volgende:
Big assesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
Biefstuk met zoeteaardappel en wat groente jij?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:34 schreef Ethanolic het volgende:
Wat gaan we eten vandaag, mensjes?
kip met aardappelkroketjes. Moet ook genieten tochquote:Op woensdag 11 december 2013 17:34 schreef Ethanolic het volgende:
Wat gaan we eten vandaag, mensjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |