SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
hij s egt natty!quote:Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef McNulty het volgende:
Wordt die foto van roid delt mofo weer herkauwd?![]()
Beter kom je een originelere OP skkltj.
quote:Do you think that washboard abs, bulging biceps and a massive chest will get you a girlfriend?
Doe een suggestie dan McNaughtyquote:Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef McNulty het volgende:
Wordt die foto van roid delt mofo weer herkauwd?![]()
Beter kom je een originelere OP skkltj.
Ja?quote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Do you think that washboard abs, bulging biceps and a massive chest will get you a girlfriend?
You're not gonna make it.quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
Maandag is train dag, had alleen nog een dikke deadline voor vandaag dus kan ik nu pas trainen.
En maandagavond trainen? Mooi niet
Ik train morgen wel, moet wel m'n schema even aanpassen.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:49 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik train morgen wel, moet wel m'n schema even aanpassen.
M-maar als ik hetzelfde aantal dagen train dan is er toch niks aan de hand.quote:
Niet 's avonds trainen watquote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
Maandag is train dag, had alleen nog een dikke deadline voor vandaag dus kan ik nu pas trainen.
ben je bang in het donker?quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
Je wil niet weten hoe fit4free eruit ziet op een maandagavond. Je hebt mazzel als er nog een dumbbell over is.quote:Op maandag 9 december 2013 19:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niet 's avonds trainen wat?
Altijd 's avonds trainen
Trainen met dumbells watquote:Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe fit4free eruit ziet op een maandagavond. Je hebt mazzel als er nog een dumbbell over is.
Ook de barbells zijn altijd bezet. Wat ik probeer de zeggen is dat het tering druk is.quote:Op maandag 9 december 2013 20:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Trainen met dumbells wat? Pak dan gewoon barbells.
Sws als de dumbells die JIJ wil gebruiken al in gebruik zijn bij een F4F vraag ik me serieus af of jij gewoon niet klein bent of iedereen daar super jacked is?
F4F is dan ook geen sportschool te noemen....quote:Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe fit4free eruit ziet op een maandagavond. Je hebt mazzel als er nog een dumbbell over is.
Maar het is goedkoop.quote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
F4F is dan ook geen sportschool te noemen....
Eentje, je vindt er soms nog wel eens mensen benchen of curlen.quote:
hahahaha!quote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
"Ik squat niet ik doe al aan voetbal"
nja dat is al niet verkeerd. Meeste health centers hebben die niet eens.quote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Eentje, je vindt er soms nog wel eens mensen benchen of curlen.
wegschoppenquote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Eentje, je vindt er soms nog wel eens mensen benchen of curlen.
Ditquote:
quote:
quote:
Zei hij dat voor of na de seks.quote:Op maandag 9 december 2013 20:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Net in een gesprek van 30 seconden zo veel broscience om m'n oren gekregen he; je moet niet squatten maar cardio doen anders word je te gespierd / je moet een klittenband voor om je buik kopen zodat je plaatselijk vet verliest / je moet elke dag 1 uur cardio doen / je moet na 19u 'savonds niets meer eten/ elke dag 20 minuten buikspieroefeningen doen na cardio...
Zo was hij in 2 weken tijd wel 6 kg verloren!! amazingg!!!
Gekke poolno offense klokov
quote:Op maandag 9 december 2013 20:58 schreef McNulty het volgende:
Ja, Krabs in je kruis! Nie bijdehand gaan doen teguh DjekkieBraun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |