quote:Op maandag 9 december 2013 20:58 schreef McNulty het volgende:
Ja, Krabs in je kruis! Nie bijdehand gaan doen teguh DjekkieBraun.
Klokov is niet pools en ik ook nietquote:Op maandag 9 december 2013 20:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Net in een gesprek van 30 seconden zo veel broscience om m'n oren gekregen he; je moet niet squatten maar cardio doen anders word je te gespierd / je moet een klittenband voor om je buik kopen zodat je plaatselijk vet verliest / je moet elke dag 1 uur cardio doen / je moet na 19u 'savonds niets meer eten/ elke dag 20 minuten buikspieroefeningen doen na cardio...
Zo was hij in 2 weken tijd wel 6 kg verloren!! amazingg!!!
Gekke poolno offense klokov
Yuri is Turks.quote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
de user klokov, ray en yuri zijn allemaal pools en die jaqenhagar ofzo ook
Ik dacht srs dat het om een wijf ging tot dat "hij" gedeelte.quote:Op maandag 9 december 2013 20:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Net in een gesprek van 30 seconden zo veel broscience om m'n oren gekregen he; je moet niet squatten maar cardio doen anders word je te gespierd / je moet een klittenband voor om je buik kopen zodat je plaatselijk vet verliest / je moet elke dag 1 uur cardio doen / je moet na 19u 'savonds niets meer eten/ elke dag 20 minuten buikspieroefeningen doen na cardio...
Zo was hij in 2 weken tijd wel 6 kg verloren!! amazingg!!!
Gekke poolno offense klokov
Godver, echtquote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wil je billenkoek ofzo?quote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
quote:
Train je nog steeds in een health center waar je met de barbel van de incline squat?quote:Op maandag 9 december 2013 21:34 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Dont call it a comeback ive been here for years....
hahaha. Al heul lang niet meer. Train veelal in mijn eigen schuur of in de gym waar ik gewerkt hebquote:Op maandag 9 december 2013 21:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Train je nog steeds in een health center waar je met de barbel van de incline squat?
Heb je diploma's?quote:Op maandag 9 december 2013 21:40 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
hahaha. Al heul lang niet meer. Train veelal in mijn eigen schuur of in de gym waar ik gewerkt heb
Was een bijbaantje maar heb een tas vol diploma's voor de fitness branche zelfs een paar waar ik verre van trots op benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |