SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
hij s egt natty!quote:Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef McNulty het volgende:
Wordt die foto van roid delt mofo weer herkauwd?![]()
Beter kom je een originelere OP skkltj.
quote:Do you think that washboard abs, bulging biceps and a massive chest will get you a girlfriend?
Doe een suggestie dan McNaughtyquote:Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef McNulty het volgende:
Wordt die foto van roid delt mofo weer herkauwd?![]()
Beter kom je een originelere OP skkltj.
Ja?quote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Do you think that washboard abs, bulging biceps and a massive chest will get you a girlfriend?
You're not gonna make it.quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
Maandag is train dag, had alleen nog een dikke deadline voor vandaag dus kan ik nu pas trainen.
En maandagavond trainen? Mooi niet
Ik train morgen wel, moet wel m'n schema even aanpassen.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:49 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik train morgen wel, moet wel m'n schema even aanpassen.
M-maar als ik hetzelfde aantal dagen train dan is er toch niks aan de hand.quote:
Niet 's avonds trainen watquote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
Maandag is train dag, had alleen nog een dikke deadline voor vandaag dus kan ik nu pas trainen.
ben je bang in het donker?quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
Je wil niet weten hoe fit4free eruit ziet op een maandagavond. Je hebt mazzel als er nog een dumbbell over is.quote:Op maandag 9 december 2013 19:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niet 's avonds trainen wat?
Altijd 's avonds trainen
Trainen met dumbells watquote:Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe fit4free eruit ziet op een maandagavond. Je hebt mazzel als er nog een dumbbell over is.
Ook de barbells zijn altijd bezet. Wat ik probeer de zeggen is dat het tering druk is.quote:Op maandag 9 december 2013 20:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Trainen met dumbells wat? Pak dan gewoon barbells.
Sws als de dumbells die JIJ wil gebruiken al in gebruik zijn bij een F4F vraag ik me serieus af of jij gewoon niet klein bent of iedereen daar super jacked is?
F4F is dan ook geen sportschool te noemen....quote:Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe fit4free eruit ziet op een maandagavond. Je hebt mazzel als er nog een dumbbell over is.
Maar het is goedkoop.quote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
F4F is dan ook geen sportschool te noemen....
Eentje, je vindt er soms nog wel eens mensen benchen of curlen.quote:
hahahaha!quote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
"Ik squat niet ik doe al aan voetbal"
nja dat is al niet verkeerd. Meeste health centers hebben die niet eens.quote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Eentje, je vindt er soms nog wel eens mensen benchen of curlen.
wegschoppenquote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Eentje, je vindt er soms nog wel eens mensen benchen of curlen.
Ditquote:
quote:
quote:
Zei hij dat voor of na de seks.quote:Op maandag 9 december 2013 20:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Net in een gesprek van 30 seconden zo veel broscience om m'n oren gekregen he; je moet niet squatten maar cardio doen anders word je te gespierd / je moet een klittenband voor om je buik kopen zodat je plaatselijk vet verliest / je moet elke dag 1 uur cardio doen / je moet na 19u 'savonds niets meer eten/ elke dag 20 minuten buikspieroefeningen doen na cardio...
Zo was hij in 2 weken tijd wel 6 kg verloren!! amazingg!!!
Gekke poolno offense klokov
quote:Op maandag 9 december 2013 20:58 schreef McNulty het volgende:
Ja, Krabs in je kruis! Nie bijdehand gaan doen teguh DjekkieBraun.
Klokov is niet pools en ik ook nietquote:Op maandag 9 december 2013 20:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Net in een gesprek van 30 seconden zo veel broscience om m'n oren gekregen he; je moet niet squatten maar cardio doen anders word je te gespierd / je moet een klittenband voor om je buik kopen zodat je plaatselijk vet verliest / je moet elke dag 1 uur cardio doen / je moet na 19u 'savonds niets meer eten/ elke dag 20 minuten buikspieroefeningen doen na cardio...
Yuri is Turks.quote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
de user klokov, ray en yuri zijn allemaal pools en die jaqenhagar ofzo ook
Ik dacht srs dat het om een wijf ging tot dat "hij" gedeelte.quote:Op maandag 9 december 2013 20:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Godver, echtquote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wil je billenkoek ofzo?quote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
quote:
Train je nog steeds in een health center waar je met de barbel van de incline squat?quote:Op maandag 9 december 2013 21:34 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Dont call it a comeback ive been here for years....
hahaha. Al heul lang niet meer. Train veelal in mijn eigen schuur of in de gym waar ik gewerkt hebquote:Op maandag 9 december 2013 21:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Train je nog steeds in een health center waar je met de barbel van de incline squat?
Heb je diploma's?quote:Op maandag 9 december 2013 21:40 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
hahaha. Al heul lang niet meer. Train veelal in mijn eigen schuur of in de gym waar ik gewerkt heb
Was een bijbaantje maar heb een tas vol diploma's voor de fitness branche zelfs een paar waar ik verre van trots op benquote:
Ik overweeg het als bijbaan maar volgens mij hebben fitnesscentra liever iemand die HBO sport & bewegen heeft gedaan maar verder niks van liften weetquote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Was een bijbaantje maar heb een tas vol diploma's voor de fitness branche zelfs een paar waar ik verre van trots op ben
Meeste sportscholen hechten veel waarde aan het fitvak diploma. Ik trainde destijds daar en moest stage lopen voor dat fitvak A/B diploma. Dat daar gevragen en zo heb ik daar een baantje aan over gehouden. Was wel genieten want is bij mij in de buurt een van de betere gyms met redelijk veel wedstrijd jongens in zowel bb als plquote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik overweeg het als bijbaan maar volgens mij hebben fitnesscentra liever iemand die HBO sport & bewegen heeft gedaan maar verder niks van liften weet
quote:
Wil je nou vooruit of niet? Een goede gym kost maar een paar euro/maand meer.quote:
500 per dag is vrij normaalquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoorde vandaag dat Ronaldo 1000 situps per dag doet. Sick kunt.
http://www.detuinen.nl/sp(...)protein-natural.htmlquote:Op maandag 9 december 2013 22:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wil je nou vooruit of niet? Een goede gym kost maar een paar euro/maand meer.
Welke supplementen gebruik je eigenlijk?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:52 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
http://www.detuinen.nl/sp(...)protein-natural.html
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
2 bakjes.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:31 schreef Montelly het volgende:
Morgen boiis, hoeveel koffie hebben jullie al op?
Raymond Müllerquote:Op dinsdag 10 december 2013 07:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
LOL
Ik ben gewoon een Nederlandert. Heb alleen een duitse achternaam. De Jansen uit Duitsland zeg maar kwa achternaam. Maar euhm, In het ergste geval dus Oostduits paar generaties terug, dus zal misschien best wel wat ingemixt zijn enkele generaties verder terug. Als ik de volgens jullie oostblok look moet geloven![]()
![]()
![]()
Om e.o.a. reden denken alle turken en marokanen in m'n gym heilig dat ik een Rus ben gdvr![]()
![]()
I can live with that though
closequote:Op dinsdag 10 december 2013 07:42 schreef Champy het volgende:
[..]
Raymond Müller
Waar komt die K dan vandaan?
"tis zo'n kwaaie jongen nog niet"quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:39 schreef RaymondK het volgende:
Maar euhm, Fanta heeft dus een permaban?
Dat betekent voor altijd denk ik?
Kunnen we niet gewoon een goed woordje voor d'r doen dan met z'n alle?
Vind dit een beetje overkill volgens mij...
huhquote:Op dinsdag 10 december 2013 07:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
"tis zo'n kwaaie jongen nog niet"
zoiets?
Dat zal moeilijk worden in een suite.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kijk dan.![]()
![]()
Volgende keer front double bi for us please.![]()
Bevalt het allemaal?
lekker automaat. VRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 10 december 2013 07:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk worden in een suite.![]()
Alles goed. Vanaf gisteren met de campervan op weg. Lekkere grote 4 berth mercedes automaat. Effe wennen aan hoe groot zo'n ding ook alweer is, maar nu scheurt het prima. Morgen een reisdag en dan overmorgen zwemmen met dolfijnen en zeehonden.
Tot 25 decquote:Op dinsdag 10 december 2013 07:39 schreef RaymondK het volgende:
Maar euhm, Fanta heeft dus een permaban?
Dat betekent voor altijd denk ik?
Kunnen we niet gewoon een goed woordje voor d'r doen dan met z'n alle?
Vind dit een beetje overkill volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |