ooh nutellaquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
nee . . . sjokoladepasta vint hij lekerder
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:57 schreef Beach het volgende:
Je verblijf in Freedom Country doet je Nederlands geen goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
bye bye pregnancyquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
m'n daily intake in 1 maaltijd
Ideaal toch. Kinderen zijn de ergste soa's die er zijn.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 00:03 schreef Drinky het volgende:
Deze waarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze waarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Deze waarheidWhehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je zit te baggeren hier met je klonen. Elke keer 'ben je iemand anders' waarmee je mensen hun tijd zit te verkloten hier. Iedereen is bereid je te helpen, maar ik kan dit niet anders zien dan trollen. Ik raad je dus aan daarmee te stoppen anders ben je deze kloon in ieder geval kwijt.
Fanta is weer gesnapt?quote:
wut?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef Montelly het volgende:
Woow weer een mislukte white knight poging.
Snakey pikt het niet meerquote:
Maidenstower = Helplessss/inloggen/wiedankookquote:
= Fanta toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Maidenstower = Helplessss/inloggen/wiedankook
wie?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:25 schreef Montelly het volgende:
Trouwens waarom zoveel moeite doen voor een 6/10?
Denk dat die Maidenstower bedoelt maar volgens mij is dat geen 6/10quote:
Maidens/b-cinnanimonquote:
ja dat snap ik, maar wie doet er moeite/white knightquote:Op woensdag 11 december 2013 11:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk dat die Maidenstower bedoelt maar volgens mij is dat geen 6/10
royaal cijferquote:Op woensdag 11 december 2013 11:25 schreef Montelly het volgende:
Trouwens waarom zoveel moeite doen voor een 6/10?
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:37 schreef Klokov het volgende:
Idd, No1uknow zou niet geven en van wat ik heb gehoord noemt hij 3/10's 9/10's dus dan weet je wel hoe laat het is.
Deze waarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |