Erg gevaarlijke vraag om te stellen in KLB als jij veronderstelt dat het opgevat wordt als een retorische vraag.quote:
De man moet het initiatief nemenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:48 schreef deprimist het volgende:
Je kan ook zelf de regie in handen nemen hè?
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:39 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb sowieso al problemen met seks, ken geen opwinding, maar deed het altijd voor vriend. Vond ik ook niet erg. Maar sinds ik op vakantie met een veeg schijt uit zijn reet ben geconfronteerd lukt het me gewoon echt niet om nog seks te hebben met hem.
ja, niets mis mee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef Brummetje_ het volgende:
( (Tongzoenen jullie met je zus?)
Klacht: Ultradomme vriend.
quote:
Er is er 1-tje die best mijn vriendje mag worden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:44 schreef Catkiller het volgende:
Hoezo overduidelijk kijken of er een FOK!ker je vriendje wilt vervangen.
Gelul!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De man moet het initiatief nemen
IKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:52 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Er is er 1-tje die best mijn vriendje mag worden.
Neequote:
feminisme is bij jou onbekend?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Needdat zijn nou eenmaal de regels
wat heeft dat er mee te maken?quote:
Maar als het op liefde aankomt moet de man gewoon het inititatief nemen. PUNTquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:57 schreef deprimist het volgende:
[..]
Zelf het initiatief nemen. Voor jezelf opkomen. Wat ballen kweken. Enzovoorts.
Nee verder, ga jezelf pijpen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maar als het op liefde aankomt moet de man gewoon het inititatief nemen. PUNT
Laura?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef Brummetje_ het volgende:
(Soms vraag ik me af wat ik nog bij 'm doe...)
Vriend en ik hebben al eeuwen niet meer echt gezoend. Dit probeerde ik net aan te geven en zei daarbij dat we leven als broer en zus. En niet eens meer echt zoenen (afgezien van kussen op de mond).
En vriend begrijpt maar niet welke zoenen ik nou bedoel.Ook niet na 3 keer gezegd te hebben dat we leven als broer en zus. (Tongzoenen jullie met je zus?)
Ik heb gezegd dat ik dit keer eens niet het denkwerk voor hem doe (ik moet altijd alles maar uitleggen hoe en wat ik bedoel), maar hij komt uit zichzelf gewoon echt niet op dat ik tongzoenen bedoel.Tis toch te triest voor woorden eigenlijk...
Klacht: Ultradomme vriend.
quote:
Haha goeiequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:34 schreef LelijKnap het volgende:
Misschien heeft ie geen trek in de smaak van zaad van een ander.
Jij en Braddie passen inderdaad goed bij elkaar.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:52 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
lol een veeg schijt? leg uit??quote:
Haar vriend veegt zijn reet niet goed af, waardoor ze poepresten rond het gebied van zijn anus zietquote:
wat heeft ze daar te zoeken dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:40 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Haar vriend veegt zijn reet niet goed af, waardoor ze poepresten rond het gebied van zijn anus ziet
Om hem te rimmen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:43 schreef zakschijt het volgende:
[..]
wat heeft ze daar te zoeken dan?![]()
quote:
En dat is..quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:52 schreef Brummetje_ het volgende:
Een hele lieve meid...quote:
Zo ging het lied niet Sjonquote:
Oh, excuses Hennie, ik wist niet dat je inzette op een duet.quote:
...quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:42 schreef John5 het volgende:
[..]
Oh, excuses Hennie, ik wist niet dat je inzette op een duet.
Als we dan toch voor paling gaan, heb je niet iets van Piet Veerman of George Baker?quote:
Dat ligt helaas niet in mijn repertoire, excuus Sjon.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:43 schreef John5 het volgende:
[..]
Als we dan toch voor paling gaan, heb je niet iets van Piet Veerman of George Baker?
Ach, ik verwijt je niets, Hennie. Even goede vrienden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat ligt helaas niet in mijn repertoire, excuus Sjon.
Fijn om te horen, vraag me toch af waar Kareltje uithangt..quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:47 schreef John5 het volgende:
[..]
Ach, ik verwijt je niets, Hennie. Even goede vrienden.
Ik hoorde dat Karel zielig in een hoekje zit te huilen, omdat Laura zo lomp was om een topic over 'm te open op Fok..quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Fijn om te horen, vraag me toch af waar Kareltje uithangt..
😂quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:50 schreef John5 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Karel zielig in een hoekje zit te huilen, omdat Laura zo lomp was om een topic over 'm te open op Fok..
.. Maar toegegeven, Karel is soms ook echt een intens domme lul.
Die zijn te druk bezig met het niet praten over de dooie baby van die ene voetballer, daar komen we nooit tussen. Ik zal proberen of we een itempje kunnen scoren in Koffietijd, maar dan wordt het maandag.quote:
Ja, doe jij dat dan niet?quote:
Zag ik tijdens het samen douchen op de camping. Ik ging alvast het hokje in, hij ging nog ff de grote boodschap doen, maar wilde alles snel snel en daardoor veegde hij maar half af. In de douche draaide hij zich om met de kont naar me toe en toen zag ik - bovenaan nog wel - een veeg schijt zitten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:43 schreef zakschijt het volgende:
[..]
wat heeft ze daar te zoeken dan?![]()
Nee hij juist. Weet niet wat hij doet, maar het is een ergere stank dan een dood, rottend vogeltje wat in rottende eieren ligt.quote:
Misschien wil hij daarom niet tongzoenen met je, hij wil je die stank besparen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:27 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee hij juist. Weet niet wat hij doet, maar het is een ergere stank dan een dood, rottend vogeltje wat in rottende eieren ligt.
Over de knie en goed pak voor de broek, dat heb jij nodig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:19 schreef Brummetje_ het volgende:
En de mot die we hebben continues. Ik negeer 'm. Hij denkt zelf maar ff na welk woord ik bedoel. Daarna wil ik het gesprek wel weer aan, eerder niet.
Zelfs daar sucks vriend in...quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Over de knie en goed pak voor de broek, dat heb jij nodig.
Jullie zouden samen wel een mooi formatje vormen voor een aflevering van Dr. Phil. Of misschien een hele week in het Dr. Phil House.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:32 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Zelfs daar sucks vriend in...(Ja we hebben een beetje sm geprobeerd.)
Viesquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:26 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Zag ik tijdens het samen douchen op de camping. Ik ging alvast het hokje in, hij ging nog ff de grote boodschap doen, maar wilde alles snel snel en daardoor veegde hij maar half af. In de douche draaide hij zich om met de kont naar me toe en toen zag ik - bovenaan nog wel - een veeg schijt zitten.
Rimmen/baffen doe ik niet aan!
Dit inderdaad. Ook al die hints van TS, waarom niet gewoon duidelijk iets zeggen in plaats van hem na te laten denken en geïrriteerd raken als hij er niet op komt..quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik wil de vriend van ts even een hart onder de riem steken, want volgens mij heeft die jongen het niet makkelijk.
Ja sorry... moet er nog steeds aan wennen dat mannen ongelofelijk dom zijn en absoluut niet zelf kunnen nadenken. Dat werkelijk alles ze voorgekauwd moet worden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ook al die hints van TS, waarom niet gewoon duidelijk iets zeggen in plaats van hem na te laten denken en geïrriteerd raken als hij er niet op komt..
Gewoon duidelijk communiceren....quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:03 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja sorry... moet er nog steeds aan wennen dat mannen ongelofelijk dom zijn en absoluut niet zelf kunnen nadenken. Dat werkelijk alles ze voorgekauwd moet worden.![]()
(Ik heb geen hints gegeven, ik heb het gewoon gezegd, alleen zonder het woordje "tong" en dát snapt hij al niet.)
Als hij wil puzzelen dan koopt hij wel een puzzelboekjequote:Op zaterdag 7 december 2013 11:03 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja sorry... moet er nog steeds aan wennen dat mannen ongelofelijk dom zijn en absoluut niet zelf kunnen nadenken. Dat werkelijk alles ze voorgekauwd moet worden.![]()
(Ik heb geen hints gegeven, ik heb het gewoon gezegd, alleen zonder het woordje "tong" en dát snapt hij al niet.)
Dit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als hij wil puzzelen dan koopt hij wel een puzzelboekje
Jij verwijt mannen er van niet telepathisch te zijn. Gewoon duidelijk zijn TS, het heeft me namelijk zeer veel moeite gekost bovenstaande post te ontcijferen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:03 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Volwassenheid niet, geef ik eerlijk toe. Maar ik ben zeker wel intelligent, intelligenter dan je (nu) denkt iig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:04 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig ben jij het vrouwelijke toonbeeld van intelligentie. En volwassenheid.
Mensen die denken dat ze slim zijn zijn wel het ergst. Vooral als ze het totaal niet zijn, zoals jij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:08 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Volwassenheid niet, geef ik eerlijk toe. Maar ik ben zeker wel intelligent, intelligenter dan je (nu) denkt iig.
Volgens mij is dit een vorm van zelfoverschatting en ben je niet echt intelligent, aerodynamisch ben je trouwens wel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:08 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Volwassenheid niet, geef ik eerlijk toe. Maar ik ben zeker wel intelligent, intelligenter dan je (nu) denkt iig.
Uhuh. Vandaar ook deze manier van met je vriendje omgaan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:08 schreef Brummetje_ het volgende:
Dat hoort bij het onvolwassene, niet bij het niet intelligent zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhuh. Vandaar ook deze manier van met je vriendje omgaan.
Wat weet jij nou van mij?!quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze slim zijn zijn wel het ergst. Vooral als ze het totaal niet zijn, zoals jij.
Oh wacht, ja mensen, de TS heeft een hoog IQ, ze kan dus best intelligent zijn maar nog steeds een sociale retard. Want in een sociaal opzicht ben je gewoon een mongooltje blijkt onderhand.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:31 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik loop er iig niet mee te koop, ben eerder bescheiden.
Je zou schrikken van de hoogte van mijn IQ.
Nee, want nu heb ik nog onderdak.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je intelligent was, was je allang weggelopen bij hem. Tenzij je gewoon afschuwelijk lelijk bent en dus weet dat je nooit een ander zou vinden.
Ik ben sociaal helemaal niet goed nee. I don't care.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oh wacht, ja mensen, de TS heeft een hoog IQ, ze kan dus best intelligent zijn maar nog steeds een sociale retard. Want in een sociaal opzicht ben je gewoon een mongooltje blijkt onderhand.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:31 schreef Brummetje_ het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:35 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik ben absoluut niet lelijk, ze staan in de rij voor mij. Zonder op te scheppen heb ik 4 jongens die mij wel zien zitten, ook mét kort haar!
Ah duidelijk, je gebruikt je vriend... Ga dan niet klagen dat je geen seks krijgt..quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:35 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee, want nu heb ik nog onderdak.
Ik ben absoluut niet lelijk, ze staan in de rij voor mij. Zonder op te scheppen heb ik 4 jongens die mij wel zien zitten, ook mét kort haar!
Ik klaag daarover ook niet. Ik wil zelf niet eens seks met 'm!quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah duidelijk, je gebruikt je vriend... Ga dan niet klagen dat je geen seks krijgt..
Hij heeft jou aseksueel gemaakt?quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:40 schreef Brummetje_ het volgende:
Ten eerste omdat we seksueel niet klikken. Omdat ik hem seksueel niet aantrekkelijk vind. Ten tweede omdat hij daar voor een deel zelf voor gezorgd heeft.
Wij ook, ook wij zouden schrikken want lui zoals jij kunnen alleen maar overschat wordenquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:31 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Dat bleek. Laten we hopen dat je vriendje snel een nieuwe schoen vind, want dit is niks.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik ben sociaal helemaal niet goed nee. I don't care.
Waarom loop je dan wel met je domheid te koop?quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:31 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van mij?!
Helemaal niks! Jij weet niet wat ik (be)denk en wat ik allemaal weet.
Jij bent juist de minder intelligente hier door dit soort dingen te zeggen. En ook te geloven, alleen om hoe ik over kom.
Heeft ie met Sinterklaas gekregen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je vriendje snel een nieuwe schoen vind, want dit is niks.
Je bent dus niet aseksueel maar gewoon een saaie zeester in bed. Daar kan ik hem ook niet stijf van houden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef Brummetje_ het volgende:
Welke vrouw wil nou seks met iemand die 'm niet eens stijf kan houden?!
En als smoes heeft dat dat komt door wat z'n ex 'm heeft geflikt.
Seks met mijn vriend is gewoon retesaai! Dan verdwijnt de zin om het voor hem te doen. Want voor mij hoeft het niet, behalve als degene seksueel aantrekkelijk is, zoals een ex van mij. Nu is het 3/4 keer per jaar, met hem was het 3/4 keer per DAG.(Ook bij hem zonder opwinding van mijn kant.)
Loop ik niet. Uit geen enkele post blijkt hoeveel algemene kennis ik heb en dus hoe slim ik ben.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom loop je dan wel met je domheid te koop?
Dit is tot nu toe een van de meest achterlijke bewijzen van users die zichzelf slim achten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:51 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Loop ik niet. Uit geen enkele post blijkt hoeveel algemene kennis ik heb en dus hoe slim ik ben.
Het is maar internet slimmerd.
Jij ziet en weet niet hoe ik het doe bij kennisquiz en kennisspellejes. Daaruit blijkt o.a intelligentie!
Welke vrouw blijft nu bij een vriend die ze seksueel onaantrekkelijk vindt? Om vervolgens constant op hem te lopen vitten?quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef Brummetje_ het volgende:
Seks met mijn vriend is gewoon retesaai! Dan verdwijnt de zin om het voor hem te doen. Want voor mij hoeft het niet, behalve als degene seksueel aantrekkelijk is, zoals een ex van mij. Nu is het 3/4 keer per jaar, met hem was het 3/4 keer per DAG.(Ook bij hem zonder opwinding van mijn kant.)
Omdat ik van hem hou. En hij van mij. Omdat we allebei al vanaf het begin het gevoel hebben dat wij bij elkaar horen en voor elkaar bestemd zijn. Omdat ik zelfs geloof dat hij gestuurd is naar mij en dat hij daarom zo ongelofelijk veel van mij kan hebben. Want geloof me: Ik ben met al mijn (psychische) problemen soms bepaald geen lieverdje. (Ik zeg dus niet altijd!) Omdat we elkaar gelukkig maken. Omdat ik ontzettend emotioneel word bij m'n psych als ik daar vertel over de heftige angst om mijn vriend kwijt te raken. Omdat mijn leven geen zin meer zou hebben als ik mijn vriend kwijt zou raken. Omdat we ontzettend kunnen lachen met elkaar. Omdat onze relatie steeds beter wordt.quote:
Daar heeft ie in ieder geval plek genoeg voor....als ik het zo lees zitten er daar geen ballen in de weg.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik wil de vriend van ts even een hart onder de riem steken, want volgens mij heeft die jongen het niet makkelijk.
Het is maar wat je hoop noemt....een beetje vrouw had zo'n kerel al lang gedumpt natuurlijk....en een beetje kerel had dat andersom trouwens ook al gedaan....wat dat betreft passen ze wel bij mekaar denk ik..quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:04 schreef LangeJan het volgende:
Mooi om te zien dat een man het dusdanig kan verneuken en nog steeds met zijn vriendin samen is![]()
Er is nog hoop!
Als ik dat zo lees, zou je vriend veel meer KLB topics moeten openen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Omdat ik van hem hou. En hij van mij. Omdat we allebei al vanaf het begin het gevoel hebben dat wij bij elkaar horen en voor elkaar bestemd zijn. Omdat ik zelfs geloof dat hij gestuurd is naar mij en dat hij daarom zo ongelofelijk veel van mij kan hebben. Want geloof me: Ik ben met al mijn (psychische) problemen soms bepaald geen lieverdje. (Ik zeg dus niet altijd!) Omdat we elkaar gelukkig maken. Omdat ik ontzettend emotioneel word bij m'n psych als ik daar vertel over de heftige angst om mijn vriend kwijt te raken. Omdat mijn leven geen zin meer zou hebben als ik mijn vriend kwijt zou raken. Omdat we ontzettend kunnen lachen met elkaar. Omdat onze relatie steeds beter wordt.
"Domme vriend"quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Omdat ik van hem hou. En hij van mij. Omdat we allebei al vanaf het begin het gevoel hebben dat wij bij elkaar horen en voor elkaar bestemd zijn. Omdat ik zelfs geloof dat hij gestuurd is naar mij en dat hij daarom zo ongelofelijk veel van mij kan hebben. Want geloof me: Ik ben met al mijn (psychische) problemen soms bepaald geen lieverdje. (Ik zeg dus niet altijd!) Omdat we elkaar gelukkig maken. Omdat ik ontzettend emotioneel word bij m'n psych als ik daar vertel over de heftige angst om mijn vriend kwijt te raken. Omdat mijn leven geen zin meer zou hebben als ik mijn vriend kwijt zou raken. Omdat we ontzettend kunnen lachen met elkaar. Omdat onze relatie steeds beter wordt.
Gelukkig maar, maken wij ons voorlopig nog even druk om jouw vriendquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:02 schreef Brummetje_ het volgende:
Dom, slim. I don't care.
Ik heb dierbaren die van me houden zoals ik ben.
Oke, dus je stelt je veel te afhankelijk op. Je vriend is een mietje en zegt er niets over, maar creëert wel afstand door niet meer met je te muilen. Als je je zo aan hem vast blijft klampen gaat ie je sowieso dumpen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Daar ga je al. Algemene kennis zegt niks over intelligentie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:51 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Loop ik niet. Uit geen enkele post blijkt hoeveel algemene kennis ik heb en dus hoe slim ik ben.
Het is maar internet slimmerd.
Jij ziet en weet niet hoe ik het doe bij kennisquiz en kennisspellejes. Daaruit blijkt o.a intelligentie!
Tsja, dit is iets waar ik mee moet leren leven. De wetenschap dat niet iedereen iets zo snel als ik begrijpt. En niet zoveel en zo goed als ik dingen kan onthouden.quote:
Wow. Jij klinkt als de ideale huisvrouw. Vergeet nooit verjaardagen en heeft geen boodschappenlijstje nodig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:18 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Tsja, dit is iets waar ik mee moet leren leven. De wetenschap dat niet iedereen iets zo snel als ik begrijpt. En niet zoveel en zo goed als ik dingen kan onthouden.
Ik weet zelfs nog verjaardagen en nummers van exen. Ik weet de nummers van mijn vriend en mijn ouders uit m'n hoofd.
Ik heb geen agenda nodig, eenmaal opgeslagen zit het in mijn hoofd. En als het verandert sla ik dat weer op.
Ik weet nummerborden, zo wilde een hotel eens het nummerbord van mijn ouders auto weten. "Ja, dan moet ik ff buiten kijken" zei m'n vader. Ik noemde toen de combinatie zo op. Ik wist laatst zelfs het oude nummerbord van mijn ouders vorige auto, terwijl ze al een paar maanden een nieuwe auto hebben.
Maar niet alleen nummers onthoud ik, ook details. Zo heb ik een Duitse(!) presentatie bijgewoond van het cruiseschip waar we op zaten, zodat ik thuis de details van het schip kon vertellen. En ik ben niet zo goed in Duits...
Verjaardagen weet ik ook van veel mensen die ik ken. (Ouders en broertje, vriend, vrienden, exen, schoonouders, schoonzus + partner, hun kinderen, de kat.)quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow. Jij klinkt als de ideale huisvrouw. Vergeet nooit verjaardagen en heeft geen boodschappenlijstje nodig.
Nu heb je het puur over je geheugenquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:18 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Tsja, dit is iets waar ik mee moet leren leven. De wetenschap dat niet iedereen iets zo snel als ik begrijpt. En niet zoveel en zo goed als ik dingen kan onthouden.
Ik weet zelfs nog verjaardagen en nummers van exen. Ik weet de nummers van mijn vriend en mijn ouders uit m'n hoofd.
Ik heb geen agenda nodig, eenmaal opgeslagen zit het in mijn hoofd. En als het verandert sla ik dat weer op.
Ik onthoud nummerborden, zo wilde een hotel eens het nummerbord van mijn ouders auto weten. "Ja, dan moet ik ff buiten kijken" zei m'n vader. Ik noemde toen de combinatie zo op. Ik wist laatst zelfs het oude nummerbord van mijn ouders vorige auto, terwijl ze al een paar maanden een nieuwe auto hebben.
Maar niet alleen nummers onthoud ik, ook details. Zo heb ik een Duitse(!) presentatie bijgewoond van het cruiseschip waar we op zaten, zodat ik thuis de details van het schip kon vertellen. En ik ben niet zo goed in Duits...
Ditquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
Intelligentie is niet zozeer hoeveel je weet, of hoe goed je dingen kunt onthouden, maar meer hoe je die kennis vervolgens kunt toepassen en hoe je verbanden kunt leggen. Bijvoorbeeld het verband tussen het feit dat jij niet duidelijk bent tegen je vriend, en dat hij niet begrijpt wat je bedoelt.
haywood strikes againquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
Intelligentie is niet zozeer hoeveel je weet, of hoe goed je dingen kunt onthouden, maar meer hoe je die kennis vervolgens kunt toepassen en hoe je verbanden kunt leggen. Bijvoorbeeld het verband tussen het feit dat jij niet duidelijk bent tegen je vriend, en dat hij niet begrijpt wat je bedoelt.
Intelligentie is een algemeen begrip uit de psychologie dat een mentale eigenschap beschrijft met veel verschillende functies; zoals de mogelijkheid overeenkomsten en verschillen op te merken in waarnemingen, zich in de ruimte te oriënteren, te redeneren, plannen te maken, problemen te doorgronden en op te lossen, in abstracties te denken, ideeën en taal te begrijpen en te produceren, informatie op te slaan in het geheugen en daar weer uit op te halen, te leren van ervaringen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar gelukkig ben je heel lekker, of niet TS?quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:30 schreef Brummetje_ het volgende:
Intelligent is wat je in aanleg kunt, een indicatie van je verstandelijke vermogens.
Slim is wat je doet ; het gebruiken van je verstandelijke vermogens.
Iemand die heel intelligent is kan hele domme dingen doen. En iemand die niet zo intelligent is, kan toch zijn verstand gebruiken en hele slimme danwel verstandige dingen doen. Waarbij nog wel een nuanceverschil is tussen slim (goed gevonden, spitsvondig, leep, goed gezien) en verstandig (weloverwogen, gebalanceerd, goed beredeneerd).
Ik zeg niet dat je dom bent he, alleen dat intelligentie wat breder is dan alleen dingen weten en kunnen opslaan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:28 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Intelligentie is een algemeen begrip uit de psychologie dat een mentale eigenschap beschrijft met veel verschillende functies; zoals de mogelijkheid overeenkomsten en verschillen op te merken in waarnemingen, zich in de ruimte te oriënteren, te redeneren, plannen te maken, problemen te doorgronden en op te lossen, in abstracties te denken, ideeën en taal te begrijpen en te produceren, informatie op te slaan in het geheugen en daar weer uit op te halen, te leren van ervaringen.
Dan was ik in de war met iets anders, namelijk dat ik veel algemene kennis heb, heel goed dingen kan onthouden en vaak details zie en onthoud. Mijn excuses.
Naast F1978 natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Brummetje_![]()
Een van de weinige users/trolls hier op Fok! waar ik me serieus aan erger. Hulde daarvoor.
Hm, hij is me (nog) niet zo opgevallen. Gelukkig...quote:
F1978 is geen trollquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Brummetje_![]()
Een van de weinige users/trolls hier op Fok! waar ik me serieus aan erger. Hulde daarvoor.
gelulquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom?quote:
Er is een verschil tussen jongens die jou als een neukertje zien en jongens die echt interesse in je hebben.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:35 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee, want nu heb ik nog onderdak.
Ik ben geen troll hoor en is gelukkig niet mijn probleem dat jij je aan mij ergert zonder goede redenquote:
Dankje, jij kan tenminste verder kijken dan je neus lang isquote:
Dat is geen compliment. Nu hup, terug naar KPD jij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:28 schreef F1978 het volgende:
Dankje, jij kan tenminste verder kijken dan je neus lang is
En zo te lezen is jouw vriendelijkheid ook niet zo erg fijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:34 schreef BestIEverHad het volgende:
Daar hebben we onze KLB aandachtshoer weer..
Dankjewel man, mensen moeten mij gewoon leren kennen... 100 % tevredenheid bij iedereen is helaas niet mogelijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:29 schreef eend112 het volgende:
Ik vind f 1978 best een aardige kerel
Nou zegquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is geen compliment. Nu hup, terug naar KPD jij.
Achja, wat ik heb gezien is dat je gewoon altijd aardig en vrolijk bent ( ja kan soms misschien wat overdreven overkomen) maar beter dan mensen die alleen maar lopen te bitchenquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:31 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dankjewel man, mensen moeten mij gewoon leren kennen... 100 % tevredenheid bij iedereen is helaas niet mogelijk.
Maar wie heeft dat wel tenslotte
ja, dat is zeker waar idd... en dankje daarvoorquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Achja, wat ik heb gezien is dat je gewoon altijd aardig en vrolijk bent ( ja kan soms misschien wat overdreven overkomen) maar beter dan mensen die alleen maar lopen te bitchen
Waarom moeten mannen het initiatief altijd nemen?quote:
1947 belde.quote:
Gewoon, dat hoort zo ;-)quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarom moeten mannen het initiatief altijd nemen?Het is 2013, vrouwen willen ook rechten, werken stemmen en weet ik veel wat, dus mogen ze ook wel eens het initiatief nemen. Stelletje infantiele gleufdieren.
Vroywen hebben altijd gelijk!quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:17 schreef CasselerRIP het volgende:
Vrouwen die denken dat ze gelijk hebben
Slim zijn heeft als voordeel dat hersengebieden beter samenwerken en de hippocampus meer informatie kan verwerken. Dus er is weldegelijk een verband tussen algemene kennis en intelligentie. Mensen die slimmer zijn hebben meer algemene kennis want ze kunnen meer langetermijn informatie onthouden en abstracter denken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je dom bent he, alleen dat intelligentie wat breder is dan alleen dingen weten en kunnen opslaan.
Toradora and Brummetje do not approve this message.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:41 schreef robin007bond het volgende:
Je vriend lopen afzeiken op een internetforum. Echt wel heel sneu.
En ondanks dat je jezelf heel "intelligent" vindt generaliseer je ook nog eens. Volgens mij is dit een gevalletje zelfoverschatting.
Hoezo dat nou weer?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Omdat Nikonlover dat gewent is want anders zal er helemaal niet meer geneukt worden.quote:
Ze schijnt aseksueel te zijn en heeft een kale kop.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:35 schreef tja77 het volgende:
Sorry TS, maar als ik het zo lees, is je relatie meet dood dan levend. Zoek een echte vent...eentje die je tegen de muur omhoog neukt, en je hoofd bij je pigtails vastgrijpt en naar achteren trekt.
Ditquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
Holy fuck wat ben jij een kutwijf. Bah.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef Brummetje_ het volgende:
Die knul is een heilige, want zelfs wij vinden je op het internet werkelijk onuitstaanbaar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Holy fuck, wat een voetveeg ben jij zeg.quote:
Als hij zou beseffen dat vrouwen ook best initiatief kunnen tonen, moet hij de pijnlijke waarheid onder ogen komen dat er nog nooit een vrouw daadwerkelijk interesse in hém getoond heeft.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 02:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Als hij zou beseffen dat vrouwen ook best initiatief kunnen tonen, moet hij de pijnlijke waarheid onder ogen komen dat er nog nooit een vrouw daadwerkelijk interesse in hém getoond heeft.
Zeg dat niet te hard...!quote:Op zondag 8 december 2013 02:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Als hij zou beseffen dat vrouwen ook best initiatief kunnen tonen, moet hij de pijnlijke waarheid onder ogen komen dat er nog nooit een vrouw daadwerkelijk interesse in hém getoond heeft.
Het is maar internet.quote:Op zondag 8 december 2013 02:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Die knul is een heilige, want zelfs wij vinden je op het internet werkelijk onuitstaanbaar.
Nogmaals (voor de zoveelste keer): IK HEB GÉÉN KALE KOP!!!quote:Op zondag 8 december 2013 02:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Ze schijnt aseksueel te zijn en heeft een kale kop.
Can you blame him?
Maar wel kalende?quote:Op zondag 8 december 2013 09:50 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nogmaals (voor de zoveelste keer): IK HEB GÉÉN KALE KOP!!!
En dat alles met een incestueus onder toontje?quote:Op zondag 8 december 2013 10:00 schreef Brummetje_ het volgende:
Even een "update":
Wat kan zoenen toch veel doen, tongzoenen dus. Gisteravond na heeeeeel lang eindelijk weer echt gezoend, en gelijk ook weer seks gehad.
quote:Op zondag 8 december 2013 10:00 schreef Brummetje_ het volgende:
Even een "update":
Wat kan zoenen toch veel doen, tongzoenen dus. Gisteravond na heeeeeel lang eindelijk weer echt gezoend, en gelijk ook weer seks gehad.
Jawel, borderliners die geen medicijnen slikken scheren vaak het hoofd kaal.quote:Op zondag 8 december 2013 10:02 schreef Brummetje_ het volgende:
Nee, ook niet kalende, gewoon gemillimeterd.
Volgens mij doen borderliners dat helemaal niet zo vaak - vanwege prikkels.
I'm flabbergasted... Dat zegt vast genoeg?quote:Op zondag 8 december 2013 10:07 schreef voederbietel het volgende:
Heb je eigenlijk ook wel eens dat je bang bent dat je moet overgeven als je met je vriend zoent? Of bang bent dat híj moet overgeven als je met je vriend zoent?
Hoe was het om je frigide kutje daar naar zo'n lange tijd weer voor open te stellen?quote:Op zondag 8 december 2013 10:00 schreef Brummetje_ het volgende:
Even een "update":
Ik denk dat Brummetje voor zulke situaties literflessen glijmiddel in huis heeft.quote:Op zondag 8 december 2013 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe was het om je frigide kutje daar naar zo'n lange tijd weer voor open te stellen?
Lekker hoor. In je poeperd?quote:Op zondag 8 december 2013 10:00 schreef Brummetje_ het volgende:
Even een "update":
Wat ik ook niet zo goed begrijp, je hebt het over zus en broer relatie? Is het niet eerder broertje en broer?quote:Op zondag 8 december 2013 10:14 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
I'm flabbergasted... Dat zegt vast genoeg?
Hier ga ik eens op in, ben nml niet frigide en die term wordt ook niet meer gebruikt. Behalve door degenen die dat niet weten.quote:Op zondag 8 december 2013 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe was het om je frigide kutje daar naar zo'n lange tijd weer voor open te stellen?
quote:Op zondag 8 december 2013 10:24 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Hier ga ik eens op in, ben nml niet frigide en die term wordt ook niet meer gebruikt. Behalve door degenen die dat niet weten.
Dit noem ik frigide.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:39 schreef Brummetje_ het volgende:
Helaas heb ik het over mijn vriend.![]()
Ik heb sowieso al problemen met seks, ken geen opwinding, maar deed het altijd voor vriend. Vond ik ook niet erg. Maar sinds ik op vakantie met een veeg schijt uit zijn reet ben geconfronteerd lukt het me gewoon echt niet om nog seks te hebben met hem. En net kom ik ook nog eens een (witte) onderbroek tegen met een remspoortje.
Bah, bah, bah!
Klacht: Ranzige vriend die duidelijk niet goed afveegt na de grote boodschap.
Zo is het "gezegde" niet.quote:Op zondag 8 december 2013 10:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat ik ook niet zo goed begrijp, je hebt het over zus en broer relatie? Is het niet eerder broertje en broer?
Dat weet jij toch als de beste?quote:Op zondag 8 december 2013 10:27 schreef Copycat het volgende:
Was het lekker neuken, met een niet opgewonden, droge kut?
Ik bedoel meer dat je je de ene dag een jongen voelt en soms een meisje? Of ben ik de enige met dat gevoel?quote:
Gelukkig niet.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 10:27 schreef Copycat het volgende:
Was het lekker neuken, met een niet opgewonden, droge kut?
Is het dus niet. Want mijn lichaam doet het gewoon!!! Tepels worden stijf (wel alleen van kou of als eraan gezeten wordt), ik word ook nat. Ik voel alleen geen opwinding!quote:
Lol wtf.quote:Op zondag 8 december 2013 10:31 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
[..]
Is het dus niet. Want mijn lichaam doet het gewoon!!! Tepels worden stijf (wel alleen van kou of als eraan gezeten wordt), ik word ook nat. Ik voel alleen geen opwinding!
Dus ben ik niet frigide.
Maar je geniet er ook absoluut niet van. Lijkt me maar mechanisch.quote:Op zondag 8 december 2013 10:31 schreef Brummetje_ het volgende:
Is het dus niet. Want mijn lichaam doet het gewoon!!! Tepels worden stijf (wel alleen van kou of als eraan gezeten wordt), ik word ook nat. Ik voel alleen geen opwinding!
Dus ben ik niet frigide.
Je moet je meer voorstellen dat er sporadisch wel zin is, maar niet lichamelijk, niet van onder dus maar in d'r hoofd.quote:Op zondag 8 december 2013 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je geniet er ook absoluut niet van. Lijkt me maar mechanisch.
dit zeg je alleen zodat wij je niet flamen, vies vuil arrogant onuitstaanbaar achterbaks klerewijf zonder enige vorm van klassequote:Op zondag 8 december 2013 10:00 schreef Brummetje_ het volgende:
Even een "update":
leugens. Wie wordt er niet opgewonden van een goed buffet, dom wichtquote:Op zondag 8 december 2013 10:47 schreef Brummetje_ het volgende:
Maar ik vind uit eten gaan ook leuk. Worden de meeste mensen ook niet opgewonden
Fixed!quote:Op zondag 8 december 2013 10:27 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Zo is het "gezegde" niet.
Waarom stelde je de vorige vraag eigenlijk? Want ik ben er wel in meer situaties lichtjes bang voor (tis geen fobie hoor).
Des te treuriger dat je je vriend niet loslaat.quote:Op zondag 8 december 2013 10:45 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik vind seks - met de juiste persoon en/of op de juiste manier - wel leuk.
Lees eens verder.quote:Op zondag 8 december 2013 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Des te treuriger dat je je vriend niet loslaat.
Maar dat maakt je dus niet aseksueel, zoals je wel claimt.
Egoïstisch van je.quote:Op zondag 8 december 2013 11:10 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik wil mijn vriend niet loslaten! Ik wil hem nog altijd niet kwijt.
Niet.quote:
Lees eens met hoe weinig respect en liefde je in het algemeen over jouw vriendje praat. Angst om alleen te zijn is geen bodem voor liefde.quote:Op zondag 8 december 2013 11:13 schreef Brummetje_ het volgende:
Niet.
Hij wil mij ook niet kwijt. Wij horen bij elkaar. (Wat snap je daar niet aan?)
Ik heb verlatingsangst. Ik heb absoluut geen angst om alleen te zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lees eens met hoe weinig respect en liefde je in het algemeen over jouw vriendje praat. Angst om alleen te zijn is geen bodem voor liefde.
Daar ben ik allang achter.quote:Op zondag 8 december 2013 11:26 schreef Twiitch het volgende:
Wauw TS, er is echt veel mis met jou niet?
Waarommmm?quote:Op zondag 8 december 2013 02:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Holy fuck, wat een voetveeg ben jij zeg.
Vrouwen houden niet van slijmballen. Niemand trouwens.
Leuk is dat he, wanneer mensen van FOK! denken dat iemand hier op een bepaalde manier dingen zegt, dat ze dan prive ook helemaal zo in elkaar zit... FOK! is ook niet alles wat er maar in het leven is.quote:
Zou jij graag hebben dat jouw 'liefdesrelatie' op het internet je de grond in stampt en daar ook beweerd dat ze je niet fysiek aantrekkelijke vindt? Om het vervolgens af te doen als "het is maar internet?". Heel veel mensen zijn op een anoniem forum eerlijker dan face-to-face, dus 'het is maar internet' is in sommige opzichten een understatement.quote:Op zondag 8 december 2013 17:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
Leuk is dat he, wanneer mensen van FOK! denken dat iemand hier op een bepaalde manier dingen zegt, dat ze dan prive ook helemaal zo in elkaar zit... FOK! is ook niet alles wat er maar in het leven is.
het is puur wat frustraties van haar aftypen, ze zegt later dat ze wel van hem houdt en dat ze hem ook zeker niet kwijt wilt.quote:Op zondag 8 december 2013 17:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou jij graag hebben dat jouw 'liefdesrelatie' op het internet je de grond in stampt en daar ook beweerd dat ze je niet fysiek aantrekkelijke vindt? Om het vervolgens af te doen als "het is maar internet?". Heel veel mensen zijn op een anoniem forum eerlijker dan face-to-face, dus 'het is maar internet' is in sommige opzichten een understatement.
Dat is geen antwoord op mijn vraag aan jou niet.quote:Op zondag 8 december 2013 17:49 schreef F1978 het volgende:
[..]
het is puur wat frustraties van haar aftypen, ze zegt later dat ze wel van hem houdt en dat ze hem ook zeker niet kwijt wilt.
Als ik echt exact zo was als ik hier post, dan was mijn vriend echt niet meer bij me. En dan hadden eerdere vriendjes het wel uitgemaakt (dat ben ik tot nu toe altijd geweest, degene die het uitmaakte).quote:Op zondag 8 december 2013 17:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
Leuk is dat he, wanneer mensen van FOK! denken dat iemand hier op een bepaalde manier dingen zegt, dat ze dan prive ook helemaal zo in elkaar zit... FOK! is ook niet alles wat er maar in het leven is.
Ok ... ja ik zie niet in waarom dat niet waar zou kunnen zijn idd... en dat is altijd fijn voor je eigenwaarde natuurlijk, maar terug naar exen gaan schiet in elk geval nooit iets op, situaties zijn voorbij gegaan om een reden natuurlijk, tja en in elke relatie heb je iets in elk geval... maar belangrijk vind ik wel op 1 lijn liggen met elkaar, goed kunnen praten over dingen, er voor elkaar zijn en zalige seks hebben uiteraardquote:Op zondag 8 december 2013 17:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Als ik echt exact zo was als ik hier post, dan was mijn vriend echt niet meer bij me. En dan hadden eerdere vriendjes het wel uitgemaakt (dat ben ik tot nu toe altijd geweest, degene die het uitmaakte).
Maar op de een of andere manier heb ik een enorme aantrekkingskracht op jongens/mannen. Ik lieg echt niet als ik zeg dat er minstens 5* mannelijke personen zijn die dolgraag (weer) een relatie met mij willen. Die het verschrikkelijk (hebben ge)vonden dat ik het uitmaakte.
Ik heb geen idee wat het is, of waarom het zo is, maar dát het zo is merk ik al vanaf mijn eerste vriendje.
(* Was er eentje vergeten.)
Daarom zegt ze juist "het is maar internet", omdat iedereen op FOK! hier dingen kan zeggen, prive kan het wel heel anders zitten dan diegene hier zegt toch ?quote:Op zondag 8 december 2013 17:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag aan jou niet.
Nee, dat doet hij niet.quote:Op zondag 8 december 2013 17:58 schreef IkBenDeBaas het volgende:
3/4 keer seks per jaar? Whut, had je allang gekicked.
Wat ik me afvraag ook al houdt je vriendje zoveel van je enzo, of hij dan wel weet je dat je met je ex wel vaker deed. Anders is je vriendje echt een kk pussy. Niet dat hij dat nu niet is, maar ik denk eigenlijk gewoon dat hij een ander neukt, en dan gewoon geen zin heeft om nog met jou te zoenen.
En ook die waarden treed je met voeten.quote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Brummetje_ het volgende:
In onze relatie is liefde, eerlijkheid en respect belangrijker dan seks.
Seks is idd niet het allerbelangrijkste in een relatie, maar als je zo weinig seks hebt, dan is er toch wel iets aan de hand lijkt mij, wat je misschien hier liever niet verteld... maar vaker dan dat seks hebben is toch echt wel normaal in een relatie, hoeft ook weer niet dagelijks te zijn, maar bij jullie is het wel heel erg onder het gemiddeldequote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij niet.
En hij is niet zoals jij, misschien moeilijk om te geloven, maar er zijn wel degelijk jongens/mannen voor wie seks niet het allerbelangrijkste is in een relatie. In onze relatie is liefde, eerlijkheid en respect belangrijker dan seks.
En waag het niet om ooit nog mijn vriend iets met kk te noemen!
Hypocriet varken.quote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Brummetje_ het volgende:
Ja, een kus op de mond deden we nog wel. Standaard als hij thuiskomt van het werk, als we gaan eten en eet smakelijk tegen elkaar zeggen en 's nachts voor het slapen gaan. En vaak genoeg ook zomaar tussendoor.quote:Op zondag 8 december 2013 18:17 schreef DefinitionX het volgende:
Ik vind het zoenen op de mond tussen broer en zus overigens, net als tongzoenen tussen broer en zus, raar.
Hebben jullie nog wel seks dan?quote:Op zondag 8 december 2013 18:22 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja, een kus op de mond deden we nog wel. Standaard als hij thuiskomt van het werk, als we gaan eten en eet smakelijk tegen elkaar zeggen en 's nachts voor het slapen gaan. En vaak genoeg ook zomaar tussendoor.
Het verschilt echt ontzettend met periodes. Heb ook weleens dat we het inene twee avonden achter elkaar doen. Of twee keer per week. Maar nu was het toch wel erg lang geleden...quote:Op zondag 8 december 2013 18:20 schreef F1978 het volgende:
[..]
Seks is idd niet het allerbelangrijkste in een relatie, maar als je zo weinig seks hebt, dan is er toch wel iets aan de hand lijkt mij, wat je misschien hier liever niet verteld... maar vaker dan dat seks hebben is toch echt wel normaal in een relatie, hoeft ook weer niet dagelijks te zijn, maar bij jullie is het wel heel erg onder het gemiddelde
Jij doet nu hetzelfde: er vanuit gaan dat ik exact zo ben IRL als hier. Nee, is dus niet zo.quote:
Waarom, met nog een kleine veertig posts te gaan?quote:Op zondag 8 december 2013 18:29 schreef Gatsby het volgende:
en we gaan hier verder: KLB / Domme vriend #2
Nee, dat gaat dus niet gebeuren.quote:Op zondag 8 december 2013 18:29 schreef Gatsby het volgende:
en we gaan hier verder: KLB / Domme vriend #2
quote:Op zondag 8 december 2013 18:31 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Dat gaat dus gebeuren.
Ik heb toestemming gegeven voor een tweede topic!
Ik heb het topic gemeld en ik heb je post gemeld. Je gaat veel te ver!quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ok... ja als je in een depressieve periode zat, dan kan ik het wel begrijpen dat de zin minder is idd...quote:Op zondag 8 december 2013 18:27 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Het verschilt echt ontzettend met periodes. Heb ook weleens dat we het inene twee avonden achter elkaar doen. Of twee keer per week. Maar nu was het toch wel erg lang geleden...
En dat we niet meer tongzoenden was omdat ik dat blijkbaar twee jaar geleden heb aangegeven. Wist ik niet meer. Ik zat toen in een depressieve periode en had nergens zin in. Nu wel weer behoefte aan en dat weet vriend nu.
Je hebt al 2 jaar niet meer gezoend?quote:Op zondag 8 december 2013 18:27 schreef Brummetje_ het volgende:
En dat we niet meer tongzoenden was omdat ik dat blijkbaar twee jaar geleden heb aangegeven.
quote:Op zondag 8 december 2013 18:29 schreef Motorbass het volgende:
TS heeft persoonlijke issues, maar schuift dat af op dr vriend
Wtf rare prioriteiten zeg. Sowieso prioriteiten, heb je een managementsysteem voor je relatie of zo.quote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij niet.
En hij is niet zoals jij, misschien moeilijk om te geloven, maar er zijn wel degelijk jongens/mannen voor wie seks niet het allerbelangrijkste is in een relatie. In onze relatie is liefde, eerlijkheid en respect belangrijker dan seks.
Dus dan is het niet erg om je vriendje compleet af te zeiken en voor lul te zetten.quote:
Waarom die vraag?quote:Op zondag 8 december 2013 21:16 schreef De_Dorstige het volgende:
Brummetje, welke mensen zou jij om het leven brengen als je er mee weg zou komen?
Iets in mij zegt dat je net als ik een haperend geweten hebt. Gewoon nieuwsgierigheid.quote:
aids mag wel? of een andere chronische ziekte?quote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij niet.
Als ik ermee weg zou komen, of als het mocht: Zou ik een kindje ontvoeren, losgeld vragen en daarna toch vermoorden. Zieke geest he.quote:Op zondag 8 december 2013 21:33 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat je net als ik een haperend geweten hebt. Gewoon nieuwsgierigheid.
quote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Brummetje_ het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:27 schreef Brummetje_ het volgende:
Nee hij juist. Weet niet wat hij doet, maar het is een ergere stank dan een dood, rottend vogeltje wat in rottende eieren ligt.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:40 schreef Brummetje_ het volgende:
Ten eerste omdat we seksueel niet klikken. Omdat ik hem seksueel niet aantrekkelijk vind. Ten tweede omdat hij daar voor een deel zelf voor gezorgd heeft.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:03 schreef Brummetje_ het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:32 schreef Brummetje_ het volgende:
Zelfs daar sucks vriend in...(Ja we hebben een beetje sm geprobeerd.)
quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:26 schreef Brummetje_ het volgende:
Zag ik tijdens het samen douchen op de camping. Ik ging alvast het hokje in, hij ging nog ff de grote boodschap doen, maar wilde alles snel snel en daardoor veegde hij maar half af. In de douche draaide hij zich om met de kont naar me toe en toen zag ik - bovenaan nog wel - een veeg schijt zitten.
Rimmen/baffen doe ik niet aan!
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef Brummetje_ het volgende:
Eerlijkheid en respect ... ik merk het ja.quote:Op zondag 8 december 2013 10:45 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik vind seks - met de juiste persoon en/of op de juiste manier - wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
Ook gewoon 0% sarcasme of absurdisme dit.quote:Op zondag 8 december 2013 21:35 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Als ik ermee weg zou komen, of als het mocht: Zou ik een kindje ontvoeren, losgeld vragen en daarna toch vermoorden. Zieke geest he.
Niets mis mee; valt nog mee.quote:Op zondag 8 december 2013 21:35 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Als ik ermee weg zou komen, of als het mocht: Zou ik een kindje ontvoeren, losgeld vragen en daarna toch vermoorden. Zieke geest he.
Jouw vriend moet wel een kkhomo zijn. Waarom heeft hij anders een vriendin met een kaalgeschoren hoofd?quote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij niet.
Och, stoerdoenerij. "Kijk mij eens gestoord zijn!"quote:Op zondag 8 december 2013 21:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ook gewoon 0% sarcasme of absurdisme dit.
Het kan volgens jou erger?quote:
Dat idee windt je wel op?quote:Op zondag 8 december 2013 21:39 schreef Brummetje_ het volgende:
Mja, met misbruik van het kindje erbij zou het al ietsje erger zijn...
Haha, natuurlijk.quote:
Even nog iets vragen: wat zou jij doen als het mocht/ je ermee weg zou komen?quote:
quote:
Mannuh zijn stom!quote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef suikergirl het volgende:
jij ook al last van, die manne van tegewordig
Jij niet. Jij bent lief, leuk, lekker en grappig.quote:
Maar ik ben een meisjequote:Op zondag 8 december 2013 21:54 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Jij niet. Jij bent lief, leuk, lekker en grappig.
Ja!quote:Op zondag 8 december 2013 21:55 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maar ik ben een meisjeVal je op meisjes?
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |