En ook die waarden treed je met voeten.quote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Brummetje_ het volgende:
In onze relatie is liefde, eerlijkheid en respect belangrijker dan seks.
Seks is idd niet het allerbelangrijkste in een relatie, maar als je zo weinig seks hebt, dan is er toch wel iets aan de hand lijkt mij, wat je misschien hier liever niet verteld... maar vaker dan dat seks hebben is toch echt wel normaal in een relatie, hoeft ook weer niet dagelijks te zijn, maar bij jullie is het wel heel erg onder het gemiddeldequote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij niet.
En hij is niet zoals jij, misschien moeilijk om te geloven, maar er zijn wel degelijk jongens/mannen voor wie seks niet het allerbelangrijkste is in een relatie. In onze relatie is liefde, eerlijkheid en respect belangrijker dan seks.
En waag het niet om ooit nog mijn vriend iets met kk te noemen!
Hypocriet varken.quote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Brummetje_ het volgende:
In onze relatie is liefde, eerlijkheid en respect belangrijker dan seks.
Ja, een kus op de mond deden we nog wel. Standaard als hij thuiskomt van het werk, als we gaan eten en eet smakelijk tegen elkaar zeggen en 's nachts voor het slapen gaan. En vaak genoeg ook zomaar tussendoor.quote:Op zondag 8 december 2013 18:17 schreef DefinitionX het volgende:
Ik vind het zoenen op de mond tussen broer en zus overigens, net als tongzoenen tussen broer en zus, raar.
Hebben jullie nog wel seks dan?quote:Op zondag 8 december 2013 18:22 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja, een kus op de mond deden we nog wel. Standaard als hij thuiskomt van het werk, als we gaan eten en eet smakelijk tegen elkaar zeggen en 's nachts voor het slapen gaan. En vaak genoeg ook zomaar tussendoor.
Het verschilt echt ontzettend met periodes. Heb ook weleens dat we het inene twee avonden achter elkaar doen. Of twee keer per week. Maar nu was het toch wel erg lang geleden...quote:Op zondag 8 december 2013 18:20 schreef F1978 het volgende:
[..]
Seks is idd niet het allerbelangrijkste in een relatie, maar als je zo weinig seks hebt, dan is er toch wel iets aan de hand lijkt mij, wat je misschien hier liever niet verteld... maar vaker dan dat seks hebben is toch echt wel normaal in een relatie, hoeft ook weer niet dagelijks te zijn, maar bij jullie is het wel heel erg onder het gemiddelde
Jij doet nu hetzelfde: er vanuit gaan dat ik exact zo ben IRL als hier. Nee, is dus niet zo.quote:
Waarom, met nog een kleine veertig posts te gaan?quote:Op zondag 8 december 2013 18:29 schreef Gatsby het volgende:
en we gaan hier verder: KLB / Domme vriend #2
Nee, dat gaat dus niet gebeuren.quote:Op zondag 8 december 2013 18:29 schreef Gatsby het volgende:
en we gaan hier verder: KLB / Domme vriend #2
quote:Op zondag 8 december 2013 18:31 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Dat gaat dus gebeuren.
Ik heb toestemming gegeven voor een tweede topic!
Ik heb het topic gemeld en ik heb je post gemeld. Je gaat veel te ver!quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De man moet het initiatief nemen
Ok... ja als je in een depressieve periode zat, dan kan ik het wel begrijpen dat de zin minder is idd...quote:Op zondag 8 december 2013 18:27 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Het verschilt echt ontzettend met periodes. Heb ook weleens dat we het inene twee avonden achter elkaar doen. Of twee keer per week. Maar nu was het toch wel erg lang geleden...
En dat we niet meer tongzoenden was omdat ik dat blijkbaar twee jaar geleden heb aangegeven. Wist ik niet meer. Ik zat toen in een depressieve periode en had nergens zin in. Nu wel weer behoefte aan en dat weet vriend nu.
Je hebt al 2 jaar niet meer gezoend?quote:Op zondag 8 december 2013 18:27 schreef Brummetje_ het volgende:
En dat we niet meer tongzoenden was omdat ik dat blijkbaar twee jaar geleden heb aangegeven.
quote:Op zondag 8 december 2013 18:29 schreef Motorbass het volgende:
TS heeft persoonlijke issues, maar schuift dat af op dr vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |