Volwassenheid niet, geef ik eerlijk toe. Maar ik ben zeker wel intelligent, intelligenter dan je (nu) denkt iig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:04 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig ben jij het vrouwelijke toonbeeld van intelligentie. En volwassenheid.
Mensen die denken dat ze slim zijn zijn wel het ergst. Vooral als ze het totaal niet zijn, zoals jij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:08 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Volwassenheid niet, geef ik eerlijk toe. Maar ik ben zeker wel intelligent, intelligenter dan je (nu) denkt iig.
Volgens mij is dit een vorm van zelfoverschatting en ben je niet echt intelligent, aerodynamisch ben je trouwens wel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:08 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Volwassenheid niet, geef ik eerlijk toe. Maar ik ben zeker wel intelligent, intelligenter dan je (nu) denkt iig.
Uhuh. Vandaar ook deze manier van met je vriendje omgaan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:08 schreef Brummetje_ het volgende:
Dat hoort bij het onvolwassene, niet bij het niet intelligent zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhuh. Vandaar ook deze manier van met je vriendje omgaan.
Wat weet jij nou van mij?!quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze slim zijn zijn wel het ergst. Vooral als ze het totaal niet zijn, zoals jij.
Oh wacht, ja mensen, de TS heeft een hoog IQ, ze kan dus best intelligent zijn maar nog steeds een sociale retard. Want in een sociaal opzicht ben je gewoon een mongooltje blijkt onderhand.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:31 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik loop er iig niet mee te koop, ben eerder bescheiden.
Je zou schrikken van de hoogte van mijn IQ.
Nee, want nu heb ik nog onderdak.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je intelligent was, was je allang weggelopen bij hem. Tenzij je gewoon afschuwelijk lelijk bent en dus weet dat je nooit een ander zou vinden.
Ik ben sociaal helemaal niet goed nee. I don't care.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oh wacht, ja mensen, de TS heeft een hoog IQ, ze kan dus best intelligent zijn maar nog steeds een sociale retard. Want in een sociaal opzicht ben je gewoon een mongooltje blijkt onderhand.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:31 schreef Brummetje_ het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:35 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik ben absoluut niet lelijk, ze staan in de rij voor mij. Zonder op te scheppen heb ik 4 jongens die mij wel zien zitten, ook mét kort haar!
Ah duidelijk, je gebruikt je vriend... Ga dan niet klagen dat je geen seks krijgt..quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:35 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee, want nu heb ik nog onderdak.
Ik ben absoluut niet lelijk, ze staan in de rij voor mij. Zonder op te scheppen heb ik 4 jongens die mij wel zien zitten, ook mét kort haar!
Ik klaag daarover ook niet. Ik wil zelf niet eens seks met 'm!quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah duidelijk, je gebruikt je vriend... Ga dan niet klagen dat je geen seks krijgt..
Hij heeft jou aseksueel gemaakt?quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:40 schreef Brummetje_ het volgende:
Ten eerste omdat we seksueel niet klikken. Omdat ik hem seksueel niet aantrekkelijk vind. Ten tweede omdat hij daar voor een deel zelf voor gezorgd heeft.
Wij ook, ook wij zouden schrikken want lui zoals jij kunnen alleen maar overschat wordenquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:31 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Dat bleek. Laten we hopen dat je vriendje snel een nieuwe schoen vind, want dit is niks.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik ben sociaal helemaal niet goed nee. I don't care.
Waarom loop je dan wel met je domheid te koop?quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:31 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van mij?!
Helemaal niks! Jij weet niet wat ik (be)denk en wat ik allemaal weet.
Jij bent juist de minder intelligente hier door dit soort dingen te zeggen. En ook te geloven, alleen om hoe ik over kom.
Heeft ie met Sinterklaas gekregen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je vriendje snel een nieuwe schoen vind, want dit is niks.
Je bent dus niet aseksueel maar gewoon een saaie zeester in bed. Daar kan ik hem ook niet stijf van houden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef Brummetje_ het volgende:
Welke vrouw wil nou seks met iemand die 'm niet eens stijf kan houden?!
En als smoes heeft dat dat komt door wat z'n ex 'm heeft geflikt.
Seks met mijn vriend is gewoon retesaai! Dan verdwijnt de zin om het voor hem te doen. Want voor mij hoeft het niet, behalve als degene seksueel aantrekkelijk is, zoals een ex van mij. Nu is het 3/4 keer per jaar, met hem was het 3/4 keer per DAG.(Ook bij hem zonder opwinding van mijn kant.)
Loop ik niet. Uit geen enkele post blijkt hoeveel algemene kennis ik heb en dus hoe slim ik ben.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom loop je dan wel met je domheid te koop?
Dit is tot nu toe een van de meest achterlijke bewijzen van users die zichzelf slim achten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:51 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Loop ik niet. Uit geen enkele post blijkt hoeveel algemene kennis ik heb en dus hoe slim ik ben.
Het is maar internet slimmerd.
Jij ziet en weet niet hoe ik het doe bij kennisquiz en kennisspellejes. Daaruit blijkt o.a intelligentie!
Welke vrouw blijft nu bij een vriend die ze seksueel onaantrekkelijk vindt? Om vervolgens constant op hem te lopen vitten?quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef Brummetje_ het volgende:
Seks met mijn vriend is gewoon retesaai! Dan verdwijnt de zin om het voor hem te doen. Want voor mij hoeft het niet, behalve als degene seksueel aantrekkelijk is, zoals een ex van mij. Nu is het 3/4 keer per jaar, met hem was het 3/4 keer per DAG.(Ook bij hem zonder opwinding van mijn kant.)
Omdat ik van hem hou. En hij van mij. Omdat we allebei al vanaf het begin het gevoel hebben dat wij bij elkaar horen en voor elkaar bestemd zijn. Omdat ik zelfs geloof dat hij gestuurd is naar mij en dat hij daarom zo ongelofelijk veel van mij kan hebben. Want geloof me: Ik ben met al mijn (psychische) problemen soms bepaald geen lieverdje. (Ik zeg dus niet altijd!) Omdat we elkaar gelukkig maken. Omdat ik ontzettend emotioneel word bij m'n psych als ik daar vertel over de heftige angst om mijn vriend kwijt te raken. Omdat mijn leven geen zin meer zou hebben als ik mijn vriend kwijt zou raken. Omdat we ontzettend kunnen lachen met elkaar. Omdat onze relatie steeds beter wordt.quote:
Daar heeft ie in ieder geval plek genoeg voor....als ik het zo lees zitten er daar geen ballen in de weg.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik wil de vriend van ts even een hart onder de riem steken, want volgens mij heeft die jongen het niet makkelijk.
Het is maar wat je hoop noemt....een beetje vrouw had zo'n kerel al lang gedumpt natuurlijk....en een beetje kerel had dat andersom trouwens ook al gedaan....wat dat betreft passen ze wel bij mekaar denk ik..quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:04 schreef LangeJan het volgende:
Mooi om te zien dat een man het dusdanig kan verneuken en nog steeds met zijn vriendin samen is![]()
Er is nog hoop!
Als ik dat zo lees, zou je vriend veel meer KLB topics moeten openen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Omdat ik van hem hou. En hij van mij. Omdat we allebei al vanaf het begin het gevoel hebben dat wij bij elkaar horen en voor elkaar bestemd zijn. Omdat ik zelfs geloof dat hij gestuurd is naar mij en dat hij daarom zo ongelofelijk veel van mij kan hebben. Want geloof me: Ik ben met al mijn (psychische) problemen soms bepaald geen lieverdje. (Ik zeg dus niet altijd!) Omdat we elkaar gelukkig maken. Omdat ik ontzettend emotioneel word bij m'n psych als ik daar vertel over de heftige angst om mijn vriend kwijt te raken. Omdat mijn leven geen zin meer zou hebben als ik mijn vriend kwijt zou raken. Omdat we ontzettend kunnen lachen met elkaar. Omdat onze relatie steeds beter wordt.
"Domme vriend"quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Omdat ik van hem hou. En hij van mij. Omdat we allebei al vanaf het begin het gevoel hebben dat wij bij elkaar horen en voor elkaar bestemd zijn. Omdat ik zelfs geloof dat hij gestuurd is naar mij en dat hij daarom zo ongelofelijk veel van mij kan hebben. Want geloof me: Ik ben met al mijn (psychische) problemen soms bepaald geen lieverdje. (Ik zeg dus niet altijd!) Omdat we elkaar gelukkig maken. Omdat ik ontzettend emotioneel word bij m'n psych als ik daar vertel over de heftige angst om mijn vriend kwijt te raken. Omdat mijn leven geen zin meer zou hebben als ik mijn vriend kwijt zou raken. Omdat we ontzettend kunnen lachen met elkaar. Omdat onze relatie steeds beter wordt.
Gelukkig maar, maken wij ons voorlopig nog even druk om jouw vriendquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:02 schreef Brummetje_ het volgende:
Dom, slim. I don't care.
Ik heb dierbaren die van me houden zoals ik ben.
Oke, dus je stelt je veel te afhankelijk op. Je vriend is een mietje en zegt er niets over, maar creëert wel afstand door niet meer met je te muilen. Als je je zo aan hem vast blijft klampen gaat ie je sowieso dumpen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Daar ga je al. Algemene kennis zegt niks over intelligentie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:51 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Loop ik niet. Uit geen enkele post blijkt hoeveel algemene kennis ik heb en dus hoe slim ik ben.
Het is maar internet slimmerd.
Jij ziet en weet niet hoe ik het doe bij kennisquiz en kennisspellejes. Daaruit blijkt o.a intelligentie!
Tsja, dit is iets waar ik mee moet leren leven. De wetenschap dat niet iedereen iets zo snel als ik begrijpt. En niet zoveel en zo goed als ik dingen kan onthouden.quote:
Wow. Jij klinkt als de ideale huisvrouw. Vergeet nooit verjaardagen en heeft geen boodschappenlijstje nodig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:18 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Tsja, dit is iets waar ik mee moet leren leven. De wetenschap dat niet iedereen iets zo snel als ik begrijpt. En niet zoveel en zo goed als ik dingen kan onthouden.
Ik weet zelfs nog verjaardagen en nummers van exen. Ik weet de nummers van mijn vriend en mijn ouders uit m'n hoofd.
Ik heb geen agenda nodig, eenmaal opgeslagen zit het in mijn hoofd. En als het verandert sla ik dat weer op.
Ik weet nummerborden, zo wilde een hotel eens het nummerbord van mijn ouders auto weten. "Ja, dan moet ik ff buiten kijken" zei m'n vader. Ik noemde toen de combinatie zo op. Ik wist laatst zelfs het oude nummerbord van mijn ouders vorige auto, terwijl ze al een paar maanden een nieuwe auto hebben.
Maar niet alleen nummers onthoud ik, ook details. Zo heb ik een Duitse(!) presentatie bijgewoond van het cruiseschip waar we op zaten, zodat ik thuis de details van het schip kon vertellen. En ik ben niet zo goed in Duits...
Verjaardagen weet ik ook van veel mensen die ik ken. (Ouders en broertje, vriend, vrienden, exen, schoonouders, schoonzus + partner, hun kinderen, de kat.)quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow. Jij klinkt als de ideale huisvrouw. Vergeet nooit verjaardagen en heeft geen boodschappenlijstje nodig.
Nu heb je het puur over je geheugenquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:18 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Tsja, dit is iets waar ik mee moet leren leven. De wetenschap dat niet iedereen iets zo snel als ik begrijpt. En niet zoveel en zo goed als ik dingen kan onthouden.
Ik weet zelfs nog verjaardagen en nummers van exen. Ik weet de nummers van mijn vriend en mijn ouders uit m'n hoofd.
Ik heb geen agenda nodig, eenmaal opgeslagen zit het in mijn hoofd. En als het verandert sla ik dat weer op.
Ik onthoud nummerborden, zo wilde een hotel eens het nummerbord van mijn ouders auto weten. "Ja, dan moet ik ff buiten kijken" zei m'n vader. Ik noemde toen de combinatie zo op. Ik wist laatst zelfs het oude nummerbord van mijn ouders vorige auto, terwijl ze al een paar maanden een nieuwe auto hebben.
Maar niet alleen nummers onthoud ik, ook details. Zo heb ik een Duitse(!) presentatie bijgewoond van het cruiseschip waar we op zaten, zodat ik thuis de details van het schip kon vertellen. En ik ben niet zo goed in Duits...
Ditquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
Intelligentie is niet zozeer hoeveel je weet, of hoe goed je dingen kunt onthouden, maar meer hoe je die kennis vervolgens kunt toepassen en hoe je verbanden kunt leggen. Bijvoorbeeld het verband tussen het feit dat jij niet duidelijk bent tegen je vriend, en dat hij niet begrijpt wat je bedoelt.
haywood strikes againquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
Intelligentie is niet zozeer hoeveel je weet, of hoe goed je dingen kunt onthouden, maar meer hoe je die kennis vervolgens kunt toepassen en hoe je verbanden kunt leggen. Bijvoorbeeld het verband tussen het feit dat jij niet duidelijk bent tegen je vriend, en dat hij niet begrijpt wat je bedoelt.
Intelligentie is een algemeen begrip uit de psychologie dat een mentale eigenschap beschrijft met veel verschillende functies; zoals de mogelijkheid overeenkomsten en verschillen op te merken in waarnemingen, zich in de ruimte te oriënteren, te redeneren, plannen te maken, problemen te doorgronden en op te lossen, in abstracties te denken, ideeën en taal te begrijpen en te produceren, informatie op te slaan in het geheugen en daar weer uit op te halen, te leren van ervaringen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar gelukkig ben je heel lekker, of niet TS?quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:30 schreef Brummetje_ het volgende:
Intelligent is wat je in aanleg kunt, een indicatie van je verstandelijke vermogens.
Slim is wat je doet ; het gebruiken van je verstandelijke vermogens.
Iemand die heel intelligent is kan hele domme dingen doen. En iemand die niet zo intelligent is, kan toch zijn verstand gebruiken en hele slimme danwel verstandige dingen doen. Waarbij nog wel een nuanceverschil is tussen slim (goed gevonden, spitsvondig, leep, goed gezien) en verstandig (weloverwogen, gebalanceerd, goed beredeneerd).
Ik zeg niet dat je dom bent he, alleen dat intelligentie wat breder is dan alleen dingen weten en kunnen opslaan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:28 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Intelligentie is een algemeen begrip uit de psychologie dat een mentale eigenschap beschrijft met veel verschillende functies; zoals de mogelijkheid overeenkomsten en verschillen op te merken in waarnemingen, zich in de ruimte te oriënteren, te redeneren, plannen te maken, problemen te doorgronden en op te lossen, in abstracties te denken, ideeën en taal te begrijpen en te produceren, informatie op te slaan in het geheugen en daar weer uit op te halen, te leren van ervaringen.
Dan was ik in de war met iets anders, namelijk dat ik veel algemene kennis heb, heel goed dingen kan onthouden en vaak details zie en onthoud. Mijn excuses.
Naast F1978 natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Brummetje_![]()
Een van de weinige users/trolls hier op Fok! waar ik me serieus aan erger. Hulde daarvoor.
Hm, hij is me (nog) niet zo opgevallen. Gelukkig...quote:
F1978 is geen trollquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Brummetje_![]()
Een van de weinige users/trolls hier op Fok! waar ik me serieus aan erger. Hulde daarvoor.
gelulquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De man moet het initiatief nemen
Waarom?quote:
Er is een verschil tussen jongens die jou als een neukertje zien en jongens die echt interesse in je hebben.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:35 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee, want nu heb ik nog onderdak.
Ik ben geen troll hoor en is gelukkig niet mijn probleem dat jij je aan mij ergert zonder goede redenquote:
Dankje, jij kan tenminste verder kijken dan je neus lang isquote:
Dat is geen compliment. Nu hup, terug naar KPD jij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:28 schreef F1978 het volgende:
Dankje, jij kan tenminste verder kijken dan je neus lang is
En zo te lezen is jouw vriendelijkheid ook niet zo erg fijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:34 schreef BestIEverHad het volgende:
Daar hebben we onze KLB aandachtshoer weer..
Dankjewel man, mensen moeten mij gewoon leren kennen... 100 % tevredenheid bij iedereen is helaas niet mogelijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:29 schreef eend112 het volgende:
Ik vind f 1978 best een aardige kerel
Nou zegquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is geen compliment. Nu hup, terug naar KPD jij.
Achja, wat ik heb gezien is dat je gewoon altijd aardig en vrolijk bent ( ja kan soms misschien wat overdreven overkomen) maar beter dan mensen die alleen maar lopen te bitchenquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:31 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dankjewel man, mensen moeten mij gewoon leren kennen... 100 % tevredenheid bij iedereen is helaas niet mogelijk.
Maar wie heeft dat wel tenslotte
ja, dat is zeker waar idd... en dankje daarvoorquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Achja, wat ik heb gezien is dat je gewoon altijd aardig en vrolijk bent ( ja kan soms misschien wat overdreven overkomen) maar beter dan mensen die alleen maar lopen te bitchen
Waarom moeten mannen het initiatief altijd nemen?quote:
1947 belde.quote:
Gewoon, dat hoort zo ;-)quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarom moeten mannen het initiatief altijd nemen?Het is 2013, vrouwen willen ook rechten, werken stemmen en weet ik veel wat, dus mogen ze ook wel eens het initiatief nemen. Stelletje infantiele gleufdieren.
Vroywen hebben altijd gelijk!quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:17 schreef CasselerRIP het volgende:
Vrouwen die denken dat ze gelijk hebben
Slim zijn heeft als voordeel dat hersengebieden beter samenwerken en de hippocampus meer informatie kan verwerken. Dus er is weldegelijk een verband tussen algemene kennis en intelligentie. Mensen die slimmer zijn hebben meer algemene kennis want ze kunnen meer langetermijn informatie onthouden en abstracter denken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je dom bent he, alleen dat intelligentie wat breder is dan alleen dingen weten en kunnen opslaan.
Toradora and Brummetje do not approve this message.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:41 schreef robin007bond het volgende:
Je vriend lopen afzeiken op een internetforum. Echt wel heel sneu.
En ondanks dat je jezelf heel "intelligent" vindt generaliseer je ook nog eens. Volgens mij is dit een gevalletje zelfoverschatting.
Hoezo dat nou weer?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De man moet het initiatief nemen
Omdat Nikonlover dat gewent is want anders zal er helemaal niet meer geneukt worden.quote:
Ze schijnt aseksueel te zijn en heeft een kale kop.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:35 schreef tja77 het volgende:
Sorry TS, maar als ik het zo lees, is je relatie meet dood dan levend. Zoek een echte vent...eentje die je tegen de muur omhoog neukt, en je hoofd bij je pigtails vastgrijpt en naar achteren trekt.
Ditquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik wil de vriend van ts even een hart onder de riem steken, want volgens mij heeft die jongen het niet makkelijk.
Holy fuck wat ben jij een kutwijf. Bah.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef Brummetje_ het volgende:
Die knul is een heilige, want zelfs wij vinden je op het internet werkelijk onuitstaanbaar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Holy fuck, wat een voetveeg ben jij zeg.quote:
Als hij zou beseffen dat vrouwen ook best initiatief kunnen tonen, moet hij de pijnlijke waarheid onder ogen komen dat er nog nooit een vrouw daadwerkelijk interesse in hém getoond heeft.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 02:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Als hij zou beseffen dat vrouwen ook best initiatief kunnen tonen, moet hij de pijnlijke waarheid onder ogen komen dat er nog nooit een vrouw daadwerkelijk interesse in hém getoond heeft.
Zeg dat niet te hard...!quote:Op zondag 8 december 2013 02:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Als hij zou beseffen dat vrouwen ook best initiatief kunnen tonen, moet hij de pijnlijke waarheid onder ogen komen dat er nog nooit een vrouw daadwerkelijk interesse in hém getoond heeft.
Het is maar internet.quote:Op zondag 8 december 2013 02:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Die knul is een heilige, want zelfs wij vinden je op het internet werkelijk onuitstaanbaar.
Nogmaals (voor de zoveelste keer): IK HEB GÉÉN KALE KOP!!!quote:Op zondag 8 december 2013 02:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Ze schijnt aseksueel te zijn en heeft een kale kop.
Can you blame him?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |