Als hij wil puzzelen dan koopt hij wel een puzzelboekjequote:Op zaterdag 7 december 2013 11:03 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja sorry... moet er nog steeds aan wennen dat mannen ongelofelijk dom zijn en absoluut niet zelf kunnen nadenken. Dat werkelijk alles ze voorgekauwd moet worden.![]()
(Ik heb geen hints gegeven, ik heb het gewoon gezegd, alleen zonder het woordje "tong" en dát snapt hij al niet.)
Dit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als hij wil puzzelen dan koopt hij wel een puzzelboekje
Jij verwijt mannen er van niet telepathisch te zijn. Gewoon duidelijk zijn TS, het heeft me namelijk zeer veel moeite gekost bovenstaande post te ontcijferen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:03 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja sorry... moet er nog steeds aan wennen dat mannen ongelofelijk dom zijn en absoluut niet zelf kunnen nadenken. Dat werkelijk alles ze voorgekauwd moet worden.![]()
(Ik heb geen hints gegeven, ik heb het gewoon gezegd, alleen zonder het woordje "tong" en dát snapt hij al niet.)
Volwassenheid niet, geef ik eerlijk toe. Maar ik ben zeker wel intelligent, intelligenter dan je (nu) denkt iig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:04 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig ben jij het vrouwelijke toonbeeld van intelligentie. En volwassenheid.
Mensen die denken dat ze slim zijn zijn wel het ergst. Vooral als ze het totaal niet zijn, zoals jij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:08 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Volwassenheid niet, geef ik eerlijk toe. Maar ik ben zeker wel intelligent, intelligenter dan je (nu) denkt iig.
Volgens mij is dit een vorm van zelfoverschatting en ben je niet echt intelligent, aerodynamisch ben je trouwens wel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:08 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Volwassenheid niet, geef ik eerlijk toe. Maar ik ben zeker wel intelligent, intelligenter dan je (nu) denkt iig.
Uhuh. Vandaar ook deze manier van met je vriendje omgaan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:08 schreef Brummetje_ het volgende:
Dat hoort bij het onvolwassene, niet bij het niet intelligent zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhuh. Vandaar ook deze manier van met je vriendje omgaan.
Wat weet jij nou van mij?!quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze slim zijn zijn wel het ergst. Vooral als ze het totaal niet zijn, zoals jij.
Oh wacht, ja mensen, de TS heeft een hoog IQ, ze kan dus best intelligent zijn maar nog steeds een sociale retard. Want in een sociaal opzicht ben je gewoon een mongooltje blijkt onderhand.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:31 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik loop er iig niet mee te koop, ben eerder bescheiden.
Je zou schrikken van de hoogte van mijn IQ.
Nee, want nu heb ik nog onderdak.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je intelligent was, was je allang weggelopen bij hem. Tenzij je gewoon afschuwelijk lelijk bent en dus weet dat je nooit een ander zou vinden.
Ik ben sociaal helemaal niet goed nee. I don't care.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oh wacht, ja mensen, de TS heeft een hoog IQ, ze kan dus best intelligent zijn maar nog steeds een sociale retard. Want in een sociaal opzicht ben je gewoon een mongooltje blijkt onderhand.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:31 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik loop er iig niet mee te koop, ben eerder bescheiden.
Je zou schrikken van de hoogte van mijn IQ.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:35 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik ben absoluut niet lelijk, ze staan in de rij voor mij. Zonder op te scheppen heb ik 4 jongens die mij wel zien zitten, ook mét kort haar!
Ah duidelijk, je gebruikt je vriend... Ga dan niet klagen dat je geen seks krijgt..quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:35 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee, want nu heb ik nog onderdak.
Ik ben absoluut niet lelijk, ze staan in de rij voor mij. Zonder op te scheppen heb ik 4 jongens die mij wel zien zitten, ook mét kort haar!
Ik klaag daarover ook niet. Ik wil zelf niet eens seks met 'm!quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah duidelijk, je gebruikt je vriend... Ga dan niet klagen dat je geen seks krijgt..
Hij heeft jou aseksueel gemaakt?quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:40 schreef Brummetje_ het volgende:
Ten eerste omdat we seksueel niet klikken. Omdat ik hem seksueel niet aantrekkelijk vind. Ten tweede omdat hij daar voor een deel zelf voor gezorgd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |