Maar wel kalende?quote:Op zondag 8 december 2013 09:50 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nogmaals (voor de zoveelste keer): IK HEB GÉÉN KALE KOP!!!
En dat alles met een incestueus onder toontje?quote:Op zondag 8 december 2013 10:00 schreef Brummetje_ het volgende:
Even een "update":
Wat kan zoenen toch veel doen, tongzoenen dus. Gisteravond na heeeeeel lang eindelijk weer echt gezoend, en gelijk ook weer seks gehad.
quote:Op zondag 8 december 2013 10:00 schreef Brummetje_ het volgende:
Even een "update":
Wat kan zoenen toch veel doen, tongzoenen dus. Gisteravond na heeeeeel lang eindelijk weer echt gezoend, en gelijk ook weer seks gehad.
Jawel, borderliners die geen medicijnen slikken scheren vaak het hoofd kaal.quote:Op zondag 8 december 2013 10:02 schreef Brummetje_ het volgende:
Nee, ook niet kalende, gewoon gemillimeterd.
Volgens mij doen borderliners dat helemaal niet zo vaak - vanwege prikkels.
I'm flabbergasted... Dat zegt vast genoeg?quote:Op zondag 8 december 2013 10:07 schreef voederbietel het volgende:
Heb je eigenlijk ook wel eens dat je bang bent dat je moet overgeven als je met je vriend zoent? Of bang bent dat híj moet overgeven als je met je vriend zoent?
Hoe was het om je frigide kutje daar naar zo'n lange tijd weer voor open te stellen?quote:Op zondag 8 december 2013 10:00 schreef Brummetje_ het volgende:
Even een "update":
Ik denk dat Brummetje voor zulke situaties literflessen glijmiddel in huis heeft.quote:Op zondag 8 december 2013 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe was het om je frigide kutje daar naar zo'n lange tijd weer voor open te stellen?
Lekker hoor. In je poeperd?quote:Op zondag 8 december 2013 10:00 schreef Brummetje_ het volgende:
Even een "update":
Wat ik ook niet zo goed begrijp, je hebt het over zus en broer relatie? Is het niet eerder broertje en broer?quote:Op zondag 8 december 2013 10:14 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
I'm flabbergasted... Dat zegt vast genoeg?
Hier ga ik eens op in, ben nml niet frigide en die term wordt ook niet meer gebruikt. Behalve door degenen die dat niet weten.quote:Op zondag 8 december 2013 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe was het om je frigide kutje daar naar zo'n lange tijd weer voor open te stellen?
quote:Op zondag 8 december 2013 10:24 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Hier ga ik eens op in, ben nml niet frigide en die term wordt ook niet meer gebruikt. Behalve door degenen die dat niet weten.
Dit noem ik frigide.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:39 schreef Brummetje_ het volgende:
Helaas heb ik het over mijn vriend.![]()
Ik heb sowieso al problemen met seks, ken geen opwinding, maar deed het altijd voor vriend. Vond ik ook niet erg. Maar sinds ik op vakantie met een veeg schijt uit zijn reet ben geconfronteerd lukt het me gewoon echt niet om nog seks te hebben met hem. En net kom ik ook nog eens een (witte) onderbroek tegen met een remspoortje.
Bah, bah, bah!
Klacht: Ranzige vriend die duidelijk niet goed afveegt na de grote boodschap.
Zo is het "gezegde" niet.quote:Op zondag 8 december 2013 10:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat ik ook niet zo goed begrijp, je hebt het over zus en broer relatie? Is het niet eerder broertje en broer?
Dat weet jij toch als de beste?quote:Op zondag 8 december 2013 10:27 schreef Copycat het volgende:
Was het lekker neuken, met een niet opgewonden, droge kut?
Ik bedoel meer dat je je de ene dag een jongen voelt en soms een meisje? Of ben ik de enige met dat gevoel?quote:
Gelukkig niet.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 10:27 schreef Copycat het volgende:
Was het lekker neuken, met een niet opgewonden, droge kut?
Is het dus niet. Want mijn lichaam doet het gewoon!!! Tepels worden stijf (wel alleen van kou of als eraan gezeten wordt), ik word ook nat. Ik voel alleen geen opwinding!quote:
Lol wtf.quote:Op zondag 8 december 2013 10:31 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
[..]
Is het dus niet. Want mijn lichaam doet het gewoon!!! Tepels worden stijf (wel alleen van kou of als eraan gezeten wordt), ik word ook nat. Ik voel alleen geen opwinding!
Dus ben ik niet frigide.
Maar je geniet er ook absoluut niet van. Lijkt me maar mechanisch.quote:Op zondag 8 december 2013 10:31 schreef Brummetje_ het volgende:
Is het dus niet. Want mijn lichaam doet het gewoon!!! Tepels worden stijf (wel alleen van kou of als eraan gezeten wordt), ik word ook nat. Ik voel alleen geen opwinding!
Dus ben ik niet frigide.
Je moet je meer voorstellen dat er sporadisch wel zin is, maar niet lichamelijk, niet van onder dus maar in d'r hoofd.quote:Op zondag 8 december 2013 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je geniet er ook absoluut niet van. Lijkt me maar mechanisch.
dit zeg je alleen zodat wij je niet flamen, vies vuil arrogant onuitstaanbaar achterbaks klerewijf zonder enige vorm van klassequote:Op zondag 8 december 2013 10:00 schreef Brummetje_ het volgende:
Even een "update":
leugens. Wie wordt er niet opgewonden van een goed buffet, dom wichtquote:Op zondag 8 december 2013 10:47 schreef Brummetje_ het volgende:
Maar ik vind uit eten gaan ook leuk. Worden de meeste mensen ook niet opgewonden
Fixed!quote:Op zondag 8 december 2013 10:27 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Zo is het "gezegde" niet.
Waarom stelde je de vorige vraag eigenlijk? Want ik ben er wel in meer situaties lichtjes bang voor (tis geen fobie hoor).
Des te treuriger dat je je vriend niet loslaat.quote:Op zondag 8 december 2013 10:45 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik vind seks - met de juiste persoon en/of op de juiste manier - wel leuk.
Lees eens verder.quote:Op zondag 8 december 2013 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Des te treuriger dat je je vriend niet loslaat.
Maar dat maakt je dus niet aseksueel, zoals je wel claimt.
Egoïstisch van je.quote:Op zondag 8 december 2013 11:10 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik wil mijn vriend niet loslaten! Ik wil hem nog altijd niet kwijt.
Niet.quote:
Lees eens met hoe weinig respect en liefde je in het algemeen over jouw vriendje praat. Angst om alleen te zijn is geen bodem voor liefde.quote:Op zondag 8 december 2013 11:13 schreef Brummetje_ het volgende:
Niet.
Hij wil mij ook niet kwijt. Wij horen bij elkaar. (Wat snap je daar niet aan?)
Ik heb verlatingsangst. Ik heb absoluut geen angst om alleen te zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lees eens met hoe weinig respect en liefde je in het algemeen over jouw vriendje praat. Angst om alleen te zijn is geen bodem voor liefde.
Daar ben ik allang achter.quote:Op zondag 8 december 2013 11:26 schreef Twiitch het volgende:
Wauw TS, er is echt veel mis met jou niet?
Waarommmm?quote:Op zondag 8 december 2013 02:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Holy fuck, wat een voetveeg ben jij zeg.
Vrouwen houden niet van slijmballen. Niemand trouwens.
Leuk is dat he, wanneer mensen van FOK! denken dat iemand hier op een bepaalde manier dingen zegt, dat ze dan prive ook helemaal zo in elkaar zit... FOK! is ook niet alles wat er maar in het leven is.quote:
Zou jij graag hebben dat jouw 'liefdesrelatie' op het internet je de grond in stampt en daar ook beweerd dat ze je niet fysiek aantrekkelijke vindt? Om het vervolgens af te doen als "het is maar internet?". Heel veel mensen zijn op een anoniem forum eerlijker dan face-to-face, dus 'het is maar internet' is in sommige opzichten een understatement.quote:Op zondag 8 december 2013 17:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
Leuk is dat he, wanneer mensen van FOK! denken dat iemand hier op een bepaalde manier dingen zegt, dat ze dan prive ook helemaal zo in elkaar zit... FOK! is ook niet alles wat er maar in het leven is.
het is puur wat frustraties van haar aftypen, ze zegt later dat ze wel van hem houdt en dat ze hem ook zeker niet kwijt wilt.quote:Op zondag 8 december 2013 17:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou jij graag hebben dat jouw 'liefdesrelatie' op het internet je de grond in stampt en daar ook beweerd dat ze je niet fysiek aantrekkelijke vindt? Om het vervolgens af te doen als "het is maar internet?". Heel veel mensen zijn op een anoniem forum eerlijker dan face-to-face, dus 'het is maar internet' is in sommige opzichten een understatement.
Dat is geen antwoord op mijn vraag aan jou niet.quote:Op zondag 8 december 2013 17:49 schreef F1978 het volgende:
[..]
het is puur wat frustraties van haar aftypen, ze zegt later dat ze wel van hem houdt en dat ze hem ook zeker niet kwijt wilt.
Als ik echt exact zo was als ik hier post, dan was mijn vriend echt niet meer bij me. En dan hadden eerdere vriendjes het wel uitgemaakt (dat ben ik tot nu toe altijd geweest, degene die het uitmaakte).quote:Op zondag 8 december 2013 17:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
Leuk is dat he, wanneer mensen van FOK! denken dat iemand hier op een bepaalde manier dingen zegt, dat ze dan prive ook helemaal zo in elkaar zit... FOK! is ook niet alles wat er maar in het leven is.
Ok ... ja ik zie niet in waarom dat niet waar zou kunnen zijn idd... en dat is altijd fijn voor je eigenwaarde natuurlijk, maar terug naar exen gaan schiet in elk geval nooit iets op, situaties zijn voorbij gegaan om een reden natuurlijk, tja en in elke relatie heb je iets in elk geval... maar belangrijk vind ik wel op 1 lijn liggen met elkaar, goed kunnen praten over dingen, er voor elkaar zijn en zalige seks hebben uiteraardquote:Op zondag 8 december 2013 17:58 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Als ik echt exact zo was als ik hier post, dan was mijn vriend echt niet meer bij me. En dan hadden eerdere vriendjes het wel uitgemaakt (dat ben ik tot nu toe altijd geweest, degene die het uitmaakte).
Maar op de een of andere manier heb ik een enorme aantrekkingskracht op jongens/mannen. Ik lieg echt niet als ik zeg dat er minstens 5* mannelijke personen zijn die dolgraag (weer) een relatie met mij willen. Die het verschrikkelijk (hebben ge)vonden dat ik het uitmaakte.
Ik heb geen idee wat het is, of waarom het zo is, maar dát het zo is merk ik al vanaf mijn eerste vriendje.
(* Was er eentje vergeten.)
Daarom zegt ze juist "het is maar internet", omdat iedereen op FOK! hier dingen kan zeggen, prive kan het wel heel anders zitten dan diegene hier zegt toch ?quote:Op zondag 8 december 2013 17:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag aan jou niet.
Nee, dat doet hij niet.quote:Op zondag 8 december 2013 17:58 schreef IkBenDeBaas het volgende:
3/4 keer seks per jaar? Whut, had je allang gekicked.
Wat ik me afvraag ook al houdt je vriendje zoveel van je enzo, of hij dan wel weet je dat je met je ex wel vaker deed. Anders is je vriendje echt een kk pussy. Niet dat hij dat nu niet is, maar ik denk eigenlijk gewoon dat hij een ander neukt, en dan gewoon geen zin heeft om nog met jou te zoenen.
En ook die waarden treed je met voeten.quote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Brummetje_ het volgende:
In onze relatie is liefde, eerlijkheid en respect belangrijker dan seks.
Seks is idd niet het allerbelangrijkste in een relatie, maar als je zo weinig seks hebt, dan is er toch wel iets aan de hand lijkt mij, wat je misschien hier liever niet verteld... maar vaker dan dat seks hebben is toch echt wel normaal in een relatie, hoeft ook weer niet dagelijks te zijn, maar bij jullie is het wel heel erg onder het gemiddeldequote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij niet.
En hij is niet zoals jij, misschien moeilijk om te geloven, maar er zijn wel degelijk jongens/mannen voor wie seks niet het allerbelangrijkste is in een relatie. In onze relatie is liefde, eerlijkheid en respect belangrijker dan seks.
En waag het niet om ooit nog mijn vriend iets met kk te noemen!
Hypocriet varken.quote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Brummetje_ het volgende:
Ja, een kus op de mond deden we nog wel. Standaard als hij thuiskomt van het werk, als we gaan eten en eet smakelijk tegen elkaar zeggen en 's nachts voor het slapen gaan. En vaak genoeg ook zomaar tussendoor.quote:Op zondag 8 december 2013 18:17 schreef DefinitionX het volgende:
Ik vind het zoenen op de mond tussen broer en zus overigens, net als tongzoenen tussen broer en zus, raar.
Hebben jullie nog wel seks dan?quote:Op zondag 8 december 2013 18:22 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja, een kus op de mond deden we nog wel. Standaard als hij thuiskomt van het werk, als we gaan eten en eet smakelijk tegen elkaar zeggen en 's nachts voor het slapen gaan. En vaak genoeg ook zomaar tussendoor.
Het verschilt echt ontzettend met periodes. Heb ook weleens dat we het inene twee avonden achter elkaar doen. Of twee keer per week. Maar nu was het toch wel erg lang geleden...quote:Op zondag 8 december 2013 18:20 schreef F1978 het volgende:
[..]
Seks is idd niet het allerbelangrijkste in een relatie, maar als je zo weinig seks hebt, dan is er toch wel iets aan de hand lijkt mij, wat je misschien hier liever niet verteld... maar vaker dan dat seks hebben is toch echt wel normaal in een relatie, hoeft ook weer niet dagelijks te zijn, maar bij jullie is het wel heel erg onder het gemiddelde
Jij doet nu hetzelfde: er vanuit gaan dat ik exact zo ben IRL als hier. Nee, is dus niet zo.quote:
Waarom, met nog een kleine veertig posts te gaan?quote:Op zondag 8 december 2013 18:29 schreef Gatsby het volgende:
en we gaan hier verder: KLB / Domme vriend #2
Nee, dat gaat dus niet gebeuren.quote:Op zondag 8 december 2013 18:29 schreef Gatsby het volgende:
en we gaan hier verder: KLB / Domme vriend #2
quote:Op zondag 8 december 2013 18:31 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Dat gaat dus gebeuren.
Ik heb toestemming gegeven voor een tweede topic!
Ik heb het topic gemeld en ik heb je post gemeld. Je gaat veel te ver!quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De man moet het initiatief nemen
Ok... ja als je in een depressieve periode zat, dan kan ik het wel begrijpen dat de zin minder is idd...quote:Op zondag 8 december 2013 18:27 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Het verschilt echt ontzettend met periodes. Heb ook weleens dat we het inene twee avonden achter elkaar doen. Of twee keer per week. Maar nu was het toch wel erg lang geleden...
En dat we niet meer tongzoenden was omdat ik dat blijkbaar twee jaar geleden heb aangegeven. Wist ik niet meer. Ik zat toen in een depressieve periode en had nergens zin in. Nu wel weer behoefte aan en dat weet vriend nu.
Je hebt al 2 jaar niet meer gezoend?quote:Op zondag 8 december 2013 18:27 schreef Brummetje_ het volgende:
En dat we niet meer tongzoenden was omdat ik dat blijkbaar twee jaar geleden heb aangegeven.
quote:Op zondag 8 december 2013 18:29 schreef Motorbass het volgende:
TS heeft persoonlijke issues, maar schuift dat af op dr vriend
Wtf rare prioriteiten zeg. Sowieso prioriteiten, heb je een managementsysteem voor je relatie of zo.quote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij niet.
En hij is niet zoals jij, misschien moeilijk om te geloven, maar er zijn wel degelijk jongens/mannen voor wie seks niet het allerbelangrijkste is in een relatie. In onze relatie is liefde, eerlijkheid en respect belangrijker dan seks.
Dus dan is het niet erg om je vriendje compleet af te zeiken en voor lul te zetten.quote:
Waarom die vraag?quote:Op zondag 8 december 2013 21:16 schreef De_Dorstige het volgende:
Brummetje, welke mensen zou jij om het leven brengen als je er mee weg zou komen?
Iets in mij zegt dat je net als ik een haperend geweten hebt. Gewoon nieuwsgierigheid.quote:
aids mag wel? of een andere chronische ziekte?quote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij niet.
Als ik ermee weg zou komen, of als het mocht: Zou ik een kindje ontvoeren, losgeld vragen en daarna toch vermoorden. Zieke geest he.quote:Op zondag 8 december 2013 21:33 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat je net als ik een haperend geweten hebt. Gewoon nieuwsgierigheid.
quote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Brummetje_ het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:27 schreef Brummetje_ het volgende:
Nee hij juist. Weet niet wat hij doet, maar het is een ergere stank dan een dood, rottend vogeltje wat in rottende eieren ligt.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:40 schreef Brummetje_ het volgende:
Ten eerste omdat we seksueel niet klikken. Omdat ik hem seksueel niet aantrekkelijk vind. Ten tweede omdat hij daar voor een deel zelf voor gezorgd heeft.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:03 schreef Brummetje_ het volgende:
Ja sorry... moet er nog steeds aan wennen dat mannen ongelofelijk dom zijn en absoluut niet zelf kunnen nadenken. Dat werkelijk alles ze voorgekauwd moet worden.![]()
(Ik heb geen hints gegeven, ik heb het gewoon gezegd, alleen zonder het woordje "tong" en dát snapt hij al niet.)
quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:32 schreef Brummetje_ het volgende:
Zelfs daar sucks vriend in...(Ja we hebben een beetje sm geprobeerd.)
quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:26 schreef Brummetje_ het volgende:
Zag ik tijdens het samen douchen op de camping. Ik ging alvast het hokje in, hij ging nog ff de grote boodschap doen, maar wilde alles snel snel en daardoor veegde hij maar half af. In de douche draaide hij zich om met de kont naar me toe en toen zag ik - bovenaan nog wel - een veeg schijt zitten.
Rimmen/baffen doe ik niet aan!
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef Brummetje_ het volgende:
Welke vrouw wil nou seks met iemand die 'm niet eens stijf kan houden?!
En als smoes heeft dat dat komt door wat z'n ex 'm heeft geflikt.
Seks met mijn vriend is gewoon retesaai! Dan verdwijnt de zin om het voor hem te doen. Want voor mij hoeft het niet, behalve als degene seksueel aantrekkelijk is, zoals een ex van mij. Nu is het 3/4 keer per jaar, met hem was het 3/4 keer per DAG.(Ook bij hem zonder opwinding van mijn kant.)
Eerlijkheid en respect ... ik merk het ja.quote:Op zondag 8 december 2013 10:45 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik vind seks - met de juiste persoon en/of op de juiste manier - wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
Ook gewoon 0% sarcasme of absurdisme dit.quote:Op zondag 8 december 2013 21:35 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Als ik ermee weg zou komen, of als het mocht: Zou ik een kindje ontvoeren, losgeld vragen en daarna toch vermoorden. Zieke geest he.
Niets mis mee; valt nog mee.quote:Op zondag 8 december 2013 21:35 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Als ik ermee weg zou komen, of als het mocht: Zou ik een kindje ontvoeren, losgeld vragen en daarna toch vermoorden. Zieke geest he.
Jouw vriend moet wel een kkhomo zijn. Waarom heeft hij anders een vriendin met een kaalgeschoren hoofd?quote:Op zondag 8 december 2013 18:14 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij niet.
Och, stoerdoenerij. "Kijk mij eens gestoord zijn!"quote:Op zondag 8 december 2013 21:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ook gewoon 0% sarcasme of absurdisme dit.
Het kan volgens jou erger?quote:
Dat idee windt je wel op?quote:Op zondag 8 december 2013 21:39 schreef Brummetje_ het volgende:
Mja, met misbruik van het kindje erbij zou het al ietsje erger zijn...
Haha, natuurlijk.quote:
Even nog iets vragen: wat zou jij doen als het mocht/ je ermee weg zou komen?quote:
quote:
Mannuh zijn stom!quote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef suikergirl het volgende:
jij ook al last van, die manne van tegewordig
Jij niet. Jij bent lief, leuk, lekker en grappig.quote:
Maar ik ben een meisjequote:Op zondag 8 december 2013 21:54 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Jij niet. Jij bent lief, leuk, lekker en grappig.
Ja!quote:Op zondag 8 december 2013 21:55 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maar ik ben een meisjeVal je op meisjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |