Erg gevaarlijke vraag om te stellen in KLB als jij veronderstelt dat het opgevat wordt als een retorische vraag.quote:
De man moet het initiatief nemenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:48 schreef deprimist het volgende:
Je kan ook zelf de regie in handen nemen hè?
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:39 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb sowieso al problemen met seks, ken geen opwinding, maar deed het altijd voor vriend. Vond ik ook niet erg. Maar sinds ik op vakantie met een veeg schijt uit zijn reet ben geconfronteerd lukt het me gewoon echt niet om nog seks te hebben met hem.
ja, niets mis mee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef Brummetje_ het volgende:
( (Tongzoenen jullie met je zus?)
Klacht: Ultradomme vriend.
quote:
Er is er 1-tje die best mijn vriendje mag worden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:44 schreef Catkiller het volgende:
Hoezo overduidelijk kijken of er een FOK!ker je vriendje wilt vervangen.
Gelul!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De man moet het initiatief nemen
IKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:52 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Er is er 1-tje die best mijn vriendje mag worden.
Neequote:
feminisme is bij jou onbekend?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Needdat zijn nou eenmaal de regels
wat heeft dat er mee te maken?quote:
Maar als het op liefde aankomt moet de man gewoon het inititatief nemen. PUNTquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:57 schreef deprimist het volgende:
[..]
Zelf het initiatief nemen. Voor jezelf opkomen. Wat ballen kweken. Enzovoorts.
Nee verder, ga jezelf pijpen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maar als het op liefde aankomt moet de man gewoon het inititatief nemen. PUNT
Laura?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef Brummetje_ het volgende:
(Soms vraag ik me af wat ik nog bij 'm doe...)
Vriend en ik hebben al eeuwen niet meer echt gezoend. Dit probeerde ik net aan te geven en zei daarbij dat we leven als broer en zus. En niet eens meer echt zoenen (afgezien van kussen op de mond).
En vriend begrijpt maar niet welke zoenen ik nou bedoel.Ook niet na 3 keer gezegd te hebben dat we leven als broer en zus. (Tongzoenen jullie met je zus?)
Ik heb gezegd dat ik dit keer eens niet het denkwerk voor hem doe (ik moet altijd alles maar uitleggen hoe en wat ik bedoel), maar hij komt uit zichzelf gewoon echt niet op dat ik tongzoenen bedoel.Tis toch te triest voor woorden eigenlijk...
Klacht: Ultradomme vriend.
quote:
Haha goeiequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:34 schreef LelijKnap het volgende:
Misschien heeft ie geen trek in de smaak van zaad van een ander.
Jij en Braddie passen inderdaad goed bij elkaar.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:52 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
lol een veeg schijt? leg uit??quote:
Haar vriend veegt zijn reet niet goed af, waardoor ze poepresten rond het gebied van zijn anus zietquote:
wat heeft ze daar te zoeken dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:40 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Haar vriend veegt zijn reet niet goed af, waardoor ze poepresten rond het gebied van zijn anus ziet
Om hem te rimmen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:43 schreef zakschijt het volgende:
[..]
wat heeft ze daar te zoeken dan?![]()
quote:
En dat is..quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:52 schreef Brummetje_ het volgende:
Een hele lieve meid...quote:
Zo ging het lied niet Sjonquote:
Oh, excuses Hennie, ik wist niet dat je inzette op een duet.quote:
...quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:42 schreef John5 het volgende:
[..]
Oh, excuses Hennie, ik wist niet dat je inzette op een duet.
Als we dan toch voor paling gaan, heb je niet iets van Piet Veerman of George Baker?quote:
Dat ligt helaas niet in mijn repertoire, excuus Sjon.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:43 schreef John5 het volgende:
[..]
Als we dan toch voor paling gaan, heb je niet iets van Piet Veerman of George Baker?
Ach, ik verwijt je niets, Hennie. Even goede vrienden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat ligt helaas niet in mijn repertoire, excuus Sjon.
Fijn om te horen, vraag me toch af waar Kareltje uithangt..quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:47 schreef John5 het volgende:
[..]
Ach, ik verwijt je niets, Hennie. Even goede vrienden.
Ik hoorde dat Karel zielig in een hoekje zit te huilen, omdat Laura zo lomp was om een topic over 'm te open op Fok..quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Fijn om te horen, vraag me toch af waar Kareltje uithangt..
😂quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:50 schreef John5 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Karel zielig in een hoekje zit te huilen, omdat Laura zo lomp was om een topic over 'm te open op Fok..
.. Maar toegegeven, Karel is soms ook echt een intens domme lul.
Die zijn te druk bezig met het niet praten over de dooie baby van die ene voetballer, daar komen we nooit tussen. Ik zal proberen of we een itempje kunnen scoren in Koffietijd, maar dan wordt het maandag.quote:
Ja, doe jij dat dan niet?quote:
Zag ik tijdens het samen douchen op de camping. Ik ging alvast het hokje in, hij ging nog ff de grote boodschap doen, maar wilde alles snel snel en daardoor veegde hij maar half af. In de douche draaide hij zich om met de kont naar me toe en toen zag ik - bovenaan nog wel - een veeg schijt zitten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:43 schreef zakschijt het volgende:
[..]
wat heeft ze daar te zoeken dan?![]()
Nee hij juist. Weet niet wat hij doet, maar het is een ergere stank dan een dood, rottend vogeltje wat in rottende eieren ligt.quote:
Misschien wil hij daarom niet tongzoenen met je, hij wil je die stank besparen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:27 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee hij juist. Weet niet wat hij doet, maar het is een ergere stank dan een dood, rottend vogeltje wat in rottende eieren ligt.
Over de knie en goed pak voor de broek, dat heb jij nodig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:19 schreef Brummetje_ het volgende:
En de mot die we hebben continues. Ik negeer 'm. Hij denkt zelf maar ff na welk woord ik bedoel. Daarna wil ik het gesprek wel weer aan, eerder niet.
Zelfs daar sucks vriend in...quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Over de knie en goed pak voor de broek, dat heb jij nodig.
Jullie zouden samen wel een mooi formatje vormen voor een aflevering van Dr. Phil. Of misschien een hele week in het Dr. Phil House.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:32 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Zelfs daar sucks vriend in...(Ja we hebben een beetje sm geprobeerd.)
Viesquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:26 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Zag ik tijdens het samen douchen op de camping. Ik ging alvast het hokje in, hij ging nog ff de grote boodschap doen, maar wilde alles snel snel en daardoor veegde hij maar half af. In de douche draaide hij zich om met de kont naar me toe en toen zag ik - bovenaan nog wel - een veeg schijt zitten.
Rimmen/baffen doe ik niet aan!
Dit inderdaad. Ook al die hints van TS, waarom niet gewoon duidelijk iets zeggen in plaats van hem na te laten denken en geïrriteerd raken als hij er niet op komt..quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik wil de vriend van ts even een hart onder de riem steken, want volgens mij heeft die jongen het niet makkelijk.
Ja sorry... moet er nog steeds aan wennen dat mannen ongelofelijk dom zijn en absoluut niet zelf kunnen nadenken. Dat werkelijk alles ze voorgekauwd moet worden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ook al die hints van TS, waarom niet gewoon duidelijk iets zeggen in plaats van hem na te laten denken en geïrriteerd raken als hij er niet op komt..
Gewoon duidelijk communiceren....quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:03 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja sorry... moet er nog steeds aan wennen dat mannen ongelofelijk dom zijn en absoluut niet zelf kunnen nadenken. Dat werkelijk alles ze voorgekauwd moet worden.![]()
(Ik heb geen hints gegeven, ik heb het gewoon gezegd, alleen zonder het woordje "tong" en dát snapt hij al niet.)
Als hij wil puzzelen dan koopt hij wel een puzzelboekjequote:Op zaterdag 7 december 2013 11:03 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja sorry... moet er nog steeds aan wennen dat mannen ongelofelijk dom zijn en absoluut niet zelf kunnen nadenken. Dat werkelijk alles ze voorgekauwd moet worden.![]()
(Ik heb geen hints gegeven, ik heb het gewoon gezegd, alleen zonder het woordje "tong" en dát snapt hij al niet.)
Dit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als hij wil puzzelen dan koopt hij wel een puzzelboekje
Jij verwijt mannen er van niet telepathisch te zijn. Gewoon duidelijk zijn TS, het heeft me namelijk zeer veel moeite gekost bovenstaande post te ontcijferen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:03 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |