Erg gevaarlijke vraag om te stellen in KLB als jij veronderstelt dat het opgevat wordt als een retorische vraag.quote:
De man moet het initiatief nemenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:48 schreef deprimist het volgende:
Je kan ook zelf de regie in handen nemen hè?
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:39 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb sowieso al problemen met seks, ken geen opwinding, maar deed het altijd voor vriend. Vond ik ook niet erg. Maar sinds ik op vakantie met een veeg schijt uit zijn reet ben geconfronteerd lukt het me gewoon echt niet om nog seks te hebben met hem.
ja, niets mis mee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef Brummetje_ het volgende:
( (Tongzoenen jullie met je zus?)
Klacht: Ultradomme vriend.
quote:
Er is er 1-tje die best mijn vriendje mag worden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:44 schreef Catkiller het volgende:
Hoezo overduidelijk kijken of er een FOK!ker je vriendje wilt vervangen.
Gelul!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De man moet het initiatief nemen
IKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:52 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Er is er 1-tje die best mijn vriendje mag worden.
Neequote:
feminisme is bij jou onbekend?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Needdat zijn nou eenmaal de regels
wat heeft dat er mee te maken?quote:
Maar als het op liefde aankomt moet de man gewoon het inititatief nemen. PUNTquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:57 schreef deprimist het volgende:
[..]
Zelf het initiatief nemen. Voor jezelf opkomen. Wat ballen kweken. Enzovoorts.
Nee verder, ga jezelf pijpen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maar als het op liefde aankomt moet de man gewoon het inititatief nemen. PUNT
Laura?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef Brummetje_ het volgende:
(Soms vraag ik me af wat ik nog bij 'm doe...)
Vriend en ik hebben al eeuwen niet meer echt gezoend. Dit probeerde ik net aan te geven en zei daarbij dat we leven als broer en zus. En niet eens meer echt zoenen (afgezien van kussen op de mond).
En vriend begrijpt maar niet welke zoenen ik nou bedoel.Ook niet na 3 keer gezegd te hebben dat we leven als broer en zus. (Tongzoenen jullie met je zus?)
Ik heb gezegd dat ik dit keer eens niet het denkwerk voor hem doe (ik moet altijd alles maar uitleggen hoe en wat ik bedoel), maar hij komt uit zichzelf gewoon echt niet op dat ik tongzoenen bedoel.Tis toch te triest voor woorden eigenlijk...
Klacht: Ultradomme vriend.
quote:
Haha goeiequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:34 schreef LelijKnap het volgende:
Misschien heeft ie geen trek in de smaak van zaad van een ander.
Jij en Braddie passen inderdaad goed bij elkaar.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:52 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Er is er 1-tje die best mijn vriendje mag worden.
lol een veeg schijt? leg uit??quote:
Haar vriend veegt zijn reet niet goed af, waardoor ze poepresten rond het gebied van zijn anus zietquote:
wat heeft ze daar te zoeken dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:40 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Haar vriend veegt zijn reet niet goed af, waardoor ze poepresten rond het gebied van zijn anus ziet
Om hem te rimmen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:43 schreef zakschijt het volgende:
[..]
wat heeft ze daar te zoeken dan?![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |