"maar poep"?!! Weet je hoe vies dat is?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:40 schreef Krabs het volgende:
Het is maar poep mens. Alsof die gore tampons van jullie vrouwen zo'n smakelijk gezicht zijn.
Ik heb echt zwaar medelijden met jouw 'vriend'.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:42 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
"maar poep"?!! Weet je hoe vies dat is?Sorry, maar ik hoef echt niet met de poep van mijn vriend geconfronteerd te worden hoor.
wat? je was m aan t baffen?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:42 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
"maar poep"?!! Weet je hoe vies dat is?Sorry, maar ik hoef echt niet met de poep van mijn vriend geconfronteerd te worden hoor.
Ts heeft dan waarschijnlijk ook een kort en pittig kapsel.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:44 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik heb echt zwaar medelijden met jouw 'vriend'.
Alleen als ie net gedoucht is en dus schoon is.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
Zeuren over een beetje fecesmaar wel die piemelbrie er af zuigen tijdens de orale seks sessies
Dit.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
Maar wie draagt er nou witte onderbroeken
Genoeg reden om het uit te maken.
Dus nooit een keer spontaan?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:47 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Alleen als ie net gedoucht is en dus schoon is.
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
Je moet hem van te voren gewoon even ontsmetten met van die doekjes van Glorix, ts. Zie het als voorspel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |