En dat is..quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:52 schreef Brummetje_ het volgende:
Er is er 1-tje die best mijn vriendje mag worden.
Een hele lieve meid...quote:
Zo ging het lied niet Sjonquote:
Oh, excuses Hennie, ik wist niet dat je inzette op een duet.quote:
...quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:42 schreef John5 het volgende:
[..]
Oh, excuses Hennie, ik wist niet dat je inzette op een duet.
Als we dan toch voor paling gaan, heb je niet iets van Piet Veerman of George Baker?quote:
Dat ligt helaas niet in mijn repertoire, excuus Sjon.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:43 schreef John5 het volgende:
[..]
Als we dan toch voor paling gaan, heb je niet iets van Piet Veerman of George Baker?
Ach, ik verwijt je niets, Hennie. Even goede vrienden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat ligt helaas niet in mijn repertoire, excuus Sjon.
Fijn om te horen, vraag me toch af waar Kareltje uithangt..quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:47 schreef John5 het volgende:
[..]
Ach, ik verwijt je niets, Hennie. Even goede vrienden.
Ik hoorde dat Karel zielig in een hoekje zit te huilen, omdat Laura zo lomp was om een topic over 'm te open op Fok..quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Fijn om te horen, vraag me toch af waar Kareltje uithangt..
😂quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:50 schreef John5 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Karel zielig in een hoekje zit te huilen, omdat Laura zo lomp was om een topic over 'm te open op Fok..
.. Maar toegegeven, Karel is soms ook echt een intens domme lul.
Die zijn te druk bezig met het niet praten over de dooie baby van die ene voetballer, daar komen we nooit tussen. Ik zal proberen of we een itempje kunnen scoren in Koffietijd, maar dan wordt het maandag.quote:
Ja, doe jij dat dan niet?quote:
Zag ik tijdens het samen douchen op de camping. Ik ging alvast het hokje in, hij ging nog ff de grote boodschap doen, maar wilde alles snel snel en daardoor veegde hij maar half af. In de douche draaide hij zich om met de kont naar me toe en toen zag ik - bovenaan nog wel - een veeg schijt zitten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:43 schreef zakschijt het volgende:
[..]
wat heeft ze daar te zoeken dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |