ja dat snap ik ook niet, er worden zoveel ps4's per dag gemaakt en ook nog in china én japan, lijkt me genoeg om iedereen van eentje te voorzienquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Tja, ik ga er maar van uit dat ik hem in 2014 krijg.. ze beloven zoveel. Snap ook niet dat het me de levering zo raar gaat en zo lang duurt? Als winkel en Sony kan je hier best verlies mee maken, want sommige kopen hem geen eens meer omdat het zo lang duurt.
Tja, ik wacht wel hopelijk heb je hem volgende week man!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:16 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet, er worden zoveel ps4's per dag gemaakt en ook nog in china én japan, lijkt me genoeg om iedereen van eentje te voorzien
ja we zullen zien, heb geen ps3 of xbox nu dus kan niet wachtenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Tja, ik wacht wel hopelijk heb je hem volgende week man!
Het zelfde geval hier, hahaha. verheug me vooral op FIFA 14quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:21 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja we zullen zien, heb geen ps3 of xbox nu dus kan niet wachten
ik ben niet zo'n fifa fanquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Het zelfde geval hier, hahaha. verheug me vooral op FIFA 14
ACBF, heb ik op de PS3 gespeeld viel me erg tegen....quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:31 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n fifa fanik kijk al een week tegen acbf aan die hier ligt
![]()
wat was er niet chil aan dan? ik vindt het er best leuk uit zien en mensen zijn er ook positief over, op jou na danquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ACBF, heb ik op de PS3 gespeeld viel me erg tegen....
Op een gegeven moment word je zat, van dat piraat spelen hoor. Je bent ook wel is aan land.. maar, ik heb bijna alle Assassins gespeeld. Maar vond deze echt tegenvallen, ook snel afgelopen. Graphics ook niet echt bijzonder op de PS4 ook niet next-gen waardig.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:40 schreef RRuben het volgende:
[..]
wat was er niet chil aan dan? ik vindt het er best leuk uit zien en mensen zijn er ook positief over, op jou na dan
ja okee, maarja nog alle launch games zijn niet echt next-gen gewoon iets beter graphics and thats it maarja ik zie wel anders verkoop ik hem weerquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment word je zat, van dat piraat spelen hoor. Je bent ook wel is aan land.. maar, ik heb bijna alle Assassins gespeeld. Maar vond deze echt tegenvallen, ook snel afgelopen. Graphics ook niet echt bijzonder op de PS4 ook niet next-gen waardig.
Serious?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment word je zat, van dat piraat spelen hoor. Je bent ook wel is aan land.. maar, ik heb bijna alle Assassins gespeeld. Maar vond deze echt tegenvallen, ook snel afgelopen. Graphics ook niet echt bijzonder op de PS4 ook niet next-gen waardig.
geen 60fps maar wel 1080p. Gaat automagischquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:24 schreef RRuben het volgende:
moet je trouwens de ps4 versie van acbf ook nog patchen ofzo? voor die 60 fps of zit dat er gewoon al in?
oke chilquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:25 schreef Griebus het volgende:
[..]
geen 60fps maar wel 1080p. Gaat automagisch
Mooi man besteld of?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:53 schreef Jimbo het volgende:
phoe phoe ik mag eindelijk weer posten
Ik heb ook een ps4hoi enzo.
Weet iemand of je groepen in je friends kan maken? dit is me totaal nog niet gelukter kut als je over de 40 heen gaan
Mn eigen kwam bij nedgame vandaan, in gouda.quote:
Mooi man veel plezier man. Ik moet nog effetjes wachten.....quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mn eigen kwam bij nedgame vandaan, in gouda.
Verschrikkelijk relaxte vestiging daar, zat in het buitenland ten tijde van de betaling om hem vast te leggen ect, deden ze totaal niet moeilijk over, als ik maar beloofde hem maar ophaalde.
Had eerst alleen een ps4 met 2 controllers. (en een zooi games)
Hoorde van de KZ bundel, had die gast hem uit zichzelf al voor me omgeboekt naar zn bundel toe omdat het me zo geld zou schelen. dus toen ik belde was ik ook nog blij verrast enzo
Verschrikkelijke bazen
2e lichting of reparatie ?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mooi man veel plezier man. Ik moet nog effetjes wachten.....
Had hem paar dagen geleden, gereseveerd. Woon in beilen niet zo'n heel groot dorp maar, gereseveerd bij de intertoys. De verkoper zei dat ik kans had om hem in week 50. Aankomende week dus... ga er maar van uit dat ik nog een maandje moet wachten.. word van zelf gebeld door Intertoys. Baal er trouwens wel van dat ik hem nog niet heb!quote:
Als je het heel eerlijk wilt weten... je mist er ook niet heel veel aan hoor. Ik heb alle launchtitels gehaald. Enige wat ik speel is Lego met mn meissie samen , resogun en fifa. De rest van de games zijn imho helemaal niets boeiends. Maarja ik heb dan ook niets met shooters met de controller, probeer het nu al jaren maar kan er nogsteeds niet aan wennen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Had hem paar dagen geleden, gereseveerd. Woon in beilen niet zo'n heel groot dorp maar, gereseveerd bij de intertoys. De verkoper zei dat ik kans had om hem in week 50. Aankomende week dus... ga er maar van uit dat ik nog een maandje moet wachten.. word van zelf gebeld door Intertoys. Baal er trouwens wel van dat ik hem nog niet heb!
Nja, ik ben FIFA fan, en zie toch echt wel dat er wel verschil is.. qua Launchtitels is het ook niet heel bijzonder. Maarja, tuurlijk wil je de PS4 zo snel mogelijk hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je het heel eerlijk wilt weten... je mist er ook niet heel veel aan hoor. Ik heb alle launchtitels gehaald. Enige wat ik speel is Lego met mn meissie samen , resogun en fifa. De rest van de games zijn imho helemaal niets boeiends. Maarja ik heb dan ook niets met shooters met de controller, probeer het nu al jaren maar kan er nogsteeds niet aan wennen.
Ik hoop vooral op de XIM4 of de eagle eye voor de ps4
Voeg me als je wilt maar vast toe ( Iroquois-kiwi ) Dan kunnen we wel een keer een potje fifa doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nja, ik ben FIFA fan, en zie toch echt wel dat er wel verschil is.. qua Launchtitels is het ook niet heel bijzonder. Maarja, tuurlijk wil je de PS4 zo snel mogelijk hebben.
watquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:14 schreef Jimbo het volgende:
Overigens speelt fifa 14 op de ps4 wel echt veeel lekkerder dan de ps4 vind ik
31 december jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voeg me als je wilt maar vast toe ( Iroquois-kiwi ) Dan kunnen we wel een keer een potje fifa doen
Heb je 14 al oor de ps3 ? Zo ja, tot eind dec kan je hem omwisselen bij gamemania voor 20eur, scheelt weer geld (of t was 12dec, zou je ff moeten checken...)
Ja ik heb mijn PS3 verkocht met FIFA 14 en Black VLAG dus jammer. Maar, ik heb mijn PS4 nog niet maar als ik hem zou krijgen dan zou ik je toevoegen... zou het vast wel vergeten maar ach, maakt niet uit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voeg me als je wilt maar vast toe ( Iroquois-kiwi ) Dan kunnen we wel een keer een potje fifa doen
Heb je 14 al oor de ps3 ? Zo ja, tot eind dec kan je hem omwisselen bij gamemania voor 20eur, scheelt weer geld (of t was 12dec, zou je ff moeten checken...)
Ik merk niet veel verschil.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:14 schreef Jimbo het volgende:
Lekkerder op de ps4 dan op de ps4?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:14 schreef Jimbo het volgende:
Ik eigenlijk wel, de DS4 is ook een stuk gevoeliger heb ik t idee.quote:
uhh ps4 fijner dan ps3 dus.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:27 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Lekkerder op de ps4 dan op de ps4?
In welk opzicht is het fijner?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
uhh ps4 fijner dan ps3 dus.
Leave me aroooonee
Ik heb het idee dat de controller wat fijner aanvoelt met fifa, maar ik heb vooral het idee dat je bal anders gecontroleerd wordt. je schoten net anders zijn enzo.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de controller wat fijner aanvoelt met fifa, maar ik heb vooral het idee dat je bal anders gecontroleerd wordt. je schoten net anders zijn enzo.
BF4 lijkt me dan wel weer gruwelijk op de ps4. Maar eens kijken wanneer er nieuwe bundels van de ps4 kopen want killzone vind ik geen bal aan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je het heel eerlijk wilt weten... je mist er ook niet heel veel aan hoor. Ik heb alle launchtitels gehaald. Enige wat ik speel is Lego met mn meissie samen , resogun en fifa. De rest van de games zijn imho helemaal niets boeiends. Maarja ik heb dan ook niets met shooters met de controller, probeer het nu al jaren maar kan er nogsteeds niet aan wennen.
Ik hoop vooral op de XIM4 of de eagle eye voor de ps4
Killzone vind ik voorlopig toffer dan BF4.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
BF4 lijkt me dan wel weer gruwelijk op de ps4. Maar eens kijken wanneer er nieuwe bundels van de ps4 kopen want killzone vind ik geen bal aan.
Waarom? En praat je dan vooral over de SP of MP?quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Killzone vind ik voorlopig toffer dan BF4.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:08 schreef xminator het volgende:
Ik vind nba 2k14 beter dan kz, bf en ac:bf omdat Fenerbahce erin zit
Werkt. Alleen het geluid komt uit het oordopje dat niet aan de microfoon zit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:33 schreef n8n het volgende:
iemand met een ps4 en iPhone oordopjes die ff kan checken of de mic daarvan werkt met de controller?
werktquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:33 schreef n8n het volgende:
iemand met een ps4 en iPhone oordopjes die ff kan checken of de mic daarvan werkt met de controller?
ga je streamen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:48 schreef Bartcoah het volgende:
Ben nu bezig met AC BF, echt een super vet spel.
Ik ben nu zo'n 14-15 uur bezig en ik zit op 22%
Ik ben vooral bezig op zee dit aan het doen:
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk, ik zet hem aanquote:
Zo snel?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo, ps4 besteld bij de MM, volgende week binnen
maakt neit uit, heb best veel walkthroughs gekeken omdat ik er niet genoeg van kan krijgenquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:51 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik zet hem aan
Ik ben wel bezig met de main quest op het moment, misschien spoiler alerts?
http://www.twitch.tv/bartcoah
Ik heb de buccaneers edition gekocht, ik zal er zo wel even bij lopen als Captain Morgan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:55 schreef RRuben het volgende:
[..]
maakt neit uit, heb best veel walkthroughs gekeken omdat ik er niet genoeg van kan krijgen
is goed! ik heb de special editionquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:04 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik heb de buccaneers edition gekocht, ik zal er zo wel even bij lopen als Captain Morgan.
Dat kostuum, is echt prachtig.
assen zou ik sws langs gaan anders zit je bij 3de levering en die gast zei dat dat tussen kerst en nieuwjaar isquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bij welke MM? Assen? Anders bestel ik hem ook effe.
MM, oke.. maar wanneer krijg jij hem volgens de MM assen? Moet je persé langskomen of niet? En als ik hem nu bestel zit ik toch bij de 3de levering of niet?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:17 schreef RRuben het volgende:
[..]
assen zou ik sws langs gaan anders zit je bij 3de levering en die gast zei dat dat tussen kerst en nieuwjaar is
zo ben ik ook een beetje qua Launchtitels is het niet heel bijzonder nee. Misschien als FIFA 14 niet next gen was geweest op ps4 had ik wel gewacht denk ik. Het is ook een beetje die hype er om heenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nja, ik ben FIFA fan, en zie toch echt wel dat er wel verschil is.. qua Launchtitels is het ook niet heel bijzonder. Maarja, tuurlijk wil je de PS4 zo snel mogelijk hebben.
ik krijg met volgens hun 11 december, ja je kan ook eerst even het filiaal opbellen en dan langs gaan voor reservering, ja 3de levering denk ik en misschien 2de maar weet het niet zeker, maar dat zeggen ze wel als je belt denk ik.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
MM, oke.. maar wanneer krijg jij hem volgens de MM assen? Moet je persé langskomen of niet? En als ik hem nu bestel zit ik toch bij de 3de levering of niet?
Dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:20 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
zo ben ik ook een beetje qua Launchtitels is het niet heel bijzonder nee. Misschien als FIFA 14 niet next gen was geweest op ps4 had ik wel gewacht denk ik. Het is ook een beetje die hype er om heen
Verkoop de PS4 aan mij danquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:26 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.
Ik heb wel een PS4 gekocht, maar heb er helemaal nog niet op gespeeld. Je zou denken koop dan een game, maar zoveel haast heb ik daar ook niet mee.
Eigenlijk komt het puur door de hype dat ik een PS4 heb gekocht. Heb er nu wel spijt van. Had ik toch maar gewoon een PS3 gekocht. Want dan kon ik nog alle toppers erop spelen, en daarbij komen de games die ik wil spelen toch pas eind volgend jaar uit.
Oke, ik word zo teruggebeld.. maar, ze wachten begin Januari... als ik hem nu bestel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:21 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik krijg met volgens hun 11 december, ja je kan ook eerst even het filiaal opbellen en dan langs gaan voor reservering, ja 3de levering denk ik en misschien 2de maar weet het niet zeker, maar dat zeggen ze wel als je belt denk ik.
oh dat is wel jammer, maarja nog steeds beter dan die tijden bij bol enzoquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oke, ik word zo teruggebeld.. maar, ze wachten begin Januari... als ik hem nu bestel.
Inderdaad, nja mijn oma woont toch in assen dus ga ik binnenkort wel even langs.. bij de intertoys duurt het ook zo lang.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:30 schreef RRuben het volgende:
[..]
oh dat is wel jammer, maarja nog steeds beter dan die tijden bij bol enzo
ja snap ik ook niet, maar dat wordt weer van de ps4 afgehaaldquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:33 schreef Fokker101 het volgende:
Maar, je moet 25 euro aanbetalen wat belachelijk...
ja klopt, ze doen het gewoon zodat je niet een preorder plaatst en niet komt opdagen ofzoquote:
Als je bij intertoys reserveerd betaal je niks je krijgt een link zodra de ps4 op voorraad is en dan kan je hem als eerste bestellen. Zo staat het op de site van intertoys. Als je hem in de winkel reserveerd of je dan moet betalen weet ik niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:04 schreef Fokker101 het volgende:
Zou je eigenlijk moeten betalen als je bij de Intertoys je resevering annuleert? Want vind die mensen bij de Intertoys wel zo verschrikkelijk chagareinig.. gun het ze geen eens om voor hun te gaan betalen.
Ik denk dat je zou moeten wachten tot, januari...quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:53 schreef BartMcCormick het volgende:
Heb ik nog ergens de kans om 'm voor de kerst te krijgen door te pre-orderen? Of is de tweede levering overal ook al helemaal 'weg'?
Aankomende woensdag zou overal de 2de levering binnen moeten komen... dus ik geef je veel kans om er dan ergens een te scoren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:53 schreef BartMcCormick het volgende:
Heb ik nog ergens de kans om 'm voor de kerst te krijgen door te pre-orderen? Of is de tweede levering overal ook al helemaal 'weg'?
In de losse verkoop? Of om te pre-orderen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aankomende woensdag zou overal de 2de levering binnen moeten komen... dus ik geef je veel kans om er dan ergens een te scoren.
Voor zover ik heb begrepen, in de losse verkoop.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
In de losse verkoop? Of om te pre-orderen?
Echt, zou top nieuws zijn. Dan ga ik maar effe langs bij de mediamarkt/intertoys en hoe laat komt die levering binnen. Hoe kom je aan dat nieuws?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen, in de losse verkoop.
dat is wel algemeen bekend toch. Alleen weet volgens mij niemand hoeveel t gaan zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Echt, zou top nieuws zijn. Dan ga ik maar effe langs bij de mediamarkt/intertoys en hoe laat komt die levering binnen. Hoe kom je aan dat nieuws?
Nja niet dat ze in de losse verkoop komen. Want, de 'reseveringen gaan voor. Maar jullie denken dat ik hem zou kunnen krijgen? zonder reseveringquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is wel algemeen bekend toch. Alleen weet volgens mij niemand hoeveel t gaan zijn.
Neequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nja niet dat ze in de losse verkoop komen. Want, de 'reseveringen gaan voor. Maar jullie denken dat ik hem zou kunnen krijgen? zonder resevering
Die gaan allemaal naar pre-orders..quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen, in de losse verkoop.
Zwarte Markt Beverwijkquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef Vault-Boy het volgende:
http://goldenphone.nl/ind(...)roduct&product_id=90
haha oplichters!quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef Vault-Boy het volgende:
dag geldquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef Vault-Boy het volgende:
weet je zeker dat het betrouwbaar is? Heb er nog nooit van gehoord en lijkt me sterk dat zo'n onbekende website ps4's krijgtquote:
wanne koekwausquote:
Inderdaad ja. Het is volgens mij ook gewoon veel te makkelijk om er mee weg te komen. De politie doet er geen fuck aan mits er eerst 100en aangiftes gedaan zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 00:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik blijf me verbazen hoevaak mensen nog de vraag durven te stellen of een webshop "legit" is. Het is zo makkelijk na te gaan of er sprake is van "scam" maar goed blijkbaar maken die oplichters nog dagelijks slachtoffers als je zo het forum van oplichting bekijkt.
Haha indeed, dat geldt voor mij bij The Witcher 3 ook zeker.quote:Op zondag 8 december 2013 10:16 schreef Pheno het volgende:
Bij The Division moet ik zo een teiltje naast me zetten als ik dat ga gamen...
Die lijkt me heel tof ja!quote:Op zondag 8 december 2013 10:17 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Haha indeed, dat geldt voor mij bij The Witcher 3 ook zeker.
Mja, het is de pc-versie heb ik het idee. TressFX (dat haar) doen ze nu zo BAM over, maar dat zat daar al in.quote:Op zondag 8 december 2013 10:21 schreef Banaanensuiker het volgende:
Tevens kan de ps4 versie van Tomb Raider me echt gestolen worden. Wat een uitmelkerij.
Zeg dat wel ja: http://tweakers.net/video(...)ys-the-division.htmlquote:Op zondag 8 december 2013 10:16 schreef Pheno het volgende:
Bij The Division moet ik zo een teiltje naast me zetten als ik dat ga gamen...
quote:Op zondag 8 december 2013 13:12 schreef eight het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja: http://tweakers.net/video(...)ys-the-division.html
/Care.quote:Op zondag 8 december 2013 13:51 schreef FredVleespet het volgende:
2e lading komt over 3dagen ja. Zojuist is dit gepost op de facebroek van Playstation NL.
Nog 3 dagen… #4ThePlayers
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 december 2013 14:08 schreef xminator het volgende:
[..]
/Care.
Leuk voor de mensen die niet snugger genoeg waren om op tijd te bestellen.
1 dag voor de release besteldquote:Op zondag 8 december 2013 14:08 schreef xminator het volgende:
[..]
/Care.
Leuk voor de mensen die niet snugger genoeg waren om op tijd te bestellen.
Lucky!quote:Op zondag 8 december 2013 14:12 schreef Koopsie het volgende:
[..]
1 dag voor de release bestelddag van de release om 10:00 binnen.
*kwijl*quote:
Ik game zelf ook met een 22'' scherm. Natuurlijk is een groot scherm misschien beter en mooier, maar ik vind het veel fijner om iets dichter bij het scherm te zitten. Dan zie ik tenminste alles ook echt goed.quote:Op zondag 8 december 2013 01:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
PS4 aansluiten op een 22" scherm![]()
Yeah, dont count on it.quote:Op zondag 8 december 2013 14:59 schreef Fokker101 het volgende:
Ach, er zal woensdag heus wel eentje over zijn in de intertoys/mediamarkt etc. Ik ga gewoon even langs woensdag.
Klopt, maar als het niet lukt ben je wel halve dag kwijt met zoekenquote:
Bol.comquote:Op zondag 8 december 2013 15:19 schreef sonnyspek het volgende:
Waar kan je het goedkoopste die PSN online kopen?
Is FOK! referral, gaat zelfs automatisch als je bol.com schrijftquote:
Hoezo heeft Bol.com dan een levertijd van 7 weken?quote:Op zondag 8 december 2013 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah, bij de vorige launch wist iedereen dat die PS4 dan te koop zou zijn. Nu zal dat toch stukken minder zijn. Ik neem aan dat je ze vanaf woensdag gewoon kunt aanschaffen. Misschien hier en daar natuurlijk weer binnen een week uitverkocht, maar toch...
Lolwhutquote:Op zondag 8 december 2013 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is FOK! referral, gaat zelfs automatisch als je bol.com schrijft
Al voor jij crew was Henkquote:Op zondag 8 december 2013 16:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lolwhut
Het wordt steeds gekker hier
Omdat dat geen winkel is hé.quote:Op zondag 8 december 2013 16:05 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Hoezo heeft Bol.com dan een levertijd van 7 weken?
Hoop het voor je! Alhoewel ik gewoon denk dat je hem woensdag in de winkel kan halen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:49 schreef Principia het volgende:
Mensen die bij wehkamp.nl hebben besteld krijgen morgen een mail of zij bij de tweede levering zitten. Hoewel ik de PS4 nog niet echt nodig heb, toch wel spannend.
Zou het? Bijna elke winkel heeft een enorme lijst met reserveringen, die zullen toch gewoon voorrang krijgen?quote:Op zondag 8 december 2013 16:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoop het voor je! Alhoewel ik gewoon denk dat je hem woensdag in de winkel kan halen.
Goede winkels uitproberen. Ik heb zelfs 29 nov gewoon per toeval een uit de winkel geplukt.quote:Op zondag 8 december 2013 16:51 schreef Principia het volgende:
[..]
Zou het? Bijna elke winkel heeft een enorme lijst met reserveringen, die zullen toch gewoon voorrang krijgen?
En heb je dat bij een grote vestiging gedaan of juist een lokale Intertoys oid?quote:Op zondag 8 december 2013 16:53 schreef Ipho het volgende:
[..]
Goede winkels uitproberen. Ik heb zelfs 29 nov gewoon per toeval een uit de winkel geplukt.
Ik woon niet in een heel groot dorp. Heb de PS4 gesereveerd op 6 december. En de verkoper zei zelfs dat ik misschien nog kans had om hem deze week te krijgen dus. (Heb hem bij de lokale intertoys besteld).quote:Op zondag 8 december 2013 16:55 schreef Principia het volgende:
[..]
En heb je dat bij een grote vestiging gedaan of juist een lokale Intertoys oid?
Ik heb ook een reservering staan bij de lokale Intertoys, daar sta ik als nummer 1 op de lijst. Zij dachten echter dat ze pas in 2014 weer PS4's geleverd zouden krijgen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik woon niet in een heel groot dorp. Heb de PS4 gesereveerd op 6 december. En de verkoper zei zelfs dat ik misschien nog kans had om hem deze week te krijgen dus. (Heb hem bij de lokale intertoys besteld).
En waar woon je? En wanneer had je hem gereseveerd?quote:Op zondag 8 december 2013 17:03 schreef Principia het volgende:
[..]
Ik heb ook een reservering staan bij de lokale Intertoys, daar sta ik als nummer 1 op de lijst. Zij dachten echter dat ze pas in 2014 weer PS4's geleverd zouden krijgen.
In het oosten van het land, in de buurt van Almelo, begin september.quote:Op zondag 8 december 2013 17:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
En waar woon je? En wanneer had je hem gereseveerd?
Mm, oke. Ik woon in Drenthe vlakbij Assen. Maar volgens mij over heel Nederland krijgt woensdag elke winkel ps4's binnen.quote:Op zondag 8 december 2013 17:17 schreef Principia het volgende:
[..]
In het oosten van het land, in de buurt van Almelo, begin september.
Denk je? Dat zou wel super zijn want ik wil er graag eentje. Ik woon in een best groot dorp dus ik ben bang dat ze snel uitverkocht zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 17:53 schreef Fokker101 het volgende:
De 2e levering gaat ook groot worden blijkt wel, dus jij hebt je PS4 vast woensdag wel hoor. Er komt een grote levering aan omdat de feestdagen natuurlijk komen. Verwacht maar gewoon dat ze woensdag of volgende week gewoon in de losse verkoop liggen.
Alleen opticalquote:Op zondag 8 december 2013 19:19 schreef Vijf_voor het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de audio van de ps4? Ik gebruik een beeldscherm zonder boxen in combinatie met een simpel logitech setje. Maar de ps4 heeft geen component neem ik aan. Zit er een soort jack aansluiting op of alleen optical?
Dit ziet er wel heel erg tof uit.quote:
Ziet er inderdaad tof uit. Al wacht ik het allemaal even af. Ben alleen nog bang voor het bekende ubisoft truukje. Dan ben je 90% van de game hetzelfde aan het doen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dit ziet er wel heel erg tof uit.
dat weet niemand. Winkels houden rekening met pessimistische schattingen. Dus iedereen roept wel vanalles, maar niets is zekerquote:Op zondag 8 december 2013 20:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De Playstation 4 zal niet los in de winkel voor vrije verkoop te koop zijn. De kans is uiterst gering. Alle preorders zijn uitverkocht en zelfs mensen op de preorder lijsten kunnen niet allen voorzien worden van een PS4 tenzij je geluk hebt. Maar goed je kunt het proberen.
Ik reken op Bol.comquote:Op zondag 8 december 2013 20:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De Playstation 4 zal niet los in de winkel voor vrije verkoop te koop zijn. De kans is uiterst gering. Alle preorders zijn uitverkocht en zelfs mensen op de preorder lijsten kunnen niet allen voorzien worden van een PS4 tenzij je geluk hebt. Maar goed je kunt het proberen.
Ik werk bij de Saturn en hier is er zelfs een preorder stop. De derde levering is ook uitverkocht. Idem voor Bart Smit en Intertoys. En dat weet men intern wel degelijk. Ook webshops zoals Bol.com en Wehkamp kunnen niet aan iedereen een PS4 uitleveren. Het is naïef om te denken dat er genoeg winkels zijn die de deze week de PS4 in de vrije verkoop aanbieden.Los van de enkelingen die het geluk hebben bij hun lokale winkel kun je er beter niet op rekenen.quote:Op zondag 8 december 2013 20:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat weet niemand. Winkels houden rekening met pessimistische schattingen. Dus iedereen roept wel vanalles, maar niets is zeker
quote:Op zondag 8 december 2013 20:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik werk bij de Saturn en hier is er zelfs een preorder stop. De derde levering is ook uitverkocht. Idem voor Bart Smit en Intertoys. En dat weet men intern wel degelijk. Ook webshop zoals Bol.com en Wehkamp kunnen niet aan iedereen een PS4 uitleveren. Het is naïef om te denken dat er genoeg winkels zijn die de deze week de PS4 in de vrije verkoop aanbieden.Los van de enkelingen die geluk hebben bij hun lokale winkel kun je er beter niet op rekenen.
Hoe kun jij weten of een derde levering is uitverkocht? Dan moet je toch aantallen weten van de leveringen en ik neem aan dat jij die niet hebt.quote:Op zondag 8 december 2013 20:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik werk bij de Saturn en hier is er zelfs een preorder stop. De derde levering is ook uitverkocht. Idem voor Bart Smit en Intertoys. En dat weet men intern wel degelijk. Ook webshops zoals Bol.com en Wehkamp kunnen niet aan iedereen een PS4 uitleveren. Het is naïef om te denken dat er genoeg winkels zijn die de deze week de PS4 in de vrije verkoop aanbieden.Los van de enkelingen die het geluk hebben bij hun lokale winkel kun je er beter niet op rekenen.
Wij zijn de Golden Phone te Beverwijk. Wij verkopen helemaal geen PS4 en games accessoires! De website Goldenphone.nl is niet van ons. Deze is gemaakt door de oplichters! Ze hebben een nieuw truc gevonden waarbij ze de naam en de gegevens van de bestaande bedrijven overnemen!quote:Op zondag 8 december 2013 00:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik blijf me verbazen hoevaak mensen nog de vraag durven te stellen of een webshop "legit" is. Het is zo makkelijk na te gaan of er sprake is van "scam" maar goed blijkbaar maken die oplichters nog dagelijks slachtoffers als je zo het forum van oplichting bekijkt.
Inderdaad. Sony doet heel erg geheimzinnig over aantallen. Ik kan me wel voorstellen dat winkels op basis van de 1e levering een schatting maken van hoeveel er komende tijd wordt geleverd. Als het aantal pre-orders die schatting vele malen overschrijden is het logisch dat ze pre-orderen in z'n geheel stopzetten.quote:Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef Principia het volgende:
[..]
Hoe kun jij weten of een derde levering is uitverkocht? Dan moet je toch aantallen weten van de leveringen en ik neem aan dat jij die niet hebt.
Weet je niks van, ik schat wel dat woensdag de meeste pre-oders bij een Intertoys hun PS4 krijgen hoor. De kerstdagen kom eraan en feestdagen dus minimaal over 2 week liggen ze echt wel in de schappen hoor.,quote:Op zondag 8 december 2013 20:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe onnozel kun je zijn. Iemand die nergens vanaf weet, niet bij een desbetreffende winkel werkt weet even te kunnen gissen hoe de vork in de steel zit. Voor de Saturn dien je een aanbetaling te doen. Alle preorders worden op datum gerangschikt. De hoeveelheid Playstation 4's die geleverd worden voor deze levering is voor elke Saturn vestiging intern bekend. De wachtlijst in Amsterdam bedraagt nog steeds meer dan 70 preorders. Aankomende woensdag kunnen er 30 geleverd worden. Deze mensen zijn vandaag al gebeld. Vooral in je bijgeloof blijven geloven.quote:Op zondag 8 december 2013 20:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Weet je niks van, ik schat wel dat woensdag de meeste pre-oders bij een Intertoys hun PS4 krijgen hoor. De kerstdagen kom eraan en feestdagen dus minimaal over 2 week liggen ze echt wel in de schappen hoor.,
De hele wereld wacht op leveringen. Tot nu toe heeft geen een winkel in de eerste en tweede levering meer dan 40 PS4's gehad in Nederland, per vestiging. De 3e levering wordt rond 20 december verwacht. En de wachtlijsten zijn nog enorm. Gewoon logisch nadenken en dan kom je op dezelfde conclusie uit. De Playstation 4 zal pas op zijn vroegst in 2014 in de vrije verkoop gaan. Als je alleen al bedenkt dat kleinere holdings zoals de Dixon en Mycom nog niet eens de eerste levering normaal hebben kunnen uitleveren aan de klanten die een preorder hebben staan.quote:Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef Principia het volgende:
[..]
Hoe kun jij weten of een derde levering is uitverkocht? Dan moet je toch aantallen weten van de leveringen en ik neem aan dat jij die niet hebt.
Omdat in Amerika ook de 2de levering groter was dan de eerste. Wegens de kerstdagen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De hele wereld wacht op leveringen. Tot nu toe heeft geen een winkel in de eerste en tweede levering meer als 40 PS4's gehad in Nederland per vestiging. De 3e levering wordt rond 20 december verwacht. En de wachtlijsten zijn nog enorm. Gewoon logisch nadenken en dan kom je op dezelfde conclusie uit. De Playstation 4 zal pas op zijn vroegst in 2014 in vrije verkoop gaan. Als je alleen al bedenkt dat kleinere holdings zoals de Dixon en Mycom nog niet eens de eerste levering normaal hebben kunnen uitleveren aan de klanten die een preorder hebben staan.
hoe krijg jij het vol elkaar om vol scherm te krijgen tijdens het streamen?quote:Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef rdwilbrink het volgende:
ben weer even fifa aan het streamen http://nl.twitch.tv/robbertnl
op share drukken en dan kom je bij uitzendinstellingen opmerkingen op scherm weergeven moet je uitzetten als ik het goed hebquote:Op zondag 8 december 2013 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoe krijg jij het vol elkaar om vol scherm te krijgen tijdens het streamen?
Display comments on screen en include video vinkje weghalen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoe krijg jij het vol elkaar om vol scherm te krijgen tijdens het streamen?
Nice, ga het straks proberenquote:Op zondag 8 december 2013 21:50 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
op share drukken en dan kom je bij uitzendinstellingen opmerkingen op scherm weergeven moet je uitzetten als ik het goed heb
Haha, je livestream laggt man. En wat heb je hem ook een kut stand staan haha. Geen tele?quote:Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef rdwilbrink het volgende:
ben weer even fifa aan het streamen http://nl.twitch.tv/robbertnl
Mooi gesprokenquote:Op zondag 8 december 2013 21:57 schreef SuperFruitig het volgende:
Ja joh volgende week woensdag IEDEREEN EEN PLAYSTATION 4 in de vrije verkoop. Niet luisteren naar mensen die bij winkels werken of mensen die al weken contact hebben met filialen. NEE GA ER VOOR! VRIJE VERKOOP VOOR IEDEREEN!
PLAYSTATIONS ALS WATER!
ik speel altijd met deze camere stand vind het heerlijk spelenquote:Op zondag 8 december 2013 21:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Haha, je livestream laggt man. En wat heb je hem ook een kut stand staan haha. Geen tele?
Doe hem is op Tele wil ik wel is zien.quote:Op zondag 8 december 2013 22:06 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
ik speel altijd met deze camere stand vind het heerlijk spelen
Ik heb hier helemaal nergens last van, de stream blijft goed lopen en de kwaliteit is ook goed.quote:
Idemquote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik heb hier helemaal nergens last van, de stream blijft goed lopen en de kwaliteit is ook goed.
De SP, heb MP nog weinig gedaan in beiden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:40 schreef Principia het volgende:
[..]
Waarom? En praat je dan vooral over de SP of MP?
Niet bestellen daar, tenzij je tot eind Dec wil wachtenquote:Op maandag 9 december 2013 12:53 schreef bakacakes het volgende:
Knack is nu ook 42,67 op de Saturn site. Er staan ook een paar andere nieuwe games bij nu, maar dit is de enige nieuwe met een goedkope prijs.
Knack
ACBF vorige week maandag daar besteld, maar is nog steeds niet verzondenquote:Op maandag 9 december 2013 12:53 schreef bakacakes het volgende:
Knack is nu ook 42,67 op de Saturn site. Er staan ook een paar andere nieuwe games bij nu, maar dit is de enige nieuwe met een goedkope prijs.
Knack
Waarschijnlijk zul je niet de enige zijn geweest die hem daar heeft besteld....quote:Op maandag 9 december 2013 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ACBF vorige week maandag daar besteld, maar is nog steeds niet verzonden
Joh...quote:Op maandag 9 december 2013 13:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zul je niet de enige zijn geweest die hem daar heeft besteld....
ToysXL in utrechtquote:Op zondag 8 december 2013 16:55 schreef Principia het volgende:
[..]
En heb je dat bij een grote vestiging gedaan of juist een lokale Intertoys oid?
Same here, op mijn klachten reageren ze niet. Meerdere mensen hadden gebeld en kregen te horen dat de spellen tegen 22 dec binnen zouden komen..quote:Op maandag 9 december 2013 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat ook mooi is dat ze bij sommige saturn filialen (iig hoofddorp) ineens zeiden niet mee te doen met de actie 3 halen = 2 betalen (voor de ps4 dan). Met als reden dat ze niet meer leverbaar zijn in de webshopquote:Op maandag 9 december 2013 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 8 december 2013 19:59 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad tof uit. Al wacht ik het allemaal even af. Ben alleen nog bang voor het bekende ubisoft truukje. Dan ben je 90% van de game hetzelfde aan het doen.
quote:Op maandag 9 december 2013 12:56 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Niet bestellen daar, tenzij je tot eind Dec wil wachten
Ik heb ook gelezen over mensen die inderdaad lang moesten wachten. Zelf heb ik er Fifa en CoD besteld (rond 8 uur savonds) en wel de volgende ochtend ontvangen.quote:Op maandag 9 december 2013 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Meh.. Dan hadden ze wel beter mogen informeren dat de spellen wat later komen i.p.v. niks zeggen.quote:
En zelfs dan zou ik hem niet spelen denk ikquote:Op maandag 9 december 2013 14:34 schreef wolfrolf het volgende:
En mijn 5 centen wat betreft knack: die verwacht ik binnen nu en een jaar wel als free PSPlus game...
Ik wel, omdat platformgame mijn favoriete genre is.quote:Op maandag 9 december 2013 14:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En zelfs dan zou ik hem niet spelen denk ik
Die game trekt me totaal niet...quote:Op maandag 9 december 2013 14:34 schreef wolfrolf het volgende:
En mijn 5 centen wat betreft knack: die verwacht ik binnen nu en een jaar wel als free PSPlus game...
Dan ook geen fifa want dat is alléén maar voetballenquote:Op maandag 9 december 2013 14:18 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit.
Ik verwacht een Assassins Creed kopie anno 2013 met een mobieltje en herhalende missies, meer niet.
Ruilen tegen NBA 2K14? Fantastisch spel maar ik heb hem dubbelquote:Op maandag 9 december 2013 14:52 schreef Roypsv het volgende:
Ik heb assassins creed uitgespeeld op de ps4 en wil hem graag ruilen.
iemand?
het liefst tegen battlefield
waar woon je etc? :pquote:Op maandag 9 december 2013 15:05 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ruilen tegen NBA 2K14? Fantastisch spel maar ik heb hem dubbel
Welke vestiging? Ik wil graag bellen om te kijken of ik een killzonebundel+controller+camera kan ophalen.quote:Op maandag 9 december 2013 15:09 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb denk ik mijn PS4 deze week wel. Bij mijn lokale intertoys zijn maar 5 reseveringen... en ik ben wel als ene laatste maar dat maakt mij niks uit. Heel veel hebben een Kilzone bundel ik heb hem mooi zonder spel gereseveerd. Volgens de verkoper kan ik hem morgen of vrijdag krijgen. I hope so.
Ze zijn niet op voorraad, weet ook niet als je in Drenthe woont. Alleen ze komen dinsdag of donderdag.quote:Op maandag 9 december 2013 15:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Welke vestiging? Ik wil graag bellen om te kijken of ik een killzonebundel+controller+camera kan ophalen.
Als je er toch bent. Let me know als ze in de winkel staan voor vrije verkoop op die dataquote:Op maandag 9 december 2013 15:16 schreef Fokker101 het volgende:
De verkoopster, verwachtte de levering dinsdag of vrijdag? Beetje apart dacht dat het woensdag was.
Is goed, man. Als ze voor vrije verkoop zijn zou ik het zeggenquote:Op maandag 9 december 2013 15:23 schreef Santello het volgende:
[..]
Als je er toch bent. Let me know als ze in de winkel staan voor vrije verkoop op die data
PSN ligt er toch uit?quote:Op maandag 9 december 2013 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Zullen we vanavond met een paar man afspreken om Battlefield 4 te spelen?
Ik heb vanaf een uurtje of 18:00 uur wel tijd voor wat potjes Conquest
Que?quote:Op maandag 9 december 2013 15:33 schreef speknek het volgende:
Hrmpf, ik zit ook niet bij de tweede levering van bol.com. Op zich duurt de derde levering niet heel lang, maar dan kan ik het straks misschien net niet meer aftrekken van de belasting.
Op GAF lees ik vooral dat online gamen niet mogelijk is en sommige games in singleplayer ook niet werken. (NBA 2k14 bv.)quote:Op maandag 9 december 2013 15:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja maar je kan wel gamen stond er..
sowieso voetbalquote:Op maandag 9 december 2013 15:04 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dan ook geen fifa want dat is alléén maar voetballen
Mmm, ik kan hem deze week waarschijnlijk ophalen zou echt lekker zijn. Maar 5 reseveringen, bij mijn lokale intertoys. Hoe groot is zon levering eigenlijk? Weet iemand dat? En is de 2de levering ook groter als de eerste vraag het me allemaal af. Zou hem wel krijgen lijkt mij... er komen toch wel meer dan 5 PS4 binnen lijkt me?quote:Op maandag 9 december 2013 15:46 schreef RRuben het volgende:
aaah Scheisse ook geen bol.com tweede levering voor mijdan maar hopen dat de man van de MM gelijk had en dat ik hem daar woensdag kan ophalen, anders naait hij me behoorlijk
nou ik weet het niet hoor, ik denk dat de leveringen even groot zijn ongeveer of misschien is de tweede wat kleiner, en als je naar de eerste kijkt kregen de meeste BS en Intertoys maar stuk of 5-10 en in Beilen weet ik het niet hoor, niet super groot, maar er is wel een redelijke kansquote:Op maandag 9 december 2013 15:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmm, ik kan hem deze week waarschijnlijk ophalen zou echt lekker zijn. Maar 5 reseveringen, bij mijn lokale intertoys. Hoe groot is zon levering eigenlijk? Weet iemand dat? En is de 2de levering ook groter als de eerste vraag het me allemaal af. Zou hem wel krijgen lijkt mij... er komen toch wel meer dan 5 PS4 binnen lijkt me?
5 of 10 maar, hoezo zo weinig man. En de mediamarkt 1000en?quote:Op maandag 9 december 2013 15:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
nou ik weet het niet hoor, ik denk dat de leveringen even groot zijn ongeveer of misschien is de tweede wat kleiner, en als je naar de eerste kijkt kregen de meeste BS en Intertoys maar stuk of 5-10 en in Beilen weet ik het niet hoor, niet super groot, maar er is wel een redelijke kans
Haha genius toch, man. Jij lacht ons allemaal uit natuurlijk hé.quote:Op maandag 9 december 2013 15:56 schreef MarkM het volgende:
Nog steeds raar dat ik op de 27e een PS4 kon bestellen en hem 29e mocht ophalen.
Natuurlijk. Maar niet echt eerlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 15:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Haha genius toch, man. Jij lacht ons allemaal uit natuurlijk hé.Waar had je hem opgehaald trouwens?
Geluksvogel, jongen.quote:Op maandag 9 december 2013 16:00 schreef MarkM het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar niet echt eerlijk.
Bartsmit online.
Het Saturn verhaal?quote:Op maandag 9 december 2013 13:54 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Same here, op mijn klachten reageren ze niet. Meerdere mensen hadden gebeld en kregen te horen dat de spellen tegen 22 dec binnen zouden komen..
"Voor 22:00 besteld morgen in huis"
Ya right..
per filiaalquote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
5 of 10 maar, hoezo zo weinig man. En de mediamarkt 1000en?
dat kwam omdat je bij de BS een bestelling reserveert en niet een ps4, dus je plaatst de preorder en dan krijg je dus de week voor de release een link om de ps4 te bestellen. Alleen die link was gewoon toegankelijk voor iedereen, en dus ook voor jouquote:Op maandag 9 december 2013 15:56 schreef MarkM het volgende:
Nog steeds raar dat ik op de 27e een PS4 kon bestellen en hem 29e mocht ophalen.
Telt dat voor elke intertoys? Of alleen bij joun lokale intertoysje?quote:Op maandag 9 december 2013 16:14 schreef Principia het volgende:
Bericht gekregen van wehkamp.nl dat mijn bestelling deze levering nog niet geleverd kan worden.
![]()
MAAARRRR, de lokale Intertoys krijgt er deze week 4 binnen en ik sta bovenaan de lijst.
Het is echt een kleine Intertoys, dus ik ga er van uit dat elke vestiging wel een paar PS4's binnen krijgt.quote:Op maandag 9 december 2013 16:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Telt dat voor elke intertoys? Of alleen bij joun lokale intertoysje?
Oh, woon je in Drenthe? Ik wel in ieder geval. Maar, ik stond 4/5de volgens mij. Of 3de weet niet precies. Maar, alle reseveringen hebben een killzone bundel en ik niet. Dus ze zeggen dat ik meer kans maak ofzo waarom weet ik niet? Weet jij het misschien haha. Ik verwacht dat ik hem in januari wel krijg. Ja of deze week wat denk jij?quote:Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef Principia het volgende:
[..]
Het is echt een kleine Intertoys, dus ik ga er van uit dat elke vestiging wel een paar PS4's binnen krijgt.
of je voegt de mensen uit de Op toequote:Op maandag 9 december 2013 16:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
Eindelijk een werkende ps4 in huis.Dus voeg me maar toe want ben nog volledig vriendloos op de ps4. PSN: Smeervlees.
quote:Indien je na 5 december 2013 nog gebruik hebt gemaakt van PSN, zul je zeer waarschijnlijk ook na 18:00 nog gewoon kunnen inloggen op PSN. Ook als je voor de start van het onderhoud via je PS3 of PS Vita bent aangemeld op PSN (en aangemeld blijft tijdens de start van het onderhoud), kun je doorgaans ook online blijven gamen gedurende het onderhoud.
Yep :p bestelling zojuist geannuleerd. Vond nog een ¤10 bon in mijn mailbox voor bol.comquote:Op maandag 9 december 2013 16:09 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Het Saturn verhaal?
Die vrouw vertelde mij dat ze het s.z.m. van de site af zouden halen
Blijkbaar nog steeds niet gedaan, neem aan dat je AC BF kan vergeten dit jaar.
Heb mijne ook geannuleerd en bij bol gehaald.
Smeervlees?quote:Op maandag 9 december 2013 16:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
Eindelijk een werkende ps4 in huis.Dus voeg me maar toe want ben nog volledig vriendloos op de ps4. PSN: Smeervlees.
Haha nee, moest gewoon iets verzinnen.quote:Op maandag 9 december 2013 18:23 schreef Griebus het volgende:
[..]
Smeervlees?Bestond smeerkaas al ofzo?
Ik gebruik een extreem degelijke HDMI kabel van $3 die ik via ebay uit China heb gehaald.quote:Op maandag 9 december 2013 18:29 schreef Ipho het volgende:
Ik heb overigens mijn HDMI kabel die meegeleverd werd kapot. Wel bijzonder eigenlijk, heb me playstation op meerdere tv's al gehad, en telkens slecht geluid. met een andere kabel was het telkens verholpen.
Maar mag de kabel opsturen voor een nieuwe, na 100 excuses werd me wel netjes verteld dat ze de kabels nog niet op voorraad hadden en dat het wel even kon duren.
Kun je streamen? Lijkt me wel tof om even met COD mee te kijken.quote:Op maandag 9 december 2013 18:48 schreef bakacakes het volgende:
Nice, ik ben online in CoD gekomen, maar het is redelijk rustig. Maar goed, ik kan knallen
Je kan het altijd aftrekken van je zaad XD XD XDDXDDX iksdee xdquote:Op maandag 9 december 2013 15:33 schreef speknek het volgende:
Hrmpf, ik zit ook niet bij de tweede levering van bol.com. Op zich duurt de derde levering niet heel lang, maar dan kan ik het straks misschien net niet meer aftrekken van de belasting.
quote:Op maandag 9 december 2013 18:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je kan het altijd aftrekken van je zaad XD XD XDDXDDX iksdee xd
Nee.. onderhoud is tot 1uur vannacht. Alleen je kan wel gewoon online gamen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:16 schreef Baghdaddy het volgende:
Zo te zien is het onderhoud voorbij.
Ja zo'n kabel gebruik ik nu ook. Maar wil het toch graag orgineel hebben, al gooi ik hem maar in de doos straksquote:Op maandag 9 december 2013 18:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik gebruik een extreem degelijke HDMI kabel van $3 die ik via ebay uit China heb gehaald.
Het is een standaard 1.4 hdmi kabel.quote:Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja zo'n kabel gebruik ik nu ook. Maar wil het toch graag orgineel hebben, al gooi ik hem maar in de doos straks
waarom uit China halen die dingen liggen voor een habbekrats bij de Actionquote:Op maandag 9 december 2013 18:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik gebruik een extreem degelijke HDMI kabel van $3 die ik via ebay uit China heb gehaald.
Ah okequote:Op maandag 9 december 2013 19:27 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Nee.. onderhoud is tot 1uur vannacht. Alleen je kan wel gewoon online gamen.
Ik had deze kabel al voordat ik wist dat je 1.4 kabels voor ¤2.60 bij Action kan halen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom uit China halen die dingen liggen voor een habbekrats bij de Action
a oke ziet er wel leuk uit met die kleurtjesquote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik had deze kabel al voordat ik wist dat je 1.4 kabels voor ¤2.60 bij Action kan halen.
Ik heb deze kabel:
[ afbeelding ]
Dat gaat ook niet gebeuren, hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 19:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke ziet er wel leuk uit met die kleurtjes
baal er nog wel van dat je geen PS3 games kan spelen op de PS4
op de Nintendo Wii kon ik tenminste nog gamecube games spelenquote:Op maandag 9 december 2013 19:38 schreef wolfrolf het volgende:
Dat gaat ook niet gebeuren, hoor.
Die cell processor is veel te complex.
Het gaat misschien OOIT eens kunnen met de GAIKAI streaming dienst. Maar dat is hier, op zijn vroegst, ergens in 2015 beschikbaar.
Ja en op je PS3 PSOne games.quote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
op de Nintendo Wii kon ik tenminste nog gamecube games spelen
http://www.eurogamer.net/(...)roducing-no-mans-skyquote:And I really believe they are, actually. The fact that a small team is making a pitch for a massive emergent universe with a strong multiplayer component that also manages, along the way, to deliver a genuine sense of wonder seems like a risk you'd want to be involved in. You make so many concessions in life, don't you? So many little sacrifices to the way things are, the way they're likely to go. Even from the kindest of vantage points, I don't know whether my 11-year-old self would be amused at quite how much time I've spent watching the Food Network as my 20s gave way to my 30s, for example.
He'd like the fact that, in the science fiction-sounding year 2013, people were still talking about making the great space exploration game, though. He'd probably like the fact it was a small, knackered team that once had to take its own sofas around to trade events when it showed off its games, too. Succeed or fail, No Man's Sky is a clear bid to create one of those special games that defines a generation. Already, I can't take my eyes off it.
Hey Cyberiaquote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Cyberia18 het volgende:
En de volgende intrigerende indie titel is een feit.
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)roducing-no-mans-sky
Get hype.
Ja, ik wil ook niet anders. Had alle hoop op VGX gevestigd voor de eerste gameplay (evenals van The Order 1886) maar we weten hoe dat is afgelopen. Gedrocht van een show.quote:Op maandag 9 december 2013 19:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hey CyberiaLang niet gespot!
Ik moet bekennen dat ik niet erg warmloop van deze trailer. Ik wil Uncharted 4 gamebeelden zien!! Verdommess!!![]()
Was de ''always online patch'' de druppel?quote:Op maandag 9 december 2013 16:15 schreef tuut-chips het volgende:
V&A / [TR] NBA 2K14 (PS4)
Even mijn advertentie pluggen
quote:Op maandag 9 december 2013 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Roy Manager Games!Over Megatons gesproken!
PSN lag er net uit en ik heb de hele middag NBA gespeeld. Heb alleen nog een exemplaar tot mijn beschikking dus dan ruil ik hem liever voor iets andersquote:Op maandag 9 december 2013 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Was de ''always online patch'' de druppel?
Oh sorry, lees nu pas. Heb maar paar potjes gespeeld en ben toen begonnen met koken. Misschien ga ik later op de avond nog even. Heb nog niet veel gestreamed, maar mijn twitch account is bakaflakaquote:Op maandag 9 december 2013 18:52 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Kun je streamen? Lijkt me wel tof om even met COD mee te kijken.
Dan heb ik niks gezegd. Kon me maar al te goed voorstellen dat de always online DRM reden was om de game direct van de hand te doen. Walgelijke actie van 2K.quote:Op maandag 9 december 2013 20:08 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
PSN lag er net uit en ik heb de hele middag NBA gespeeld. Heb alleen nog een exemplaar tot mijn beschikking dus dan ruil ik hem liever voor iets anders
De lengte boeit niet joh. Het is een rollercoaster die zijn weerga niet kent. Dice heeft simpel gezegd de singleplayer tot een kunstvorm verheven. De SP DLC kan niet snel genoeg komen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:10 schreef SuperFruitig het volgende:
CYB TERUG OMG*O*
BF4 SP uit binnen 5 uur
Helemaal niks van meegekregen eigenlijk. Sowieso merk ik ook niks van alle bugs waar mensen het over hebben..quote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd. Kon me maar al te goed voorstellen dat de always online DRM reden was om de game direct van de hand te doen. Walgelijke actie van 2K.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |