Werkt. Alleen het geluid komt uit het oordopje dat niet aan de microfoon zit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:33 schreef n8n het volgende:
iemand met een ps4 en iPhone oordopjes die ff kan checken of de mic daarvan werkt met de controller?
werktquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:33 schreef n8n het volgende:
iemand met een ps4 en iPhone oordopjes die ff kan checken of de mic daarvan werkt met de controller?
ga je streamen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:48 schreef Bartcoah het volgende:
Ben nu bezig met AC BF, echt een super vet spel.
Ik ben nu zo'n 14-15 uur bezig en ik zit op 22%
Ik ben vooral bezig op zee dit aan het doen:
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk, ik zet hem aanquote:
Zo snel?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo, ps4 besteld bij de MM, volgende week binnen
maakt neit uit, heb best veel walkthroughs gekeken omdat ik er niet genoeg van kan krijgenquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:51 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik zet hem aan
Ik ben wel bezig met de main quest op het moment, misschien spoiler alerts?
http://www.twitch.tv/bartcoah
Ik heb de buccaneers edition gekocht, ik zal er zo wel even bij lopen als Captain Morgan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:55 schreef RRuben het volgende:
[..]
maakt neit uit, heb best veel walkthroughs gekeken omdat ik er niet genoeg van kan krijgen
is goed! ik heb de special editionquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:04 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik heb de buccaneers edition gekocht, ik zal er zo wel even bij lopen als Captain Morgan.
Dat kostuum, is echt prachtig.
assen zou ik sws langs gaan anders zit je bij 3de levering en die gast zei dat dat tussen kerst en nieuwjaar isquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bij welke MM? Assen? Anders bestel ik hem ook effe.
MM, oke.. maar wanneer krijg jij hem volgens de MM assen? Moet je persé langskomen of niet? En als ik hem nu bestel zit ik toch bij de 3de levering of niet?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:17 schreef RRuben het volgende:
[..]
assen zou ik sws langs gaan anders zit je bij 3de levering en die gast zei dat dat tussen kerst en nieuwjaar is
zo ben ik ook een beetje qua Launchtitels is het niet heel bijzonder nee. Misschien als FIFA 14 niet next gen was geweest op ps4 had ik wel gewacht denk ik. Het is ook een beetje die hype er om heenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nja, ik ben FIFA fan, en zie toch echt wel dat er wel verschil is.. qua Launchtitels is het ook niet heel bijzonder. Maarja, tuurlijk wil je de PS4 zo snel mogelijk hebben.
ik krijg met volgens hun 11 december, ja je kan ook eerst even het filiaal opbellen en dan langs gaan voor reservering, ja 3de levering denk ik en misschien 2de maar weet het niet zeker, maar dat zeggen ze wel als je belt denk ik.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
MM, oke.. maar wanneer krijg jij hem volgens de MM assen? Moet je persé langskomen of niet? En als ik hem nu bestel zit ik toch bij de 3de levering of niet?
Dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:20 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
zo ben ik ook een beetje qua Launchtitels is het niet heel bijzonder nee. Misschien als FIFA 14 niet next gen was geweest op ps4 had ik wel gewacht denk ik. Het is ook een beetje die hype er om heen
Verkoop de PS4 aan mij danquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:26 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.
Ik heb wel een PS4 gekocht, maar heb er helemaal nog niet op gespeeld. Je zou denken koop dan een game, maar zoveel haast heb ik daar ook niet mee.
Eigenlijk komt het puur door de hype dat ik een PS4 heb gekocht. Heb er nu wel spijt van. Had ik toch maar gewoon een PS3 gekocht. Want dan kon ik nog alle toppers erop spelen, en daarbij komen de games die ik wil spelen toch pas eind volgend jaar uit.
Oke, ik word zo teruggebeld.. maar, ze wachten begin Januari... als ik hem nu bestel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:21 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik krijg met volgens hun 11 december, ja je kan ook eerst even het filiaal opbellen en dan langs gaan voor reservering, ja 3de levering denk ik en misschien 2de maar weet het niet zeker, maar dat zeggen ze wel als je belt denk ik.
oh dat is wel jammer, maarja nog steeds beter dan die tijden bij bol enzoquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oke, ik word zo teruggebeld.. maar, ze wachten begin Januari... als ik hem nu bestel.
Inderdaad, nja mijn oma woont toch in assen dus ga ik binnenkort wel even langs.. bij de intertoys duurt het ook zo lang.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:30 schreef RRuben het volgende:
[..]
oh dat is wel jammer, maarja nog steeds beter dan die tijden bij bol enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |