ja dat snap ik ook niet, er worden zoveel ps4's per dag gemaakt en ook nog in china én japan, lijkt me genoeg om iedereen van eentje te voorzienquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Tja, ik ga er maar van uit dat ik hem in 2014 krijg.. ze beloven zoveel. Snap ook niet dat het me de levering zo raar gaat en zo lang duurt? Als winkel en Sony kan je hier best verlies mee maken, want sommige kopen hem geen eens meer omdat het zo lang duurt.
Tja, ik wacht wel hopelijk heb je hem volgende week man!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:16 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet, er worden zoveel ps4's per dag gemaakt en ook nog in china én japan, lijkt me genoeg om iedereen van eentje te voorzien
ja we zullen zien, heb geen ps3 of xbox nu dus kan niet wachtenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Tja, ik wacht wel hopelijk heb je hem volgende week man!
Het zelfde geval hier, hahaha. verheug me vooral op FIFA 14quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:21 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja we zullen zien, heb geen ps3 of xbox nu dus kan niet wachten
ik ben niet zo'n fifa fanquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Het zelfde geval hier, hahaha. verheug me vooral op FIFA 14
ACBF, heb ik op de PS3 gespeeld viel me erg tegen....quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:31 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n fifa fanik kijk al een week tegen acbf aan die hier ligt
![]()
wat was er niet chil aan dan? ik vindt het er best leuk uit zien en mensen zijn er ook positief over, op jou na danquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ACBF, heb ik op de PS3 gespeeld viel me erg tegen....
Op een gegeven moment word je zat, van dat piraat spelen hoor. Je bent ook wel is aan land.. maar, ik heb bijna alle Assassins gespeeld. Maar vond deze echt tegenvallen, ook snel afgelopen. Graphics ook niet echt bijzonder op de PS4 ook niet next-gen waardig.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:40 schreef RRuben het volgende:
[..]
wat was er niet chil aan dan? ik vindt het er best leuk uit zien en mensen zijn er ook positief over, op jou na dan
ja okee, maarja nog alle launch games zijn niet echt next-gen gewoon iets beter graphics and thats it maarja ik zie wel anders verkoop ik hem weerquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment word je zat, van dat piraat spelen hoor. Je bent ook wel is aan land.. maar, ik heb bijna alle Assassins gespeeld. Maar vond deze echt tegenvallen, ook snel afgelopen. Graphics ook niet echt bijzonder op de PS4 ook niet next-gen waardig.
Serious?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment word je zat, van dat piraat spelen hoor. Je bent ook wel is aan land.. maar, ik heb bijna alle Assassins gespeeld. Maar vond deze echt tegenvallen, ook snel afgelopen. Graphics ook niet echt bijzonder op de PS4 ook niet next-gen waardig.
geen 60fps maar wel 1080p. Gaat automagischquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:24 schreef RRuben het volgende:
moet je trouwens de ps4 versie van acbf ook nog patchen ofzo? voor die 60 fps of zit dat er gewoon al in?
oke chilquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:25 schreef Griebus het volgende:
[..]
geen 60fps maar wel 1080p. Gaat automagisch
Mooi man besteld of?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:53 schreef Jimbo het volgende:
phoe phoe ik mag eindelijk weer posten
Ik heb ook een ps4hoi enzo.
Weet iemand of je groepen in je friends kan maken? dit is me totaal nog niet gelukter kut als je over de 40 heen gaan
Mn eigen kwam bij nedgame vandaan, in gouda.quote:
Mooi man veel plezier man. Ik moet nog effetjes wachten.....quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mn eigen kwam bij nedgame vandaan, in gouda.
Verschrikkelijk relaxte vestiging daar, zat in het buitenland ten tijde van de betaling om hem vast te leggen ect, deden ze totaal niet moeilijk over, als ik maar beloofde hem maar ophaalde.
Had eerst alleen een ps4 met 2 controllers. (en een zooi games)
Hoorde van de KZ bundel, had die gast hem uit zichzelf al voor me omgeboekt naar zn bundel toe omdat het me zo geld zou schelen. dus toen ik belde was ik ook nog blij verrast enzo
Verschrikkelijke bazen
2e lichting of reparatie ?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mooi man veel plezier man. Ik moet nog effetjes wachten.....
Had hem paar dagen geleden, gereseveerd. Woon in beilen niet zo'n heel groot dorp maar, gereseveerd bij de intertoys. De verkoper zei dat ik kans had om hem in week 50. Aankomende week dus... ga er maar van uit dat ik nog een maandje moet wachten.. word van zelf gebeld door Intertoys. Baal er trouwens wel van dat ik hem nog niet heb!quote:
Als je het heel eerlijk wilt weten... je mist er ook niet heel veel aan hoor. Ik heb alle launchtitels gehaald. Enige wat ik speel is Lego met mn meissie samen , resogun en fifa. De rest van de games zijn imho helemaal niets boeiends. Maarja ik heb dan ook niets met shooters met de controller, probeer het nu al jaren maar kan er nogsteeds niet aan wennen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Had hem paar dagen geleden, gereseveerd. Woon in beilen niet zo'n heel groot dorp maar, gereseveerd bij de intertoys. De verkoper zei dat ik kans had om hem in week 50. Aankomende week dus... ga er maar van uit dat ik nog een maandje moet wachten.. word van zelf gebeld door Intertoys. Baal er trouwens wel van dat ik hem nog niet heb!
Nja, ik ben FIFA fan, en zie toch echt wel dat er wel verschil is.. qua Launchtitels is het ook niet heel bijzonder. Maarja, tuurlijk wil je de PS4 zo snel mogelijk hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je het heel eerlijk wilt weten... je mist er ook niet heel veel aan hoor. Ik heb alle launchtitels gehaald. Enige wat ik speel is Lego met mn meissie samen , resogun en fifa. De rest van de games zijn imho helemaal niets boeiends. Maarja ik heb dan ook niets met shooters met de controller, probeer het nu al jaren maar kan er nogsteeds niet aan wennen.
Ik hoop vooral op de XIM4 of de eagle eye voor de ps4
Voeg me als je wilt maar vast toe ( Iroquois-kiwi ) Dan kunnen we wel een keer een potje fifa doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nja, ik ben FIFA fan, en zie toch echt wel dat er wel verschil is.. qua Launchtitels is het ook niet heel bijzonder. Maarja, tuurlijk wil je de PS4 zo snel mogelijk hebben.
watquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:14 schreef Jimbo het volgende:
Overigens speelt fifa 14 op de ps4 wel echt veeel lekkerder dan de ps4 vind ik
31 december jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voeg me als je wilt maar vast toe ( Iroquois-kiwi ) Dan kunnen we wel een keer een potje fifa doen
Heb je 14 al oor de ps3 ? Zo ja, tot eind dec kan je hem omwisselen bij gamemania voor 20eur, scheelt weer geld (of t was 12dec, zou je ff moeten checken...)
Ja ik heb mijn PS3 verkocht met FIFA 14 en Black VLAG dus jammer. Maar, ik heb mijn PS4 nog niet maar als ik hem zou krijgen dan zou ik je toevoegen... zou het vast wel vergeten maar ach, maakt niet uit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voeg me als je wilt maar vast toe ( Iroquois-kiwi ) Dan kunnen we wel een keer een potje fifa doen
Heb je 14 al oor de ps3 ? Zo ja, tot eind dec kan je hem omwisselen bij gamemania voor 20eur, scheelt weer geld (of t was 12dec, zou je ff moeten checken...)
Ik merk niet veel verschil.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:14 schreef Jimbo het volgende:
Lekkerder op de ps4 dan op de ps4?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:14 schreef Jimbo het volgende:
Ik eigenlijk wel, de DS4 is ook een stuk gevoeliger heb ik t idee.quote:
uhh ps4 fijner dan ps3 dus.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:27 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Lekkerder op de ps4 dan op de ps4?
In welk opzicht is het fijner?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
uhh ps4 fijner dan ps3 dus.
Leave me aroooonee
Ik heb het idee dat de controller wat fijner aanvoelt met fifa, maar ik heb vooral het idee dat je bal anders gecontroleerd wordt. je schoten net anders zijn enzo.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de controller wat fijner aanvoelt met fifa, maar ik heb vooral het idee dat je bal anders gecontroleerd wordt. je schoten net anders zijn enzo.
BF4 lijkt me dan wel weer gruwelijk op de ps4. Maar eens kijken wanneer er nieuwe bundels van de ps4 kopen want killzone vind ik geen bal aan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je het heel eerlijk wilt weten... je mist er ook niet heel veel aan hoor. Ik heb alle launchtitels gehaald. Enige wat ik speel is Lego met mn meissie samen , resogun en fifa. De rest van de games zijn imho helemaal niets boeiends. Maarja ik heb dan ook niets met shooters met de controller, probeer het nu al jaren maar kan er nogsteeds niet aan wennen.
Ik hoop vooral op de XIM4 of de eagle eye voor de ps4
Killzone vind ik voorlopig toffer dan BF4.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
BF4 lijkt me dan wel weer gruwelijk op de ps4. Maar eens kijken wanneer er nieuwe bundels van de ps4 kopen want killzone vind ik geen bal aan.
Waarom? En praat je dan vooral over de SP of MP?quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Killzone vind ik voorlopig toffer dan BF4.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:08 schreef xminator het volgende:
Ik vind nba 2k14 beter dan kz, bf en ac:bf omdat Fenerbahce erin zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |