Welke vestiging? Ik wil graag bellen om te kijken of ik een killzonebundel+controller+camera kan ophalen.quote:Op maandag 9 december 2013 15:09 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb denk ik mijn PS4 deze week wel. Bij mijn lokale intertoys zijn maar 5 reseveringen... en ik ben wel als ene laatste maar dat maakt mij niks uit. Heel veel hebben een Kilzone bundel ik heb hem mooi zonder spel gereseveerd. Volgens de verkoper kan ik hem morgen of vrijdag krijgen. I hope so.
Ze zijn niet op voorraad, weet ook niet als je in Drenthe woont. Alleen ze komen dinsdag of donderdag.quote:Op maandag 9 december 2013 15:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Welke vestiging? Ik wil graag bellen om te kijken of ik een killzonebundel+controller+camera kan ophalen.
Als je er toch bent. Let me know als ze in de winkel staan voor vrije verkoop op die dataquote:Op maandag 9 december 2013 15:16 schreef Fokker101 het volgende:
De verkoopster, verwachtte de levering dinsdag of vrijdag? Beetje apart dacht dat het woensdag was.
Is goed, man. Als ze voor vrije verkoop zijn zou ik het zeggenquote:Op maandag 9 december 2013 15:23 schreef Santello het volgende:
[..]
Als je er toch bent. Let me know als ze in de winkel staan voor vrije verkoop op die data
PSN ligt er toch uit?quote:Op maandag 9 december 2013 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Zullen we vanavond met een paar man afspreken om Battlefield 4 te spelen?
Ik heb vanaf een uurtje of 18:00 uur wel tijd voor wat potjes Conquest
Que?quote:Op maandag 9 december 2013 15:33 schreef speknek het volgende:
Hrmpf, ik zit ook niet bij de tweede levering van bol.com. Op zich duurt de derde levering niet heel lang, maar dan kan ik het straks misschien net niet meer aftrekken van de belasting.
Op GAF lees ik vooral dat online gamen niet mogelijk is en sommige games in singleplayer ook niet werken. (NBA 2k14 bv.)quote:Op maandag 9 december 2013 15:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja maar je kan wel gamen stond er..
sowieso voetbalquote:Op maandag 9 december 2013 15:04 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dan ook geen fifa want dat is alléén maar voetballen
Mmm, ik kan hem deze week waarschijnlijk ophalen zou echt lekker zijn. Maar 5 reseveringen, bij mijn lokale intertoys. Hoe groot is zon levering eigenlijk? Weet iemand dat? En is de 2de levering ook groter als de eerste vraag het me allemaal af. Zou hem wel krijgen lijkt mij... er komen toch wel meer dan 5 PS4 binnen lijkt me?quote:Op maandag 9 december 2013 15:46 schreef RRuben het volgende:
aaah Scheisse ook geen bol.com tweede levering voor mijdan maar hopen dat de man van de MM gelijk had en dat ik hem daar woensdag kan ophalen, anders naait hij me behoorlijk
nou ik weet het niet hoor, ik denk dat de leveringen even groot zijn ongeveer of misschien is de tweede wat kleiner, en als je naar de eerste kijkt kregen de meeste BS en Intertoys maar stuk of 5-10 en in Beilen weet ik het niet hoor, niet super groot, maar er is wel een redelijke kansquote:Op maandag 9 december 2013 15:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmm, ik kan hem deze week waarschijnlijk ophalen zou echt lekker zijn. Maar 5 reseveringen, bij mijn lokale intertoys. Hoe groot is zon levering eigenlijk? Weet iemand dat? En is de 2de levering ook groter als de eerste vraag het me allemaal af. Zou hem wel krijgen lijkt mij... er komen toch wel meer dan 5 PS4 binnen lijkt me?
5 of 10 maar, hoezo zo weinig man. En de mediamarkt 1000en?quote:Op maandag 9 december 2013 15:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
nou ik weet het niet hoor, ik denk dat de leveringen even groot zijn ongeveer of misschien is de tweede wat kleiner, en als je naar de eerste kijkt kregen de meeste BS en Intertoys maar stuk of 5-10 en in Beilen weet ik het niet hoor, niet super groot, maar er is wel een redelijke kans
Haha genius toch, man. Jij lacht ons allemaal uit natuurlijk hé.quote:Op maandag 9 december 2013 15:56 schreef MarkM het volgende:
Nog steeds raar dat ik op de 27e een PS4 kon bestellen en hem 29e mocht ophalen.
Natuurlijk. Maar niet echt eerlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 15:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Haha genius toch, man. Jij lacht ons allemaal uit natuurlijk hé.Waar had je hem opgehaald trouwens?
Geluksvogel, jongen.quote:Op maandag 9 december 2013 16:00 schreef MarkM het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar niet echt eerlijk.
Bartsmit online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |