Waarschijnlijk zul je niet de enige zijn geweest die hem daar heeft besteld....quote:Op maandag 9 december 2013 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ACBF vorige week maandag daar besteld, maar is nog steeds niet verzonden
Joh...quote:Op maandag 9 december 2013 13:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zul je niet de enige zijn geweest die hem daar heeft besteld....
ToysXL in utrechtquote:Op zondag 8 december 2013 16:55 schreef Principia het volgende:
[..]
En heb je dat bij een grote vestiging gedaan of juist een lokale Intertoys oid?
Same here, op mijn klachten reageren ze niet. Meerdere mensen hadden gebeld en kregen te horen dat de spellen tegen 22 dec binnen zouden komen..quote:Op maandag 9 december 2013 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat ook mooi is dat ze bij sommige saturn filialen (iig hoofddorp) ineens zeiden niet mee te doen met de actie 3 halen = 2 betalen (voor de ps4 dan). Met als reden dat ze niet meer leverbaar zijn in de webshopquote:Op maandag 9 december 2013 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 8 december 2013 19:59 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad tof uit. Al wacht ik het allemaal even af. Ben alleen nog bang voor het bekende ubisoft truukje. Dan ben je 90% van de game hetzelfde aan het doen.
quote:Op maandag 9 december 2013 12:56 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Niet bestellen daar, tenzij je tot eind Dec wil wachten
Ik heb ook gelezen over mensen die inderdaad lang moesten wachten. Zelf heb ik er Fifa en CoD besteld (rond 8 uur savonds) en wel de volgende ochtend ontvangen.quote:Op maandag 9 december 2013 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Meh.. Dan hadden ze wel beter mogen informeren dat de spellen wat later komen i.p.v. niks zeggen.quote:
En zelfs dan zou ik hem niet spelen denk ikquote:Op maandag 9 december 2013 14:34 schreef wolfrolf het volgende:
En mijn 5 centen wat betreft knack: die verwacht ik binnen nu en een jaar wel als free PSPlus game...
Ik wel, omdat platformgame mijn favoriete genre is.quote:Op maandag 9 december 2013 14:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En zelfs dan zou ik hem niet spelen denk ik
Die game trekt me totaal niet...quote:Op maandag 9 december 2013 14:34 schreef wolfrolf het volgende:
En mijn 5 centen wat betreft knack: die verwacht ik binnen nu en een jaar wel als free PSPlus game...
Dan ook geen fifa want dat is alléén maar voetballenquote:Op maandag 9 december 2013 14:18 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit.
Ik verwacht een Assassins Creed kopie anno 2013 met een mobieltje en herhalende missies, meer niet.
Ruilen tegen NBA 2K14? Fantastisch spel maar ik heb hem dubbelquote:Op maandag 9 december 2013 14:52 schreef Roypsv het volgende:
Ik heb assassins creed uitgespeeld op de ps4 en wil hem graag ruilen.
iemand?
het liefst tegen battlefield
waar woon je etc? :pquote:Op maandag 9 december 2013 15:05 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ruilen tegen NBA 2K14? Fantastisch spel maar ik heb hem dubbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |