Hoop het voor je! Alhoewel ik gewoon denk dat je hem woensdag in de winkel kan halen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:49 schreef Principia het volgende:
Mensen die bij wehkamp.nl hebben besteld krijgen morgen een mail of zij bij de tweede levering zitten. Hoewel ik de PS4 nog niet echt nodig heb, toch wel spannend.
Zou het? Bijna elke winkel heeft een enorme lijst met reserveringen, die zullen toch gewoon voorrang krijgen?quote:Op zondag 8 december 2013 16:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoop het voor je! Alhoewel ik gewoon denk dat je hem woensdag in de winkel kan halen.
Goede winkels uitproberen. Ik heb zelfs 29 nov gewoon per toeval een uit de winkel geplukt.quote:Op zondag 8 december 2013 16:51 schreef Principia het volgende:
[..]
Zou het? Bijna elke winkel heeft een enorme lijst met reserveringen, die zullen toch gewoon voorrang krijgen?
En heb je dat bij een grote vestiging gedaan of juist een lokale Intertoys oid?quote:Op zondag 8 december 2013 16:53 schreef Ipho het volgende:
[..]
Goede winkels uitproberen. Ik heb zelfs 29 nov gewoon per toeval een uit de winkel geplukt.
Ik woon niet in een heel groot dorp. Heb de PS4 gesereveerd op 6 december. En de verkoper zei zelfs dat ik misschien nog kans had om hem deze week te krijgen dus. (Heb hem bij de lokale intertoys besteld).quote:Op zondag 8 december 2013 16:55 schreef Principia het volgende:
[..]
En heb je dat bij een grote vestiging gedaan of juist een lokale Intertoys oid?
Ik heb ook een reservering staan bij de lokale Intertoys, daar sta ik als nummer 1 op de lijst. Zij dachten echter dat ze pas in 2014 weer PS4's geleverd zouden krijgen.quote:Op zondag 8 december 2013 16:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik woon niet in een heel groot dorp. Heb de PS4 gesereveerd op 6 december. En de verkoper zei zelfs dat ik misschien nog kans had om hem deze week te krijgen dus. (Heb hem bij de lokale intertoys besteld).
En waar woon je? En wanneer had je hem gereseveerd?quote:Op zondag 8 december 2013 17:03 schreef Principia het volgende:
[..]
Ik heb ook een reservering staan bij de lokale Intertoys, daar sta ik als nummer 1 op de lijst. Zij dachten echter dat ze pas in 2014 weer PS4's geleverd zouden krijgen.
In het oosten van het land, in de buurt van Almelo, begin september.quote:Op zondag 8 december 2013 17:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
En waar woon je? En wanneer had je hem gereseveerd?
Mm, oke. Ik woon in Drenthe vlakbij Assen. Maar volgens mij over heel Nederland krijgt woensdag elke winkel ps4's binnen.quote:Op zondag 8 december 2013 17:17 schreef Principia het volgende:
[..]
In het oosten van het land, in de buurt van Almelo, begin september.
Denk je? Dat zou wel super zijn want ik wil er graag eentje. Ik woon in een best groot dorp dus ik ben bang dat ze snel uitverkocht zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 17:53 schreef Fokker101 het volgende:
De 2e levering gaat ook groot worden blijkt wel, dus jij hebt je PS4 vast woensdag wel hoor. Er komt een grote levering aan omdat de feestdagen natuurlijk komen. Verwacht maar gewoon dat ze woensdag of volgende week gewoon in de losse verkoop liggen.
Alleen opticalquote:Op zondag 8 december 2013 19:19 schreef Vijf_voor het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de audio van de ps4? Ik gebruik een beeldscherm zonder boxen in combinatie met een simpel logitech setje. Maar de ps4 heeft geen component neem ik aan. Zit er een soort jack aansluiting op of alleen optical?
Dit ziet er wel heel erg tof uit.quote:
Ziet er inderdaad tof uit. Al wacht ik het allemaal even af. Ben alleen nog bang voor het bekende ubisoft truukje. Dan ben je 90% van de game hetzelfde aan het doen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dit ziet er wel heel erg tof uit.
dat weet niemand. Winkels houden rekening met pessimistische schattingen. Dus iedereen roept wel vanalles, maar niets is zekerquote:Op zondag 8 december 2013 20:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De Playstation 4 zal niet los in de winkel voor vrije verkoop te koop zijn. De kans is uiterst gering. Alle preorders zijn uitverkocht en zelfs mensen op de preorder lijsten kunnen niet allen voorzien worden van een PS4 tenzij je geluk hebt. Maar goed je kunt het proberen.
Ik reken op Bol.comquote:Op zondag 8 december 2013 20:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De Playstation 4 zal niet los in de winkel voor vrije verkoop te koop zijn. De kans is uiterst gering. Alle preorders zijn uitverkocht en zelfs mensen op de preorder lijsten kunnen niet allen voorzien worden van een PS4 tenzij je geluk hebt. Maar goed je kunt het proberen.
Ik werk bij de Saturn en hier is er zelfs een preorder stop. De derde levering is ook uitverkocht. Idem voor Bart Smit en Intertoys. En dat weet men intern wel degelijk. Ook webshops zoals Bol.com en Wehkamp kunnen niet aan iedereen een PS4 uitleveren. Het is naïef om te denken dat er genoeg winkels zijn die de deze week de PS4 in de vrije verkoop aanbieden.Los van de enkelingen die het geluk hebben bij hun lokale winkel kun je er beter niet op rekenen.quote:Op zondag 8 december 2013 20:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat weet niemand. Winkels houden rekening met pessimistische schattingen. Dus iedereen roept wel vanalles, maar niets is zeker
quote:Op zondag 8 december 2013 20:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik werk bij de Saturn en hier is er zelfs een preorder stop. De derde levering is ook uitverkocht. Idem voor Bart Smit en Intertoys. En dat weet men intern wel degelijk. Ook webshop zoals Bol.com en Wehkamp kunnen niet aan iedereen een PS4 uitleveren. Het is naïef om te denken dat er genoeg winkels zijn die de deze week de PS4 in de vrije verkoop aanbieden.Los van de enkelingen die geluk hebben bij hun lokale winkel kun je er beter niet op rekenen.
Hoe kun jij weten of een derde levering is uitverkocht? Dan moet je toch aantallen weten van de leveringen en ik neem aan dat jij die niet hebt.quote:Op zondag 8 december 2013 20:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik werk bij de Saturn en hier is er zelfs een preorder stop. De derde levering is ook uitverkocht. Idem voor Bart Smit en Intertoys. En dat weet men intern wel degelijk. Ook webshops zoals Bol.com en Wehkamp kunnen niet aan iedereen een PS4 uitleveren. Het is naïef om te denken dat er genoeg winkels zijn die de deze week de PS4 in de vrije verkoop aanbieden.Los van de enkelingen die het geluk hebben bij hun lokale winkel kun je er beter niet op rekenen.
Wij zijn de Golden Phone te Beverwijk. Wij verkopen helemaal geen PS4 en games accessoires! De website Goldenphone.nl is niet van ons. Deze is gemaakt door de oplichters! Ze hebben een nieuw truc gevonden waarbij ze de naam en de gegevens van de bestaande bedrijven overnemen!quote:Op zondag 8 december 2013 00:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik blijf me verbazen hoevaak mensen nog de vraag durven te stellen of een webshop "legit" is. Het is zo makkelijk na te gaan of er sprake is van "scam" maar goed blijkbaar maken die oplichters nog dagelijks slachtoffers als je zo het forum van oplichting bekijkt.
Inderdaad. Sony doet heel erg geheimzinnig over aantallen. Ik kan me wel voorstellen dat winkels op basis van de 1e levering een schatting maken van hoeveel er komende tijd wordt geleverd. Als het aantal pre-orders die schatting vele malen overschrijden is het logisch dat ze pre-orderen in z'n geheel stopzetten.quote:Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef Principia het volgende:
[..]
Hoe kun jij weten of een derde levering is uitverkocht? Dan moet je toch aantallen weten van de leveringen en ik neem aan dat jij die niet hebt.
Weet je niks van, ik schat wel dat woensdag de meeste pre-oders bij een Intertoys hun PS4 krijgen hoor. De kerstdagen kom eraan en feestdagen dus minimaal over 2 week liggen ze echt wel in de schappen hoor.,quote:Op zondag 8 december 2013 20:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |