/Care.quote:Op zondag 8 december 2013 13:51 schreef FredVleespet het volgende:
2e lading komt over 3dagen ja. Zojuist is dit gepost op de facebroek van Playstation NL.
Nog 3 dagen… #4ThePlayers
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 december 2013 14:08 schreef xminator het volgende:
[..]
/Care.
Leuk voor de mensen die niet snugger genoeg waren om op tijd te bestellen.
1 dag voor de release besteldquote:Op zondag 8 december 2013 14:08 schreef xminator het volgende:
[..]
/Care.
Leuk voor de mensen die niet snugger genoeg waren om op tijd te bestellen.
Lucky!quote:Op zondag 8 december 2013 14:12 schreef Koopsie het volgende:
[..]
1 dag voor de release bestelddag van de release om 10:00 binnen.
*kwijl*quote:
Ik game zelf ook met een 22'' scherm. Natuurlijk is een groot scherm misschien beter en mooier, maar ik vind het veel fijner om iets dichter bij het scherm te zitten. Dan zie ik tenminste alles ook echt goed.quote:Op zondag 8 december 2013 01:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
PS4 aansluiten op een 22" scherm![]()
Yeah, dont count on it.quote:Op zondag 8 december 2013 14:59 schreef Fokker101 het volgende:
Ach, er zal woensdag heus wel eentje over zijn in de intertoys/mediamarkt etc. Ik ga gewoon even langs woensdag.
Klopt, maar als het niet lukt ben je wel halve dag kwijt met zoekenquote:
Bol.comquote:Op zondag 8 december 2013 15:19 schreef sonnyspek het volgende:
Waar kan je het goedkoopste die PSN online kopen?
Is FOK! referral, gaat zelfs automatisch als je bol.com schrijftquote:
Hoezo heeft Bol.com dan een levertijd van 7 weken?quote:Op zondag 8 december 2013 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah, bij de vorige launch wist iedereen dat die PS4 dan te koop zou zijn. Nu zal dat toch stukken minder zijn. Ik neem aan dat je ze vanaf woensdag gewoon kunt aanschaffen. Misschien hier en daar natuurlijk weer binnen een week uitverkocht, maar toch...
Lolwhutquote:Op zondag 8 december 2013 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is FOK! referral, gaat zelfs automatisch als je bol.com schrijft
Al voor jij crew was Henkquote:Op zondag 8 december 2013 16:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lolwhut
Het wordt steeds gekker hier
Omdat dat geen winkel is hé.quote:Op zondag 8 december 2013 16:05 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Hoezo heeft Bol.com dan een levertijd van 7 weken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |