Waarschijnlijk zul je niet de enige zijn geweest die hem daar heeft besteld....quote:Op maandag 9 december 2013 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ACBF vorige week maandag daar besteld, maar is nog steeds niet verzonden
Joh...quote:Op maandag 9 december 2013 13:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zul je niet de enige zijn geweest die hem daar heeft besteld....
ToysXL in utrechtquote:Op zondag 8 december 2013 16:55 schreef Principia het volgende:
[..]
En heb je dat bij een grote vestiging gedaan of juist een lokale Intertoys oid?
Same here, op mijn klachten reageren ze niet. Meerdere mensen hadden gebeld en kregen te horen dat de spellen tegen 22 dec binnen zouden komen..quote:Op maandag 9 december 2013 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat ook mooi is dat ze bij sommige saturn filialen (iig hoofddorp) ineens zeiden niet mee te doen met de actie 3 halen = 2 betalen (voor de ps4 dan). Met als reden dat ze niet meer leverbaar zijn in de webshopquote:Op maandag 9 december 2013 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 8 december 2013 19:59 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad tof uit. Al wacht ik het allemaal even af. Ben alleen nog bang voor het bekende ubisoft truukje. Dan ben je 90% van de game hetzelfde aan het doen.
quote:Op maandag 9 december 2013 12:56 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Niet bestellen daar, tenzij je tot eind Dec wil wachten
Ik heb ook gelezen over mensen die inderdaad lang moesten wachten. Zelf heb ik er Fifa en CoD besteld (rond 8 uur savonds) en wel de volgende ochtend ontvangen.quote:Op maandag 9 december 2013 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Meh.. Dan hadden ze wel beter mogen informeren dat de spellen wat later komen i.p.v. niks zeggen.quote:
En zelfs dan zou ik hem niet spelen denk ikquote:Op maandag 9 december 2013 14:34 schreef wolfrolf het volgende:
En mijn 5 centen wat betreft knack: die verwacht ik binnen nu en een jaar wel als free PSPlus game...
Ik wel, omdat platformgame mijn favoriete genre is.quote:Op maandag 9 december 2013 14:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En zelfs dan zou ik hem niet spelen denk ik
Die game trekt me totaal niet...quote:Op maandag 9 december 2013 14:34 schreef wolfrolf het volgende:
En mijn 5 centen wat betreft knack: die verwacht ik binnen nu en een jaar wel als free PSPlus game...
Dan ook geen fifa want dat is alléén maar voetballenquote:Op maandag 9 december 2013 14:18 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit.
Ik verwacht een Assassins Creed kopie anno 2013 met een mobieltje en herhalende missies, meer niet.
Ruilen tegen NBA 2K14? Fantastisch spel maar ik heb hem dubbelquote:Op maandag 9 december 2013 14:52 schreef Roypsv het volgende:
Ik heb assassins creed uitgespeeld op de ps4 en wil hem graag ruilen.
iemand?
het liefst tegen battlefield
waar woon je etc? :pquote:Op maandag 9 december 2013 15:05 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ruilen tegen NBA 2K14? Fantastisch spel maar ik heb hem dubbel
Welke vestiging? Ik wil graag bellen om te kijken of ik een killzonebundel+controller+camera kan ophalen.quote:Op maandag 9 december 2013 15:09 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb denk ik mijn PS4 deze week wel. Bij mijn lokale intertoys zijn maar 5 reseveringen... en ik ben wel als ene laatste maar dat maakt mij niks uit. Heel veel hebben een Kilzone bundel ik heb hem mooi zonder spel gereseveerd. Volgens de verkoper kan ik hem morgen of vrijdag krijgen. I hope so.
Ze zijn niet op voorraad, weet ook niet als je in Drenthe woont. Alleen ze komen dinsdag of donderdag.quote:Op maandag 9 december 2013 15:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Welke vestiging? Ik wil graag bellen om te kijken of ik een killzonebundel+controller+camera kan ophalen.
Als je er toch bent. Let me know als ze in de winkel staan voor vrije verkoop op die dataquote:Op maandag 9 december 2013 15:16 schreef Fokker101 het volgende:
De verkoopster, verwachtte de levering dinsdag of vrijdag? Beetje apart dacht dat het woensdag was.
Is goed, man. Als ze voor vrije verkoop zijn zou ik het zeggenquote:Op maandag 9 december 2013 15:23 schreef Santello het volgende:
[..]
Als je er toch bent. Let me know als ze in de winkel staan voor vrije verkoop op die data
PSN ligt er toch uit?quote:Op maandag 9 december 2013 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Zullen we vanavond met een paar man afspreken om Battlefield 4 te spelen?
Ik heb vanaf een uurtje of 18:00 uur wel tijd voor wat potjes Conquest
Que?quote:Op maandag 9 december 2013 15:33 schreef speknek het volgende:
Hrmpf, ik zit ook niet bij de tweede levering van bol.com. Op zich duurt de derde levering niet heel lang, maar dan kan ik het straks misschien net niet meer aftrekken van de belasting.
Op GAF lees ik vooral dat online gamen niet mogelijk is en sommige games in singleplayer ook niet werken. (NBA 2k14 bv.)quote:Op maandag 9 december 2013 15:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja maar je kan wel gamen stond er..
sowieso voetbalquote:Op maandag 9 december 2013 15:04 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dan ook geen fifa want dat is alléén maar voetballen
Mmm, ik kan hem deze week waarschijnlijk ophalen zou echt lekker zijn. Maar 5 reseveringen, bij mijn lokale intertoys. Hoe groot is zon levering eigenlijk? Weet iemand dat? En is de 2de levering ook groter als de eerste vraag het me allemaal af. Zou hem wel krijgen lijkt mij... er komen toch wel meer dan 5 PS4 binnen lijkt me?quote:Op maandag 9 december 2013 15:46 schreef RRuben het volgende:
aaah Scheisse ook geen bol.com tweede levering voor mijdan maar hopen dat de man van de MM gelijk had en dat ik hem daar woensdag kan ophalen, anders naait hij me behoorlijk
nou ik weet het niet hoor, ik denk dat de leveringen even groot zijn ongeveer of misschien is de tweede wat kleiner, en als je naar de eerste kijkt kregen de meeste BS en Intertoys maar stuk of 5-10 en in Beilen weet ik het niet hoor, niet super groot, maar er is wel een redelijke kansquote:Op maandag 9 december 2013 15:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmm, ik kan hem deze week waarschijnlijk ophalen zou echt lekker zijn. Maar 5 reseveringen, bij mijn lokale intertoys. Hoe groot is zon levering eigenlijk? Weet iemand dat? En is de 2de levering ook groter als de eerste vraag het me allemaal af. Zou hem wel krijgen lijkt mij... er komen toch wel meer dan 5 PS4 binnen lijkt me?
5 of 10 maar, hoezo zo weinig man. En de mediamarkt 1000en?quote:Op maandag 9 december 2013 15:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
nou ik weet het niet hoor, ik denk dat de leveringen even groot zijn ongeveer of misschien is de tweede wat kleiner, en als je naar de eerste kijkt kregen de meeste BS en Intertoys maar stuk of 5-10 en in Beilen weet ik het niet hoor, niet super groot, maar er is wel een redelijke kans
Haha genius toch, man. Jij lacht ons allemaal uit natuurlijk hé.quote:Op maandag 9 december 2013 15:56 schreef MarkM het volgende:
Nog steeds raar dat ik op de 27e een PS4 kon bestellen en hem 29e mocht ophalen.
Natuurlijk. Maar niet echt eerlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 15:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Haha genius toch, man. Jij lacht ons allemaal uit natuurlijk hé.Waar had je hem opgehaald trouwens?
Geluksvogel, jongen.quote:Op maandag 9 december 2013 16:00 schreef MarkM het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar niet echt eerlijk.
Bartsmit online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |