Hoe onnozel kun je zijn. Iemand die nergens vanaf weet, niet bij een desbetreffende winkel werkt weet even te kunnen gissen hoe de vork in de steel zit. Voor de Saturn dien je een aanbetaling te doen. Alle preorders worden op datum gerangschikt. De hoeveelheid Playstation 4's die geleverd worden voor deze levering is voor elke Saturn vestiging intern bekend. De wachtlijst in Amsterdam bedraagt nog steeds meer dan 70 preorders. Aankomende woensdag kunnen er 30 geleverd worden. Deze mensen zijn vandaag al gebeld. Vooral in je bijgeloof blijven geloven.quote:Op zondag 8 december 2013 20:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Weet je niks van, ik schat wel dat woensdag de meeste pre-oders bij een Intertoys hun PS4 krijgen hoor. De kerstdagen kom eraan en feestdagen dus minimaal over 2 week liggen ze echt wel in de schappen hoor.,
De hele wereld wacht op leveringen. Tot nu toe heeft geen een winkel in de eerste en tweede levering meer dan 40 PS4's gehad in Nederland, per vestiging. De 3e levering wordt rond 20 december verwacht. En de wachtlijsten zijn nog enorm. Gewoon logisch nadenken en dan kom je op dezelfde conclusie uit. De Playstation 4 zal pas op zijn vroegst in 2014 in de vrije verkoop gaan. Als je alleen al bedenkt dat kleinere holdings zoals de Dixon en Mycom nog niet eens de eerste levering normaal hebben kunnen uitleveren aan de klanten die een preorder hebben staan.quote:Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef Principia het volgende:
[..]
Hoe kun jij weten of een derde levering is uitverkocht? Dan moet je toch aantallen weten van de leveringen en ik neem aan dat jij die niet hebt.
Omdat in Amerika ook de 2de levering groter was dan de eerste. Wegens de kerstdagen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De hele wereld wacht op leveringen. Tot nu toe heeft geen een winkel in de eerste en tweede levering meer als 40 PS4's gehad in Nederland per vestiging. De 3e levering wordt rond 20 december verwacht. En de wachtlijsten zijn nog enorm. Gewoon logisch nadenken en dan kom je op dezelfde conclusie uit. De Playstation 4 zal pas op zijn vroegst in 2014 in vrije verkoop gaan. Als je alleen al bedenkt dat kleinere holdings zoals de Dixon en Mycom nog niet eens de eerste levering normaal hebben kunnen uitleveren aan de klanten die een preorder hebben staan.
hoe krijg jij het vol elkaar om vol scherm te krijgen tijdens het streamen?quote:Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef rdwilbrink het volgende:
ben weer even fifa aan het streamen http://nl.twitch.tv/robbertnl
op share drukken en dan kom je bij uitzendinstellingen opmerkingen op scherm weergeven moet je uitzetten als ik het goed hebquote:Op zondag 8 december 2013 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoe krijg jij het vol elkaar om vol scherm te krijgen tijdens het streamen?
Display comments on screen en include video vinkje weghalen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoe krijg jij het vol elkaar om vol scherm te krijgen tijdens het streamen?
Nice, ga het straks proberenquote:Op zondag 8 december 2013 21:50 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
op share drukken en dan kom je bij uitzendinstellingen opmerkingen op scherm weergeven moet je uitzetten als ik het goed heb
Haha, je livestream laggt man. En wat heb je hem ook een kut stand staan haha. Geen tele?quote:Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef rdwilbrink het volgende:
ben weer even fifa aan het streamen http://nl.twitch.tv/robbertnl
Mooi gesprokenquote:Op zondag 8 december 2013 21:57 schreef SuperFruitig het volgende:
Ja joh volgende week woensdag IEDEREEN EEN PLAYSTATION 4 in de vrije verkoop. Niet luisteren naar mensen die bij winkels werken of mensen die al weken contact hebben met filialen. NEE GA ER VOOR! VRIJE VERKOOP VOOR IEDEREEN!
PLAYSTATIONS ALS WATER!
ik speel altijd met deze camere stand vind het heerlijk spelenquote:Op zondag 8 december 2013 21:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Haha, je livestream laggt man. En wat heb je hem ook een kut stand staan haha. Geen tele?
Doe hem is op Tele wil ik wel is zien.quote:Op zondag 8 december 2013 22:06 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
ik speel altijd met deze camere stand vind het heerlijk spelen
Ik heb hier helemaal nergens last van, de stream blijft goed lopen en de kwaliteit is ook goed.quote:
Idemquote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik heb hier helemaal nergens last van, de stream blijft goed lopen en de kwaliteit is ook goed.
De SP, heb MP nog weinig gedaan in beiden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:40 schreef Principia het volgende:
[..]
Waarom? En praat je dan vooral over de SP of MP?
Niet bestellen daar, tenzij je tot eind Dec wil wachtenquote:Op maandag 9 december 2013 12:53 schreef bakacakes het volgende:
Knack is nu ook 42,67 op de Saturn site. Er staan ook een paar andere nieuwe games bij nu, maar dit is de enige nieuwe met een goedkope prijs.
Knack
ACBF vorige week maandag daar besteld, maar is nog steeds niet verzondenquote:Op maandag 9 december 2013 12:53 schreef bakacakes het volgende:
Knack is nu ook 42,67 op de Saturn site. Er staan ook een paar andere nieuwe games bij nu, maar dit is de enige nieuwe met een goedkope prijs.
Knack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |