ja snap ik ook niet, maar dat wordt weer van de ps4 afgehaaldquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:33 schreef Fokker101 het volgende:
Maar, je moet 25 euro aanbetalen wat belachelijk...
ja klopt, ze doen het gewoon zodat je niet een preorder plaatst en niet komt opdagen ofzoquote:
Als je bij intertoys reserveerd betaal je niks je krijgt een link zodra de ps4 op voorraad is en dan kan je hem als eerste bestellen. Zo staat het op de site van intertoys. Als je hem in de winkel reserveerd of je dan moet betalen weet ik niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:04 schreef Fokker101 het volgende:
Zou je eigenlijk moeten betalen als je bij de Intertoys je resevering annuleert? Want vind die mensen bij de Intertoys wel zo verschrikkelijk chagareinig.. gun het ze geen eens om voor hun te gaan betalen.
Ik denk dat je zou moeten wachten tot, januari...quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:53 schreef BartMcCormick het volgende:
Heb ik nog ergens de kans om 'm voor de kerst te krijgen door te pre-orderen? Of is de tweede levering overal ook al helemaal 'weg'?
Aankomende woensdag zou overal de 2de levering binnen moeten komen... dus ik geef je veel kans om er dan ergens een te scoren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:53 schreef BartMcCormick het volgende:
Heb ik nog ergens de kans om 'm voor de kerst te krijgen door te pre-orderen? Of is de tweede levering overal ook al helemaal 'weg'?
In de losse verkoop? Of om te pre-orderen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aankomende woensdag zou overal de 2de levering binnen moeten komen... dus ik geef je veel kans om er dan ergens een te scoren.
Voor zover ik heb begrepen, in de losse verkoop.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
In de losse verkoop? Of om te pre-orderen?
Echt, zou top nieuws zijn. Dan ga ik maar effe langs bij de mediamarkt/intertoys en hoe laat komt die levering binnen. Hoe kom je aan dat nieuws?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen, in de losse verkoop.
dat is wel algemeen bekend toch. Alleen weet volgens mij niemand hoeveel t gaan zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Echt, zou top nieuws zijn. Dan ga ik maar effe langs bij de mediamarkt/intertoys en hoe laat komt die levering binnen. Hoe kom je aan dat nieuws?
Nja niet dat ze in de losse verkoop komen. Want, de 'reseveringen gaan voor. Maar jullie denken dat ik hem zou kunnen krijgen? zonder reseveringquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is wel algemeen bekend toch. Alleen weet volgens mij niemand hoeveel t gaan zijn.
Neequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nja niet dat ze in de losse verkoop komen. Want, de 'reseveringen gaan voor. Maar jullie denken dat ik hem zou kunnen krijgen? zonder resevering
Die gaan allemaal naar pre-orders..quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen, in de losse verkoop.
Zwarte Markt Beverwijkquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef Vault-Boy het volgende:
http://goldenphone.nl/ind(...)roduct&product_id=90
haha oplichters!quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef Vault-Boy het volgende:
dag geldquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef Vault-Boy het volgende:
weet je zeker dat het betrouwbaar is? Heb er nog nooit van gehoord en lijkt me sterk dat zo'n onbekende website ps4's krijgtquote:
wanne koekwausquote:
Inderdaad ja. Het is volgens mij ook gewoon veel te makkelijk om er mee weg te komen. De politie doet er geen fuck aan mits er eerst 100en aangiftes gedaan zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 00:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik blijf me verbazen hoevaak mensen nog de vraag durven te stellen of een webshop "legit" is. Het is zo makkelijk na te gaan of er sprake is van "scam" maar goed blijkbaar maken die oplichters nog dagelijks slachtoffers als je zo het forum van oplichting bekijkt.
Haha indeed, dat geldt voor mij bij The Witcher 3 ook zeker.quote:Op zondag 8 december 2013 10:16 schreef Pheno het volgende:
Bij The Division moet ik zo een teiltje naast me zetten als ik dat ga gamen...
Die lijkt me heel tof ja!quote:Op zondag 8 december 2013 10:17 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Haha indeed, dat geldt voor mij bij The Witcher 3 ook zeker.
Mja, het is de pc-versie heb ik het idee. TressFX (dat haar) doen ze nu zo BAM over, maar dat zat daar al in.quote:Op zondag 8 december 2013 10:21 schreef Banaanensuiker het volgende:
Tevens kan de ps4 versie van Tomb Raider me echt gestolen worden. Wat een uitmelkerij.
Zeg dat wel ja: http://tweakers.net/video(...)ys-the-division.htmlquote:Op zondag 8 december 2013 10:16 schreef Pheno het volgende:
Bij The Division moet ik zo een teiltje naast me zetten als ik dat ga gamen...
quote:Op zondag 8 december 2013 13:12 schreef eight het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja: http://tweakers.net/video(...)ys-the-division.html
/Care.quote:Op zondag 8 december 2013 13:51 schreef FredVleespet het volgende:
2e lading komt over 3dagen ja. Zojuist is dit gepost op de facebroek van Playstation NL.
Nog 3 dagen… #4ThePlayers
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 december 2013 14:08 schreef xminator het volgende:
[..]
/Care.
Leuk voor de mensen die niet snugger genoeg waren om op tijd te bestellen.
1 dag voor de release besteldquote:Op zondag 8 december 2013 14:08 schreef xminator het volgende:
[..]
/Care.
Leuk voor de mensen die niet snugger genoeg waren om op tijd te bestellen.
Lucky!quote:Op zondag 8 december 2013 14:12 schreef Koopsie het volgende:
[..]
1 dag voor de release bestelddag van de release om 10:00 binnen.
*kwijl*quote:
Ik game zelf ook met een 22'' scherm. Natuurlijk is een groot scherm misschien beter en mooier, maar ik vind het veel fijner om iets dichter bij het scherm te zitten. Dan zie ik tenminste alles ook echt goed.quote:Op zondag 8 december 2013 01:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
PS4 aansluiten op een 22" scherm![]()
Yeah, dont count on it.quote:Op zondag 8 december 2013 14:59 schreef Fokker101 het volgende:
Ach, er zal woensdag heus wel eentje over zijn in de intertoys/mediamarkt etc. Ik ga gewoon even langs woensdag.
Klopt, maar als het niet lukt ben je wel halve dag kwijt met zoekenquote:
Bol.comquote:Op zondag 8 december 2013 15:19 schreef sonnyspek het volgende:
Waar kan je het goedkoopste die PSN online kopen?
Is FOK! referral, gaat zelfs automatisch als je bol.com schrijftquote:
Hoezo heeft Bol.com dan een levertijd van 7 weken?quote:Op zondag 8 december 2013 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah, bij de vorige launch wist iedereen dat die PS4 dan te koop zou zijn. Nu zal dat toch stukken minder zijn. Ik neem aan dat je ze vanaf woensdag gewoon kunt aanschaffen. Misschien hier en daar natuurlijk weer binnen een week uitverkocht, maar toch...
Lolwhutquote:Op zondag 8 december 2013 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is FOK! referral, gaat zelfs automatisch als je bol.com schrijft
Al voor jij crew was Henkquote:Op zondag 8 december 2013 16:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lolwhut
Het wordt steeds gekker hier
Omdat dat geen winkel is hé.quote:Op zondag 8 december 2013 16:05 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Hoezo heeft Bol.com dan een levertijd van 7 weken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |