Werkt. Alleen het geluid komt uit het oordopje dat niet aan de microfoon zit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:33 schreef n8n het volgende:
iemand met een ps4 en iPhone oordopjes die ff kan checken of de mic daarvan werkt met de controller?
werktquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:33 schreef n8n het volgende:
iemand met een ps4 en iPhone oordopjes die ff kan checken of de mic daarvan werkt met de controller?
ga je streamen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:48 schreef Bartcoah het volgende:
Ben nu bezig met AC BF, echt een super vet spel.
Ik ben nu zo'n 14-15 uur bezig en ik zit op 22%
Ik ben vooral bezig op zee dit aan het doen:
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk, ik zet hem aanquote:
Zo snel?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo, ps4 besteld bij de MM, volgende week binnen
maakt neit uit, heb best veel walkthroughs gekeken omdat ik er niet genoeg van kan krijgenquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:51 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik zet hem aan
Ik ben wel bezig met de main quest op het moment, misschien spoiler alerts?
http://www.twitch.tv/bartcoah
Ik heb de buccaneers edition gekocht, ik zal er zo wel even bij lopen als Captain Morgan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:55 schreef RRuben het volgende:
[..]
maakt neit uit, heb best veel walkthroughs gekeken omdat ik er niet genoeg van kan krijgen
is goed! ik heb de special editionquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:04 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik heb de buccaneers edition gekocht, ik zal er zo wel even bij lopen als Captain Morgan.
Dat kostuum, is echt prachtig.
assen zou ik sws langs gaan anders zit je bij 3de levering en die gast zei dat dat tussen kerst en nieuwjaar isquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bij welke MM? Assen? Anders bestel ik hem ook effe.
MM, oke.. maar wanneer krijg jij hem volgens de MM assen? Moet je persé langskomen of niet? En als ik hem nu bestel zit ik toch bij de 3de levering of niet?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:17 schreef RRuben het volgende:
[..]
assen zou ik sws langs gaan anders zit je bij 3de levering en die gast zei dat dat tussen kerst en nieuwjaar is
zo ben ik ook een beetje qua Launchtitels is het niet heel bijzonder nee. Misschien als FIFA 14 niet next gen was geweest op ps4 had ik wel gewacht denk ik. Het is ook een beetje die hype er om heenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nja, ik ben FIFA fan, en zie toch echt wel dat er wel verschil is.. qua Launchtitels is het ook niet heel bijzonder. Maarja, tuurlijk wil je de PS4 zo snel mogelijk hebben.
ik krijg met volgens hun 11 december, ja je kan ook eerst even het filiaal opbellen en dan langs gaan voor reservering, ja 3de levering denk ik en misschien 2de maar weet het niet zeker, maar dat zeggen ze wel als je belt denk ik.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
MM, oke.. maar wanneer krijg jij hem volgens de MM assen? Moet je persé langskomen of niet? En als ik hem nu bestel zit ik toch bij de 3de levering of niet?
Dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:20 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
zo ben ik ook een beetje qua Launchtitels is het niet heel bijzonder nee. Misschien als FIFA 14 niet next gen was geweest op ps4 had ik wel gewacht denk ik. Het is ook een beetje die hype er om heen
Verkoop de PS4 aan mij danquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:26 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.
Ik heb wel een PS4 gekocht, maar heb er helemaal nog niet op gespeeld. Je zou denken koop dan een game, maar zoveel haast heb ik daar ook niet mee.
Eigenlijk komt het puur door de hype dat ik een PS4 heb gekocht. Heb er nu wel spijt van. Had ik toch maar gewoon een PS3 gekocht. Want dan kon ik nog alle toppers erop spelen, en daarbij komen de games die ik wil spelen toch pas eind volgend jaar uit.
Oke, ik word zo teruggebeld.. maar, ze wachten begin Januari... als ik hem nu bestel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:21 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik krijg met volgens hun 11 december, ja je kan ook eerst even het filiaal opbellen en dan langs gaan voor reservering, ja 3de levering denk ik en misschien 2de maar weet het niet zeker, maar dat zeggen ze wel als je belt denk ik.
oh dat is wel jammer, maarja nog steeds beter dan die tijden bij bol enzoquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oke, ik word zo teruggebeld.. maar, ze wachten begin Januari... als ik hem nu bestel.
Inderdaad, nja mijn oma woont toch in assen dus ga ik binnenkort wel even langs.. bij de intertoys duurt het ook zo lang.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:30 schreef RRuben het volgende:
[..]
oh dat is wel jammer, maarja nog steeds beter dan die tijden bij bol enzo
ja snap ik ook niet, maar dat wordt weer van de ps4 afgehaaldquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:33 schreef Fokker101 het volgende:
Maar, je moet 25 euro aanbetalen wat belachelijk...
ja klopt, ze doen het gewoon zodat je niet een preorder plaatst en niet komt opdagen ofzoquote:
Als je bij intertoys reserveerd betaal je niks je krijgt een link zodra de ps4 op voorraad is en dan kan je hem als eerste bestellen. Zo staat het op de site van intertoys. Als je hem in de winkel reserveerd of je dan moet betalen weet ik niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:04 schreef Fokker101 het volgende:
Zou je eigenlijk moeten betalen als je bij de Intertoys je resevering annuleert? Want vind die mensen bij de Intertoys wel zo verschrikkelijk chagareinig.. gun het ze geen eens om voor hun te gaan betalen.
Ik denk dat je zou moeten wachten tot, januari...quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:53 schreef BartMcCormick het volgende:
Heb ik nog ergens de kans om 'm voor de kerst te krijgen door te pre-orderen? Of is de tweede levering overal ook al helemaal 'weg'?
Aankomende woensdag zou overal de 2de levering binnen moeten komen... dus ik geef je veel kans om er dan ergens een te scoren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:53 schreef BartMcCormick het volgende:
Heb ik nog ergens de kans om 'm voor de kerst te krijgen door te pre-orderen? Of is de tweede levering overal ook al helemaal 'weg'?
In de losse verkoop? Of om te pre-orderen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aankomende woensdag zou overal de 2de levering binnen moeten komen... dus ik geef je veel kans om er dan ergens een te scoren.
Voor zover ik heb begrepen, in de losse verkoop.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
In de losse verkoop? Of om te pre-orderen?
Echt, zou top nieuws zijn. Dan ga ik maar effe langs bij de mediamarkt/intertoys en hoe laat komt die levering binnen. Hoe kom je aan dat nieuws?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen, in de losse verkoop.
dat is wel algemeen bekend toch. Alleen weet volgens mij niemand hoeveel t gaan zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Echt, zou top nieuws zijn. Dan ga ik maar effe langs bij de mediamarkt/intertoys en hoe laat komt die levering binnen. Hoe kom je aan dat nieuws?
Nja niet dat ze in de losse verkoop komen. Want, de 'reseveringen gaan voor. Maar jullie denken dat ik hem zou kunnen krijgen? zonder reseveringquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is wel algemeen bekend toch. Alleen weet volgens mij niemand hoeveel t gaan zijn.
Neequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nja niet dat ze in de losse verkoop komen. Want, de 'reseveringen gaan voor. Maar jullie denken dat ik hem zou kunnen krijgen? zonder resevering
Die gaan allemaal naar pre-orders..quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen, in de losse verkoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |