Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
GEEN PANIEKquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat ie gewoon helemaal niet aan?
PANIEK!
Nou, ik kijk tv via de pc en ik druk op het knopje en hij doet niks en ik kan op de pc van D niet vinden hoe hij aan moet en PANIEK PANIEK!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat ie gewoon helemaal niet aan?
PANIEK!
Ah, dat je dat weet dat het precies nu begint is al een goed tekenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
GEEN PANIEK D IS THUIS IK HERHAAL..... geen paniek D is thuis.... pfoe, het begint ook echt nu
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Het geluid doet het alleen niet, maar het is toch Sandra dus die hoef ik toch niet te horen
En D. heeft de tv ingepikt voor het voetbal?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
GEEN PANIEK D IS THUIS IK HERHAAL..... geen paniek D is thuis.... pfoe, het begint ook echt nu
Nou dat geldt ook wel voor sommige kandidaten , geen geluid kan echt een vooruitgang zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Het geluid doet het alleen niet, maar het is toch Sandra dus die hoef ik toch niet te horen
D ende voetbal? Nee, da's meer mijn dingquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En D. heeft de tv ingepikt voor het voetbal?
Ik denk dat ik precies dat denk wat jij bedoeldquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:39 schreef Laysa het volgende:
Beetje jammer dat Astrid Joosten de magie van Mandela heeft gemaakt
Dat zou echt mega knap zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik precies dat denk wat jij bedoeld
Soms is het zo geinig zingende mensen te zien zonder geluid. Die mimiekquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dat geldt ook wel voor sommige kandidaten , geen geluid kan echt een vooruitgang zijn
U praat in raadselenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zou echt mega knap zijn![]()
maar ik denk dat jij om andere, zeer terechte, redenen een hekel aan haar hebt
Geenszins maar Mandela staat wel even een heel stukje hoger in mijn potje echte mensenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zou echt mega knap zijn![]()
maar ik denk dat jij om andere, zeer terechte, redenen een hekel aan haar hebt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oningeteresseerd kutwijf![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:49 schreef Laysa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar het stinkt is het warm.
Sinterklaas was gisterenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:51 schreef tombolafan het volgende:
Boiler de boiler, wat een gespoiler
hij is jarig vandaagquote:
Welke zijn dat Q?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:53 schreef Qwea het volgende:
GREYS! Ik heb nog 2 van die lambs verpakkingen gekocht!!!!
Ik vond haar vroeger ook arrogant, al vond ik haar wel weer goed in dat taalspelletje (hoe heet het ook weer), ze leek milder sinds haar man overleden is of is dat ook slechts schijn dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:52 schreef tombolafan het volgende:
Wat een debiel laysa!
Ze is ook arrogant in het echt, dr zus ook
hahahahaquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:53 schreef Laysa het volgende:
Mijn vader heeft haar natuurlijk wel gevraagd of ze goed in dr kop was en dat ze dus knetter ongeloofwaardig was
Tjesusquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha
Toen ik 2 was heb ik benzine over me heen gekregen bij een benzinestation in Duitsland, en toen ging er ook een debiel staan roken
Mn moeder was not amused
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha
Toen ik 2 was heb ik benzine over me heen gekregen bij een benzinestation in Duitsland, en toen ging er ook een debiel staan roken
Mn moeder was not amused
geen idee, laatste keer dat ik dr zag is jaar of 10 geleden ik ontloop dr nu lieverquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik vond haar vroeger ook arrogant, al vond ik haar wel weer goed in dat taalspelletje (hoe heet het ook weer), ze leek milder sinds haar man overleden is of is dat ook slechts schijn dan?
eh, juist wel dusquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
TjesusStak hij nog net geen peuk op zeker?
Eerlijk, ik hou niet van spelletjes dus zie haar ook nooit, behalve heel soms in Dat Kan Niet waar Zijn maar dat is bepaald ook niet lollig (al dan niet lollig bedoeld).quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
geen idee, laatste keer dat ik dr zag is jaar of 10 geleden ik ontloop dr nu liever
Uhm, nieuw-zeelandse lamsschouder. Merk deluxe, 350gr (2stks) 4,50.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Welke zijn dat Q?
Voor op het lijstje van maandag
[..]Dat is idd een idiote en ontzettende domme vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oningeteresseerd kutwijf![]()
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ik ga niet eens meer durven zeggen hoe je die zelf zou kunnen marinerenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhm, nieuw-zeelandse lamsschouder. Merk deluxe, 350gr (2stks) 4,50.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer durven zeggen hoe je die zelf zou kunnen marineren
Ik had ze echt goddelijk gemarineerd. Maar nieuwe tips zijn welkom!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer durven zeggen hoe je die zelf zou kunnen marineren
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kom net dit tegen trouwens:
Er komt een blinde bij de bakker en besteld 30 maanzaadbroodjes.
De bakker zegt ” U krijgt vast visite”.
Nee zegt de blinde, ik ga 3 weken op vakantie en er staan altijd van die leuke verhaaltjes op.
Dat kan ik alleen maar met je eens zijn, collega zat ooit in een programma van haar, ze had geen fluit te vertellen want mevrouw van Dijk bepaalde wel even hoe en wat terwijl de make-up-deerne kwistig aan het kwasten bleef en dat vond ze veel belangrijker dan haar onderwerp.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:57 schreef roos85 het volgende:
Wendy van Dijk is trouwens ook een arrogante muts
Ik was vorig jaar naar de laatste voorstelling van de musical Droomvlucht, daar waren ook een aantal BN-ers.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar met je eens zijn, collega zat ooit in een programma van haar, ze had geen fluit te vertellen want mevrouw van Dijk bepaalde wel even hoe en wat terwijl de make-up-deerne kwistig aan het kwasten bleef en dat vond ze veel belangrijker dan haar onderwerp.
OMFG, Boewhahahahahahaquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kom net dit tegen trouwens:
Er komt een blinde bij de bakker en besteld 30 maanzaadbroodjes.
De bakker zegt ” U krijgt vast visite”.
Nee zegt de blinde, ik ga 3 weken op vakantie en er staan altijd van die leuke verhaaltjes op.
Tofquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:11 schreef Queller het volgende:
[..]
OMFG, Boewhahahahahaha![]()
![]()
![]()
En verder heb ik net teruggelezen. dé tering zeg
Ik ben vandaag in een wolk van liefde en blijheid, duis laat mijn dag nergens door verpesten![]()
Wat heb je geslikt? Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:11 schreef Queller het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben vandaag in een wolk van liefde en blijheid, duis laat mijn dag nergens door verpesten![]()
Moeten we nog helpen meten? Qua agenda?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:11 schreef Queller het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan mag jij met verve glorieren in liefde en blijheidquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:11 schreef Queller het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geniet maar lekkerquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:11 schreef Queller het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn nicht is actrice, halve bn-er, die had nooit tijd voor haar vader maar zijn afscheid was wel een compleet theaterstuk. urenlang een soort van eenakterquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar naar de laatste voorstelling van de musical Droomvlucht, daar waren ook een aantal BN-ers.
Madame liep al met een arrogante kop door de lobby van het theater..
Als je bij het Efteling theater de zaal in wilt gaan, moet je eerst door een deur en dan kom je in een halletje om vervolgens weer door een deur te moeten om de zaal in te kunnen.
Ging ze voor de show begon in dat halletje staan. Dus veel mensen moesten daar dus langs lopen.
Heeft ze net zo lang in het gangetje gestaan tot iedereen in de zaal zat, om vervolgens ook de zaal in te lopen
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Mijn nicht is actrice, halve bn-er, die had nooit tijd voor haar vader maar zijn afscheid was wel een compleet theaterstuk. urenlang een soort van eenakter
Hangt er vanaf of je goede voornemen voor 2014 het runnen van een eigen wietplantage is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:33 schreef Laysa het volgende:
Ik heb een vraag. Het ziet er weer uit dat ik veel terug ga krijgen van mijn energie nota....Dan is je maandbedrag een tientje omlaag zetten toch niet echt een heel groot risico toch?
Als je iedere keer terug krijgt lijkt me dat niet, maar misschien is het ook wel prettiger om rond deze tijd ineens wat extra geld te krijgen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:33 schreef Laysa het volgende:
Ik heb een vraag. Het ziet er weer uit dat ik veel terug ga krijgen van mijn energie nota....Dan is je maandbedrag een tientje omlaag zetten toch niet echt een heel groot risico toch?
Ja ik denk dat ik het idd gewoon ga doen...eerst even de afrekening afwachtenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou het gewoon doen Laysa. In het allerergste geval, als je constateert dat je gebruik toch hoger is, kun je een half jaar met 20 euro verhogen...
Inderdaadquote:
Héul veul narigheid. En toen heb ik besloten het achter me te laten en door te gaan met mijn leven. En toen vond ik mijn kracht weer en langzaam komt alles goed. En als klap op de vuurpijl ben ik ook ineens weer heel erg van harte bereid om te delen. Dat was ik een hele tijd kwijt, maar het is er weer. And I love itquote:
De téring zegquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Moeten we nog helpen meten? Qua agenda?
Gewoon. Dingenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dan mag jij met verve glorieren in liefde en blijheid![]()
(maar wat is er zo heerlijk vandaag? Vertel, vertel!)
(en verder moet je nimmer ooit teruglezen, nooit)
Egwel. Ik heb me jaren niet zo gevoeld...quote:
quote:
Wel nee, gewoon doen!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:33 schreef Laysa het volgende:
Ik mocht hem terugsturen van de mevrouw en ze vond het helemaal niet zo heel stom en het had haar ook kunnen gebeuren. Toch lief dat mensen dat zeggenquote:
Zijn die agenda's sowieso niet goedkoper bij Makro? Al weet ik niet 100% zeker of die ze hebben, maar mijn Succes-agenda-vulling is er altijd een paar euro goedkoperquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:09 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik mocht hem terugsturen van de mevrouw en ze vond het helemaal niet zo heel stom en het had haar ook kunnen gebeuren. Toch lief dat mensen dat zeggen
Je kan die ook gewoon bij de boekhandel kopen....Soms is het toch makkelijker om eerst iets te hebben vast gehad en dan te kopen /serieusquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:09 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik mocht hem terugsturen van de mevrouw en ze vond het helemaal niet zo heel stom en het had haar ook kunnen gebeuren. Toch lief dat mensen dat zeggen
Ik heb niet eens geeneens een pasje van de Makroquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn die agenda's sowieso niet goedkoper bij Makro? Al weet ik niet 100% zeker of die ze hebben, maar mijn Succes-agenda-vulling is er altijd een paar euro goedkoper
Dat is wel héél erg serieusquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:10 schreef Laysa het volgende:
Je kan die ook gewoon bij de boekhandel kopen....Soms is het toch makkelijker om eerst iets te hebben vast gehad en dan te kopen /serieus
Alsof wij ooit iets vunzigs zouden denken... Het idee!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:20 schreef Laysa het volgende:
Nou ja voordat er wat vunzigs werd gedacht
Precies, wij zijn hier altijd de braafheid zelve.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Alsof wij ooit iets vunzigs zouden denken... Het idee!
ja stomstomstomquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Alsof wij ooit iets vunzigs zouden denken... Het idee!
Wij toch nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:20 schreef Laysa het volgende:
nou ja, ik zit braaf te xboxen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:20 schreef Laysa het volgende:
En ik dat niet eens, kun je nagaan hoe braaf.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En ik dat niet eens, kun je nagaan hoe braaf.
Zal mij benieuwen wat ik krijg.quote:
Bestel een heel zwikkie bij bol.com, kies voor betalen met acceptgiro, stuur die die je niet wil terug, okthxbyequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:19 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geeneens een pasje van de Makro
En ik ben van de grote stappen snel thuis: klik-klik-klik-betalen-klaar en weer verder met andere dingen
[..]
Dat is wel héél erg serieus
Waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:37 schreef Qwea het volgende:
Zeg, die tijden van het wk... NL om 00:00 is dat onze tijd????
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)-voetbal#node_571671quote:"Op deze dagen speelt Oranje op het WK
Nederland is op het WK ingedeeld in Groep B. Wanneer speelt Nederland en waar?
De eerste wedstrijd:
Nederland speelt op 13 juni de openingswedstrijd tegen Spanje in Salvador. Spanje is de regerend wereldkampioen. Nederland verloor op dat WK de finale. De eerste groepswedstrijd van Oranje begint om 16.00 uur lokale tijd, in Nederland is het dan 5 uur later.
De tweede wedstrijd:
De tweede groepswedstrijd van het Nederlands elftal is op 18 juni in Porto Alegre tegen Australië. Dit duel begint om 13:00 uur Braziliaanse tijd. (18:00 uur in Nederland)
De derde wedstrijd:
Oranje sluit de groepsfase op 23 juni in Sao Paulo af tegen Chili. Ook deze wedstrijd begint om 13.00 uur Braziliaanse tijd (18:00 uur in Nederland)."
Ja, hopen dat ik 13-6 geen nachtdienst heb, tegen Spanje wil ik dan net weer niet missen.quote:
ik heb al een kruk bij Henk besteld voor de 13de!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, hopen dat ik 13-6 geen nachtdienst heb, tegen Spanje wil ik dan net weer niet missen.
Met een normale dienst kom ik naast je zitten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb al een kruk bij Henk besteld voor de 13de!
Ik vind het zo tof dat je hem net zo goddelijk vond als ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:53 schreef Qwea het volgende:
GREYS! Ik heb nog 2 van die lambs verpakkingen gekocht!!!!
Ik heb niet geschreeuwd,, hooguit luid getypt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb keelpijn van het schreeuwen tegen the voice. Ik moet me leren beheersen
Ik ook, ik ramde soms vol agressie op mijn toetsenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb niet geschreeuwd,, hooguit luid getypt.
Ja! Ik had hem mooi rosé van binnen ook nogquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het zo tof dat je hem net zo goddelijk vond als ik![]()
Bij elk hapje denk je echt 'hmmmmm ik hoop dat dit nooit op gaat' whehehe.
Bij de quote dacht ik nog dat het over 'een iemand' ging, ik wilde al snel terug gaan lezen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Ik had hem mooi rosé van binnen ook nogalleen next time minder tijm
Ik ga die varkenshaas morgen proberen
Ga ik volgende keer ook maar doen. Althans, proberen... ik maak me te drukquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb niet geschreeuwd,, hooguit luid getypt.
Welterusten schat.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef Bamba het volgende:
Greys? Die aardappel gratin, wat zit daar allemaal in? En doe je die in de oven? Hoeveel zou je nodig hebben voor 2 volwassenen en 1 kind?
Wat een boel vraagtekens
Zakelijk?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bestel een heel zwikkie bij bol.com, kies voor betalen met acceptgiro, stuur die die je niet wil terug, okthxbye
Hoe bedoel je, zakelijk? Ikniesnapniequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:20 schreef Queller het volgende:
[..]
Zakelijk?
Nee hoor, ik los het wel op
Wel ze lijken heel erg op onze aardappelgratins, wij rekenen idd 2 pp.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou toch wel zeggen twee per volwassene, tenzij kleine eter...
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh sorry, ik dacht dat ik alleen die gratins kon selecteren... faal
Je hebt ze met aardappel-broccoli geloof ik maar ik had de aardappel-kaas versiequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef Bamba het volgende:
Greys? Die aardappel gratin, wat zit daar allemaal in? En doe je die in de oven? Hoeveel zou je nodig hebben voor 2 volwassenen en 1 kind?
Wat een boel vraagtekens
We zijn alle 3 grote etersquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt ze met aardappel-broccoli geloof ik maar ik had de aardappel-kaas versie
Ja, in de oven, op de verpakking stond 20 minuten maar ik heb ze 30 minuten gedaan, gewoon goed kijken of ze al bruin genoeg zijn. Ik had ze op bakpapier gezet.
Ligt er aan of je grote eter bent, ik zou zeggen 4 of 5 in totaal. Kind eentje, jullie allebei 2. Of als jij niet zo'n grote eter bent kan je met één
Het ligt er óók nog aan wat je er bij gaat etenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
We zijn alle 3 grote eters![]()
Ik zal volgende week wel eens kijken bij de Lidl
![]()
Ik denk dat we die varkenshaas in kruidenkaas erbij gaan doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ligt er óók nog aan wat je er bij gaat eten
Als dat veel vlees is en veel groenten, red je het ook met eentje pp natuurlijk.
Ik hoop nog steeds die truffeldecoratiesaus te bemachtigen.
Zakelijke aankopen mag je toch niet zomaar terugsturenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe bedoel je, zakelijk? Ikniesnapnie
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
Queller, had je die kip gezien bovenaan in die krant van Lidl?
Label Rouge, 3 sterren dierenwelzijn, google maar op Label Rouge, heeeeele blije kippies zijn dat!
Jawel hoor. Ik heb er tenminste bij bol.com nog nooit problemen mee gehad wanneer ik bestelde op de bedrijfsnaam. Zijn er echt webwinkels die veel aan particulieren leveren die daar moeilijk over doen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:39 schreef Queller het volgende:
[..]
Zakelijke aankopen mag je toch niet zomaar terugsturen
Jazeker! De webwinkel waar ik voor werk zeker! Een beetje van alles op zich bestellen en weer laten ophalen als de kleur je niet aanstaat is er bij ons niet bijquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Jawel hoor. Ik heb er tenminste bij bol.com nog nooit problemen mee gehad wanneer ik bestelde op de bedrijfsnaam. Zijn er echt webwinkels die veel aan particulieren leveren die daar moeilijk over doen?
Aha, oke, weer wat geleerd. Maar bij bol.com kan het veilig (tenzij bol.com de webwinkel is waar jij voor werkt. Maar dat klopt niet met mijn eerdere ervaringen danquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Jazeker! De webwinkel waar ik voor werk zeker! Een beetje van alles op zich bestellen en weer laten ophalen als de kleur je niet aanstaat is er bij ons niet bij
Ik denk dat de reuzen er iets minder ingewikkeld over doen. En ik denk dat het ook een beetje afhankelijk is van de soort producten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Aha, oke, weer wat geleerd. Maar bij bol.com kan het veilig (tenzij bol.com de webwinkel is waar jij voor werkt. Maar dat klopt niet met mijn eerdere ervaringen dan)
Oke!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
Probeer volgende keer eens met alleen peper en flink wat knoflookprut
Doe je de varkenshaas met de kruidenkaas?
Dan moeten we zeker ineens heel braaf zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:52 schreef Queller het volgende:
We kunnen er natuurlijk voor kiezen om met z'n allen naar CUL te verhuizen
Zouden ze leuk vinden daar
Voor wanneer wil je die hebben? Want als het zo doorgaat, dikke kans met boe dat er over 4 weken weer een spuit in mag omdat het werkt... Dan ben ik in 010.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ligt er óók nog aan wat je er bij gaat eten
Als dat veel vlees is en veel groenten, red je het ook met eentje pp natuurlijk.
Ik hoop nog steeds die truffeldecoratiesaus te bemachtigen.
Vermoedelijk wel... Beetje jammerquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dan moeten we zeker ineens heel braaf zijn
Heel lief! Ik wil hem eigenlijk voor Kerst hebben, dus ik ga het morgenochtend even vragen bij Lidl wanneer en of ze nog komen. En anders wil ik er graag eentje via jou, want dan wil ik hem sws volgende maand proevenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor wanneer wil je die hebben? Want als het zo doorgaat, dikke kans met boe dat er over 4 weken weer een spuit in mag omdat het werkt... Dan ben ik in 010.
Ik kan er dus volgende week 1 meenemen.. Bemachtig je hem zelf, np hou ik hem. Lukt dat niet neem ik hem mee voor je?
Hmm... zullen we het dan maar niet doen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het spreekt mij in ieder geval niet heel erg aan
Oke! ik twijfel of hij niet in een bub vlop door de brievenbus past. Ga ik morgen testenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel lief! Ik wil hem eigenlijk voor Kerst hebben, dus ik ga het morgenochtend even vragen bij Lidl wanneer en of ze nog komen. En anders wil ik er graag eentje via jou, want dan wil ik hem sws volgende maand proeven
We zouden een proefperiode in kunnen lassen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:56 schreef Queller het volgende:
[..]
Hmm... zullen we het dan maar niet doen?
Count me inquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
We zouden een proefperiode in kunnen lassen?
Dat we het even als oefening een paar dagen proberen met de optie om terug te gaan als het niet bevalt? Ja, zou kunnenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
We zouden een proefperiode in kunnen lassen?
Ja, da-agquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:01 schreef Laysa het volgende:
Ik ga nergens![]()
Behalve naar mijn bed![]()
Trusten
Niet morgen al kopen dan hequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke! ik twijfel of hij niet in een bub vlop door de brievenbus past. Ga ik morgen testen
Die truffelpesto is, als je van pesto houdt (ik niet) erg goed te doen trouwens.
Ohja als jij ook ff wilt kijken graag, want jou zie ik nog voor de Kerstquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Krees, ik kan wel ff kijken voor die saus bij onze Liedelt
Trusten!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:01 schreef Laysa het volgende:
Ik ga nergens![]()
Behalve naar mijn bed![]()
Trusten
*plop*quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
De Aldi kerstfolder staat online. Ik herhaal: De Aldi-kerstfolder staat online. Alle koopjesjagers verzamelen! Ding-dong! Einde mededeling!
tis de vader van een vriend, dus ga voor die vriend.quote:
Ja behoorlijk maar wel fijn dat je dat doet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis de vader van een vriend, dus ga voor die vriend.
Tis zo vroeg
sterkte en zulke vrienden zoals jij zijn belangrijk!!quote:
Lidlquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik krijg trek van dit topic. En had t van de week nog met IB over kangoeroekomt omdat ik masterchef australia aan t kijken ben vanaf seizoen 1.
Aldi is een kutwinkelquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
De Aldi kerstfolder staat online. Ik herhaal: De Aldi-kerstfolder staat online. Alle koopjesjagers verzamelen! Ding-dong! Einde mededeling!
Kangaroe vond ik ook niet bijzonder. Zal die van de lidl nog wel ff halen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lidl
Ik vond er niet veel aan, trouwens (in het algemeen, die van de Lidl heb ik niet geproefd).
Sterkte en fijn dat je dit voor je vriend doetquote:
Ja en zo laat in de zwangerschap nog .quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:24 schreef Adnap het volgende:
Gut lees net dat Rabia en Rafael hun kindje zijn verloren, voor haar dus al de 2e zwangerschap waarbij het kindje het niet haalt.
Leukquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mogguh!
Mag binnenkort foto's maken bij een Duits asiel, ben benieuwd.. had een mail gestuurd en ze vonden het een leuk idee.
Nou ik zal Boe wel eens een briefje sturen dat haastige spoed zelden goed is, dat je langzaam moet opbouwen en dat hij in zijn handen mag knijpen met zo'n vrouwtjequote:Op zaterdag 7 december 2013 09:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aldi is een kutwinkelEn die folder is ook kuuuuuuut
Baloe moest met me praten zei moDus we hebben net een goed gesprek gehad, en Baloe is niet tevreden over me. Hij mag maar tot het zebrapad van me (rustig opbouwen!) en hij wilde oversteken
![]()
Dus ik kreeg als vrouwtje zijnde een onvoldoende
Danku!quote:
Ongeduldig jetjequote:Op zaterdag 7 december 2013 12:28 schreef Candaasje het volgende:
Als jullie mij er liever niet bij willen hebben mogen jullie het gewoon zeggen hoor....begrijp ik best![]()
Dit is beter voor Frasier denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:32 schreef sararaats het volgende:
ik ben aan het poeszitten poessitten. heel leuk want Frasier slaapt toch en dan kan ik aan de pc bij m'n ouders
Leven op zaterdag.... ken ik niet..... zelfs de konijnen liggen nog te maffen!quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Ongeduldig jetjeer zijn mensen die soms een soort van leven hebben op zaterdag
Ha Candaasje komt sushiën![]()
![]()
![]()
Zo goed![]()
noemt het zo? oepsquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit is beter voor Frasier denk ik, geef hem maar een lekkere knuffel van mij
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Danku!
Ik hou hem nog heel even op onder voorbehoud (wegens de financiën), maar ik kan waarschijnlijk de 11 eindelijk een keertje echt komen!
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:12 schreef Ynske het volgende:
Boh, wat is zo'n begrafenis toch altijd zwaar.
ben er doodmoe van.
Sterkte!quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:12 schreef Ynske het volgende:
ben er doodmoe van.
ben er doodmoe van.
ben er doodmoe van.
Ja die hakken er in, vanavond maar in relax stand meidquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:12 schreef Ynske het volgende:
ben er doodmoe van.
Sterkte!quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:12 schreef Ynske het volgende:
ben er doodmoe van.
k lig idd op de bank.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:15 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ja die hakken er in, vanavond maar in relax stand meid
jij waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:02 schreef Oognip het volgende:
Gaat iemand nog wat leuks doen vanavond?
zit nu rtl late nicht van gisteren te kijken. Straks nog De Kwis terugkijken en beetje voetbal en dan is de dag weer om.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:02 schreef Oognip het volgende:
Gaat iemand nog wat leuks doen vanavond?
Geloof ik best, rotdagen zijn dat.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:12 schreef Ynske het volgende:
ben er doodmoe van.
Nee joh, de dag is pas om na 23:59:59quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
zit nu rtl late nicht van gisteren te kijken. Straks nog De Kwis terugkijken en beetje voetbal en dan is de dag weer om.
Een late nicht?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
zit nu rtl late nicht van gisteren te kijken. Straks nog De Kwis terugkijken en beetje voetbal en dan is de dag weer om.
Morgen? Niet.quote:
quote:
ik moet om 9 uur aantreden @ work dus om 7:00quote:
Werken op zondag.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik moet om 9 uur aantreden @ work dus om 7:00
ga 26ste ook werken, klaag me aan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Werken op zondag.
Blij dat ik niet gereformeerd ben, anders had ik boos op je moeten worden en daar heb ik geen zin in.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Werken op zondag.
Blij dat ik niet gereformeerd ben, anders had ik boos op je moeten worden en daar heb ik geen zin in.
hier 24/25 en26 de klosquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ga 26ste ook werken, klaag me aan.
Pff, ik ook, maar alleen 's nachts.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ga 26ste ook werken, klaag me aan.
25ste niet en 24ste vast wel, dat horen we pas woensdag geloof ik.quote:
JA, als je al weinig concerten geeft is het wel extra pijnlijk om net dan keelpijn te hebben.quote:
1 van dr 87 kids is ziek. Ach ja. That's life. Ze zingt btw wel goed daar bij RTL.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
JA, als je al weinig concerten geeft is het wel extra pijnlijk om net dan keelpijn te hebben.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
1 van dr 87 kids is ziek. Ach ja. That's life. Ze zingt btw wel goed daar bij RTL.
Dat zeker, viel me gisteren ook al op.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
1 van dr 87 kids is ziek. Ach ja. That's life. Ze zingt btw wel goed daar bij RTL.
Serieus, bij 4 al?quote:
nou ja, ze zijn dan ook van 2 verschillende vaders.quote:
doe jij maar Neandertalertellen: 1,2 veelquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:27 schreef Takaiki het volgende:
[..]
doe jij maar Neandertalertellen: 1,2 veel
ik ga wel weer leren tellen met Elmo.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:27 schreef Takaiki het volgende:
[..]
doe jij maar Neandertalertellen: 1,2 veel
Of met de Count.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ga wel weer leren tellen met Elmo.
Hey man.quote:
komt goed hoor en als je je echt verveeld kan je bellen hoorquote:Op zondag 8 december 2013 08:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hey man.![]()
Werk ze straks.
Ik zal aan je denken terwijl ik niks doe.![]()
Tegen 10ct per minuut zeker?quote:Op zondag 8 december 2013 08:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
komt goed hoor en als je je echt verveeld kan je bellen hoor
gratieschquote:Op zondag 8 december 2013 08:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tegen 10ct per minuut zeker?![]()
Ik denk dat ik mijn dag wel doorkom.
Gratis?!quote:
zit nog in de tramquote:Op zondag 8 december 2013 08:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gratis?!
Dat hoef je tegen mij geen 2 keer te zeggen, ik zit al te bellen.
Maakt niet uit, ik heb het nummer toch niet.quote:
nummer is te googlen. Zijn wel eens FOK!kers geweest die belde. Heb Dr Flash keer aan de lijn gehad.quote:Op zondag 8 december 2013 08:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb het nummer toch niet.
Ik dacht, zolang het gratis is ga ik gewoon net zo lang allerlei nummers bellen tot ik jou aan de lijn heb. Zou nog leuker zijn als het net wat vroeger was.
quote:Op zondag 8 december 2013 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Jullie zien er allemaal bijzonder wakker uit
Ja, goed. Sjokt rustig, staat veel meer op zijn poot, hinkt amper. Wil spelen op het gras, sleept ballen die ik net in zijn fucking bak heb gegooid er weer uit, ligt onwijs in de weg (voor de deur). Dus ja, het gaat wel goed met die dikzakquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 10:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, goed. Sjokt rustig, staat veel meer op zijn poot, hinkt amper. Wil spelen op het gras, sleept ballen die ik net in zijn fucking bak heb gegooid er weer uit, ligt onwijs in de weg (voor de deur). Dus ja, het gaat wel goed met die dikzak![]()
[ afbeelding ]
Wat fijn dat de spuiten verbetering brengenquote:Op zondag 8 december 2013 10:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, goed. Sjokt rustig, staat veel meer op zijn poot, hinkt amper. Wil spelen op het gras, sleept ballen die ik net in zijn fucking bak heb gegooid er weer uit, ligt onwijs in de weg (voor de deur). Dus ja, het gaat wel goed met die dikzak![]()
[ afbeelding ]
Ja, écht. Ik ben zoveel stress kwijt nuquote:Op zondag 8 december 2013 10:25 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat fijn dat de spuiten verbetering brengen
Hoe was je hotel?quote:Op zondag 8 december 2013 10:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Blije Boe
*buuuurp* Dat was het Beuningens ontbijt, nu weer op naar Frieschland....naar mien poessies
Dat zal de dierenarts lekker vinden!quote:Op zondag 8 december 2013 10:41 schreef Qwea het volgende:
Ja, écht. Ik ben zoveel stress kwijt nu
Moet morgen weer bellen hoe het gaat en dan gelijk nieuwe afspraak maken. Maar mén wat ben ik blij. Ik heb hem beloofd, omdat hij het zo goed doet, hij met kerst (alle 2 de dagen) zo'n lambchop krijgt van me. Gewoon, omdat hij niet opgeeft
quote:Op zondag 8 december 2013 10:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zal de dierenarts lekker vinden!
[..]
zit op werk dus ik moet wel. Ben aan het stoeien met de nieuwe sharepoint lay-out.quote:Op zondag 8 december 2013 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Jullie zien er allemaal bijzonder wakker uit
[..]
Wat een lekker blij hoofd!quote:Op zondag 8 december 2013 10:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kamer viel ietwat tegenquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kamer viel ietwat tegen
De bar was erg mooi en knus, maar ging 23 uur al dicht, maar gelukkig lagen er wijn en bier en vreterij in den kofferbak, dus we hebben ons niet verveeld
Zaterdag de hele dag in Duitsland geweest; lekker over de kerstmarkt en lekker uit eten en nu weer heerlijk thuis bij de poessies
Wat een blij hoofdquote:Op zondag 8 december 2013 10:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toffe film he?quote:Op zondag 8 december 2013 15:27 schreef Greys het volgende:
Oh jongens, ik heb De Marathon voor het eerst gezien gister op het filmnet van het hotel.![]()
![]()
![]()
![]()
Daar had ik me nou serieus echt geen hol van voorgesteld, ben ook niet in de bioscoop gaan kijken. Wat een vergissing, wat een topfilm!
Ik ookquote:Op zondag 8 december 2013 15:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Toffe film he?
Al heb ik wel keihard zitten janken
Ja, was allemaal echt mooi he.quote:Op zondag 8 december 2013 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En niet alleen op het te verwachten moment, maar ook al toen er nog niks te janken viel (toen ze bv met zijn vieren de Koopgoot in kwamen rennen tijdens de 30 km oefenronde). Door de muziek en het bizar goede acteren gewoon.
Ja, vooral die Gamma gozertquote:Maar ook vreselijk hard gelachen.
En dat gevloek en getier, zó goed Rotterdams
Die ook jaquote:Die kerel die tegenwoordig Sinterklaas is, wat een TOPacteur
Dat zekerquote:Ik had hier serieus echt niks van verwacht, maar het is een pareltje.
Allebei de Gamma-mannen hebben zich met script bemoeit. Alleen heeft Martin, met dat matje, een grote veel grotere rol!quote:Op zondag 8 december 2013 15:42 schreef Greys het volgende:
Ja die Gamma gozert moest ik idd het hardst om lachen, wat een platte muil![]()
Die heeft trouwens ook het script grotendeels geschrevenHij alle grappige stukken en een ander de dramastukken en samen wordt dat echt briljant.
Die gaat er uitquote:Op zondag 8 december 2013 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een blij hoofd![]()
![]()
Pas je wel op met die lamb chops voor Boe, dat ie niet in het botje stikt ofzo![]()
![]()
Ok gelukkigquote:
Oke, ik ben om... Zou ie op Netflix te vinden zijnquote:Op zondag 8 december 2013 15:27 schreef Greys het volgende:
Oh jongens, ik heb De Marathon voor het eerst gezien gister op het filmnet van het hotel.![]()
![]()
![]()
![]()
Daar had ik me nou serieus echt geen hol van voorgesteld, ben ook niet in de bioscoop gaan kijken. Wat een vergissing, wat een topfilm!
Het enige verhaal wat ik ken dat 'De Marathon' heet is het boek van Stephan King, maar ik denk niet dat die snel verfilmd zal worden.quote:
Hun bezoekje aan Amsterdam, ik heb toch zo hard gelachenquote:Op zondag 8 december 2013 15:58 schreef MissBliss het volgende:
De MarathonIdd erg leuk!
Met Take The Long Way Home van Supertramp
Kijkt gozert, de trailert!quote:Op zondag 8 december 2013 16:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het enige verhaal wat ik ken dat 'De Marathon' heet is het boek van Stephan King, maar ik denk niet dat die snel verfilmd zal worden.
Wij hebben hem in de bioscoop gekeken, toen hij al een hele tijd uit was dus ik had een vrij lege zaal verwacht, maar de zaal zat helemaal vol! In Amsterdamquote:Op zondag 8 december 2013 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hun bezoekje aan Amsterdam, ik heb toch zo hard gelachen
Knap dat ze een film hebben weten te maken over Rotterdammers, in Rotterdam, met alleen maar vette Rotterdamse accenten... en dat Amsterdammers de film ook leuk vinden
Beter, die moet ik ook zien!quote:Op zondag 8 december 2013 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijkt gozert, de trailert!
(Maar de hele film is vele malen toffer, en dat is niet vaak met een trailer, daar zitten vaak de leukste stukjes al in...)
Wat tof van die volle bioscoopzaal in Amsterdamquote:Op zondag 8 december 2013 16:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij hebben hem in de bioscoop gekeken, toen hij al een hele tijd uit was dus ik had een vrij lege zaal verwacht, maar de zaal zat helemaal vol! In Amsterdam
Hmm, ik ga hem binnenkort nog eens kijken denk ikOp Netflix
Ja, ze moesten lachenquote:Op zondag 8 december 2013 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat tof van die volle bioscoopzaal in AmsterdamMoesten ze hard lachen?
En dan te bedenken dat ze het script 10 jaar geleden al klaar hadden maar niemand het wilde verfilmen en ze er zo lang mee hebben lopen te leuren![]()
Ik ga hem ook zeker nog een keer kijken, wie had dat gedacht!
Die uitspraken waren ook allemaal zo echt Rotterdams.quote:Op zondag 8 december 2013 16:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ze moesten lachen
Ik vind het Rotterdams accent zo leukLeuker dan Amsterdams. Zelf ben ik vrijwel accentloos geloof ik. Re heeft ook geen Rotterdams accent.
Doenquote:
Jaaaaaaaaaa jij ook kijkenquote:Op zondag 8 december 2013 15:53 schreef Queller het volgende:
[..]
Oke, ik ben om... Zou ie op Netflix te vinden zijn(ik weet niet hoe Netflix werkt, dus ik moet het zo ff aan de beeb gaan vragen
)
Zal zo eens kijken of ie erop staat.quote:Op zondag 8 december 2013 15:53 schreef Queller het volgende:
[..]
Oke, ik ben om... Zou ie op Netflix te vinden zijn(ik weet niet hoe Netflix werkt, dus ik moet het zo ff aan de beeb gaan vragen
)
Egwelquote:Op zondag 8 december 2013 16:28 schreef roos85 het volgende:
Hebben jullie Orange is the new black al gezien?
Ja! Superleuke serie!quote:Op zondag 8 december 2013 16:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zal zo eens kijken of ie erop staat.
Hebben jullie Orange is the new black al gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |