Soms zijn we zeikwijven en botte lullen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje blijven hangen na het kitty avontuur van de week.
Jullie zijn gezellig
Heul niet, ik hou daar wel vanquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Beetje angsthaas voor vrouwen ben je wel hè?
Ik ben zeker wereldvreemd als ik niet weet wie Pieter Derks is?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:18 schreef Toekito het volgende:
Pieter Derks is ff lekker hard tegen het Koningshuis op Ned 3
Oh hoiquote:
Nou ditquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms zijn we zeikwijven en botte lullen.
We zijn net echte mensen
Ik ontken allesquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms zijn we zeikwijven en botte lullen.
We zijn net echte mensen
Pieter Derksquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:18 schreef Toekito het volgende:
De huiscabaretier van DWDD.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zeker wereldvreemd als ik niet weet wie Pieter Derks is?
Heeft bij ons in huis gewoond, mocht 'm niet zo.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Dat kijk ik niet bijster veel want ik kan die Van Nieuwkerk niet velenquote:
De slimste mensquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hebben met Pieter Derks in één huis gewoond. Of iig met zijn vriendin en hij was er vaak en heeft even poosje fulltime bij ons gewoond.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:18 schreef Toekito het volgende:
oh, ik bewonder MvN, wou dat ik hem was. Soms. Want ben ook wel blij met wie ikzelf ben.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Dat kijk ik niet bijster veel want ik kan die Van Nieuwkerk niet velen
Oh, grappigquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wij hebben met Pieter Derks in één huis gewoond. Of iig met zijn vriendin en hij was er vaak en heeft even poosje fulltime bij ons gewoond.
Af en toe wel grappig maar irl beetje raar. En zn vriendin al helemaalVrouw tegenwoordig btw.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heeft bij ons in huis gewoond, mocht 'm niet zo.
Die indruk had ik al een beetje, dat je hem niet zo mochtquote:
veel plezierquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:21 schreef IrishBastard het volgende:
Wij gaan zuipenkennismaken met de buren
Jij zou graag omhoog gevallen willen zijn?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh, ik bewonder MvN, wou dat ik hem was. Soms. Want ben ook wel blij met wie ikzelf ben.
Nou ik vind jou leuker dan MvN , want die moet ik ook niet zoquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh, ik bewonder MvN, wou dat ik hem was. Soms. Want ben ook wel blij met wie ikzelf ben.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:21 schreef IrishBastard het volgende:
Wij gaan zuipenkennismaken met de buren
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee, journalistquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jij zou graag omhoog gevallen willen zijn?
Nee omdat ik dan de macht hebt om TV-programma's te maken die ik leuk vindt en een goede stukjes schrijver ben.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Omdat je dan ook lekker iedereen slechts halve zinnen kunt laten zeggen omdat je ze steeds in de rede valt?
Vind ik al heel wat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Omdat je dan ook lekker iedereen slechts halve zinnen kunt laten zeggen omdat je ze steeds in de rede valt?
Ja maar jij zegt sowieso al weinig.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vind ik al heel wat.
Ik heb mensen op werk lopen waarbij je echt trots op jezelf mag zijn als je er al een halve zin tussen krijgt.
True.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja maar jij zegt sowieso al weinig.
By farquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat was idd het beste onderwerp vandaag
Gaat ie gewoon helemaal niet aan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik krijg de tv niet aan de praat en the voice en help!!!
tabletquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik krijg de tv niet aan de praat en the voice en help!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |