Bij de quote dacht ik nog dat het over 'een iemand' ging, ik wilde al snel terug gaan lezen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Ik had hem mooi rosé van binnen ook nogalleen next time minder tijm
Ik ga die varkenshaas morgen proberen
Ga ik volgende keer ook maar doen. Althans, proberen... ik maak me te drukquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb niet geschreeuwd,, hooguit luid getypt.
Welterusten schat.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef Bamba het volgende:
Greys? Die aardappel gratin, wat zit daar allemaal in? En doe je die in de oven? Hoeveel zou je nodig hebben voor 2 volwassenen en 1 kind?
Wat een boel vraagtekens
Zakelijk?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bestel een heel zwikkie bij bol.com, kies voor betalen met acceptgiro, stuur die die je niet wil terug, okthxbye
Hoe bedoel je, zakelijk? Ikniesnapniequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:20 schreef Queller het volgende:
[..]
Zakelijk?
Nee hoor, ik los het wel op
Wel ze lijken heel erg op onze aardappelgratins, wij rekenen idd 2 pp.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou toch wel zeggen twee per volwassene, tenzij kleine eter...
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh sorry, ik dacht dat ik alleen die gratins kon selecteren... faal
Je hebt ze met aardappel-broccoli geloof ik maar ik had de aardappel-kaas versiequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef Bamba het volgende:
Greys? Die aardappel gratin, wat zit daar allemaal in? En doe je die in de oven? Hoeveel zou je nodig hebben voor 2 volwassenen en 1 kind?
Wat een boel vraagtekens
We zijn alle 3 grote etersquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt ze met aardappel-broccoli geloof ik maar ik had de aardappel-kaas versie
Ja, in de oven, op de verpakking stond 20 minuten maar ik heb ze 30 minuten gedaan, gewoon goed kijken of ze al bruin genoeg zijn. Ik had ze op bakpapier gezet.
Ligt er aan of je grote eter bent, ik zou zeggen 4 of 5 in totaal. Kind eentje, jullie allebei 2. Of als jij niet zo'n grote eter bent kan je met één
Het ligt er óók nog aan wat je er bij gaat etenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
We zijn alle 3 grote eters![]()
Ik zal volgende week wel eens kijken bij de Lidl
![]()
Ik denk dat we die varkenshaas in kruidenkaas erbij gaan doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ligt er óók nog aan wat je er bij gaat eten
Als dat veel vlees is en veel groenten, red je het ook met eentje pp natuurlijk.
Ik hoop nog steeds die truffeldecoratiesaus te bemachtigen.
Zakelijke aankopen mag je toch niet zomaar terugsturenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe bedoel je, zakelijk? Ikniesnapnie
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
Queller, had je die kip gezien bovenaan in die krant van Lidl?
Label Rouge, 3 sterren dierenwelzijn, google maar op Label Rouge, heeeeele blije kippies zijn dat!
Jawel hoor. Ik heb er tenminste bij bol.com nog nooit problemen mee gehad wanneer ik bestelde op de bedrijfsnaam. Zijn er echt webwinkels die veel aan particulieren leveren die daar moeilijk over doen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:39 schreef Queller het volgende:
[..]
Zakelijke aankopen mag je toch niet zomaar terugsturen
Jazeker! De webwinkel waar ik voor werk zeker! Een beetje van alles op zich bestellen en weer laten ophalen als de kleur je niet aanstaat is er bij ons niet bijquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Jawel hoor. Ik heb er tenminste bij bol.com nog nooit problemen mee gehad wanneer ik bestelde op de bedrijfsnaam. Zijn er echt webwinkels die veel aan particulieren leveren die daar moeilijk over doen?
Aha, oke, weer wat geleerd. Maar bij bol.com kan het veilig (tenzij bol.com de webwinkel is waar jij voor werkt. Maar dat klopt niet met mijn eerdere ervaringen danquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Jazeker! De webwinkel waar ik voor werk zeker! Een beetje van alles op zich bestellen en weer laten ophalen als de kleur je niet aanstaat is er bij ons niet bij
Ik denk dat de reuzen er iets minder ingewikkeld over doen. En ik denk dat het ook een beetje afhankelijk is van de soort producten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Aha, oke, weer wat geleerd. Maar bij bol.com kan het veilig (tenzij bol.com de webwinkel is waar jij voor werkt. Maar dat klopt niet met mijn eerdere ervaringen dan)
Oke!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
Probeer volgende keer eens met alleen peper en flink wat knoflookprut
Doe je de varkenshaas met de kruidenkaas?
Dan moeten we zeker ineens heel braaf zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:52 schreef Queller het volgende:
We kunnen er natuurlijk voor kiezen om met z'n allen naar CUL te verhuizen
Zouden ze leuk vinden daar
Voor wanneer wil je die hebben? Want als het zo doorgaat, dikke kans met boe dat er over 4 weken weer een spuit in mag omdat het werkt... Dan ben ik in 010.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ligt er óók nog aan wat je er bij gaat eten
Als dat veel vlees is en veel groenten, red je het ook met eentje pp natuurlijk.
Ik hoop nog steeds die truffeldecoratiesaus te bemachtigen.
Vermoedelijk wel... Beetje jammerquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dan moeten we zeker ineens heel braaf zijn
Heel lief! Ik wil hem eigenlijk voor Kerst hebben, dus ik ga het morgenochtend even vragen bij Lidl wanneer en of ze nog komen. En anders wil ik er graag eentje via jou, want dan wil ik hem sws volgende maand proevenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor wanneer wil je die hebben? Want als het zo doorgaat, dikke kans met boe dat er over 4 weken weer een spuit in mag omdat het werkt... Dan ben ik in 010.
Ik kan er dus volgende week 1 meenemen.. Bemachtig je hem zelf, np hou ik hem. Lukt dat niet neem ik hem mee voor je?
Hmm... zullen we het dan maar niet doen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het spreekt mij in ieder geval niet heel erg aan
Oke! ik twijfel of hij niet in een bub vlop door de brievenbus past. Ga ik morgen testenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel lief! Ik wil hem eigenlijk voor Kerst hebben, dus ik ga het morgenochtend even vragen bij Lidl wanneer en of ze nog komen. En anders wil ik er graag eentje via jou, want dan wil ik hem sws volgende maand proeven
We zouden een proefperiode in kunnen lassen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:56 schreef Queller het volgende:
[..]
Hmm... zullen we het dan maar niet doen?
Count me inquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
We zouden een proefperiode in kunnen lassen?
Dat we het even als oefening een paar dagen proberen met de optie om terug te gaan als het niet bevalt? Ja, zou kunnenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
We zouden een proefperiode in kunnen lassen?
Ja, da-agquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:01 schreef Laysa het volgende:
Ik ga nergens![]()
Behalve naar mijn bed![]()
Trusten
Niet morgen al kopen dan hequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke! ik twijfel of hij niet in een bub vlop door de brievenbus past. Ga ik morgen testen
Die truffelpesto is, als je van pesto houdt (ik niet) erg goed te doen trouwens.
Ohja als jij ook ff wilt kijken graag, want jou zie ik nog voor de Kerstquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Krees, ik kan wel ff kijken voor die saus bij onze Liedelt
Trusten!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:01 schreef Laysa het volgende:
Ik ga nergens![]()
Behalve naar mijn bed![]()
Trusten
*plop*quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
De Aldi kerstfolder staat online. Ik herhaal: De Aldi-kerstfolder staat online. Alle koopjesjagers verzamelen! Ding-dong! Einde mededeling!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |