Ja! Ik had hem mooi rosé van binnen ook nogquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het zo tof dat je hem net zo goddelijk vond als ik![]()
Bij elk hapje denk je echt 'hmmmmm ik hoop dat dit nooit op gaat' whehehe.
Bij de quote dacht ik nog dat het over 'een iemand' ging, ik wilde al snel terug gaan lezen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Ik had hem mooi rosé van binnen ook nogalleen next time minder tijm
Ik ga die varkenshaas morgen proberen
Ga ik volgende keer ook maar doen. Althans, proberen... ik maak me te drukquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb niet geschreeuwd,, hooguit luid getypt.
Welterusten schat.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef Bamba het volgende:
Greys? Die aardappel gratin, wat zit daar allemaal in? En doe je die in de oven? Hoeveel zou je nodig hebben voor 2 volwassenen en 1 kind?
Wat een boel vraagtekens
Zakelijk?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bestel een heel zwikkie bij bol.com, kies voor betalen met acceptgiro, stuur die die je niet wil terug, okthxbye
Hoe bedoel je, zakelijk? Ikniesnapniequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:20 schreef Queller het volgende:
[..]
Zakelijk?
Nee hoor, ik los het wel op
Wel ze lijken heel erg op onze aardappelgratins, wij rekenen idd 2 pp.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou toch wel zeggen twee per volwassene, tenzij kleine eter...
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh sorry, ik dacht dat ik alleen die gratins kon selecteren... faal
Je hebt ze met aardappel-broccoli geloof ik maar ik had de aardappel-kaas versiequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef Bamba het volgende:
Greys? Die aardappel gratin, wat zit daar allemaal in? En doe je die in de oven? Hoeveel zou je nodig hebben voor 2 volwassenen en 1 kind?
Wat een boel vraagtekens
We zijn alle 3 grote etersquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt ze met aardappel-broccoli geloof ik maar ik had de aardappel-kaas versie
Ja, in de oven, op de verpakking stond 20 minuten maar ik heb ze 30 minuten gedaan, gewoon goed kijken of ze al bruin genoeg zijn. Ik had ze op bakpapier gezet.
Ligt er aan of je grote eter bent, ik zou zeggen 4 of 5 in totaal. Kind eentje, jullie allebei 2. Of als jij niet zo'n grote eter bent kan je met één
Het ligt er óók nog aan wat je er bij gaat etenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
We zijn alle 3 grote eters![]()
Ik zal volgende week wel eens kijken bij de Lidl
![]()
Ik denk dat we die varkenshaas in kruidenkaas erbij gaan doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ligt er óók nog aan wat je er bij gaat eten
Als dat veel vlees is en veel groenten, red je het ook met eentje pp natuurlijk.
Ik hoop nog steeds die truffeldecoratiesaus te bemachtigen.
Zakelijke aankopen mag je toch niet zomaar terugsturenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe bedoel je, zakelijk? Ikniesnapnie
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
Queller, had je die kip gezien bovenaan in die krant van Lidl?
Label Rouge, 3 sterren dierenwelzijn, google maar op Label Rouge, heeeeele blije kippies zijn dat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |