Hey man.quote:
komt goed hoor en als je je echt verveeld kan je bellen hoorquote:Op zondag 8 december 2013 08:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hey man.![]()
Werk ze straks.
Ik zal aan je denken terwijl ik niks doe.![]()
Tegen 10ct per minuut zeker?quote:Op zondag 8 december 2013 08:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
komt goed hoor en als je je echt verveeld kan je bellen hoor
gratieschquote:Op zondag 8 december 2013 08:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tegen 10ct per minuut zeker?![]()
Ik denk dat ik mijn dag wel doorkom.
Gratis?!quote:
zit nog in de tramquote:Op zondag 8 december 2013 08:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gratis?!
Dat hoef je tegen mij geen 2 keer te zeggen, ik zit al te bellen.
Maakt niet uit, ik heb het nummer toch niet.quote:
nummer is te googlen. Zijn wel eens FOK!kers geweest die belde. Heb Dr Flash keer aan de lijn gehad.quote:Op zondag 8 december 2013 08:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb het nummer toch niet.
Ik dacht, zolang het gratis is ga ik gewoon net zo lang allerlei nummers bellen tot ik jou aan de lijn heb. Zou nog leuker zijn als het net wat vroeger was.
quote:Op zondag 8 december 2013 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Jullie zien er allemaal bijzonder wakker uit
Ja, goed. Sjokt rustig, staat veel meer op zijn poot, hinkt amper. Wil spelen op het gras, sleept ballen die ik net in zijn fucking bak heb gegooid er weer uit, ligt onwijs in de weg (voor de deur). Dus ja, het gaat wel goed met die dikzakquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 10:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, goed. Sjokt rustig, staat veel meer op zijn poot, hinkt amper. Wil spelen op het gras, sleept ballen die ik net in zijn fucking bak heb gegooid er weer uit, ligt onwijs in de weg (voor de deur). Dus ja, het gaat wel goed met die dikzak![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |