Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
GEEN PANIEKquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat ie gewoon helemaal niet aan?
PANIEK!
Nou, ik kijk tv via de pc en ik druk op het knopje en hij doet niks en ik kan op de pc van D niet vinden hoe hij aan moet en PANIEK PANIEK!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat ie gewoon helemaal niet aan?
PANIEK!
Ah, dat je dat weet dat het precies nu begint is al een goed tekenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
GEEN PANIEK D IS THUIS IK HERHAAL..... geen paniek D is thuis.... pfoe, het begint ook echt nu
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Het geluid doet het alleen niet, maar het is toch Sandra dus die hoef ik toch niet te horen
En D. heeft de tv ingepikt voor het voetbal?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
GEEN PANIEK D IS THUIS IK HERHAAL..... geen paniek D is thuis.... pfoe, het begint ook echt nu
Nou dat geldt ook wel voor sommige kandidaten , geen geluid kan echt een vooruitgang zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Het geluid doet het alleen niet, maar het is toch Sandra dus die hoef ik toch niet te horen
D ende voetbal? Nee, da's meer mijn dingquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En D. heeft de tv ingepikt voor het voetbal?
Ik denk dat ik precies dat denk wat jij bedoeldquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:39 schreef Laysa het volgende:
Beetje jammer dat Astrid Joosten de magie van Mandela heeft gemaakt
Dat zou echt mega knap zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik precies dat denk wat jij bedoeld
Soms is het zo geinig zingende mensen te zien zonder geluid. Die mimiekquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dat geldt ook wel voor sommige kandidaten , geen geluid kan echt een vooruitgang zijn
U praat in raadselenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zou echt mega knap zijn![]()
maar ik denk dat jij om andere, zeer terechte, redenen een hekel aan haar hebt
Geenszins maar Mandela staat wel even een heel stukje hoger in mijn potje echte mensenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zou echt mega knap zijn![]()
maar ik denk dat jij om andere, zeer terechte, redenen een hekel aan haar hebt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oningeteresseerd kutwijf![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:49 schreef Laysa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar het stinkt is het warm.
Sinterklaas was gisterenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:51 schreef tombolafan het volgende:
Boiler de boiler, wat een gespoiler
hij is jarig vandaagquote:
Welke zijn dat Q?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:53 schreef Qwea het volgende:
GREYS! Ik heb nog 2 van die lambs verpakkingen gekocht!!!!
Ik vond haar vroeger ook arrogant, al vond ik haar wel weer goed in dat taalspelletje (hoe heet het ook weer), ze leek milder sinds haar man overleden is of is dat ook slechts schijn dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:52 schreef tombolafan het volgende:
Wat een debiel laysa!
Ze is ook arrogant in het echt, dr zus ook
hahahahaquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:53 schreef Laysa het volgende:
Mijn vader heeft haar natuurlijk wel gevraagd of ze goed in dr kop was en dat ze dus knetter ongeloofwaardig was
Tjesusquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha
Toen ik 2 was heb ik benzine over me heen gekregen bij een benzinestation in Duitsland, en toen ging er ook een debiel staan roken
Mn moeder was not amused
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha
Toen ik 2 was heb ik benzine over me heen gekregen bij een benzinestation in Duitsland, en toen ging er ook een debiel staan roken
Mn moeder was not amused
geen idee, laatste keer dat ik dr zag is jaar of 10 geleden ik ontloop dr nu lieverquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik vond haar vroeger ook arrogant, al vond ik haar wel weer goed in dat taalspelletje (hoe heet het ook weer), ze leek milder sinds haar man overleden is of is dat ook slechts schijn dan?
eh, juist wel dusquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
TjesusStak hij nog net geen peuk op zeker?
Eerlijk, ik hou niet van spelletjes dus zie haar ook nooit, behalve heel soms in Dat Kan Niet waar Zijn maar dat is bepaald ook niet lollig (al dan niet lollig bedoeld).quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
geen idee, laatste keer dat ik dr zag is jaar of 10 geleden ik ontloop dr nu liever
Uhm, nieuw-zeelandse lamsschouder. Merk deluxe, 350gr (2stks) 4,50.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Welke zijn dat Q?
Voor op het lijstje van maandag
[..]Dat is idd een idiote en ontzettende domme vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oningeteresseerd kutwijf![]()
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ik ga niet eens meer durven zeggen hoe je die zelf zou kunnen marinerenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhm, nieuw-zeelandse lamsschouder. Merk deluxe, 350gr (2stks) 4,50.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer durven zeggen hoe je die zelf zou kunnen marineren
Ik had ze echt goddelijk gemarineerd. Maar nieuwe tips zijn welkom!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer durven zeggen hoe je die zelf zou kunnen marineren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |