tis de vader van een vriend, dus ga voor die vriend.quote:
Ja behoorlijk maar wel fijn dat je dat doet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis de vader van een vriend, dus ga voor die vriend.
Tis zo vroeg
sterkte en zulke vrienden zoals jij zijn belangrijk!!quote:
Lidlquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik krijg trek van dit topic. En had t van de week nog met IB over kangoeroekomt omdat ik masterchef australia aan t kijken ben vanaf seizoen 1.
Aldi is een kutwinkelquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
De Aldi kerstfolder staat online. Ik herhaal: De Aldi-kerstfolder staat online. Alle koopjesjagers verzamelen! Ding-dong! Einde mededeling!
Kangaroe vond ik ook niet bijzonder. Zal die van de lidl nog wel ff halen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lidl
Ik vond er niet veel aan, trouwens (in het algemeen, die van de Lidl heb ik niet geproefd).
Sterkte en fijn dat je dit voor je vriend doetquote:
Ja en zo laat in de zwangerschap nog .quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:24 schreef Adnap het volgende:
Gut lees net dat Rabia en Rafael hun kindje zijn verloren, voor haar dus al de 2e zwangerschap waarbij het kindje het niet haalt.
Leukquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mogguh!
Mag binnenkort foto's maken bij een Duits asiel, ben benieuwd.. had een mail gestuurd en ze vonden het een leuk idee.
Nou ik zal Boe wel eens een briefje sturen dat haastige spoed zelden goed is, dat je langzaam moet opbouwen en dat hij in zijn handen mag knijpen met zo'n vrouwtjequote:Op zaterdag 7 december 2013 09:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aldi is een kutwinkelEn die folder is ook kuuuuuuut
Baloe moest met me praten zei moDus we hebben net een goed gesprek gehad, en Baloe is niet tevreden over me. Hij mag maar tot het zebrapad van me (rustig opbouwen!) en hij wilde oversteken
![]()
Dus ik kreeg als vrouwtje zijnde een onvoldoende
Danku!quote:
Ongeduldig jetjequote:Op zaterdag 7 december 2013 12:28 schreef Candaasje het volgende:
Als jullie mij er liever niet bij willen hebben mogen jullie het gewoon zeggen hoor....begrijp ik best![]()
Dit is beter voor Frasier denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:32 schreef sararaats het volgende:
ik ben aan het poeszitten poessitten. heel leuk want Frasier slaapt toch en dan kan ik aan de pc bij m'n ouders
Leven op zaterdag.... ken ik niet..... zelfs de konijnen liggen nog te maffen!quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Ongeduldig jetjeer zijn mensen die soms een soort van leven hebben op zaterdag
Ha Candaasje komt sushiën![]()
![]()
![]()
Zo goed![]()
noemt het zo? oepsquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit is beter voor Frasier denk ik, geef hem maar een lekkere knuffel van mij
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Danku!
Ik hou hem nog heel even op onder voorbehoud (wegens de financiën), maar ik kan waarschijnlijk de 11 eindelijk een keertje echt komen!
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:12 schreef Ynske het volgende:
Boh, wat is zo'n begrafenis toch altijd zwaar.
ben er doodmoe van.
Sterkte!quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:12 schreef Ynske het volgende:
ben er doodmoe van.
ben er doodmoe van.
ben er doodmoe van.
Ja die hakken er in, vanavond maar in relax stand meidquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:12 schreef Ynske het volgende:
ben er doodmoe van.
Sterkte!quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:12 schreef Ynske het volgende:
ben er doodmoe van.
k lig idd op de bank.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:15 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ja die hakken er in, vanavond maar in relax stand meid
jij waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:02 schreef Oognip het volgende:
Gaat iemand nog wat leuks doen vanavond?
zit nu rtl late nicht van gisteren te kijken. Straks nog De Kwis terugkijken en beetje voetbal en dan is de dag weer om.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:02 schreef Oognip het volgende:
Gaat iemand nog wat leuks doen vanavond?
Geloof ik best, rotdagen zijn dat.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:12 schreef Ynske het volgende:
ben er doodmoe van.
Nee joh, de dag is pas om na 23:59:59quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
zit nu rtl late nicht van gisteren te kijken. Straks nog De Kwis terugkijken en beetje voetbal en dan is de dag weer om.
Een late nicht?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
zit nu rtl late nicht van gisteren te kijken. Straks nog De Kwis terugkijken en beetje voetbal en dan is de dag weer om.
Morgen? Niet.quote:
quote:
ik moet om 9 uur aantreden @ work dus om 7:00quote:
Werken op zondag.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik moet om 9 uur aantreden @ work dus om 7:00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |