quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kom net dit tegen trouwens:
Er komt een blinde bij de bakker en besteld 30 maanzaadbroodjes.
De bakker zegt ” U krijgt vast visite”.
Nee zegt de blinde, ik ga 3 weken op vakantie en er staan altijd van die leuke verhaaltjes op.
Dat kan ik alleen maar met je eens zijn, collega zat ooit in een programma van haar, ze had geen fluit te vertellen want mevrouw van Dijk bepaalde wel even hoe en wat terwijl de make-up-deerne kwistig aan het kwasten bleef en dat vond ze veel belangrijker dan haar onderwerp.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:57 schreef roos85 het volgende:
Wendy van Dijk is trouwens ook een arrogante muts
Ik was vorig jaar naar de laatste voorstelling van de musical Droomvlucht, daar waren ook een aantal BN-ers.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar met je eens zijn, collega zat ooit in een programma van haar, ze had geen fluit te vertellen want mevrouw van Dijk bepaalde wel even hoe en wat terwijl de make-up-deerne kwistig aan het kwasten bleef en dat vond ze veel belangrijker dan haar onderwerp.
OMFG, Boewhahahahahahaquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kom net dit tegen trouwens:
Er komt een blinde bij de bakker en besteld 30 maanzaadbroodjes.
De bakker zegt ” U krijgt vast visite”.
Nee zegt de blinde, ik ga 3 weken op vakantie en er staan altijd van die leuke verhaaltjes op.
Tofquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:11 schreef Queller het volgende:
[..]
OMFG, Boewhahahahahaha![]()
![]()
![]()
En verder heb ik net teruggelezen. dé tering zeg
Ik ben vandaag in een wolk van liefde en blijheid, duis laat mijn dag nergens door verpesten![]()
Wat heb je geslikt? Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:11 schreef Queller het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben vandaag in een wolk van liefde en blijheid, duis laat mijn dag nergens door verpesten![]()
Moeten we nog helpen meten? Qua agenda?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:11 schreef Queller het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan mag jij met verve glorieren in liefde en blijheidquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:11 schreef Queller het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geniet maar lekkerquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:11 schreef Queller het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn nicht is actrice, halve bn-er, die had nooit tijd voor haar vader maar zijn afscheid was wel een compleet theaterstuk. urenlang een soort van eenakterquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar naar de laatste voorstelling van de musical Droomvlucht, daar waren ook een aantal BN-ers.
Madame liep al met een arrogante kop door de lobby van het theater..
Als je bij het Efteling theater de zaal in wilt gaan, moet je eerst door een deur en dan kom je in een halletje om vervolgens weer door een deur te moeten om de zaal in te kunnen.
Ging ze voor de show begon in dat halletje staan. Dus veel mensen moesten daar dus langs lopen.
Heeft ze net zo lang in het gangetje gestaan tot iedereen in de zaal zat, om vervolgens ook de zaal in te lopen
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Mijn nicht is actrice, halve bn-er, die had nooit tijd voor haar vader maar zijn afscheid was wel een compleet theaterstuk. urenlang een soort van eenakter
Hangt er vanaf of je goede voornemen voor 2014 het runnen van een eigen wietplantage is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:33 schreef Laysa het volgende:
Ik heb een vraag. Het ziet er weer uit dat ik veel terug ga krijgen van mijn energie nota....Dan is je maandbedrag een tientje omlaag zetten toch niet echt een heel groot risico toch?
Als je iedere keer terug krijgt lijkt me dat niet, maar misschien is het ook wel prettiger om rond deze tijd ineens wat extra geld te krijgen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:33 schreef Laysa het volgende:
Ik heb een vraag. Het ziet er weer uit dat ik veel terug ga krijgen van mijn energie nota....Dan is je maandbedrag een tientje omlaag zetten toch niet echt een heel groot risico toch?
Ja ik denk dat ik het idd gewoon ga doen...eerst even de afrekening afwachtenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou het gewoon doen Laysa. In het allerergste geval, als je constateert dat je gebruik toch hoger is, kun je een half jaar met 20 euro verhogen...
Inderdaadquote:
Héul veul narigheid. En toen heb ik besloten het achter me te laten en door te gaan met mijn leven. En toen vond ik mijn kracht weer en langzaam komt alles goed. En als klap op de vuurpijl ben ik ook ineens weer heel erg van harte bereid om te delen. Dat was ik een hele tijd kwijt, maar het is er weer. And I love itquote:
De téring zegquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Moeten we nog helpen meten? Qua agenda?
Gewoon. Dingenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dan mag jij met verve glorieren in liefde en blijheid![]()
(maar wat is er zo heerlijk vandaag? Vertel, vertel!)
(en verder moet je nimmer ooit teruglezen, nooit)
Egwel. Ik heb me jaren niet zo gevoeld...quote:
quote:
Wel nee, gewoon doen!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:33 schreef Laysa het volgende:
Ik mocht hem terugsturen van de mevrouw en ze vond het helemaal niet zo heel stom en het had haar ook kunnen gebeuren. Toch lief dat mensen dat zeggenquote:
Zijn die agenda's sowieso niet goedkoper bij Makro? Al weet ik niet 100% zeker of die ze hebben, maar mijn Succes-agenda-vulling is er altijd een paar euro goedkoperquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:09 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik mocht hem terugsturen van de mevrouw en ze vond het helemaal niet zo heel stom en het had haar ook kunnen gebeuren. Toch lief dat mensen dat zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |