Allebei de Gamma-mannen hebben zich met script bemoeit. Alleen heeft Martin, met dat matje, een grote veel grotere rol!quote:Op zondag 8 december 2013 15:42 schreef Greys het volgende:
Ja die Gamma gozert moest ik idd het hardst om lachen, wat een platte muil![]()
Die heeft trouwens ook het script grotendeels geschrevenHij alle grappige stukken en een ander de dramastukken en samen wordt dat echt briljant.
Die gaat er uitquote:Op zondag 8 december 2013 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een blij hoofd![]()
![]()
Pas je wel op met die lamb chops voor Boe, dat ie niet in het botje stikt ofzo![]()
![]()
Ok gelukkigquote:
Oke, ik ben om... Zou ie op Netflix te vinden zijnquote:Op zondag 8 december 2013 15:27 schreef Greys het volgende:
Oh jongens, ik heb De Marathon voor het eerst gezien gister op het filmnet van het hotel.![]()
![]()
![]()
![]()
Daar had ik me nou serieus echt geen hol van voorgesteld, ben ook niet in de bioscoop gaan kijken. Wat een vergissing, wat een topfilm!
Het enige verhaal wat ik ken dat 'De Marathon' heet is het boek van Stephan King, maar ik denk niet dat die snel verfilmd zal worden.quote:
Hun bezoekje aan Amsterdam, ik heb toch zo hard gelachenquote:Op zondag 8 december 2013 15:58 schreef MissBliss het volgende:
De MarathonIdd erg leuk!
Met Take The Long Way Home van Supertramp
Kijkt gozert, de trailert!quote:Op zondag 8 december 2013 16:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het enige verhaal wat ik ken dat 'De Marathon' heet is het boek van Stephan King, maar ik denk niet dat die snel verfilmd zal worden.
Wij hebben hem in de bioscoop gekeken, toen hij al een hele tijd uit was dus ik had een vrij lege zaal verwacht, maar de zaal zat helemaal vol! In Amsterdamquote:Op zondag 8 december 2013 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hun bezoekje aan Amsterdam, ik heb toch zo hard gelachen
Knap dat ze een film hebben weten te maken over Rotterdammers, in Rotterdam, met alleen maar vette Rotterdamse accenten... en dat Amsterdammers de film ook leuk vinden
Beter, die moet ik ook zien!quote:Op zondag 8 december 2013 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijkt gozert, de trailert!
(Maar de hele film is vele malen toffer, en dat is niet vaak met een trailer, daar zitten vaak de leukste stukjes al in...)
Wat tof van die volle bioscoopzaal in Amsterdamquote:Op zondag 8 december 2013 16:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij hebben hem in de bioscoop gekeken, toen hij al een hele tijd uit was dus ik had een vrij lege zaal verwacht, maar de zaal zat helemaal vol! In Amsterdam
Hmm, ik ga hem binnenkort nog eens kijken denk ikOp Netflix
Ja, ze moesten lachenquote:Op zondag 8 december 2013 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat tof van die volle bioscoopzaal in AmsterdamMoesten ze hard lachen?
En dan te bedenken dat ze het script 10 jaar geleden al klaar hadden maar niemand het wilde verfilmen en ze er zo lang mee hebben lopen te leuren![]()
Ik ga hem ook zeker nog een keer kijken, wie had dat gedacht!
Die uitspraken waren ook allemaal zo echt Rotterdams.quote:Op zondag 8 december 2013 16:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ze moesten lachen
Ik vind het Rotterdams accent zo leukLeuker dan Amsterdams. Zelf ben ik vrijwel accentloos geloof ik. Re heeft ook geen Rotterdams accent.
Doenquote:
Jaaaaaaaaaa jij ook kijkenquote:Op zondag 8 december 2013 15:53 schreef Queller het volgende:
[..]
Oke, ik ben om... Zou ie op Netflix te vinden zijn(ik weet niet hoe Netflix werkt, dus ik moet het zo ff aan de beeb gaan vragen
)
Zal zo eens kijken of ie erop staat.quote:Op zondag 8 december 2013 15:53 schreef Queller het volgende:
[..]
Oke, ik ben om... Zou ie op Netflix te vinden zijn(ik weet niet hoe Netflix werkt, dus ik moet het zo ff aan de beeb gaan vragen
)
Egwelquote:Op zondag 8 december 2013 16:28 schreef roos85 het volgende:
Hebben jullie Orange is the new black al gezien?
Ja! Superleuke serie!quote:Op zondag 8 december 2013 16:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zal zo eens kijken of ie erop staat.
Hebben jullie Orange is the new black al gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |