Wat fijn dat de spuiten verbetering brengenquote:Op zondag 8 december 2013 10:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, goed. Sjokt rustig, staat veel meer op zijn poot, hinkt amper. Wil spelen op het gras, sleept ballen die ik net in zijn fucking bak heb gegooid er weer uit, ligt onwijs in de weg (voor de deur). Dus ja, het gaat wel goed met die dikzak![]()
[ afbeelding ]
Ja, écht. Ik ben zoveel stress kwijt nuquote:Op zondag 8 december 2013 10:25 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat fijn dat de spuiten verbetering brengen
Hoe was je hotel?quote:Op zondag 8 december 2013 10:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Blije Boe
*buuuurp* Dat was het Beuningens ontbijt, nu weer op naar Frieschland....naar mien poessies
Dat zal de dierenarts lekker vinden!quote:Op zondag 8 december 2013 10:41 schreef Qwea het volgende:
Ja, écht. Ik ben zoveel stress kwijt nu
Moet morgen weer bellen hoe het gaat en dan gelijk nieuwe afspraak maken. Maar mén wat ben ik blij. Ik heb hem beloofd, omdat hij het zo goed doet, hij met kerst (alle 2 de dagen) zo'n lambchop krijgt van me. Gewoon, omdat hij niet opgeeft
quote:Op zondag 8 december 2013 10:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zal de dierenarts lekker vinden!
[..]
zit op werk dus ik moet wel. Ben aan het stoeien met de nieuwe sharepoint lay-out.quote:Op zondag 8 december 2013 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Jullie zien er allemaal bijzonder wakker uit
[..]
Wat een lekker blij hoofd!quote:Op zondag 8 december 2013 10:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, goed. Sjokt rustig, staat veel meer op zijn poot, hinkt amper. Wil spelen op het gras, sleept ballen die ik net in zijn fucking bak heb gegooid er weer uit, ligt onwijs in de weg (voor de deur). Dus ja, het gaat wel goed met die dikzak![]()
[ afbeelding ]
Kamer viel ietwat tegenquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kamer viel ietwat tegen
De bar was erg mooi en knus, maar ging 23 uur al dicht, maar gelukkig lagen er wijn en bier en vreterij in den kofferbak, dus we hebben ons niet verveeld
Zaterdag de hele dag in Duitsland geweest; lekker over de kerstmarkt en lekker uit eten en nu weer heerlijk thuis bij de poessies
Wat een blij hoofdquote:Op zondag 8 december 2013 10:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toffe film he?quote:Op zondag 8 december 2013 15:27 schreef Greys het volgende:
Oh jongens, ik heb De Marathon voor het eerst gezien gister op het filmnet van het hotel.![]()
![]()
![]()
![]()
Daar had ik me nou serieus echt geen hol van voorgesteld, ben ook niet in de bioscoop gaan kijken. Wat een vergissing, wat een topfilm!
Ik ookquote:Op zondag 8 december 2013 15:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Toffe film he?
Al heb ik wel keihard zitten janken
Ja, was allemaal echt mooi he.quote:Op zondag 8 december 2013 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En niet alleen op het te verwachten moment, maar ook al toen er nog niks te janken viel (toen ze bv met zijn vieren de Koopgoot in kwamen rennen tijdens de 30 km oefenronde). Door de muziek en het bizar goede acteren gewoon.
Ja, vooral die Gamma gozertquote:Maar ook vreselijk hard gelachen.
En dat gevloek en getier, zó goed Rotterdams
Die ook jaquote:Die kerel die tegenwoordig Sinterklaas is, wat een TOPacteur
Dat zekerquote:Ik had hier serieus echt niks van verwacht, maar het is een pareltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |