SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier stond een kwatsverhaal.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Je hebt een grote sneeuwbal = snel grote winsten :pquote:Op donderdag 5 december 2013 10:11 schreef Scorpie het volgende:
Lol. bijna $2000 euro verdiend in een half uurtje. Madness.
Wou dat ik gisteravond in fiat had omgezet. Heb nu alleen verliezen weten te vermijden en 0.2BTC te verdientquote:Op donderdag 5 december 2013 10:11 schreef Scorpie het volgende:
Jij moet inmiddels wel miljonair zijn met je verhalen.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:11 schreef Scorpie het volgende:
Dit verschilt heel erg. Soms is t instant, soms 5 minuten. soms een paar uurquote:Op donderdag 5 december 2013 10:12 schreef richolio het volgende:
Wilde mijn btc naar mijn BTC-e rekening overmaken, maar er is 'Onbevestigde Transactie!' komen te staan. Nu is mijn saldo 0 op zowel mijn wallet als BTC-e. Het zweeft dus in het niks ofzo.. Kinda kut. Hoe lang duurt dit meestal? Bij mij gebeurde transacties namelijk altijd meteen.
Als 'ie wel $50/$1500 dollar was geweest had je gehuild.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:12 schreef strbo het volgende:
[..]
Wou dat ik gisteravond in fiat had omgezet. Heb nu alleen verliezen weten te vermijden en 0.2BTC te verdient
Met BTC?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:11 schreef Scorpie het volgende:
Wat heb je nou verdiend? Dollar of Euro?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:11 schreef Scorpie het volgende:
Ja moet ik bewijs tonen ja? Ik heb ook zat verloren in de tussentijd hoor, dus als ik zeg dat ik nu rond de $11000 dollar heb geloof je me dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:13 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
Jij moet inmiddels wel miljonair zijn met je verhalen.
Tijd om eens wat bewijs te tonen.
Ja. Daarom heb ik 't ook niet gedaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:13 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Als 'ie wel $50/$1500 dollar was geweest had je gehuild.
Eh dollarquote:Op donderdag 5 december 2013 10:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Wat heb je nou verdiend? Dollar of Euro?
Kut. Ik wilde nu graag ltc kopen. Moet ik straks weer een uur wachten. Beetje een eng idee dat btc's in het niets zweven. Ik weet niet waar ze zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 10:13 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Dit verschilt heel erg. Soms is t instant, soms 5 minuten. soms een paar uur
Ja. Had gisteravond 8400$ fiat geld, zag de crash van BTC, stapte in op 920$, verkocht op 990$, gebruikte dat geld om 275 LTC te kopen op 32$ en die staat nu op 37$quote:
Betekend dat je met minimaal 20btc short bent gegaan. En dan ook echt minimaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja moet ik bewijs tonen ja? Ik heb ook zat verloren in de tussentijd hoor, dus als ik zeg dat ik nu rond de $11000 dollar heb geloof je me dan?
Betekend dat je met minimaal 20btc short bent gegaan. En dan ook echt minimaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja moet ik bewijs tonen ja? Ik heb ook zat verloren in de tussentijd hoor, dus als ik zeg dat ik nu rond de $11000 dollar heb geloof je me dan?
Ach ja, ik begrijp het wel. Aan de ene kant vraagt men openheid over hoeveel BTC je hebt enzo, en aan de andere kant verguist men je als je dat dan eerlijk verteld.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:15 schreef Ticootje het volgende:
Waarom zo haten als er iemand goed gokt tijdens een crash? Wat is deze?
Of je krijgt 3 pagina's met geschooiquote:Op donderdag 5 december 2013 10:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach ja, ik begrijp het wel. Aan de ene kant vraagt men openheid over hoeveel BTC je hebt enzo, en aan de andere kant verguist men je als je dat dan eerlijk verteld.
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Of je krijgt 3 pagina's met geschooi
Keurig!quote:Op donderdag 5 december 2013 10:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. Had gisteravond 8400$ fiat geld, zag de crash van BTC, stapte in op 920$, verkocht op 990$, gebruikte dat geld om 275 LTC te kopen op 32$ en die staat nu op 37$
Telkens de trades achteraf meldenquote:Op donderdag 5 december 2013 10:11 schreef Scorpie het volgende:
Lol. bijna $2000 dollar verdiend in een half uurtje. Madness.
Hoe? Gewoon inkopen laag en je hebt ze nu al weer vérkocht?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:11 schreef Scorpie het volgende:
Lol. bijna $2000 dollar verdiend in een half uurtje. Madness.
Ja sorry, tijdens de trade zelf ben ik een beetje druk bezig. Maar joh, dan geloof je het niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:19 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Telkens de trades achteraf meldenop een gegeven moment doet dat iets met je geloofwaardigheid.
Staat hierboven wat ik heb gedaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:21 schreef ulq het volgende:
[..]
Hoe? Gewoon inkopen laag en je hebt ze nu al weer vérkocht?
BTC is gedropt met 200$ ongeveerquote:Op donderdag 5 december 2013 10:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]![]()
LTC weer verkocht overigens met wat minder winst. Nu nog 9.7 BTC over in totaal, en 1BTC die vastzit op bter.com
BTC daalt nog steedsquote:Op donderdag 5 december 2013 10:22 schreef Scorpie het volgende:
Hm eigenlijk net te snel uit LTC gestapt. Leermomentje voor de volgende keer.
Oh toch wel, vergeten de fee mee te rekenen dus nu net geen hele ltcquote:Op donderdag 5 december 2013 10:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oh mn order is niet meteen verwerkt
Tering ouwe. 2000$ dat zijn de betere winsten. Heb je je baan al opgezegd?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Staat hierboven wat ik heb gedaan.
Hij zegt toch ook dat het niet alleen met BTC was?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:23 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
BTC is gedropt met 200$ ongeveer
Jij zegt 2000$ te hebben verdiend, in een neergaande trend. Zonder ups
Als de bitcoin net nog boven de 1000$ stond. 200$*10=2000
Dus met 10 btc ben je op het perfecte moment short gegaan. En je hebt er nog 9,7
DIKKE BULLSHIT
Ik had geen BTC toen ik begon. Ik kocht BTC op 920$, verkocht ze op 980$, kocht vervolgens 275 LTC voor 32$ en die verkocht ik weer voor 36$.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:23 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
Dus met 10 btc ben je op het perfecte moment short gegaan. En je hebt er nog 9,7
DIKKE BULLSHIT
Welke exchange gebruik je om die transacties zo snel te doen?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:22 schreef Scorpie het volgende:
Hm eigenlijk net te snel uit LTC gestapt. Leermomentje voor de volgende keer.
Zoveel moeite is het niet om een aankoop te plaatsen, voor het laten weten van de verkoop is ook maar een paar seconde nodigquote:Op donderdag 5 december 2013 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja sorry, tijdens de trade zelf ben ik een beetje druk bezig. Maar joh, dan geloof je het niet.
btc-e, die werkt echt vlekkeloos, zelfs met deze 'crash'quote:Op donderdag 5 december 2013 10:25 schreef ulq het volgende:
[..]
Welke exchange gebruik je om die transacties zo snel te doen?
Had net je post gelezen trouwens, sorry dat ik het nog een keer vroeg
Jaloezie is totaal niet te merken hoor...quote:Op donderdag 5 december 2013 10:23 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
DIKKE BULLSHIT
Ach je bent de enige niet…quote:Op donderdag 5 december 2013 10:27 schreef lf2 het volgende:
Alles daalt weer... ben gestapt in die trap fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Oke man ik zal het in het vervolg hier neerzetten.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:26 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Zoveel moeite is het niet om een aankoop te plaatsen, voor het laten weten van de verkoop is ook maar een paar seconde nodig
Waarom zou hij er over liegen. In z'n verhaal dat ie vertelde zaten toch geen dingen die niet kunnen kloppen?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:23 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
DIKKE BULLSHIT
Jezus man hij is toch geen verantwoording aan jullie schuldig.. stop is met huilenquote:Op donderdag 5 december 2013 10:26 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Zoveel moeite is het niet om een aankoop te plaatsen, voor het laten weten van de verkoop is ook maar een paar seconde nodig
Ze willen een printscreen zienquote:Op donderdag 5 december 2013 10:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke man ik zal het in het vervolg hier neerzetten.
Same herequote:Op donderdag 5 december 2013 10:28 schreef Scorpie het volgende:
Overigens sta ik nu alweer een BTC in de min als ik zou verkopen. Is dat eerlijk genoeg?
x3quote:Op donderdag 5 december 2013 10:28 schreef Scorpie het volgende:
Overigens sta ik nu alweer een BTC in de min als ik zou verkopen. Is dat eerlijk genoeg?
Joh laat gaan. Als hij denkt dat ik lieg kan ik toch niks doen om hem te overtuigen van het tegendeel.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:27 schreef ulq het volgende:
[..]
Waarom zou hij er over liegen. In z'n verhaal dat ie vertelde zaten toch geen dingen die niet kunnen kloppen?
Wedden dat ze dan gaan roepen dat het geshopped is?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:28 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ze willen een printscreen zienkan je dat regelen dan wordt het akelig stil
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wedden dat ze dan gaan roepen dat het geshopped is?
Daar is mijn punt.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:29 schreef WebBeestje het volgende:
Printscreens loliets met makkelijk aanpassen met paint ofzo
wallet adres is ook goed hoor
Zoek een leven en hou je met jezelf bezigquote:Op donderdag 5 december 2013 10:29 schreef WebBeestje het volgende:
Printscreens loliets met makkelijk aanpassen met paint ofzo
wallet adres is ook goed hoor
Je moet natuurlijk een foto maken van je computer met je account inhoud open, een briefje erbij met 'zie je fokkers' en de krant van vandaagquote:Op donderdag 5 december 2013 10:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat maar gaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dit herstelt gewoon wel weer…quote:Op donderdag 5 december 2013 10:32 schreef ulq het volgende:
De 'grote drie' stabiliseren trouwens wel nu. Zakken niet onder de 950$ oid.
Geloof er niks vanquote:Op donderdag 5 december 2013 10:33 schreef WebBeestje het volgende:
Om 8:45 ging ik op Plus500 short op BTC, hefboom van 10 nu kassa![]()
![]()
![]()
Ja klopt, dat China moet zich maar eens weten te gedragenquote:Op donderdag 5 december 2013 10:33 schreef Ticootje het volgende:
En kan china mij voortaan niet eerst ff bellen, voordat ze zulk nieuws doen?
Bewijsquote:Op donderdag 5 december 2013 10:33 schreef WebBeestje het volgende:
![]()
![]()
Wanneer zet het weekenddipje zich meestal in? Pas op zondagavond of begint het al eerder?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, dit herstelt gewoon wel weer…
Niet de eerste crash.
Werkt plus500 eigenlijk goed? Gebruiksgemak vind ik wel fijn daarvan.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:33 schreef WebBeestje het volgende:
![]()
![]()
Ik ga er inderdaad deze zondag klaar voor zitten, mooie korte termijn winstquote:Op donderdag 5 december 2013 10:35 schreef ulq het volgende:
[..]
Wanneer zet het weekenddipje zich meestal in? Pas op zondagavond of begint het al eerder?
op http://bitcoinwisdom.com/markets/btcchina/btccnyquote:BTCChina: 787.27/4800.51
Gokje, ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:37 schreef ulq het volgende:
Jongens kan iemand deze vraag beantwoorden:
[..]
op http://bitcoinwisdom.com/markets/btcchina/btccny
Is die 787 in USD?
had ik maar zoveel 'play money'quote:Op donderdag 5 december 2013 10:36 schreef WebBeestje het volgende:
Met $10.000 nu al meer dan 150% winst
Jaloers is niet erg, afgunst is wel een beetje zieligquote:Op donderdag 5 december 2013 10:38 schreef knep het volgende:
Die reacties op Scorpie. Gewoon jaloezie omdat ie handig is met traden
.
Ik ben er ook jaloers op.
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:39 schreef Murdera het volgende:
Dit is echt een beetje hoe ik me afentoe voel qua daytraderskills
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:39 schreef Murdera het volgende:
Dit is echt een beetje hoe ik me afentoe voel qua daytraderskills
[ afbeelding ]
BTCChina was down. Nu niet meer, gaat ook al weer flink omhoog.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:41 schreef ulq het volgende:
Maar waarom raakt niemand in paniek en maakt ff een paar panicsells als 1BTC in China nog maar 750USD is? Serieus?
750 USD klopt niet, misschien even geweest in een dip maar hij staat op https://vip.btcchina.com nu op 5840 Yuan, ongeveer $960.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:41 schreef ulq het volgende:
Maar waarom raakt niemand in paniek en maakt ff een paar panicsells als 1BTC in China nog maar 750USD is? Serieus?
Zit je nog in BTC ? ik heb beide nog niet verkocht maar die dipjes van btc steeds en ltc maken me nerveus maybe beter weer eruit en wachten ?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:47 schreef Scorpie het volgende:
850$ is de low van btc-e geweest volgens mij.
$851 inderdaad. Hoger dan de low bij de vorige crash, die ook nog eens van hoger kwam.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:47 schreef Scorpie het volgende:
850$ is de low van btc-e geweest volgens mij.
Nee zit nu in LTC, even wachten tot die weer verder omhoog schiet.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:48 schreef lf2 het volgende:
[..]
Zit je nog in BTC ? ik heb beide nog niet verkocht maar die dipjes van btc steeds en ltc maken me nerveus maybe beter weer eruit en wachten ?
zo pietluttige nieuws kan mensen echt gekke dingen laten doen zo te zien
Ja klopt inderdaad. Bij mij nu ook. Maar hij stond net echt ff op 787. Had ze gvd in China moeten inkopenquote:Op donderdag 5 december 2013 10:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
750 USD klopt niet, misschien even geweest in een dip maar hij staat op https://vip.btcchina.com nu op 5840 Yuan, ongeveer $960.
ga overstappen van btc naar all in ltc...de winsten zijn dan wat hoger als ik dat doe (als het stijgt)quote:Op donderdag 5 december 2013 10:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee zit nu in LTC, even wachten tot die weer verder omhoog schiet.
Meestal panicsells. Er komt potentieel slecht nieuws, er wordt verkocht, mensen zien de prijs dalen, verkopen meer etc. Dan blijkt het nieuws eigenlijk niet zo heel slecht te zijn, en gaat de prijs weer omhoog. Ik zal kopen, maar vertrouw vooral niet op mij.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:48 schreef lf2 het volgende:
[..]
Zit je nog in BTC ? ik heb beide nog niet verkocht maar die dipjes van btc steeds en ltc maken me nerveus maybe beter weer eruit en wachten ?
zo pietluttige nieuws kan mensen echt gekke dingen laten doen zo te zien
Wow da's echt kut. Ook niet in je wallet?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:49 schreef StephanL het volgende:
WTF bitcoins zijn weg op btc-e. In de zin van, ze zijn nergens meer. Geen order is er uit, dus ze moeten ergens nog wezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had gekocht na de dip maar zo te zien is er nog schommeling en soms net wat lager onder mijn inkoop prijsquote:Op donderdag 5 december 2013 10:50 schreef strbo het volgende:
[..]
Meestal panicsells. Er komt potentieel slecht nieuws, er wordt verkocht, mensen zien de prijs dalen, verkopen meer etc. Dan blijkt het nieuws eigenlijk niet zo heel slecht te zijn, en gaat de prijs weer omhoog. Ik zal kopen, maar vertrouw vooral niet op mij.
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:51 schreef ulq het volgende:
[..]
Wow da's echt kut. Ook niet in je wallet?Nee, nog niet eerder gehad. Misschien zwerft het nog ergens rond in een order.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm. Pas op, want ik merk dat LTC wel hoog gewaardeerd is nu en er nog niet zoveel stijging is als verwacht.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:50 schreef lf2 het volgende:
[..]
ga overstappen van btc naar all in ltc...de winsten zijn dan wat hoger als ik dat doe (als het stijgt)
Sell order staan?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee, nog niet eerder gehad. Misschien zwerft het nog ergens rond in een order.
Dat zou je bij "Finances" moeten kunnen zien ("on order")quote:Op donderdag 5 december 2013 10:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee, nog niet eerder gehad. Misschien zwerft het nog ergens rond in een order.
Zij zien ook wel dat ze gigantische winsten kunnen makenquote:Op donderdag 5 december 2013 10:54 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige week kon je met moeite kopen
Klopt, maat ook niks. Effe een ticket maken.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat zou je bij "Finances" moeten kunnen zien ("on order")
https://btc-e.com/profile#funds
Vasthouden dan maar. Zodra BTC weer stijgt stijgt LTC wel mee.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:55 schreef lf2 het volgende:
had ik maar gewacht. dit noem je dus een trap want ik dacht kan nie veel lager en het steeg weer
Ik zit in beide...pauper actiequote:Op donderdag 5 december 2013 10:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vasthouden dan maar. Zodra BTC weer stijgt stijgt LTC wel mee.
Nu is ie in China opeens weer een stuk hoger als in Europaquote:Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef Scorpie het volgende:
Rustig jongens, dit is ook weer zo`n bounce actie.
neen.. PANIEK!! PANIEK!!!! enzo.. btv to da bottomquote:Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef Scorpie het volgende:
Dit dus.. Zit maar op school een beetje dat te doen achter de computerquote:Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef ulq het volgende:
Godver hij daalt nu wel hard
Daar gaat mijn fictieve winst.
Ik denk dat ik weer ff ga studeren ipv nutteloos 'BTC-internetten'
Inderdaad Scorpie.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef Scorpie het volgende:
Wat zouden het dan voor mensen/bedrijven zijn die voor 880$ 200BTC gaan sellen?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad Scorpie.
Komt helemaal goed. We moeten eigenlijk gewoon relaxen, holden en dan over een jaartje weer kijken.
Raak redelijk in paniekquote:
Als je niet weet wat je doet: stop nu met traden. BTCChina gaat alleen maar omhoog, dus gewoon holden. De BTC-e prijs is bizar laag.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:02 schreef lf2 het volgende:
[..]
Raak redelijk in paniekmaak nu verlies en best wel wat
Was het maar zo het is
down down down up (yes buy) down down down down down down down down down down down down down down downdown down down down downdown down down down down
Alles kan. Ik zou persoonlijk nu even niet instappen, veel te volatiel. Als je denk dat je langer dan 2 dagen niet wil beschikken over je BTC's die je in LTC stopt is het een optie.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:02 schreef richolio het volgende:
Kan de ltc nog veel meer dalen dan dit? Of is dit ongeveer wel meestal de 'bodem'?
zit op btc-stamp...quote:Op donderdag 5 december 2013 11:03 schreef strbo het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je doet: stop nu met traden. BTCChina gaat alleen maar omhoog, dus gewoon holden. De BTC-e prijs is bizar laag.
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Paniek paniek… Echt die trollbox ontploft.
haha...quote:
Ik stond vanmorgen nog lekker veilig happy dat ik alles op USD had, dacht even lekker goedkoop in te kopenquote:
ik ook, ik ook..quote:Op donderdag 5 december 2013 11:07 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik stond vanmorgen nog lekker veilig happy dat ik alles op USD had, dacht even lekker goedkoop in te kopen![]()
![]()
![]()
serieus koop jij nu nogquote:Op donderdag 5 december 2013 11:08 schreef pimpel1985 het volgende:
Heeeeeerlijk dit!!
BTC verkocht op piek... net dik ingekocht weer in de crash!
holden of LTCquote:Op donderdag 5 december 2013 11:07 schreef Scorpie het volgende:
Kut, ik had mijn 1.5 BTC die ik nog over had in USD moeten stoppen.
serieus ik zou niks doen nu. dit gaat veels te hardquote:Op donderdag 5 december 2013 11:11 schreef ulq het volgende:
Is dít het perfecte verkoopmoment om nog 0,5 BTC te kopen? Twijfels... Koers is iig nog lager als daarnet.
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:11 schreef ulq het volgende:
Is dít het perfecte verkoopmoment om nog 0,5 BTC te kopen? Twijfels... Koers is iig nog lager als daarnet.
Wacht ik kijk ff.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:11 schreef ulq het volgende:
ik zie alleen daling hoe kijk jij ?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:11 schreef strbo het volgende:
http://bitcoinwisdom.com/markets/btcchina/btccny
quote:
Tijdens de yoga...quote:
Die rangequote:Op donderdag 5 december 2013 11:12 schreef lf2 het volgende:
http://my-btc.info/bitcoin_analysis.php! RUNN
Interestingquote:Op donderdag 5 december 2013 11:12 schreef lf2 het volgende:
http://my-btc.info/bitcoin_analysis.php! RUNN
Hoe bedoel je? Dat hoeft toch ook helemaal niet slecht te zijn?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alles kan. Ik zou persoonlijk nu even niet instappen, veel te volatiel. Als je denk dat je langer dan 2 dagen niet wil beschikken over je BTC's die je in LTC stopt is het een optie.
Op korte termijn zie ik geen winst op LTC te behalen, gaat op/neer/op/neer. Ik zie echter wel dat we morgen alweer hoger zullen staan met LTC. Daarom is de vraag; hoe lang wil je zonder daytradingcoins zitten.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat hoeft toch ook helemaal niet slecht te zijn?
Oh ok sorry. Bitstamp. Geen enorme stijging trouwens.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:14 schreef µ het volgende:
[..]
Wees even duidelijk over welke echange(s) je het hebt
Pure chaos.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:18 schreef strbo het volgende:
Wat gebeurt er in godsnaam? BTCChina $100 naar beneden, BTC-e $100 omhoog..
Vraag en aanbod…quote:Op donderdag 5 december 2013 11:18 schreef strbo het volgende:
Wat gebeurt er in godsnaam? BTCChina $100 naar beneden, BTC-e $100 omhoog..
ik wel. Alleen zit allemaal in wallets.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:18 schreef ulq het volgende:
Daarnet was dus wellicht wél het perfecte inkoopmoment.
Jammer dat ik niet zo veel 'speelgeld' heb.
In het weekend is meestal een daling te zien.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:20 schreef ulq het volgende:
Ik ga er mee kappen voor vandaag, moet ook nog een beetje gaan studeren. Zit nu al 2 uur een beetje grafiekjes/exchanges te bekijken nadat ik die 300 eu heb uitgegeven. Hopen op een mooie stijging tot vrijdag.
Ik ben wegggggggg als het quitte is ik wacht dan wel op stabilisatie dit is leuk om vanaf de zijkant te kijken niet erinquote:Op donderdag 5 december 2013 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In het weekend is meestal een daling te zien.
Aha. Nou, niet al te lang..quote:Op donderdag 5 december 2013 11:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op korte termijn zie ik geen winst op LTC te behalen, gaat op/neer/op/neer. Ik zie echter wel dat we morgen alweer hoger zullen staan met LTC. Daarom is de vraag; hoe lang wil je zonder daytradingcoins zitten.
whut?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:22 schreef WvdL het volgende:
[BTC-e] NMC ook weer eens een boost.. nu nog 3 van zulke candles en ik ben blij
Omdat je maar 0.999996 LTC hebt.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Waarom krijg ik op btc-e dit te zien als ik een sell order voor 1 ltc wil instellen?
[ afbeelding ]
Buy! Sell! Buy! Sell!quote:
Oja die hebberds moeten hun fee hebbenquote:
Jank niet zo man.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:07 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik stond vanmorgen nog lekker veilig happy dat ik alles op USD had, dacht even lekker goedkoop in te kopen![]()
![]()
![]()
Wedden gaat zo weer keihard dalenquote:Op donderdag 5 december 2013 11:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jank niet zo man.
Je weet dat de koers heftig kan fluctueren.Morgen is het voor hetzelfde geld weer weg.
Voor een halve?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:34 schreef ulq het volgende:
Godverdomme ik had net nog een halve moeten inkopen. De prijs was 320 euro op bitonic.
Ja klopt.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:35 schreef Ticootje het volgende:
Bitoninc wordt aardig gekocht nu ook.
Nice, ik vind handelen in LTC/USD nogal riskant, voor zover de rest dat niet is.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oja die hebberds moeten hun fee hebbenhet is nu wel gelukt. Gekocht op 29, verkocht op 34
Ik zou sowieso nooit mobiel durven kopen. Kan je toch nooit goed exchanges vergelijken, grafieken bekijken, beetje lezen etc.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:36 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Prachtig.. ik zit natuurlijk weer mobiel (steeds bij actie) en het leek me een mooie om btc te kopen op 995.. 1 min later was ie 850
je kan liever terug naar dollar dan btc in mijn ogen aangezien als ltc daalt het vaak komt door btc..dus gaan van een dalende koers naar een dalende koersquote:Op donderdag 5 december 2013 11:36 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Nice, ik vind handelen in LTC/USD nogal riskant, voor zover de rest dat niet is.
De prijs van LTC is zowel afhankelijk van LTC/BTC als BTC/USD. Ze kunnen beide samen nogal veel impact hebben.
Ja dat is zo, maar ik wil ook geen actie missen. Maar t is zwaar kut hoor mobiel, heb je gelijk in.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:38 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit mobiel durven kopen. Kan je toch nooit goed exchanges vergelijken, grafieken bekijken, beetje lezen etc.
Ik handel denk 50% mobiel..quote:Op donderdag 5 december 2013 11:38 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit mobiel durven kopen. Kan je toch nooit goed exchanges vergelijken, grafieken bekijken, beetje lezen etc.
Net 20% verlies gemaakt door op mobiel te traden.. veel te weinig info en veel te veel paniekquote:Op donderdag 5 december 2013 11:40 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar ik wil ook geen actie missen. Maar t is zwaar kut hoor mobiel, heb je gelijk in.
Vind ik ook maar ik vind het veel gedoe om in btc te rekenen en om dat een beetje overzichtelijk te houden enzo.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:36 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Nice, ik vind handelen in LTC/USD nogal riskant, voor zover de rest dat niet is.
De prijs van LTC is zowel afhankelijk van LTC/BTC als BTC/USD. Ze kunnen beide samen nogal veel impact hebben.
litecoin-qtquote:Op donderdag 5 december 2013 11:41 schreef richolio het volgende:
Wat is een goede ltc wallet? Ik zie dat blockchain puur voor btc is
Daar ligt het aan...quote:Op donderdag 5 december 2013 11:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Net 20% verlies gemaakt door op mobiel te traden.. veel te weinig info en veel te veel paniek
Daar heb je apps voorquote:Op donderdag 5 december 2013 11:38 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik handel niet vanuit het USD of EUR oogpunt, mijn enige doel is mijn hoeveelheid BTC's omhoog te krijgen. Op kortetermijn handel ik dus om BTC's hoger te krijgen, omdat ik op lange termijn vertrouwen heb in dit fenomeen.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:39 schreef lf2 het volgende:
[..]
je kan liever terug naar dollar dan btc in mijn ogen aangezien als ltc daalt het vaak komt door btc..dus gaan van een dalende koers naar een dalende koers
Op mijn relatief trage mobiel zou ik het iig nooit doen. Maar als je een onzettende snelle/stabiele mobiel hebt waarop je ook gewoon die bitcoinwisdom-grafiek kan bekijken is het wel een optie. Die zou bij mij waarschijnlijk veel te vaak crashen/überhaupt nooit opstarten.quote:
Vind ik zelf ookquote:Op donderdag 5 december 2013 11:44 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Op je pc is t toch wat handiger met gewoon de tabs naast elkaar etc
ik zit op werk waar bitcoinwisdom niet werkt (geblokt enzo)quote:Op donderdag 5 december 2013 11:43 schreef ulq het volgende:
[..]
Op mijn relatief trage mobiel zou ik het iig nooit doen. Maar als je een onzettende snelle/stabiele mobiel hebt waarop je ook gewoon die bitcoinwisdom-grafiek kan bekijken is het wel een optie. Die zou bij mij waarschijnlijk veel te vaak crashen/überhaupt nooit opstarten.
Dat is die officiële van Litecoin toch? Die kan ik niet downloaden. Mijn computer is een beetje knudde.. Verder zit ik ook veel mobielquote:
Hmm. waar baseer je je trades dan op?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:45 schreef WvdL het volgende:
[..]
ik zit op werk waar bitcoinwisdom niet werkt (geblokt enzo)maar dat weerhoud mij niet om te traden!
SNEL NU SELLEN!!! ANDERS BEN JE JE GELD KWIJT!!!!11quote:Op donderdag 5 december 2013 11:51 schreef lf2 het volgende:
wie zei ook al weer dat het niet gaat dalen
Dit dat.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:52 schreef ulq het volgende:
[..]
SNEL NU SELLEN!!! ANDERS BEN JE JE GELD KWIJT!!!!11
BUBBEL!!!!!!!!11111111einz
Take the chill pill.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:51 schreef lf2 het volgende:
wie zei ook al weer dat het niet gaat dalen
Niets anders dan andere dagen.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:53 schreef ulq het volgende:
Ok sorry, ik wordt een beetje melig van dit hele gebeuren
Het is 12 uur en ik heb nog niks gedaan vandaag
Behalve hier slowchatten en grafiekjes bekijken
Nou, voor mij is dit de eerste dagquote:
Kom maar hier met je actie.quote:
Nou nou het was meer dat ik feitelijk wist dat het omlaag ging maar luisterde naar robinhood speculaasquote:Op donderdag 5 december 2013 11:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je zo panikeert kan je maar beter gelijk stoppen inderdaad.
op grafieken uit het verleden en inschatten wat 'men' denkt dat het waard gaat worden.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:52 schreef ulq het volgende:
[..]
Hmm. waar baseer je je trades dan op?
buy order?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:57 schreef gelly het volgende:
Joh, laat ik eens gek doen en een buy order op $35/LTC zetten , gewoon voor het geval dat![]()
Ik had het liever in BTC gestopt denk ik.
Ja, gisteravond voor ik ging slapen...quote:Op donderdag 5 december 2013 12:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
buy order?
Je mag de mijne kopen voor 35
TRC - FTC is denk ik onmogelijk voor een stijging vatbaar.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:59 schreef WvdL het volgende:
[..]
op grafieken uit het verleden en inschatten wat 'men' denkt dat het waard gaat worden.
beetje koffiedik kijken dus.
Als ik nu alles ook moet uitcashen sta ik wssnlijk op 10-20% verlies. heb sommige coins ook voor de langere termijn NMC en TRC.. denk allen dat TRC gaat floppen
Nice helaas zit ik helemaal vastquote:Op donderdag 5 december 2013 12:02 schreef knep het volgende:
Toch nog een goede move gemaakt door LTC te kopen @ 29.4 en 20 minuten later te verkopen @ 34.4
Waarom, dat kan momenteel toch voor lager?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:57 schreef gelly het volgende:
Joh, laat ik eens gek doen en een buy order op $35/LTC zetten , gewoon voor het geval dat![]()
Ik had het liever in BTC gestopt denk ik.
To the moon!quote:Op donderdag 5 december 2013 12:15 schreef strbo het volgende:
Op $920 toch maar de helft van mijn kapitaal in fiat gezet. Even kijken waar dit heengaat.
Ah joh gewoon weer ergens inspringen.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:15 schreef strbo het volgende:
Op $920 toch maar de helft van mijn kapitaal in fiat gezet. Even kijken waar dit heengaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |