Nou nou het was meer dat ik feitelijk wist dat het omlaag ging maar luisterde naar robinhood speculaasquote:Op donderdag 5 december 2013 11:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je zo panikeert kan je maar beter gelijk stoppen inderdaad.
op grafieken uit het verleden en inschatten wat 'men' denkt dat het waard gaat worden.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:52 schreef ulq het volgende:
[..]
Hmm. waar baseer je je trades dan op?
buy order?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:57 schreef gelly het volgende:
Joh, laat ik eens gek doen en een buy order op $35/LTC zetten , gewoon voor het geval dat![]()
Ik had het liever in BTC gestopt denk ik.
Ja, gisteravond voor ik ging slapen...quote:Op donderdag 5 december 2013 12:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
buy order?
Je mag de mijne kopen voor 35
TRC - FTC is denk ik onmogelijk voor een stijging vatbaar.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:59 schreef WvdL het volgende:
[..]
op grafieken uit het verleden en inschatten wat 'men' denkt dat het waard gaat worden.
beetje koffiedik kijken dus.
Als ik nu alles ook moet uitcashen sta ik wssnlijk op 10-20% verlies. heb sommige coins ook voor de langere termijn NMC en TRC.. denk allen dat TRC gaat floppen
Nice helaas zit ik helemaal vastquote:Op donderdag 5 december 2013 12:02 schreef knep het volgende:
Toch nog een goede move gemaakt door LTC te kopen @ 29.4 en 20 minuten later te verkopen @ 34.4
Waarom, dat kan momenteel toch voor lager?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:57 schreef gelly het volgende:
Joh, laat ik eens gek doen en een buy order op $35/LTC zetten , gewoon voor het geval dat![]()
Ik had het liever in BTC gestopt denk ik.
To the moon!quote:Op donderdag 5 december 2013 12:15 schreef strbo het volgende:
Op $920 toch maar de helft van mijn kapitaal in fiat gezet. Even kijken waar dit heengaat.
Ah joh gewoon weer ergens inspringen.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:15 schreef strbo het volgende:
Op $920 toch maar de helft van mijn kapitaal in fiat gezet. Even kijken waar dit heengaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |