Net 20% verlies gemaakt door op mobiel te traden.. veel te weinig info en veel te veel paniekquote:Op donderdag 5 december 2013 11:40 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar ik wil ook geen actie missen. Maar t is zwaar kut hoor mobiel, heb je gelijk in.
Vind ik ook maar ik vind het veel gedoe om in btc te rekenen en om dat een beetje overzichtelijk te houden enzo.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:36 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Nice, ik vind handelen in LTC/USD nogal riskant, voor zover de rest dat niet is.
De prijs van LTC is zowel afhankelijk van LTC/BTC als BTC/USD. Ze kunnen beide samen nogal veel impact hebben.
litecoin-qtquote:Op donderdag 5 december 2013 11:41 schreef richolio het volgende:
Wat is een goede ltc wallet? Ik zie dat blockchain puur voor btc is
Daar ligt het aan...quote:Op donderdag 5 december 2013 11:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Net 20% verlies gemaakt door op mobiel te traden.. veel te weinig info en veel te veel paniek
Daar heb je apps voorquote:Op donderdag 5 december 2013 11:38 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit mobiel durven kopen. Kan je toch nooit goed exchanges vergelijken, grafieken bekijken, beetje lezen etc.
Ik handel niet vanuit het USD of EUR oogpunt, mijn enige doel is mijn hoeveelheid BTC's omhoog te krijgen. Op kortetermijn handel ik dus om BTC's hoger te krijgen, omdat ik op lange termijn vertrouwen heb in dit fenomeen.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:39 schreef lf2 het volgende:
[..]
je kan liever terug naar dollar dan btc in mijn ogen aangezien als ltc daalt het vaak komt door btc..dus gaan van een dalende koers naar een dalende koers
Op mijn relatief trage mobiel zou ik het iig nooit doen. Maar als je een onzettende snelle/stabiele mobiel hebt waarop je ook gewoon die bitcoinwisdom-grafiek kan bekijken is het wel een optie. Die zou bij mij waarschijnlijk veel te vaak crashen/überhaupt nooit opstarten.quote:
Vind ik zelf ookquote:Op donderdag 5 december 2013 11:44 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Op je pc is t toch wat handiger met gewoon de tabs naast elkaar etc
ik zit op werk waar bitcoinwisdom niet werkt (geblokt enzo)quote:Op donderdag 5 december 2013 11:43 schreef ulq het volgende:
[..]
Op mijn relatief trage mobiel zou ik het iig nooit doen. Maar als je een onzettende snelle/stabiele mobiel hebt waarop je ook gewoon die bitcoinwisdom-grafiek kan bekijken is het wel een optie. Die zou bij mij waarschijnlijk veel te vaak crashen/überhaupt nooit opstarten.
Dat is die officiële van Litecoin toch? Die kan ik niet downloaden. Mijn computer is een beetje knudde.. Verder zit ik ook veel mobielquote:
Hmm. waar baseer je je trades dan op?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:45 schreef WvdL het volgende:
[..]
ik zit op werk waar bitcoinwisdom niet werkt (geblokt enzo)maar dat weerhoud mij niet om te traden!
SNEL NU SELLEN!!! ANDERS BEN JE JE GELD KWIJT!!!!11quote:Op donderdag 5 december 2013 11:51 schreef lf2 het volgende:
wie zei ook al weer dat het niet gaat dalen
Dit dat.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:52 schreef ulq het volgende:
[..]
SNEL NU SELLEN!!! ANDERS BEN JE JE GELD KWIJT!!!!11
BUBBEL!!!!!!!!11111111einz
Take the chill pill.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:51 schreef lf2 het volgende:
wie zei ook al weer dat het niet gaat dalen
Niets anders dan andere dagen.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:53 schreef ulq het volgende:
Ok sorry, ik wordt een beetje melig van dit hele gebeuren
Het is 12 uur en ik heb nog niks gedaan vandaag
Behalve hier slowchatten en grafiekjes bekijken
Nou, voor mij is dit de eerste dagquote:
Kom maar hier met je actie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |