Buy! Sell! Buy! Sell!quote:
Oja die hebberds moeten hun fee hebbenquote:
Jank niet zo man.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:07 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik stond vanmorgen nog lekker veilig happy dat ik alles op USD had, dacht even lekker goedkoop in te kopen![]()
![]()
![]()
Wedden gaat zo weer keihard dalenquote:Op donderdag 5 december 2013 11:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jank niet zo man.
Je weet dat de koers heftig kan fluctueren.Morgen is het voor hetzelfde geld weer weg.
Voor een halve?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:34 schreef ulq het volgende:
Godverdomme ik had net nog een halve moeten inkopen. De prijs was 320 euro op bitonic.
Ja klopt.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:35 schreef Ticootje het volgende:
Bitoninc wordt aardig gekocht nu ook.
Nice, ik vind handelen in LTC/USD nogal riskant, voor zover de rest dat niet is.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oja die hebberds moeten hun fee hebbenhet is nu wel gelukt. Gekocht op 29, verkocht op 34
Ik zou sowieso nooit mobiel durven kopen. Kan je toch nooit goed exchanges vergelijken, grafieken bekijken, beetje lezen etc.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:36 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Prachtig.. ik zit natuurlijk weer mobiel (steeds bij actie) en het leek me een mooie om btc te kopen op 995.. 1 min later was ie 850
je kan liever terug naar dollar dan btc in mijn ogen aangezien als ltc daalt het vaak komt door btc..dus gaan van een dalende koers naar een dalende koersquote:Op donderdag 5 december 2013 11:36 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Nice, ik vind handelen in LTC/USD nogal riskant, voor zover de rest dat niet is.
De prijs van LTC is zowel afhankelijk van LTC/BTC als BTC/USD. Ze kunnen beide samen nogal veel impact hebben.
Ja dat is zo, maar ik wil ook geen actie missen. Maar t is zwaar kut hoor mobiel, heb je gelijk in.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:38 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit mobiel durven kopen. Kan je toch nooit goed exchanges vergelijken, grafieken bekijken, beetje lezen etc.
Ik handel denk 50% mobiel..quote:Op donderdag 5 december 2013 11:38 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit mobiel durven kopen. Kan je toch nooit goed exchanges vergelijken, grafieken bekijken, beetje lezen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |