Klopt, maat ook niks. Effe een ticket maken.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat zou je bij "Finances" moeten kunnen zien ("on order")
https://btc-e.com/profile#funds
Vasthouden dan maar. Zodra BTC weer stijgt stijgt LTC wel mee.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:55 schreef lf2 het volgende:
had ik maar gewacht. dit noem je dus een trap want ik dacht kan nie veel lager en het steeg weer
Ik zit in beide...pauper actiequote:Op donderdag 5 december 2013 10:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vasthouden dan maar. Zodra BTC weer stijgt stijgt LTC wel mee.
Nu is ie in China opeens weer een stuk hoger als in Europaquote:Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef Scorpie het volgende:
Rustig jongens, dit is ook weer zo`n bounce actie.
neen.. PANIEK!! PANIEK!!!! enzo.. btv to da bottomquote:Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef Scorpie het volgende:
Dit dus.. Zit maar op school een beetje dat te doen achter de computerquote:Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef ulq het volgende:
Godver hij daalt nu wel hard
Daar gaat mijn fictieve winst.
Ik denk dat ik weer ff ga studeren ipv nutteloos 'BTC-internetten'
Inderdaad Scorpie.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef Scorpie het volgende:
Wat zouden het dan voor mensen/bedrijven zijn die voor 880$ 200BTC gaan sellen?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad Scorpie.
Komt helemaal goed. We moeten eigenlijk gewoon relaxen, holden en dan over een jaartje weer kijken.
Raak redelijk in paniekquote:
Als je niet weet wat je doet: stop nu met traden. BTCChina gaat alleen maar omhoog, dus gewoon holden. De BTC-e prijs is bizar laag.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:02 schreef lf2 het volgende:
[..]
Raak redelijk in paniekmaak nu verlies en best wel wat
Was het maar zo het is
down down down up (yes buy) down down down down down down down down down down down down down down downdown down down down downdown down down down down
Alles kan. Ik zou persoonlijk nu even niet instappen, veel te volatiel. Als je denk dat je langer dan 2 dagen niet wil beschikken over je BTC's die je in LTC stopt is het een optie.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:02 schreef richolio het volgende:
Kan de ltc nog veel meer dalen dan dit? Of is dit ongeveer wel meestal de 'bodem'?
zit op btc-stamp...quote:Op donderdag 5 december 2013 11:03 schreef strbo het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je doet: stop nu met traden. BTCChina gaat alleen maar omhoog, dus gewoon holden. De BTC-e prijs is bizar laag.
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Paniek paniek… Echt die trollbox ontploft.
haha...quote:
Ik stond vanmorgen nog lekker veilig happy dat ik alles op USD had, dacht even lekker goedkoop in te kopenquote:
ik ook, ik ook..quote:Op donderdag 5 december 2013 11:07 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik stond vanmorgen nog lekker veilig happy dat ik alles op USD had, dacht even lekker goedkoop in te kopen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |