Pure chaos.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:18 schreef strbo het volgende:
Wat gebeurt er in godsnaam? BTCChina $100 naar beneden, BTC-e $100 omhoog..

Vraag en aanbod…quote:Op donderdag 5 december 2013 11:18 schreef strbo het volgende:
Wat gebeurt er in godsnaam? BTCChina $100 naar beneden, BTC-e $100 omhoog..

ik wel. Alleen zit allemaal in wallets.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:18 schreef ulq het volgende:
Daarnet was dus wellicht wél het perfecte inkoopmoment.
Jammer dat ik niet zo veel 'speelgeld' heb.

In het weekend is meestal een daling te zien.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:20 schreef ulq het volgende:
Ik ga er mee kappen voor vandaag, moet ook nog een beetje gaan studeren. Zit nu al 2 uur een beetje grafiekjes/exchanges te bekijken nadat ik die 300 eu heb uitgegeven. Hopen op een mooie stijging tot vrijdag.

Ik ben wegggggggg als het quitte is ik wacht dan wel op stabilisatie dit is leuk om vanaf de zijkant te kijken niet erinquote:Op donderdag 5 december 2013 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In het weekend is meestal een daling te zien.

Aha. Nou, niet al te lang..quote:Op donderdag 5 december 2013 11:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op korte termijn zie ik geen winst op LTC te behalen, gaat op/neer/op/neer. Ik zie echter wel dat we morgen alweer hoger zullen staan met LTC. Daarom is de vraag; hoe lang wil je zonder daytradingcoins zitten.

whut?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:22 schreef WvdL het volgende:
[BTC-e] NMC ook weer eens een boost.. nu nog 3 van zulke candles en ik ben blij

Omdat je maar 0.999996 LTC hebt.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Waarom krijg ik op btc-e dit te zien als ik een sell order voor 1 ltc wil instellen?
[ afbeelding ]

Buy! Sell! Buy! Sell!quote:

Oja die hebberds moeten hun fee hebbenquote:

Jank niet zo man.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:07 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik stond vanmorgen nog lekker veilig happy dat ik alles op USD had, dacht even lekker goedkoop in te kopen![]()
![]()
![]()

Wedden gaat zo weer keihard dalenquote:Op donderdag 5 december 2013 11:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jank niet zo man.
Je weet dat de koers heftig kan fluctueren.Morgen is het voor hetzelfde geld weer weg.

Voor een halve?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:34 schreef ulq het volgende:
Godverdomme ik had net nog een halve moeten inkopen. De prijs was 320 euro op bitonic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |