Net 20% verlies gemaakt door op mobiel te traden.. veel te weinig info en veel te veel paniekquote:Op donderdag 5 december 2013 11:40 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar ik wil ook geen actie missen. Maar t is zwaar kut hoor mobiel, heb je gelijk in.

Vind ik ook maar ik vind het veel gedoe om in btc te rekenen en om dat een beetje overzichtelijk te houden enzo.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:36 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Nice, ik vind handelen in LTC/USD nogal riskant, voor zover de rest dat niet is.
De prijs van LTC is zowel afhankelijk van LTC/BTC als BTC/USD. Ze kunnen beide samen nogal veel impact hebben.

litecoin-qtquote:Op donderdag 5 december 2013 11:41 schreef richolio het volgende:
Wat is een goede ltc wallet? Ik zie dat blockchain puur voor btc is

Daar ligt het aan...quote:Op donderdag 5 december 2013 11:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Net 20% verlies gemaakt door op mobiel te traden.. veel te weinig info en veel te veel paniek

Daar heb je apps voorquote:Op donderdag 5 december 2013 11:38 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit mobiel durven kopen. Kan je toch nooit goed exchanges vergelijken, grafieken bekijken, beetje lezen etc.

Ik handel niet vanuit het USD of EUR oogpunt, mijn enige doel is mijn hoeveelheid BTC's omhoog te krijgen. Op kortetermijn handel ik dus om BTC's hoger te krijgen, omdat ik op lange termijn vertrouwen heb in dit fenomeen.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:39 schreef lf2 het volgende:
[..]
je kan liever terug naar dollar dan btc in mijn ogen aangezien als ltc daalt het vaak komt door btc..dus gaan van een dalende koers naar een dalende koers

Op mijn relatief trage mobiel zou ik het iig nooit doen. Maar als je een onzettende snelle/stabiele mobiel hebt waarop je ook gewoon die bitcoinwisdom-grafiek kan bekijken is het wel een optie. Die zou bij mij waarschijnlijk veel te vaak crashen/überhaupt nooit opstarten.quote:

Vind ik zelf ookquote:Op donderdag 5 december 2013 11:44 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Op je pc is t toch wat handiger met gewoon de tabs naast elkaar etc

ik zit op werk waar bitcoinwisdom niet werkt (geblokt enzo)quote:Op donderdag 5 december 2013 11:43 schreef ulq het volgende:
[..]
Op mijn relatief trage mobiel zou ik het iig nooit doen. Maar als je een onzettende snelle/stabiele mobiel hebt waarop je ook gewoon die bitcoinwisdom-grafiek kan bekijken is het wel een optie. Die zou bij mij waarschijnlijk veel te vaak crashen/überhaupt nooit opstarten.

Dat is die officiële van Litecoin toch? Die kan ik niet downloaden. Mijn computer is een beetje knudde.. Verder zit ik ook veel mobielquote:

Hmm. waar baseer je je trades dan op?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:45 schreef WvdL het volgende:
[..]
ik zit op werk waar bitcoinwisdom niet werkt (geblokt enzo)maar dat weerhoud mij niet om te traden!

SNEL NU SELLEN!!! ANDERS BEN JE JE GELD KWIJT!!!!11quote:Op donderdag 5 december 2013 11:51 schreef lf2 het volgende:
wie zei ook al weer dat het niet gaat dalen

Dit dat.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:52 schreef ulq het volgende:
[..]
SNEL NU SELLEN!!! ANDERS BEN JE JE GELD KWIJT!!!!11
BUBBEL!!!!!!!!11111111einz

Take the chill pill.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:51 schreef lf2 het volgende:
wie zei ook al weer dat het niet gaat dalen

Niets anders dan andere dagen.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:53 schreef ulq het volgende:
Ok sorry, ik wordt een beetje melig van dit hele gebeuren
Het is 12 uur en ik heb nog niks gedaan vandaag
Behalve hier slowchatten en grafiekjes bekijken

Nou, voor mij is dit de eerste dagquote:

Kom maar hier met je actie.quote:

Nou nou het was meer dat ik feitelijk wist dat het omlaag ging maar luisterde naar robinhood speculaasquote:Op donderdag 5 december 2013 11:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je zo panikeert kan je maar beter gelijk stoppen inderdaad.

op grafieken uit het verleden en inschatten wat 'men' denkt dat het waard gaat worden.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:52 schreef ulq het volgende:
[..]
Hmm. waar baseer je je trades dan op?

buy order?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:57 schreef gelly het volgende:
Joh, laat ik eens gek doen en een buy order op $35/LTC zetten , gewoon voor het geval dat![]()
Ik had het liever in BTC gestopt denk ik.

Ja, gisteravond voor ik ging slapen...quote:Op donderdag 5 december 2013 12:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
buy order?
Je mag de mijne kopen voor 35

TRC - FTC is denk ik onmogelijk voor een stijging vatbaar.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:59 schreef WvdL het volgende:
[..]
op grafieken uit het verleden en inschatten wat 'men' denkt dat het waard gaat worden.
beetje koffiedik kijken dus.
Als ik nu alles ook moet uitcashen sta ik wssnlijk op 10-20% verlies. heb sommige coins ook voor de langere termijn NMC en TRC.. denk allen dat TRC gaat floppen

Nice helaas zit ik helemaal vastquote:Op donderdag 5 december 2013 12:02 schreef knep het volgende:
Toch nog een goede move gemaakt door LTC te kopen @ 29.4 en 20 minuten later te verkopen @ 34.4

Waarom, dat kan momenteel toch voor lager?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:57 schreef gelly het volgende:
Joh, laat ik eens gek doen en een buy order op $35/LTC zetten , gewoon voor het geval dat![]()
Ik had het liever in BTC gestopt denk ik.

To the moon!quote:Op donderdag 5 december 2013 12:15 schreef strbo het volgende:
Op $920 toch maar de helft van mijn kapitaal in fiat gezet. Even kijken waar dit heengaat.

Ah joh gewoon weer ergens inspringen.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:15 schreef strbo het volgende:
Op $920 toch maar de helft van mijn kapitaal in fiat gezet. Even kijken waar dit heengaat.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |