Wedden dat ze dan gaan roepen dat het geshopped is?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:28 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ze willen een printscreen zienkan je dat regelen dan wordt het akelig stil
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wedden dat ze dan gaan roepen dat het geshopped is?
Daar is mijn punt.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:29 schreef WebBeestje het volgende:
Printscreens loliets met makkelijk aanpassen met paint ofzo
wallet adres is ook goed hoor
Zoek een leven en hou je met jezelf bezigquote:Op donderdag 5 december 2013 10:29 schreef WebBeestje het volgende:
Printscreens loliets met makkelijk aanpassen met paint ofzo
wallet adres is ook goed hoor
Je moet natuurlijk een foto maken van je computer met je account inhoud open, een briefje erbij met 'zie je fokkers' en de krant van vandaagquote:Op donderdag 5 december 2013 10:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat maar gaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dit herstelt gewoon wel weer…quote:Op donderdag 5 december 2013 10:32 schreef ulq het volgende:
De 'grote drie' stabiliseren trouwens wel nu. Zakken niet onder de 950$ oid.
Geloof er niks vanquote:Op donderdag 5 december 2013 10:33 schreef WebBeestje het volgende:
Om 8:45 ging ik op Plus500 short op BTC, hefboom van 10 nu kassa![]()
![]()
![]()
Ja klopt, dat China moet zich maar eens weten te gedragenquote:Op donderdag 5 december 2013 10:33 schreef Ticootje het volgende:
En kan china mij voortaan niet eerst ff bellen, voordat ze zulk nieuws doen?
Bewijsquote:Op donderdag 5 december 2013 10:33 schreef WebBeestje het volgende:
![]()
![]()
Wanneer zet het weekenddipje zich meestal in? Pas op zondagavond of begint het al eerder?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, dit herstelt gewoon wel weer…
Niet de eerste crash.
Werkt plus500 eigenlijk goed? Gebruiksgemak vind ik wel fijn daarvan.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:33 schreef WebBeestje het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |