BTC daalt nog steedsquote:Op donderdag 5 december 2013 10:22 schreef Scorpie het volgende:
Hm eigenlijk net te snel uit LTC gestapt. Leermomentje voor de volgende keer.
 ! kon liever verkopen en nog lager inkopen
! kon liever verkopen en nog lager inkopen 

Oh toch wel, vergeten de fee mee te rekenen dus nu net geen hele ltcquote:Op donderdag 5 december 2013 10:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oh mn order is niet meteen verwerkt

Tering ouwe. 2000$ dat zijn de betere winsten. Heb je je baan al opgezegd?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Staat hierboven wat ik heb gedaan.

Hij zegt toch ook dat het niet alleen met BTC was?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:23 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
BTC is gedropt met 200$ ongeveer
Jij zegt 2000$ te hebben verdiend, in een neergaande trend. Zonder ups
Als de bitcoin net nog boven de 1000$ stond. 200$*10=2000
Dus met 10 btc ben je op het perfecte moment short gegaan. En je hebt er nog 9,7
DIKKE BULLSHIT

Ik had geen BTC toen ik begon. Ik kocht BTC op 920$, verkocht ze op 980$, kocht vervolgens 275 LTC voor 32$ en die verkocht ik weer voor 36$.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:23 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
Dus met 10 btc ben je op het perfecte moment short gegaan. En je hebt er nog 9,7
DIKKE BULLSHIT

Welke exchange gebruik je om die transacties zo snel te doen?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:22 schreef Scorpie het volgende:
Hm eigenlijk net te snel uit LTC gestapt. Leermomentje voor de volgende keer.

Zoveel moeite is het niet om een aankoop te plaatsen, voor het laten weten van de verkoop is ook maar een paar seconde nodigquote:Op donderdag 5 december 2013 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja sorry, tijdens de trade zelf ben ik een beetje druk bezig. Maar joh, dan geloof je het niet.

btc-e, die werkt echt vlekkeloos, zelfs met deze 'crash'quote:Op donderdag 5 december 2013 10:25 schreef ulq het volgende:
[..]
Welke exchange gebruik je om die transacties zo snel te doen?
Had net je post gelezen trouwens, sorry dat ik het nog een keer vroeg

Jaloezie is totaal niet te merken hoor...quote:Op donderdag 5 december 2013 10:23 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
DIKKE BULLSHIT

Ach je bent de enige niet…quote:Op donderdag 5 december 2013 10:27 schreef lf2 het volgende:
Alles daalt weer... ben gestapt in die trap fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Oke man ik zal het in het vervolg hier neerzetten.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:26 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Zoveel moeite is het niet om een aankoop te plaatsen, voor het laten weten van de verkoop is ook maar een paar seconde nodig

Waarom zou hij er over liegen. In z'n verhaal dat ie vertelde zaten toch geen dingen die niet kunnen kloppen?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:23 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
DIKKE BULLSHIT

Jezus man hij is toch geen verantwoording aan jullie schuldig.. stop is met huilenquote:Op donderdag 5 december 2013 10:26 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Zoveel moeite is het niet om een aankoop te plaatsen, voor het laten weten van de verkoop is ook maar een paar seconde nodig

Ze willen een printscreen zienquote:Op donderdag 5 december 2013 10:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke man ik zal het in het vervolg hier neerzetten.
 kan je dat regelen dan wordt het akelig stil
 kan je dat regelen dan wordt het akelig stil  

Same herequote:Op donderdag 5 december 2013 10:28 schreef Scorpie het volgende:
Overigens sta ik nu alweer een BTC in de min als ik zou verkopen. Is dat eerlijk genoeg?

x3quote:Op donderdag 5 december 2013 10:28 schreef Scorpie het volgende:
Overigens sta ik nu alweer een BTC in de min als ik zou verkopen. Is dat eerlijk genoeg?

Joh laat gaan. Als hij denkt dat ik lieg kan ik toch niks doen om hem te overtuigen van het tegendeel.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:27 schreef ulq het volgende:
[..]
Waarom zou hij er over liegen. In z'n verhaal dat ie vertelde zaten toch geen dingen die niet kunnen kloppen?

Wedden dat ze dan gaan roepen dat het geshopped is?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:28 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ze willen een printscreen zienkan je dat regelen dan wordt het akelig stil

quote:Op donderdag 5 december 2013 10:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wedden dat ze dan gaan roepen dat het geshopped is?
Daar is mijn punt.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:29 schreef WebBeestje het volgende:
Printscreens loliets met makkelijk aanpassen met paint ofzo
wallet adres is ook goed hoor

Zoek een leven en hou je met jezelf bezigquote:Op donderdag 5 december 2013 10:29 schreef WebBeestje het volgende:
Printscreens loliets met makkelijk aanpassen met paint ofzo
wallet adres is ook goed hoor

Je moet natuurlijk een foto maken van je computer met je account inhoud open, een briefje erbij met 'zie je fokkers' en de krant van vandaagquote:Op donderdag 5 december 2013 10:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]

Laat maar gaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]

Ja, dit herstelt gewoon wel weer…quote:Op donderdag 5 december 2013 10:32 schreef ulq het volgende:
De 'grote drie' stabiliseren trouwens wel nu. Zakken niet onder de 950$ oid.

Geloof er niks vanquote:Op donderdag 5 december 2013 10:33 schreef WebBeestje het volgende:
Om 8:45 ging ik op Plus500 short op BTC, hefboom van 10 nu kassa

Ja klopt, dat China moet zich maar eens weten te gedragenquote:Op donderdag 5 december 2013 10:33 schreef Ticootje het volgende:
En kan china mij voortaan niet eerst ff bellen, voordat ze zulk nieuws doen?

Bewijsquote:Op donderdag 5 december 2013 10:33 schreef WebBeestje het volgende:

Wanneer zet het weekenddipje zich meestal in? Pas op zondagavond of begint het al eerder?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, dit herstelt gewoon wel weer…
Niet de eerste crash.

Werkt plus500 eigenlijk goed? Gebruiksgemak vind ik wel fijn daarvan.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:33 schreef WebBeestje het volgende:

alsof Scorpie hier echt bewijzen moet gaan plaatsen kom nou
  alsof Scorpie hier echt bewijzen moet gaan plaatsen kom nou

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |