Ik ga er inderdaad deze zondag klaar voor zitten, mooie korte termijn winstquote:Op donderdag 5 december 2013 10:35 schreef ulq het volgende:
[..]
Wanneer zet het weekenddipje zich meestal in? Pas op zondagavond of begint het al eerder?
op http://bitcoinwisdom.com/markets/btcchina/btccnyquote:BTCChina: 787.27/4800.51
Gokje, ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:37 schreef ulq het volgende:
Jongens kan iemand deze vraag beantwoorden:
[..]
op http://bitcoinwisdom.com/markets/btcchina/btccny
Is die 787 in USD?
had ik maar zoveel 'play money'quote:Op donderdag 5 december 2013 10:36 schreef WebBeestje het volgende:
Met $10.000 nu al meer dan 150% winst
Jaloers is niet erg, afgunst is wel een beetje zieligquote:Op donderdag 5 december 2013 10:38 schreef knep het volgende:
Die reacties op Scorpie. Gewoon jaloezie omdat ie handig is met traden
.
Ik ben er ook jaloers op.
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:39 schreef Murdera het volgende:
Dit is echt een beetje hoe ik me afentoe voel qua daytraderskills
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:39 schreef Murdera het volgende:
Dit is echt een beetje hoe ik me afentoe voel qua daytraderskills
[ afbeelding ]
BTCChina was down. Nu niet meer, gaat ook al weer flink omhoog.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:41 schreef ulq het volgende:
Maar waarom raakt niemand in paniek en maakt ff een paar panicsells als 1BTC in China nog maar 750USD is? Serieus?
750 USD klopt niet, misschien even geweest in een dip maar hij staat op https://vip.btcchina.com nu op 5840 Yuan, ongeveer $960.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:41 schreef ulq het volgende:
Maar waarom raakt niemand in paniek en maakt ff een paar panicsells als 1BTC in China nog maar 750USD is? Serieus?
Zit je nog in BTC ? ik heb beide nog niet verkocht maar die dipjes van btc steeds en ltc maken me nerveus maybe beter weer eruit en wachten ?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:47 schreef Scorpie het volgende:
850$ is de low van btc-e geweest volgens mij.
$851 inderdaad. Hoger dan de low bij de vorige crash, die ook nog eens van hoger kwam.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:47 schreef Scorpie het volgende:
850$ is de low van btc-e geweest volgens mij.
Nee zit nu in LTC, even wachten tot die weer verder omhoog schiet.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:48 schreef lf2 het volgende:
[..]
Zit je nog in BTC ? ik heb beide nog niet verkocht maar die dipjes van btc steeds en ltc maken me nerveus maybe beter weer eruit en wachten ?
zo pietluttige nieuws kan mensen echt gekke dingen laten doen zo te zien
Ja klopt inderdaad. Bij mij nu ook. Maar hij stond net echt ff op 787. Had ze gvd in China moeten inkopenquote:Op donderdag 5 december 2013 10:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
750 USD klopt niet, misschien even geweest in een dip maar hij staat op https://vip.btcchina.com nu op 5840 Yuan, ongeveer $960.
ga overstappen van btc naar all in ltc...de winsten zijn dan wat hoger als ik dat doe (als het stijgt)quote:Op donderdag 5 december 2013 10:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee zit nu in LTC, even wachten tot die weer verder omhoog schiet.
Meestal panicsells. Er komt potentieel slecht nieuws, er wordt verkocht, mensen zien de prijs dalen, verkopen meer etc. Dan blijkt het nieuws eigenlijk niet zo heel slecht te zijn, en gaat de prijs weer omhoog. Ik zal kopen, maar vertrouw vooral niet op mij.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:48 schreef lf2 het volgende:
[..]
Zit je nog in BTC ? ik heb beide nog niet verkocht maar die dipjes van btc steeds en ltc maken me nerveus maybe beter weer eruit en wachten ?
zo pietluttige nieuws kan mensen echt gekke dingen laten doen zo te zien
Wow da's echt kut. Ook niet in je wallet?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:49 schreef StephanL het volgende:
WTF bitcoins zijn weg op btc-e. In de zin van, ze zijn nergens meer. Geen order is er uit, dus ze moeten ergens nog wezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had gekocht na de dip maar zo te zien is er nog schommeling en soms net wat lager onder mijn inkoop prijsquote:Op donderdag 5 december 2013 10:50 schreef strbo het volgende:
[..]
Meestal panicsells. Er komt potentieel slecht nieuws, er wordt verkocht, mensen zien de prijs dalen, verkopen meer etc. Dan blijkt het nieuws eigenlijk niet zo heel slecht te zijn, en gaat de prijs weer omhoog. Ik zal kopen, maar vertrouw vooral niet op mij.
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:51 schreef ulq het volgende:
[..]
Wow da's echt kut. Ook niet in je wallet?Nee, nog niet eerder gehad. Misschien zwerft het nog ergens rond in een order.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm. Pas op, want ik merk dat LTC wel hoog gewaardeerd is nu en er nog niet zoveel stijging is als verwacht.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:50 schreef lf2 het volgende:
[..]
ga overstappen van btc naar all in ltc...de winsten zijn dan wat hoger als ik dat doe (als het stijgt)
Sell order staan?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee, nog niet eerder gehad. Misschien zwerft het nog ergens rond in een order.
Dat zou je bij "Finances" moeten kunnen zien ("on order")quote:Op donderdag 5 december 2013 10:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee, nog niet eerder gehad. Misschien zwerft het nog ergens rond in een order.
Zij zien ook wel dat ze gigantische winsten kunnen makenquote:Op donderdag 5 december 2013 10:54 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige week kon je met moeite kopen
Klopt, maat ook niks. Effe een ticket maken.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat zou je bij "Finances" moeten kunnen zien ("on order")
https://btc-e.com/profile#funds
Vasthouden dan maar. Zodra BTC weer stijgt stijgt LTC wel mee.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:55 schreef lf2 het volgende:
had ik maar gewacht. dit noem je dus een trap want ik dacht kan nie veel lager en het steeg weer
Ik zit in beide...pauper actiequote:Op donderdag 5 december 2013 10:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vasthouden dan maar. Zodra BTC weer stijgt stijgt LTC wel mee.
Nu is ie in China opeens weer een stuk hoger als in Europaquote:Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef Scorpie het volgende:
Rustig jongens, dit is ook weer zo`n bounce actie.
neen.. PANIEK!! PANIEK!!!! enzo.. btv to da bottomquote:Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef Scorpie het volgende:
Dit dus.. Zit maar op school een beetje dat te doen achter de computerquote:Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef ulq het volgende:
Godver hij daalt nu wel hard
Daar gaat mijn fictieve winst.
Ik denk dat ik weer ff ga studeren ipv nutteloos 'BTC-internetten'
Inderdaad Scorpie.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef Scorpie het volgende:
Wat zouden het dan voor mensen/bedrijven zijn die voor 880$ 200BTC gaan sellen?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad Scorpie.
Komt helemaal goed. We moeten eigenlijk gewoon relaxen, holden en dan over een jaartje weer kijken.
Raak redelijk in paniekquote:
Als je niet weet wat je doet: stop nu met traden. BTCChina gaat alleen maar omhoog, dus gewoon holden. De BTC-e prijs is bizar laag.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:02 schreef lf2 het volgende:
[..]
Raak redelijk in paniekmaak nu verlies en best wel wat
Was het maar zo het is
down down down up (yes buy) down down down down down down down down down down down down down down downdown down down down downdown down down down down
Alles kan. Ik zou persoonlijk nu even niet instappen, veel te volatiel. Als je denk dat je langer dan 2 dagen niet wil beschikken over je BTC's die je in LTC stopt is het een optie.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:02 schreef richolio het volgende:
Kan de ltc nog veel meer dalen dan dit? Of is dit ongeveer wel meestal de 'bodem'?
zit op btc-stamp...quote:Op donderdag 5 december 2013 11:03 schreef strbo het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je doet: stop nu met traden. BTCChina gaat alleen maar omhoog, dus gewoon holden. De BTC-e prijs is bizar laag.
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Paniek paniek… Echt die trollbox ontploft.
haha...quote:
Ik stond vanmorgen nog lekker veilig happy dat ik alles op USD had, dacht even lekker goedkoop in te kopenquote:
ik ook, ik ook..quote:Op donderdag 5 december 2013 11:07 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik stond vanmorgen nog lekker veilig happy dat ik alles op USD had, dacht even lekker goedkoop in te kopen![]()
![]()
![]()
serieus koop jij nu nogquote:Op donderdag 5 december 2013 11:08 schreef pimpel1985 het volgende:
Heeeeeerlijk dit!!
BTC verkocht op piek... net dik ingekocht weer in de crash!
holden of LTCquote:Op donderdag 5 december 2013 11:07 schreef Scorpie het volgende:
Kut, ik had mijn 1.5 BTC die ik nog over had in USD moeten stoppen.
serieus ik zou niks doen nu. dit gaat veels te hardquote:Op donderdag 5 december 2013 11:11 schreef ulq het volgende:
Is dít het perfecte verkoopmoment om nog 0,5 BTC te kopen? Twijfels... Koers is iig nog lager als daarnet.
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:11 schreef ulq het volgende:
Is dít het perfecte verkoopmoment om nog 0,5 BTC te kopen? Twijfels... Koers is iig nog lager als daarnet.
Wacht ik kijk ff.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:11 schreef ulq het volgende:
ik zie alleen daling hoe kijk jij ?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:11 schreef strbo het volgende:
http://bitcoinwisdom.com/markets/btcchina/btccny
quote:
Tijdens de yoga...quote:
Die rangequote:Op donderdag 5 december 2013 11:12 schreef lf2 het volgende:
http://my-btc.info/bitcoin_analysis.php! RUNN
Interestingquote:Op donderdag 5 december 2013 11:12 schreef lf2 het volgende:
http://my-btc.info/bitcoin_analysis.php! RUNN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |