Nice. Hoe oud ben jij dan eigenlijk?quote:Op maandag 2 december 2013 01:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope, HMF schatte hem 60 geloof ik
quote:Op maandag 2 december 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nice. Hoe oud ben jij dan eigenlijk?
quote:Op maandag 2 december 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nice. Hoe oud ben jij dan eigenlijk?
Ga eens gamen man. Beter dan de hele dag kuttopics openen op een forum.quote:Op maandag 2 december 2013 01:17 schreef tong80 het volgende:
At Jr. Ik had m'n eerst PC en daar stond ie dan. Vriend van me gebeld hoe ie aan moest.
Kan er nog steeds niks mee, behalve FOK!ken.
Ik trek er regelmatig de stekker uit. Dan doet ie het weer.
jij hebt je wekker om 6:18:36 staan?quote:Op maandag 2 december 2013 01:18 schreef Caland het volgende:
Over precies 5 uur gaat de wekker.
Genot.
7:30 bij mij.quote:Op maandag 2 december 2013 01:18 schreef Caland het volgende:
Over precies 5 uur gaat de wekker.
Genot.
quote:Op maandag 2 december 2013 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij hebt je wekker om 6:18:36 staan?
waarom?
Ik geef daar echt geen ene neuk om.quote:Op maandag 2 december 2013 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]dat vraag je toch niet aan een vrouw
n000b
Ooh dan kan het opzich wel jaquote:
Val dood.quote:Op maandag 2 december 2013 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij hebt je wekker om 6:18:36 staan?
waarom?
wat danquote:Op maandag 2 december 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef daar echt geen ene neuk om.
[..]
Ooh dan kan het opzich wel ja. Bedenk me net dat tussen mij en mijn pa langer zit dan jij en je pa
leuk ditquote:Op maandag 2 december 2013 01:20 schreef RensAjacied het volgende:
Nieuwe ultrasstijl dit dat
[ afbeelding ]
Nakomelingetje of gewoon een beetje awkward ouders.quote:Op maandag 2 december 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn pa was 42 toen ik geboren werd
jeetje.quote:Op maandag 2 december 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind presenteren kut. Ik moet eigenlijk allemaal dingen doen voor school maar laat me afleidenquote:Op maandag 2 december 2013 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet alleen dinsdag iets presenteren.
Verder vrij.
Nakomeling. Mijn broer is 10 jaar ouder en mijn zus 5 jaar ouder ( nee geen pics).quote:Op maandag 2 december 2013 01:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nakomelingetje of gewoon een beetje awkward ouders.
Jij bent jong als je vader dood gaat.quote:Op maandag 2 december 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
YOLO tochquote:Op maandag 2 december 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nakomeling. Mijn broer is 10 jaar ouder en mijn zus 5 jaar ouder ( nee geen pics).
Ja dusquote:Op maandag 2 december 2013 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jeetje.
Ben jij een nakomertje?
quote:Op maandag 2 december 2013 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent jong als je vader dood gaat.
What?quote:Op maandag 2 december 2013 01:22 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn vader is 16 jaar ouder dan me moeder.
Ze leerde elkaar kennen toen me moeder 16 was. Bah wel
Ach voor hetzelfde geld gaat hij morgen dood of pas over 30 jaar joh.quote:Op maandag 2 december 2013 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 december 2013 01:22 schreef charmed_angel het volgende:
ja of zijn vader wordt 120quote:Op maandag 2 december 2013 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
zit dat in de familie?quote:Op maandag 2 december 2013 01:22 schreef charmed_angel het volgende:
beter dan wanneer je moeder je vader leerde kennen toen hij 16 wasquote:Op maandag 2 december 2013 01:22 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is best wel raar ja.quote:Op maandag 2 december 2013 01:22 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien wel een aardig RTL programma. Help, mijn vader is een pedofiel.quote:Op maandag 2 december 2013 01:22 schreef charmed_angel het volgende:
Eens, eens.quote:Op maandag 2 december 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind presenteren kut. Ik moet eigenlijk allemaal dingen doen voor school maar laat me afleiden
En je pa kwam nooit 's avonds bij je bed met je spelen?quote:Op maandag 2 december 2013 01:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
5 jaar later kwam ik
En ze zijn nog steeds bij elkaar
Mijn zus is 15 jaar ouder.quote:Op maandag 2 december 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nakomeling. Mijn broer is 10 jaar ouder en mijn zus 5 jaar ouder ( nee geen pics).
quote:Op maandag 2 december 2013 01:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien wel een aardig RTL programma. Help, mijn vader is een pedofiel.
Die heeft heerlijk op je getrokken vroeger.quote:Op maandag 2 december 2013 01:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
5 jaar later kwam ik
Mag ik het wel vreemd vinden? Zouden je opa en oma leuk vinden een 32 jarige vent over de vloer bij je 16 jarige dochter.quote:Op maandag 2 december 2013 01:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
5 jaar later kwam ik
neequote:Op maandag 2 december 2013 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je pa kwam nooit 's avonds bij je bed met je spelen?
Zaten er nog broers en zussen tussen?quote:Op maandag 2 december 2013 01:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn zus is 15 jaar ouder.
En pot.
Nee. Wel nog eentje ervoor.quote:Op maandag 2 december 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zaten er nog broers en zussen tussen?
Bij de oude Grieken niet.quote:Op maandag 2 december 2013 01:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ook toen was pedofilie best wel een taboe.
Dat is best veel ja. Was je een ongelukje dan?quote:Op maandag 2 december 2013 01:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Wel nog eentje ervoor.
nee natuurlijk nietquote:Op maandag 2 december 2013 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag ik het wel vreemd vinden? Zouden je opa en oma leuk vinden een 32 jarige vent over de vloer bij je 16 jarige dochter.
Sorry opa hooligan.quote:Op maandag 2 december 2013 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
laat opa hooligan dat maar niet lezen
PAAR [ afbeelding ] OP JE BOLLE [ afbeelding ]
ik zag het jaquote:Op maandag 2 december 2013 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Typhoon deed shit voor de koning.
geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 2 december 2013 01:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee. Heb nog een wandelende tak geneukt toen die net net uit de fabriek kwam.quote:Op maandag 2 december 2013 01:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou die gozer met een honkbalknuppel het huis uit slaan gok ik zo.quote:Op maandag 2 december 2013 01:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet
In het begin was het raar, maar het zijn de enige twee.die nog bij elkaar zijn. Dat betekent ook wel weer wat
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 2 december 2013 01:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk.
Ach ja als je verliefd wordt hou je het niet tegen toch?
Weer niet grappig.quote:Op maandag 2 december 2013 01:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Heb nog een wandelende tak geneukt toen die net net uit de fabriek kwam.
Goed argument.quote:Op maandag 2 december 2013 01:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk.
Ach ja als je verliefd wordt hou je het niet tegen toch?
Jij zou toch slapen?quote:Op maandag 2 december 2013 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.![]()
![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Help hem wel weer even overeind dan.
xd
Ach trek het je niet zo aan. Jij kan er ook niks aan doen dat je geen humor hebt.quote:Op maandag 2 december 2013 01:29 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet quoten verdomme.
Caland. Sorry dat ik niet aan uw wensen gegriefde.
ja maar zo denken de mensen nuquote:Op maandag 2 december 2013 01:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou die gozer met een honkbalknuppel het huis uit slaan gok ik zo.
Ik had nog nooit van die kerel gehoord tot vandaag.quote:Op maandag 2 december 2013 01:30 schreef RensAjacied het volgende:
Iedereen is overstuur dat Paul Wanker dood is...
quote:Op maandag 2 december 2013 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.![]()
![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van die kerel gehoord tot vandaag.
Ik heb ooit die film gekeken op aanraden van c_a. Wat was dat slecht zeg.quote:Op maandag 2 december 2013 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van die kerel gehoord tot vandaag.
Kapi heeft traagzaad hihiquote:Op maandag 2 december 2013 01:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet.
Ik zou alleen kinderen willen van Kapi. En dat is niet mogelijk
Neen.quote:Op maandag 2 december 2013 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is best veel ja. Was je een ongelukje dan?
En die Spanjaard van je dan?quote:Op maandag 2 december 2013 01:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet.
Haar eierstokken beginnen al te trillen.quote:Op maandag 2 december 2013 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnen nu en 5 jaar zal het moeten lijkt me.
Wat heb jij precies gepresteerd in je leven dan?quote:Op maandag 2 december 2013 01:32 schreef tong80 het volgende:
Caland zou een mooi jurylid zijn bij Idols. Van die nietszeggende mensen die zelf niks gepresteerd hebben die oordelen over talenten.
Caland zou Herman Brood, Lou Reed, Tom Waits en Neil Young nog weg hebben gestemd wegens niet zuiver op de graad.
Tering.quote:Op maandag 2 december 2013 01:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet.
Ik mag het hopen. Er moet wel nieuwe aanwas komen in de SC natuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2013 01:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haar eierstokken beginnen al te trillen.
Nummer 1 qua aantal reactie's op FOK! jwz.quote:Op maandag 2 december 2013 01:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heb jij precies gepresteerd in je leven dan?
ja ik ben toch getrouwdquote:Op maandag 2 december 2013 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar het was onmogelijk zei je.
Zie het je al voor je.quote:Op maandag 2 december 2013 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Er moet wel nieuwe aanwas komen in de SC natuurlijk.
En zelfs dat is binnen een paar jaar verbroken door ons Stijntje.quote:Op maandag 2 december 2013 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nummer 1 qua aantal reactie's op FOK! jwz.
Zal me niks verbazen als jij ook nog hoog komt.quote:Op maandag 2 december 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zelfs dat is binnen een paar jaar verbroken door ons Stijntje.
Zou pas leuk zijn als het kind gezond verstand heeft en gewoon voor Ajax wordtquote:Op maandag 2 december 2013 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zie het je al voor je.een 3 jarige F'noord hoolie.
die zijn bankpas kwijt raakt.
ov chipkaartquote:Op maandag 2 december 2013 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zie het je al voor je.een 3 jarige F'noord hoolie.
die zijn bankpas kwijt raakt.
ja tuurlijk wel.quote:Op maandag 2 december 2013 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dan is het nog niet onmogelijk
Daar is de wetenschap voor uitgevonden.quote:Op maandag 2 december 2013 01:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel, alleen geen goede zaadjes
Mij wel. Binnenkort ben ik weg hier.quote:Op maandag 2 december 2013 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als jij ook nog hoog komt.
Doe niet zo dom JR.quote:Op maandag 2 december 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is de wetenschap voor uitgevonden.
[..]
quote:Op maandag 2 december 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Mij wel. Binnenkort ben ik weg hier.
Zeg je nu dat c_a een laag iq heeft?quote:Op maandag 2 december 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou pas leuk zijn als het kind gezond verstand heeft en gewoon voor Ajax wordt.
Ja dat zegt Jr.quote:Op maandag 2 december 2013 01:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeg je nu dat c_a een laag iq heeft?
Mogelijkheden zijn er altijd.quote:
Preciesquote:
Als je voor Feyenoord bent zet ik altijd mijn vraagtekens ja.quote:Op maandag 2 december 2013 01:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeg je nu dat c_a een laag iq heeft?
daar hebben we geen.zin meer in.quote:Op maandag 2 december 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
.
Een baby met een baardquote:Op maandag 2 december 2013 01:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik
Maar staat een beetje raar als ik er een Kapi baby uitpers
Dat zou an sich heel goed staan, maar het zou wel een beetje vreemd zijn aangezien je met iemand anders getrouwd bent.quote:Op maandag 2 december 2013 01:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik
Maar staat een beetje raar als ik er een Kapi baby uitpers
Ik heb niet echt zo'n bewijsdrang, laat staan op een internetforum. Zou jij eigenlijk ook niet meer moeten hebbenquote:Op maandag 2 december 2013 01:35 schreef tong80 het volgende:
Caland ik wil wel neerzetten wat ik heb gepresteerd. Maar dat wordt dan weer tegen me gebruikt en als lachmiddel benut.
Ik wil het je wel mondjesmaat voeren als jij ook uit de kast komt. Zet ik er mijn tegenprestatie tegenover.
hmf is voor feyenoordquote:Op maandag 2 december 2013 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogelijkheden zijn er altijd.
[..]
Precies
[..]
Als je voor Feyenoord bent zet ik altijd mijn vraagtekens ja.
Ik ben het met je mening is.quote:Op maandag 2 december 2013 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogelijkheden zijn er altijd.
[..]
Precies
[..]
Als je voor Feyenoord bent zet ik altijd mijn vraagtekens ja.
Moet dit grappig zijn trouwens?quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 01:37 schreef tong80 het volgende:
PSV gaat hun grasmat vernieuwen. leggen A-viertjes naast elkaar.
Op papier hebben ze de beste selectie.
Laat ik maar niet over HMF beginnenquote:Op maandag 2 december 2013 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
hmf is voor feyenoord
zijn IQ ligt boven de 150
Kapiteintje heeft een baard en dat krijgt die baby dan ook dat was de semi-grappige opmerking inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet dit grappig zijn trouwens?
Want dan HAHAHAHAHAHAHAHA XD XD
en anders, haha doe maar niet meer oke.
Goed gerecycled hoor Tong.quote:Op maandag 2 december 2013 01:37 schreef tong80 het volgende:
heb ik al voor je gedaanquote:Op maandag 2 december 2013 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat ik maar niet over HMF beginnen
Ik denk dat ik een selectie.quote:Op maandag 2 december 2013 01:37 schreef tong80 het volgende:
Vergeleken met dit zijn zelfs mijn grappen nog leuk.quote:Op maandag 2 december 2013 01:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kapiteintje heeft een baard en dat krijgt die baby dan ook dat was de semi-grappige opmerking inderdaad.
daaromquote:Op maandag 2 december 2013 01:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zou an sich heel goed staan, maar het zou wel een beetje vreemd zijn aangezien je met iemand anders getrouwd bent.
Ok. Ik heb het even aangekeken, maar na de 10e afgezaagde kutgrap heb ik m'n mening voor vandaag weer bijgesteld. Morgen weer een nieuwe kans.quote:Op maandag 2 december 2013 01:37 schreef tong80 het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2013 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vergeleken met dit zijn zelfs mijn grappen nog leuk.
Ja maar echt.. een stoet houden en herdenkenquote:Op maandag 2 december 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
Behalve die Paul Wanker is er ook gewoon een bijrijder dood gegaan en dat boeit niemand. Ik kende Paul al niet eens, net als Kapi. Dat zegt heul veel.
Wat zegt dat dan? Meneer rens en kapi hebben zoveel status natuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
Behalve die Paul Wanker is er ook gewoon een bijrijder dood gegaan en dat boeit niemand. Ik kende Paul al niet eens, net als Kapi. Dat zegt heul veel.
ik heb al zijn films gezienquote:Op maandag 2 december 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
hoezo boeit het jou zoveel wat iemand die je niet kent van je vindtquote:Op maandag 2 december 2013 01:39 schreef tong80 het volgende:
Caland vanwaar jouw interesse in mij ?
Ik kan geen rooie bietjes eten en rood schijten met de geur van een verwaarloosde varkensstal of jij laat je neus zien.
Omdat hij best vaak op FOK! zit. Denk ik. Gok ik.quote:Op maandag 2 december 2013 01:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo boeit het jou zoveel wat iemand die je niet kent van je vindt
Ja dat hebben wij inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat zegt dat dan? Meneer rens en kapi hebben zoveel status natuurlijk.
Ik zou hem trouwens geen 40+ geven, dat geef ik je na.quote:Op maandag 2 december 2013 01:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb al zijn films gezien
Ik was best een.beetje verliefd op hem
hij was lekker. Die ogenquote:Op maandag 2 december 2013 01:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat hebben wij inderdaad.
[..]
Ik zou hem trouwens geen 40+ geven, dat geef ik je na.
Tsja... ik zou in shock zijn als Derksen doodgaat. Dan herdenk ik hem d.m.v een sigaartje op de wc.quote:Op maandag 2 december 2013 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar echt.. een stoet houden en herdenken
quote:Op maandag 2 december 2013 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tsja... ik zou in shock zijn als Derksen doodgaat. Dan herdenk ik hem d.m.v een sigaartje op de wc.
Achja, iedereen moet doen waar hij zin in heeft maar af en toe krab ik mezelf toch wel eens achter de oren waar mensen hun prioriteiten leggen tegenwoordig.quote:Op maandag 2 december 2013 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar echt.. een stoet houden en herdenken
Ik ook.quote:Op maandag 2 december 2013 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind elke user wel grappig eigenlijk.
Op hun eigen manier.
Het is ook een knappe man om te zien.quote:Op maandag 2 december 2013 01:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb al zijn films gezien
trusten c_aquote:Op maandag 2 december 2013 01:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga maar weer eens plassen. En slapen
Trusten
Precies. AUT IST GANZ GEIL!!quote:Op maandag 2 december 2013 01:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook.wat is het toch fijn om autist te zijn he jr.
Nu niet meer. Dicht kistje xDquote:Op maandag 2 december 2013 01:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook een knappe man om te zien.
Standaard zondagnacht. 3-4 uurtjes slaapquote:Op maandag 2 december 2013 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben ook weg. De groetjens.
Caland, ook tijd voor jou om te gaan jongen.
All night long LALALALAquote:Op maandag 2 december 2013 01:44 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is geen tijdstip om seks te hebben.
Ik geloof dat de buren maar eens een nieuw bed moeten kopen ofzo
Ik ga met de OP beginnen.quote:Op maandag 2 december 2013 01:44 schreef charmed_angel het volgende:
KLB topicquote:Op maandag 2 december 2013 01:44 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen de sterkte blijven over.quote:Op maandag 2 december 2013 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Langzaam aan wordt de groep gezuiverd.
Dank je. Ik werd verlegen.quote:Op maandag 2 december 2013 01:49 schreef tong80 het volgende:
En Tjacka is de nieuwe FOK!held.
Moest ik nog even kwijt.
Trusten
Blijven alleen de echte die hards over.quote:Op maandag 2 december 2013 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Langzaam aan wordt de groep gezuiverd.
Oh dat weet ik niet hoor tong. Ik kan slecht met complimentjes om gaan.quote:Op maandag 2 december 2013 02:34 schreef tong80 het volgende:
Is het merendeel hier Tjacka. Vandaar hun grote internetmonden.
Ik heb respect voor users met respect.quote:Op maandag 2 december 2013 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet hoor tong. Ik kan slecht met complimentjes om gaan.
Trusten.quote:Op maandag 2 december 2013 02:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb respect voor users met respect.
Nu gaat ik echt legge.
Op één oor. Als ik op m'n neus ga legge kom ik niet in slaap.
Ze vragen Tjacka om raadquote:Op maandag 2 december 2013 03:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka. Ik slaap bijna niet meer. Zal Wasteland mij van moeheid hebben genezen?
En dat is bijzonder omdat? Dat ben je op zo een beetje iedereen die je tegenkomt.quote:Op maandag 2 december 2013 01:40 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2013 08:37 schreef Happel het volgende:
[..]
En dat is bijzonder omdat? Dat ben je op zo een beetje iedereen die je tegenkomt.
Uh nee.je moet wel goed lezen happeltjequote:Op maandag 2 december 2013 09:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Die dikke gisteren vond je ook leuk.
ja ik weet niet wat het is. Eerst te verlegen om naar me toe te komen gisteren,terwijl ik 2 meter bij hem vandaan stondquote:
Hij is verliefdquote:Op maandag 2 december 2013 09:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik weet niet wat het is. Eerst te verlegen om naar me toe te komen gisteren,terwijl ik 2 meter bij hem vandaan stond
Nu dit weer. Weet niet wat er met hem aan de hand is.hoor
Ja, zelfs Happel heeft zo'n kant.quote:
dat doet hij zelf, is helemaal nergens voor nodigquote:Op maandag 2 december 2013 09:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zelfs Happel heeft zo'n kant.
Die frustratie is wel zielig trouwens.
Oh jawel, maar op de maandagochtend, lezende dat anderen lekker in bed liggen wat minder.quote:
normaal ben ik ook gewoon aan het werk. Maar heb te veel uren.quote:Op maandag 2 december 2013 09:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jawel, maar op de maandagochtend, lezende dat anderen lekker in bed liggen wat minder.
Boekhouden.quote:
Ah, een luxe probleem. Ik sta juist in de min.quote:Op maandag 2 december 2013 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
normaal ben ik ook gewoon aan het werk. Maar heb te veel uren.
ik snap dat nooit?quote:Op maandag 2 december 2013 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boekhouden.
[..]
Ah, een luxe probleem. Ik sta juist in de min.
Ben pas sinds de 25ste van november in dienst en heb met kerst 2 weken verplicht vrij, maar omdat ik niks heb opgebouwd nog sta ik dus in de min.quote:
Ja, ik heb het ook prima naar m'n zin.quote:Op maandag 2 december 2013 09:37 schreef tong80 het volgende:
Om de één of andere reden kan ik niet quoten in deze SC.
Maar GGMM dat is toch gruwelijk ?
dat is raarquote:Op maandag 2 december 2013 09:37 schreef tong80 het volgende:
Om de één of andere reden kan ik niet quoten in deze SC.
Maar GGMM dat is toch gruwelijk ?
dat is best raar dan. Dus heb je volgend jaar minder uren?quote:Op maandag 2 december 2013 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben pas sinds de 25ste van november in dienst en heb met kerst 2 weken verplicht vrij, maar omdat ik niks heb opgebouwd nog sta ik dus in de min.
[..]
Ja, ik heb het ook prima naar m'n zin.
Yup.quote:Op maandag 2 december 2013 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is best raar dan. Dus heb je volgend jaar minder uren?
Ik wilde vroeger politieagent worden toen ik klein was.quote:Op maandag 2 december 2013 09:40 schreef tong80 het volgende:
'Wat wil je later worden GGMMetje ?'
'Boekhouder jufvrouw.'
Ja, makkelijk. Ik bouw genoeg op over een jaar gezien.quote:Op maandag 2 december 2013 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en volgend jaar ook weer.verplicht vrij met kerst.
Kan je nog wel.vakantie opnemen
ow je krijgt geen standaard uren toegewezen ofzo?quote:Op maandag 2 december 2013 09:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, makkelijk. Ik bouw genoeg op over een jaar gezien.
En nu ben je werkloos?quote:Op maandag 2 december 2013 09:45 schreef tong80 het volgende:
Ik was controleur in een magazijn. Ook een heldenbaan
Miranda is gewoon lui. Die werkt zelden.quote:Op maandag 2 december 2013 09:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jawel, maar op de maandagochtend, lezende dat anderen lekker in bed liggen wat minder.
Lui ben ik zekerquote:Op maandag 2 december 2013 09:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Miranda is gewoon lui. Die werkt zelden.
Ik heb er nog maar 15 jaar opzittenquote:Op maandag 2 december 2013 09:54 schreef tong80 het volgende:
charmed_Angel heb wel meer dan 25 jaar hard gewerkt.
Stond op samen met de krantenjongens.
Hoe oud ben jij wel niet dan.quote:Op maandag 2 december 2013 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar 15 jaar opzitten
Oh.quote:
Best genoten wel.quote:Op maandag 2 december 2013 11:18 schreef Buitendam het volgende:
Dat was me het wedstrijdje wel, gisteren.
Ach het voordeel is wel dat ik via FOK! een Forum Admin heb leren kennen.quote:
Opa.Bakkebaard ?quote:Op maandag 2 december 2013 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach het voordeel is wel dat ik via FOK! een Forum Admin heb leren kennen.
Die kent inmiddels alle hoeken van m'n bed.
Mediafiguren. Gisteren op de tribune was iedereen het er wel over eens dat PSV anderhalve kans heeft gehad en de eerste penalty terecht was. Zo hier en daar is er nog wel wat objectiviteit te vinden.quote:Op maandag 2 december 2013 11:25 schreef tong80 het volgende:
Het gaat mij niet zozeer om PSV. Maar wel heerlijk dat de gezamelijke IQ's van een tweeling zich in alle bochten moeten wringen om het bij het rechte eindhoven te hebben.
Dat snap ik ja. Kreeg gisteren zelfs bijna medelijden met die gasten in dat uitvak.quote:Op maandag 2 december 2013 11:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb me voornamelijk zitten ergeren. Man, man. Puinhoopje.
Die 2e niet? Daar had ik persoonlijk juist helemaal geen twijfel over terwijl ik dat bij die eerste wel had.quote:Op maandag 2 december 2013 11:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mediafiguren. Gisteren op de tribune was iedereen het er wel over eens dat PSV anderhalve kans heeft gehad en de eerste penalty terecht was. Zo hier en daar is er nog wel wat objectiviteit te vinden.
De doeken van Feyenoord en het spel van psv was gelijkwaardig.quote:Op maandag 2 december 2013 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Kreeg gisteren zelfs bijna medelijden met die gasten in dat uitvak.
Maar toch niet helemaal.
Ik ben nog steeds een beetje teleurgesteld dat tong mij een troll noemde.quote:Op maandag 2 december 2013 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen! Iedereen weer afgekoeld/nuchter merk ik.
Die eerste trok ie zn arm er haast af. Die tweede kon ik echt geen reet van zien. Ik zag niet eens om wie het ging.quote:Op maandag 2 december 2013 11:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 2e niet? Daar had ik persoonlijk juist helemaal geen twijfel over terwijl ik dat bij die eerste wel had.
Ik wist overigens bij die 2e 100% zeker dat hij zou missen. Dat past gewoon perfect bij Feyenoord en Pelle dit seizoen.quote:Op maandag 2 december 2013 11:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 2e niet? Daar had ik persoonlijk juist helemaal geen twijfel over terwijl ik dat bij die eerste wel had.
Oh in FB. De man heeft toch wel een beetje gelijkquote:Op maandag 2 december 2013 11:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje teleurgesteld dat tong mij een troll noemde.
Moest ook wel lachen om dat eerste doek.quote:Op maandag 2 december 2013 11:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De doeken van Feyenoord en het spel van psv was gelijkwaardig.
Lekker trolletje van mequote:Op maandag 2 december 2013 11:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje teleurgesteld dat tong mij een troll noemde.
Die was wel oke. Maar portretten op dat formaat vind ik altijd lelijk.quote:Op maandag 2 december 2013 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Moest ook wel lachen om dat eerste doek.
Tweede niet gezien door wat heftige rookontwikkeling om me heen.
Ik heb geen een doek gezien, op de radio hadden ze het over een eerbetoon aan een overleden supporter. Ik nam voor het gemak maar aan dat het doek voor Rooie Marck weer te zien was.quote:Op maandag 2 december 2013 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Moest ook wel lachen om dat eerste doek.
Tweede niet gezien door wat heftige rookontwikkeling om me heen.
Nee was voor die Udo die 10 jaar geleden werd vermoord. Zag op de WC wat A4tjes hangen met een oproep tot medewerking.quote:Op maandag 2 december 2013 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geen een doek gezien, op de radio hadden ze het over een eerbetoon aan een overleden supporter. Ik nam voor het gemak maar aan dat het doek voor Rooie Marck weer te zien was.
Aah ok, dat verhaal ken ik niet.quote:Op maandag 2 december 2013 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee was voor die Udo die 10 jaar geleden werd vermoord. Zag op de WC wat A4tjes hangen met een oproep tot medewerking.
Bij mij vond vond iemand achter mij dat dat doek wel eerder had gemogen als ie al zo lang dood is. Ik wilde mezelf naar beneden gooien.quote:Op maandag 2 december 2013 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee was voor die Udo die 10 jaar geleden werd vermoord. Zag op de WC wat A4tjes hangen met een oproep tot medewerking.
Nou nou nou gewoon in de gracht kan toch ook gewoon.quote:Op maandag 2 december 2013 11:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij mij vond vond iemand achter mij dat dat doek wel eerder had gemogen als ie al zo lang dood is. Ik wilde mezelf naar beneden gooien.
Die hebben jullie heul niet. Dat vak voor het uitvak wil ik typeren als een afvoerput. Dat volkquote:Op maandag 2 december 2013 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nou nou gewoon in de gracht kan toch ook gewoon.
Wij hebben heul wel een gracht.quote:Op maandag 2 december 2013 11:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die hebben jullie heul niet. Dat vak voor het uitvak wil ik typeren als een afvoerput. Dat volken dan die psv'ers erbij. Tering, je kijkt echt je ogen uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |